Uradni list

Številka 126
Uradni list RS, št. 126/2023 z dne 15. 12. 2023
Uradni list

Uradni list RS, št. 126/2023 z dne 15. 12. 2023

Kazalo

3790. Pravilnik o spremembi Pravilnika o plačilih oziroma sejninah občinskih funkcionarjev in članov delovnih teles občinskega sveta, drugih organov občine ter povračilih stroškov, stran 11493.

  
Na podlagi Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 – ZUJF, 14/15 – ZUUJFO, 11/18 – ZSPDSLS-1, 30/18, 61/20 – ZIUZEOP-A in 80/20 – ZIUOOPE) in 15. člena Statuta Občine Dol pri Ljubljani (Uradni list RS, št. 103/23 – UPB3) je Občinski svet Občine Dol pri Ljubljani na 6. redni seji dne 22. 11. 2023 sprejel
P R A V I L N I K 
o spremembi Pravilnika o plačilih oziroma sejninah občinskih funkcionarjev in članov delovnih teles občinskega sveta, drugih organov občine ter povračilih stroškov 
1. člen 
V Pravilniku o plačilih oziroma sejninah občinskih funkcionarjev in članov delovnih teles občinskega sveta, drugih organov občine ter povračilih stroškov (Uradni list RS, št. 24/14 in 58/21) se 4. člen spreminja tako, da se sedaj glasi:
»Plačilo za udeležbo člana občinskega sveta na seji občinskega sveta, delovnega telesa občinskega sveta ali komisije je sejnina.
Sejnina za posamezno sejo se članu občinskega sveta določi glede na delo, ki ga je opravil, in sicer za:
– udeležbo na redni seji občinskega sveta 200 EUR bruto,
– udeležbo na izredni seji občinskega sveta 130 EUR bruto.
Za dopisno sejo, slavnostno in žalno sejo svetniku sejnina ne pripada.
Kolikor župan za vodenje seje pooblasti člana občinskega sveta, temu pripada sejnina v višini 270 EUR bruto za vodenje redne seje in 210 EUR bruto za vodenje izredne seje. Če župan za vodenje seje pooblasti podžupana, temu sejnina ne pripada.«
2. člen 
Spreminja se 6. člen tako, da se sedaj glasi:
»Članom delovnih teles občinskega sveta in drugih organov občine pripada za opravljanje dela plačilo v obliki sejnine, ki se izplača za udeležbo na seji.
Sejnina za posamezno sejo znaša:
– za vodenje seje 70 EUR bruto,
– za udeležbo na seji 50 EUR bruto.
Število sej komisij, odborov ali drugih organov, za katere se vodenje ali udeležba plača, znaša največ šest na koledarsko leto. Za udeležbo in vodenje več sej letno, predsedniku in članom sejnina ne pripada.«
3. člen 
Spreminja se 6. člen tako, da se sedaj glasi:
»Člani Nadzornega odbora Občine Dol pri Ljubljani so za opravljanje dela upravičeni do naslednjih plačil v obliki sejnine:
– za udeležbo na sejah nadzornega odbora in sejah občinskega sveta,
– za opravljanje dela pri izvedbi posameznega nadzora v skladu s programom dela nadzornega odbora.
Sejnina za posamezno sejo znaša:
– za vodenje seje 70 EUR bruto,
– za udeležbo na seji in udeležbo na seji občinskega sveta 50 EUR bruto.
Za opravljanje dela pri izvedbi posameznega nadzora nadzornik po sprejemu (končnega) poročila dobi:
– za manj zahteven nadzor 200 EUR bruto,
– za zahteven nadzor 280 EUR bruto,
– za zelo zahteven nadzor 350 EUR bruto.«
4. člen 
Ta pravilnik začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 032-0009/2023-7/2
Dol pri Ljubljani, dne 22. novembra 2023
Župan 
Občine Dol pri Ljubljani 
Željko Savič 

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti