Uradni list

Številka 31
Uradni list RS, št. 31/2013 z dne 15. 4. 2013
Uradni list

Uradni list RS, št. 31/2013 z dne 15. 4. 2013

Kazalo

1245. Pravilnik o uporabi večnamenske dvorane »ŠPIC D«, stran 3933.

Na podlagi 21. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – UPB2, 27/08 – Odl. US, 76/08, 100/08 – Odl. US, 79/09, 17/10 – Odl. US: U-I-267/09-19, 51/10 in 84/10 – Odl. US, 40/12 – ZUJF), 20. in 21. člena Zakona o športu (Uradni list RS, št. 22/98, 97/01 – ZSDP, 27/02 – Odl. US: U-I-210/1998-32, 110/02 – ZGO-1, 15/03 – ZOPA), Nacio­nalnega programa športa v Republiki Sloveniji (Uradni list RS, št. 24/00 in 31/00) ter 16. člena Statuta Občine Dravograd (Uradni list RS, št. 117/08 – UPB2) je Občinski svet Občine Dravograd na 20. redni seji dne 4. 4. 2013 sprejel
P R A V I L N I K
o uporabi večnamenske dvorane »ŠPIC D«
I. SPLOŠNE DOLOČBE
1. člen
Ta pravilnik določa in ureja predmet, vrsto dejavnosti, pogoje uporabe, medsebojna razmerja, način in ceno koriščenja objekta: večnamenska dvorana (ŠPIC D), Koroška cesta 51, Dravograd, št. stavbe 829-2478, stoječe na zemljišču parc. št. 1224/5, k.o. 829 Dravograd, in sicer posamezni del z ID znakom. 829-2478-1, ki zajema nestanovanjske prostore v skupni neto površini 3.194,70 m2, s pripadajočo infrastrukturo (v nadaljevanju: večnamenska dvorana) za vse zainteresirane uporabnike.
II. PREDMET
2. člen
Predmet uporabe v skladu s tem pravilnikom so prostori večnamenske dvorane. Zemljišče parc. št. 1224/5, k.o. 829 Dravograd je v lasti Občine Dravograd. Na podlagi pogodbe o podelitvi stavbne pravice je lastnik zgrajene večnamenske dvorane, GIIP gradbeni inženiring, nepremičnine, projektiranje d.o.o., Dobja vas 200, 2390 Ravne na Koroškem, matična št.: 2009153000, ki je sklenil najemno pogodbo z Občino Dravograd. V pogodbi so opredeljena vsa medsebojna razmerja, pravice in obveznosti med lastnikom in občino. Občina Dravograd je večnamensko dvorano z najemno pogodbo, št. 478-0044/2012 z dne 28. 12. 2012 oddala v najem Javnemu zavodu Dravit Dravograd, Zavodu za šport, turizem, kulturo in mladinske dejavnosti, Bukovje 13, 2370 Dravograd (v nadaljevanju: upravitelj).
3. člen
Upravitelj lahko daje v uporabo prostore večnamenske dvorane drugim pravnim in fizičnim osebam, prednostno za izvajanje vzgojno-izobraževalnih in športnih dejavnosti, lahko pa tudi za izvajanje kulturnih, humanitarnih, komercialnih in zabavnih dejavnosti, upoštevajoč določbe 5. člena tega pravilnika.
III. VRSTA DEJAVNOSTI
4. člen
Večnamenska dvorana je namenjena za izvajanje dejavnosti v skladu z interesi lokalne skupnosti, t.j. Občine Dravograd, za izvajanje:
– vzgojno-izobraževalne dejavnosti,
– športne dejavnosti,
– kulturne dejavnosti,
– turistične dejavnosti,
– mladinske dejavnosti,
– drugih dejavnosti v skladu z interesi občine,
– drugih dejavnosti družbenega in komercialnega pomena za občino in upravitelja.
V večnamenski dvorani se lahko dajejo v uporabo naslednji prostori:
– vadbene površine,
– garderobe, pisarne,
– sanitarije, umivalnice in tuši,
– orodje in oprema v objektu,
– drugi prostori.
IV. POGOJI UPORABE VEČNAMENSKE DVORANE
5. člen
O uporabi prostorov večnamenske dvorane v skladu s tem pravilnikom odloča upravitelj, ki pripravlja letni program uporabe njenih prostorov.
Pri usklajevanju in pripravi letnega programa uporabe prostorov večnamenske dvorane mora upoštevati interese lokalne skupnosti.
Če z odlokom ali pravilnikom občine, sklepom občinskega sveta, sklepom župana ali sklepom Sveta JZ Dravit ni drugače določeno, se upošteva naslednji prioritetni vrstni red uporabnikov:
1. Prioriteta
Javni vzgojno-izobraževalni zavodi za potrebe izvajanja zakonsko opredeljenih športnih programov šolske športne vzgoje in športne vzgoje predšolskih otrok (vrtec). Ti programi se morajo zaključiti do 14. ure. O vrsti, vsebini in obsegu koriščenja objekta se sklene pogodba.
2. Prioriteta
Športna društva in klubi, s sedežem v Občini Dravograd – izvajalci letnega nacionalnega programa športa imajo za izvajanje nacionalnega programa pri uporabi športnih objektov prednost pod enakimi pogoji kot javni vzgojno-izobraževalni zavodi. O vrsti, vsebini in obsegu koriščenja objekta se sklene pogodba.
Vrstni red uporabnikov – društev in klubov glede na prioriteto koriščenja objekta:
a) Programi športne vzgoje otrok in mladine usmerjenih v kakovostni in vrhunski šport v športnih društvih ali klubih, ki jih v javnem interesu sofinancira Občina Dravograd (vadba in tekme).
b) Programi kakovostnega in vrhunskega športa v športnih društvih, ki jih v javnem interesu sofinancira Občina Dravograd (vadba in tekme).
c) Programi športne rekreacije, ki jih v javnem interesu sofinancira Občina Dravograd (vadba).
d) Drugi programi športa v Občini Dravograd, ki so družbenega ali komercialnega pomena.
3. Prioriteta
Izvajanje kulturnih, dobrodelnih, humanitarnih, športnih in drugih prireditev, ki jih organizirajo druga društva, organizacije in ustanove, ki imajo sedež v Občini Dravograd.
4. Prioriteta
Izvajanje kulturnih, dobrodelnih, humanitarnih, športnih in drugih prireditev, ki jih organizirajo druga društva, organizacije in ustanove, ki nimajo sedeža v Občini Dravograd.
5. Prioriteta
Izvajanje zabavnih ali drugih (komercialnih) prireditev, ki jih organizirajo pravne ali fizične osebe.
6. člen
Vsa društva in klubi s sedežem v Občini Dravograd lahko za izvajanje svojih dejavnosti, ki so v javnem interesu in so pomembne za občino, koristijo prostore večnamenske dvorane.
V skladu s tem pravilnikom ter na podlagi javnega razpisa lahko pridobijo pravico do sofinanciranja uporabe objekta.
7. člen
Letni program uporabe prostorov izdela upravitelj večnamenske dvorane.
Na podlagi 5. člena tega pravilnika ima upravitelj pristojnost določanja velikosti vadbenih površin uporabnikov prostorov. Pri tem se pri 2. prioriteti upošteva športna panoga, kakovostni razred in dejansko število vadečih s strani uporabnika.
Kolikor društva oziroma klubi presežejo priznano število ur, dodeljenih na podlagi javnega razpisa in pogodbe z upraviteljem, krijejo razliko (presežek) ur uporabe večnamenske dvorane sami.
V. RAZMERJA MED UPRAVITELJEM IN UPORABNIKI
8. člen
Na osnovi sprejetega letnega programa in na podlagi določil tega pravilnika, upravitelj z uporabniki sklene pogodbe o uporabi prostorov večnamenske dvorane.
9. člen
V pogodbi o uporabi prostorov večnamenske dvorane se poleg plačilnih in ostalih določil opredeli tudi odgovorna oseba uporabnika, ki skrbi, da se pri uporabi prostorov upoštevajo pogodbena določila in hišni red upravitelja. Za morebitno povzročeno škodo na objektu oziroma opremi, ki nastane po krivdi uporabnika, odgovarja uporabnik.
10. člen
Razen osnovnih in splošnih določil se upravitelj in uporabnik s pogodbo o uporabi prostorov večnamenske dvorane dogovorita tudi o:
– namenu uporabe prostorov,
– odgovorni osebi uporabnika,
– obdobju in terminu uporabe objekta,
– površini objekta in spremljajočih prostorov, ki se bodo uporabljali,
– višini uporabnine za uporabo,
– načinu in roku plačila za koriščenje oziroma uporabo prostorov,
– sankcijah v primeru kršitev določil iz pogodbe.
11. člen
Upravitelj mora uporabniku v terminu, določenem v pogodbi, omogočiti nemoten dostop in nemoteno uporabo objekta, kot je dogovorjeno v pogodbi. Uporabnik mora v času uporabe športnega objekta upoštevati hišni red in navodila upravitelja.
Ne glede na določila tega pravilnika lahko upravitelj zaradi izvedbe športnih tekem ali prireditev ali prodaje prostorov v komercialne namene kateremukoli uporabniku:
– odpove posamezne termine uporabe prostorov,
– prestavi termine na druge proste termine (če so le-ti na razpolago).
12. člen
Uporabnik mora o spremembah ali o tem, da v določenem terminu ne bo mogel uporabljati objekta, v razumnem roku obvestiti upravitelja.
13. člen
Upravitelj s sklepom določi osebo (skrbnika), ki skrbi za pravilno uporabo objekta in opreme ter spoštovanje hišnega reda večnamenske dvorane.
Skrbnik vodi dnevno evidenco uporabe in udeležbe udeležencev pri koriščenju prostorov večnamenske dvorane. Iz evidence morajo biti razvidni naslednji podatki:
– naziv uporabnika,
– vodja (trener) uporabnika,
– čas uporabe,
– število udeležencev,
– podpis trenerja oziroma vodje,
– opombe o ugotovljenih morebitnih pomanjkljivostih oziroma poškodbah na objektu in opremi.
VI. NAČIN DOLOČANJA STROŠKOV UPORABE PROSTOROV
14. člen
Višina stroškov uporabe prostorov večnamenske dvorane je odvisna od časa in namena uporabe v skladu s 5. členom tega pravilnika.
Ceno ure uporabe določi pristojni organ upravitelja. Soglasje k ceni ure uporabe poda Občina Dravograd.
Višina stroškov uporabe se določi v pogodbi oziroma dogovoru.
15. člen
Višino stroškov uporabe prostorov večnamenske dvorane za potrebe izvajanja zakonsko opredeljenih športnih programov predšolske in šolske športne vzgoje z javnimi vzgojno-izobraževalnimi zavodi določa pogodba, sklenjena med ustanoviteljem Občino Dravograd in javnim vzgojno-izobraževalnim zavodom.
16. člen
Vzgojno-izobraževalni zavodi in vsa društva oziroma klubi s sedežem v Občini Dravograd lahko za organizacijo zabavnih prireditev, tudi v komercialne namene, koristijo prostore večnamenske dvorane na osnovi predhodno sklenjene pogodbe, pisnega dogovora ali pisnega soglasja z upraviteljem.
17. člen
O oddajanju športnega objekta in površin v zabavne, komercialne in druge namene odloča upravitelj. Pred organizacijo in izvedbo prireditve mora z uporabnikom skleniti ustrezno pogodbo oziroma dogovor, v katerem se opredelijo medsebojna razmerja, pravice, obveznosti in višina najemnine za koriščenje objekta.
18. člen
Vsa pridobljena sredstva, ki jih pridobi upravitelj od uporabnikov objekta, se uporabijo namensko v skladu s pokrivanjem stroškov večnamenske dvorane in tekočega vzdrževanja dvorane.
19. člen
Spremembe in dopolnitve tega pravilnika se uveljavljajo po enakem postopku, kot velja za njegov sprejem.
20. člen
Ta pravilnik začne veljati osmi dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 007-0006/2013-41
Dravograd, dne 4. aprila 2013
Županja
Občine Dravograd
Marijana Cigala l.r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti