Uradni list

Številka 101
Uradni list RS, št. 101/2012 z dne 21. 12. 2012
Uradni list

Uradni list RS, št. 101/2012 z dne 21. 12. 2012

Kazalo

Št. 54450-118/2012/3 Ob-5210/12 , Stran 2807
Št. 54450-118/2012/3 Ob-5210/12
Na podlagi določb Uredbe Sveta (ES) št. 1083/2006/ES z dne 11. julija 2006 o splošnih določbah o Evropskem skladu za regionalni razvoj, Evropskem socialnem skladu in Kohezijskem skladu in razveljavitvi Uredbe (ES) št. 1260/1999/ES (UL L št. 210, z dne 31. 7. 2006, str. 25, z vsemi spremembami, v nadaljevanju: Uredba 1083/2006/ES), Uredbe (ES) št. 1081/2006/ES Evropskega parlamenta in Sveta z dne 5. julija 2006 o Evropskem socialnem skladu in razveljavitvi Uredbe (ES) št. 1784/1999/ES (UL L št. 210, z dne 31. 7. 2006, str. 12, z vsemi spremembami, v nadaljevanju: Uredba 1081/2006/ES), Uredbe Komisije (ES) št. 1828/2006/ES z dne 8. decembra 2006 o pravilih za izvajanje Uredbe Sveta (ES) št. 1083/2006/ES o splošnih določbah o Evropskem skladu za regionalni razvoj, Evropskem socialnem skladu in Kohezijskem skladu (UL L št. 371, z dne 27. 12. 2006, str. 1, z vsemi spremembami, v nadaljevanju: Uredba 1828/2006/ES), Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 – UPB4 in 110/11 – ZDIU12), Proračuna Republike Slovenije za leto 2012 (Uradni list RS, št. 96/10 in 37/12), Zakona o izvrševanju proračunov Republike Slovenije za leti 2011 in 2012 (Uradni list RS, št. 96/10, 4/11, 22/12 – ZUKN-C in 37/12), Zakona o Vladi Republike Slovenije (Uradni list RS, št. 24/05 – UPB1, 109/08, 38/10 – ZUKN in 8/12), Zakona o državni upravi (Uradni list RS, št. 113/05 – UPB4, 126/07 – ZUP-E, 48/09, 8/10 – ZUP-G, 8/12 – ZVRS-F in 21/12), Uredbe o postopku, merilih in načinih dodeljevanja sredstev za spodbujanje razvojnih programov in prednostnih nalog (Uradni list RS, št. 56/11), Zakona o organizaciji in financiranju vzgoje in izobraževanja (Uradni list RS, št. 16/07 – UPB5, 36/08, 58/09, 64/09 – popr., 65/09 – popr., 20/11, 40/12 – ZUJF in 57/12-2PCP-2D), Uredbe o izvajanju postopkov pri porabi sredstev evropske kohezijske politike v programskem obdobju 2007–2013 (Uradni list RS, št. 17/09, 40/09, 3/10, 31/10 in 79/10), Nacionalnega strateškega referenčnega okvira 2007–2013, št. CCI 2007SI16UNS001, z dne 18. 6. 2007, Operativnega programa razvoja človeških virov za obdobje 2007–2013, št. CCI 2007SI051PO001, z dne 21. 11. 2007 in sklepa Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo, v vlogi organa upravljanja o potrditvi instrumenta javni razpis za izbor operacij, z dne 18. 12. 2012, št. OP RČV 4/2/007-0-MIZKŠ objavlja Ministrstvo za izobraževanje, znanost, kulturo in šport,
javni razpis
za sofinanciranje projekta »Inovativno poučevanje s pomočjo sodobnih informacijsko komunikacijskih tehnologij«
1. Ime oziroma sedež posredniškega telesa oziroma naročnika in izvajalca javnega razpisa, ki izvede vse postopke, potrebne za dodelitev sredstev: Republika Slovenija, Ministrstvo za izobraževanje, znanost, kulturo in šport, Masarykova 16, p. p. 104, 1001 Ljubljana (v nadaljevanju ministrstvo). 2. Predmet javnega razpisa (namen, cilj ter pričakovane aktivnosti in rezultati) Predmet javnega razpisa je sofinanciranje projekta za izvedbo inovativnega poučevanja s pomočjo sodobnih informacijsko komunikacijskih tehnologij (v nadaljevanju IKT). Javni razpis za izbor operacij delno financira Evropska unija, in sicer iz Evropskega socialnega sklada. Javni razpis za izbor operacij se izvaja v okviru Operativnega programa razvoja človeških virov za obdobje 2007–2013, 4. razvojne prioritete:»Enakost možnosti in spodbujanje socialne vključenosti« prednostne usmeritve 4.2. »Povečati dostopnost in enake možnosti v sistemu vzgoje in izobraževanja.« Namen Za uspešnejše vključevanje učencev iz ranljivih skupin v sistem vzgoje in izobraževanja je treba v večji meri prilagoditi izvajanje pouka in načine poučevanja. Zato je treba razviti izvedbene kurikule, oblike in načine izobraževanja, ki bodo prilagojeni potrebam te populacije. Na področju izobraževanja ranljivih skupin je zato potrebno posebno pozornost nameniti nadaljnjemu razvoju in uvajanju individualizacije poučevanja in še posebej personaliziranega učenja. Pri uvajanju novih oblik in načinov dela je pomembna smiselna in sistematična uporaba informacijsko komunikacijske tehnologije (IKT), sodobnih e-storitev ter multimedijskih in interaktivnih e-vsebin skupaj s sodobnimi pedagoškimi paradigmami in metodami, ker le-ta podpira ter vzpodbuja inovativne načine poučevanja v razredu in krepi personalizran in individualiziran pouk, kar je pri delu z ranljivimi skupinami ključnega pomena. Takšni pristopi vsem, še posebej tem skupinam, omogočajo vključenost v družbo na osnovi personaliziranih in individualiziranih pristopov, ker vzpodbujajo in poudarjajo sodobne študije in strategije tako v EU kot širše, saj je dodana vrednost k znanju in kompetencam posameznika s takšnim pristopom kar največja. Le z inovativnimi pristopi, ki kot temelj dela vključujejo in predvidevajo individualizacijo in personalizacijo učnega procesa, lahko enakopravno vključimo v učni proces prav vse ranljive skupine uporabnikov (učencev in dijakov). S takšnim pristopom je dodana vrednost znanja, ki je dostopno vsakemu posamezniku in posamezni ranljivi skupini, kar največja. Namen javnega razpisa je razviti izvedbene kurikule, v okviru katerih bodo preizkušane inovativne strategije, modeli in pristope poučevanja in učenja v razredu ter pri tem učinkovito uporabiti rezultate in primere dobrih praks (prenova gimnazij, e-šolstvo, naravoslovne kompetence, prenova strokovnih gimnazij, razvoj e-učbenikov...). Izvedbeni kurikuli morajo biti podprti in nadgrajeni s smiselno in učinkovito uporabo sodobne IKT, učinkovitih e-storitev in kakovostnih e-vsebin, ki omogočajo večjo stopnjo individualizacije in personalizacije pri pouku oziroma učenju, saj je individualizacija in personalizacija je še posebej pomembna pri učencih iz ranljivih skupin. Uvajanje same sodobne tehnologije samo po sebi ne more zagotoviti boljše učinkovitosti poučevanja in učenja oseb iz ranljivih skupin, zato je nujno razviti celovite pedagoške strategije, ki bodo uporabljene v izvedbenih kurikulih. Cilji Na osnovi splošnih in specifičnih kompetenc 21. stoletja, inovativnih pristopov poučevanja in učenja, podprtih s sodobnimi e-storitvami in kakovostnimi e-vsebinami ter tehnologijami prihodnosti (mobilne naprave, tablični računalniki...), razviti sistemske mehanizme in pedagoške strategije poučevanja in učenja, ki zagotavljajo uspešnejše vključevanje učencev iz ranljivih skupin ter jih preskusiti v pilotnih razredih. Tako bo učencem iz ranljivih skupin omogočena večja dostopnost do najvišjih ravni znanja. Predvidene aktivnosti a) V okviru projekta bodo potekale naslednje dejavnosti: – razvoj izvedbenih kurikulov (programov, modelov, strategij), ki so bolj prilagojeni potrebam te populacije z namenom učinkovitega vključevanja v sistem vzgoje in izobraževanja, podprtega s sodobnimi e-storitvami in kakovostnimi e-vsebinami ter ob tesni podpori informacijsko komunikacijskih tehnologij s posebnim poudarkom na individualizaciji in personalizaciji učenja, ki je pomembna za ranljive skupine, – razvoj in preskušanje celostne metodologije uvajanja in uporabe sodobnih informacijsko komunikacijskih e-storitev in e-vsebin v razredu, – razvoj in preskušanje uporabe nekaterih konkretnih e-storitev (celovit “e-listovnik”…) za vključene učitelje in učence kot podpora individualizaciji oziroma personalizaciji, – razvoj novih kakovostnih e-vsebin (priročniki, videovodiči …) in učinkovitih e-storitev, ki so podpora implementaciji razvitih strategij in modelov poučevanja in učenja, – razvoj in izvedba usposabljanja vzgojiteljev in učiteljev za implementacijo inovativne pedagogike, – preskušanje in implementacija razvojnih rezultatov projekta v »inovativnih oddelkih«, kjer so vključeni učenci oziroma dijaki iz različnih ranljivih skupin v lokalnem okolju oziroma na šoli, – priprava primerov dobrih praks inovativnega poučevanja določenega predmeta, – promocija rezultatov projekta, – evalvacija uporabnosti inovativne pedagogike ob smiselni in učinkoviti podpori sodobne IKT v razredu ter primerjava med klasičnim in inovativnim pristopom. b) Projekt bo izvajalo več partnerjev na naslednji način: – oblikovanje mreže šol iz statistično manj razvitih regij (pričakuje se konzorcij vsaj 6 vzgojno-izobraževalnih zavodov, ki izvajajo javno veljavne programe z osnovnošolskega ali srednješolskega področja), – izdelava in izvedba načrta dela za mrežo in vsako šolo posebej ter izvedba partnerskih projektov in inovativnih pristopov med šolami in institucijami v okolju, in v okviru tega še posebej izvedba inovativnega poučevanja in učenja pri 80 % predmetov v enem šolskem letu v vsaj 1 »inovativnem razredu« na vsaki šoli vključeni v projekt v obsegu vsaj 30 % vseh ur posameznega predmeta (vključno s pripravami na pouk...). Načrtovani rezultati oziroma kazalniki: – število vzgojno-izobraževalnih ustanov vključenih v implementacijo programov za dostopnost in enake možnosti v vzgoji in izobraževanju (vsaj 6), – število primerov dobre prakse, tj. izdelana strokovna gradiva za implementacijo (vsaj 4), – število novih pedagoških strategij inovativnega poučevanja in učenja z uporabo IKT na temelju sodobnih pedagogik (1), – število usposobljenih učiteljev za implementacijo inovativnih in s pomočjo IKT tehnologije podprtih strategij (vsaj 100), – število otrok, na katere se nanašajo programi dostopnosti in enakih možnosti v vzgoji in izobraževanju (vsaj 200). 3. Pogoji za kandidiranje na javnem razpisu Prijaviteljem, ki ne bodo izpolnjevali pogojev razpisa, se vloga zavrže. a) Prijavitelj in partnerji morajo za kandidiranje na javnem razpisu izpolnjevati naslednje pogoje: – prijavitelj mora biti pravna oseba javnega ali zasebnega prava kot nosilka/koordinatorka projekta (npr. javni ali neprofitni zavod, šola ipd.), ki izvaja javno veljavne programe na področju vzgoje in izobraževanja (osnovna, srednja šola). – vsaj 6 partnerjev v projektu (lahko vključno s prijaviteljem) morajo biti pravne osebe javnega ali zasebnega prava, ki izvajajo javno veljavne programe s področja vzgoje in izobraževanja (osnovna, srednja šola), – partnerji v projektu so lahko tudi pravne osebe javnega ali zasebnega prava, ki imajo izkušnje z uporabo IKT na področju vzgoje in izobraževanja (osnovna, srednja šola), – prijavitelj mora priložiti izjavo, da je oziroma bo oseba, ki bo prijavljena kot koordinator projekta v delovnem razmerju pri prijavitelju, – v prijavi projekta morajo biti predvidene nove zaposlitve (prijavitelj ali partnerji morajo izkazati, da bo zaradi projekta vzpostavljeno novo delovno mesto ali zasedeno prazno delovno mesto), – prijavitelj mora priložiti konzorcijsko pogodbo z vsemi predvidenimi konzorcijskimi organizacijami, s katerimi bo izvajal projekt, – prijavitelj in vsi partnerji imajo ustrezne reference s predmetnega področja, in sicer: – uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije pri poučevanju in učenju ter – dejavnosti na področju izobraževanja ranljivih skupin – skupno prijavo na razpis odda v imenu vseh članov konzorcija poslovodeči konzorcijski partner. b) Poleg zgoraj navedenih pogojev mora prijavitelj in vsi partnerji izpolnjevati še naslednje splošne pogoje: – je finančno in poslovno sposoben izpeljati projekt, – razpolaga z ustreznimi kadrovskimi in tehničnimi zmogljivostmi za izvedbo projekta, – je prijavitelj neposredno odgovoren za pripravo in vodenje projekta, vsi partnerji pa odgovorni za izvajanje projekta, torej ne nastopa kot posrednik, – da ni za isti namen sofinanciran iz drugih sredstev državnega ali lokalnega proračuna ali sredstev EU, – da bo pri porabi sredstev upošteval zakon, ki ureja javno naročanje, kolikor so izpolnjeni pogoji, določeni v tem zakonu, – ima poravnane zapadle obveznosti, davke in prispevke do Republike Slovenije, – ni v stečajnem postopku, postopku prisilne poravnave ali likvidacije, z njegovimi posli ne upravlja sodišče, – zoper njega ni začet postopek z upniki, ni opustil poslovne dejavnosti oziroma ni v kateri koli podobni okoliščini, – ni bil pravnomočno obsojen zaradi naslednjih kaznivih dejanj, ki so opredeljena v Kazenskem zakoniku (Uradni list RS, št. 55/08 – KZ-1, 66/08 – popr., 89/08 in 5/09 – Odl. US): – hudodelsko združevanje, – sprejemanje podkupnine pri volitvah (velja za fizične osebe), nedovoljeno sprejemanje daril, nedovoljeno dajanje daril, jemanje podkupnine (za fizične osebe), dajanje podkupnine, sprejemanje daril za nezakonito posredovanje in dajanje daril za nezakonito posredovanje, – goljufija, poslovna goljufija, preslepitev pri pridobitvi posojila ali ugodnosti in zatajitev finančnih obveznosti, – pranje denarja, – izjava prijavitelja in konzorcijskih partnerjev, da bodo spremljali podatke o udeležencih v skladu z razčlenitvijo podano v prilogi XXIII Uredbe 1828/2006/ES c) Vsebina in organizacija projekta: Prijavitelji morajo posredovati prijavo in pri tem zagotoviti in izkazati: – skladnost projekta z razpisanim vsebinskim področjem na katerega je prijavljen. Projekti, ki ne bodo načrtovani skladno z razpisanimi vsebinskimi področji, ne bodo upoštevani v nadaljnjem postopku izbora, – skladnost organizacijskega in terminskega načrta projekta z načrtovanimi vsebinami in zahtevami glede pričakovanih obveznih rezultatov, – jasno predstavljen pristop, ki zagotavlja razvoj in uvajanje individualiziranega poučevanja in personaliziranega učenja za spodbujanje enakih možnosti ter uspešnejšega vključevanja ranljivih skupin v sistem vzgoje in izobraževanja ob upoštevanju možnosti, ki jih omogoča uporaba informacijsko komunikacijske tehnologije. d) Celovitost prijave: Popolna vloga mora vsebovati izpolnjen prijavni obrazec s prilogami in izjavami iz razpisne dokumentacije. 4. Merila za izbor upravičencev, ki izpolnjujejo pogoje Na javnem razpisu bo izbrana ena prijava. Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! Največje možno skupno število točk, s katerimi se lahko oceni posamezen projekt, je 154 točk. Izbran bo prijavitelj, ki bo zbral največje število točk, vendar ne manj kot 100 točk. V primeru, da bo dve ali več prijav doseglo enako število točk, se kot dodatno merilo izbora upošteva seštevek točk iz merila »II. Reference in izkušnje prijavitelja in partnerjev za izvedbo projekta« in »III. Prispevek k povečanju zaposlitvenih možnosti«. Izbran bo prijavitelj, ki bo v seštevku teh dveh meril prejel večje število točk. 5. Okvirna višina sredstev, ki so na razpolago za javni razpis Okvirna višina sredstev, ki so na razpolago za javni razpis je 1.300.000,00 EUR. 6. Obdobje, v katerem morajo biti porabljena dodeljena sredstva, Skupna okvirna vrednost razpoložljivih sredstev za projekt je 1.300.000,00 EUR, od tega je predvidena vrednost sofinanciranja po posameznih proračunskih letih: – za proračunsko leto 2013: 400.000,00 EUR od tega: – 340.000,00 EUR s PP 687510 – Socialna vključenost – ESS – 07-13 – EU udeležba (85,00 %) in – 60.000,00 EUR s PP 941110 – Socialna vključenost – ESS – 07-13 – slovenska udeležba (15,00 %); – za proračunsko leto 2014: 600.000,00 EUR od tega: – 510.000,00 EUR s PP 687510 – Socialna vključenost – ESS – 07-13 – EU udeležba (85,00 %) in – 90.000,00 EUR s PP 941110 – Socialna vključenost – ESS – 07-13 – slovenska udeležba (15,00 %); – za proračunsko leto 2015: 300.000,00 EUR od tega – 255.000,00 EUR s PP 687510 – Socialna vključenost – ESS – 07-13 – EU udeležba (85,00 %) in – 45.000,00 EUR s PP 941110 – Socialna vključenost – ESS – 07-13 – slovenska udeležba (15,00 %). V skladu s pogoji 24. in 25. člena Zakona o izvrševanju proračunov Republike Slovenije za leti 2011 in 2012 bo ministrstvo upravičencu praviloma izplačalo predplačilo v višini do 20 % od vrednosti predvidenih izplačil sredstev. Ministrstvo si pridržuje pravico, da glede na razpoložljiva sredstva po posameznih proračunskih letih, izbranim prijaviteljem predlaga prilagoditev dinamike sofinanciranja. Kolikor se izbrani prijavitelj ne strinja s predlogom ministrstva se šteje, da odstopa od vloge. Ministrstvo bo sofinanciralo upravičene stroške, ki bodo nastali v času od 1. 1. 2013 do 30 6. 2015. Obdobje upravičenosti izdatkov je od 1. 1. 2013 do 31. 12. 2015. 7. Razmerje med sredstvi na postavkah namenskih sredstev EU za kohezijsko politiko in na postavkah slovenske udeležbe za sofinanciranje kohezijske politike Sredstva na postavkah namenskih sredstev EU za kohezijsko politiko: 85,00 %. Sredstva na postavkah slovenske udeležbe za sofinanciranje kohezijske politike: 15,00 %. 8. Delež prispevka Skupnosti v celotnih upravičenih javnih izdatkih: delež prispevka Skupnosti je 85,00 %. 9. Upravičeni stroški, specifikacija dokazil za izkazovanje stroškov in metoda za njihov izračun Upravičeni stroški predmetnega javnega razpisa so: – plače (z davki in prispevki) in druga povračila stroškov dela, – delo po avtorski pogodbi (le za zunanje izvajalce), – delo po podjemni pogodbi (le za zunanje izvajalce), – delo preko študentskega servisa, – založniške in tiskarske storitve, e-publikacije, – svetovanje s področja IKT, – stroški oglaševalskih storitev, – stroški za izvedbo zaključne konference, – stroški najema prostorov in opreme za izvajanje operacije, – stroški brezalk. pijač in prigrizkov na seminarjih oziroma usposabljanjih, – izdatki za službena potovanja (dnevnice, stroški hotelskih nastanitev, prevozi), – kotizacija (za strokovna izobraževanja projektnih timov, strokovnih delavcev VIZ, udeležbe na konferencah in posvetih glede na razpisano temo, po predhodni odobritvi ministrstva), – nakup strokovnih gradiv in podpornih materialov (če nakup odobri ministrstvo in je neposredno povezan s projektom in nujen za njegovo izvedbo), – oprema – največ do 10 % vseh upravičenih stroškov (če nakup odobri ministrstvo in je neposredno povezan s projektom in nujen za njegovo izvedbo), – davek na dodano vrednost (DDV), – posredni stroški v pavšalnem znesku v višini 15,00 % neposrednih upravičenih stroškov. Neposredni upravičeni stroški, ki v okviru tega javnega razpisa predstavljajo osnovo za izračun pavšala za posredne stroške, so naslednji: – delo po podjemni pogodbi, – delo po avtorski pogodbi, – plače (z davki in prispevki) in druga povračila stroškov dela, – delo preko študentskega servisa, – stroški oglaševalskih storitev, – izdatki za službena potovanja (dnevnice, hoteli, prevozi), – kotizacija. Način uveljavljanja upravičenih stroškov in dokazila za dokazovanje upravičenih stroškov so navedena v navodilih ministrstva, ki se nahajajo v razpisni dokumentaciji in smiselno povzemajo Navodila organa upravljanja o upravičenih stroških za sredstva evropske kohezijske politike za programsko obdobje 2007–2013 (dostopna na: http://www.eu-skladi.si/predpisi/navodila/navodila-za-izvajanje-kohezijske-politike-2007-2013). Pri uveljavljanju upravičenega stroška davka na dodano vrednost (DDV), mora izbrani prijavitelj pred podpisom pogodbe o sofinanciranju pridobiti in predložiti potrdilo pristojnega davčnega urada. Pogoji glede upravičenosti stroška davka na dodano vrednost so navedeni v točki 9 Navodil organa upravljanja o upravičenih stroških za sredstva evropske kohezijske politike za programsko obdobje 2007–2013 (dostopna na: http://www.eu-skladi.si/predpisi/navodila/navodila-za-izvajanje-kohezijske-politike-2007-2013) ter točki 2.2 in Prilogi 4 navodil ministrstva. 10. Zahteve glede upoštevanja zakona, ki ureja javno naročanje Upravičenec bo moral pri porabi teh sredstev upoštevati zakon, ki ureja javno naročanje, kolikor so izpolnjeni pogoji, določeni v tem zakonu, sicer pa načela javnega naročanja. 11. Zahteve glede informiranja in obveščanja javnosti, ki jim morajo zadostiti upravičenci skladno z 8. in 9. členom Uredbe 1828/2006/ES in navodili organa upravljanja Upravičenec bo moral pri informiranju in obveščanju javnosti upoštevati 8. in 9. člen Uredbe 1828/2006/ES in Navodila organa upravljanja za informiranje in obveščanje javnosti o kohezijskem in strukturnih skladih v programskem obdobju 2007 – 2013 (dostopna na: http://www.eu-skladi.si/predpisi/navodila/navodila-za-izvajanje-kohezijske-politike-2007-2013). 12. Morebitno dopolnilno financiranje V skladu s sedmim odstavkom 3. člena Uredbe 1081/2006 ter 20. členom Uredbe RS o izvajanju postopkov pri porabi sredstev kohezijske politike 2007–2013 (Uradni list RS, št. 17/09, 40/09, 3/10, 31/10 in 79/10) bo za ta namen uporabljeno dopolnilno financiranje največ do 10 % vseh upravičenih stroškov. 13. Zahteve glede hranjenja dokumentacije o projektu Upravičenec bo moral hraniti vso dokumentacijo o operaciji najmanj do 31. 12. 2020. Upravičenec bo dolžan voditi in spremljati porabo sredstev za operacijo v ločenem računovodstvu, po stroškovnih mestih, tako da bo zagotovljen pregled nad namensko porabo sredstev. 14. Zahteve glede dostopnosti dokumentacije o operaciji posredniškemu telesu, organu upravljanja, organu za potrjevanje, revizijskemu organu ter drugim nadzornim organom Upravičenec bo moral omogočiti tehnični, administrativni in finančni nadzor nad izvajanjem operacije, katerega sofinanciranje temelji ali se izvaja na podlagi predmetnega javnega razpisa. Nadzor se izvaja s strani ministrstva, pristojnih organov Republike Slovenije in s strani pristojnih organov Evropske unije (v nadaljnjem besedilu: nadzorni organi). Upravičenec bo moral nadzornim organom predložiti vse dokumente, ki izkazujejo resničnost, pravilnost in skladnost upravičenih stroškov sofinancirane operacije. V primeru kontrole na kraju samem bo upravičenec omogočil vpogled v računalniške programe, listine in postopke v zvezi z izvajanjem operacije. Upravičenec bo o izvedbi kontrole na kraju samem predhodno pisno obveščen. V izjemnih primerih se lahko opravi tudi nenajavljena kontrola na kraju samem. 15. Zagotavljanje enakih možnosti Upravičenec bo moral zagotoviti enakost med spoloma in preprečiti vsakršno diskriminacijo med osebami, ki so oziroma bodo vključene v izvajanje aktivnosti v okviru tega javnega razpisa, v skladu z zakonodajo, ki pokriva področje zagotavljanja enakih možnosti in 16. členom Uredbe 1083/2006/ES. 16. Varovanje osebnih podatkov in poslovnih skrivnosti Oddaja vloge pomeni, da se je prijavitelj seznanil z vsebino javnega razpisa in da se z njo strinja. Sprejetje financiranja s strani upravičenca pomeni tudi sprejem dejstva, da bo vključen na seznam upravičencev, ki bo obsegal navedbo upravičenca in občine, naziv operacije, regijo upravičenca in znesek javnih virov financiranja operacije. Varovanje osebnih podatkov bo zagotovljeno v skladu z veljavno zakonodajo, vključno s 37. členom Uredbe št. 1828/2006/ES. Vsi podatki iz vlog, ki jih komisija odpre, so informacije javnega značaja razen tistih, ki jih prijavitelji posebej označijo, in sicer poslovne skrivnosti, osebni podatki in druge izjeme iz 6. člena Zakona o dostopu do informacij javnega značaja (Uradni list RS, št. 51/06 – UPB2 in 117/06 – ZDavP-2, v nadaljnjem besedilu: ZDIJZ), ki niso javno dostopne in tako ne smejo biti razkrite oziroma dostopne javnosti. Poslovna skrivnost se lahko nanaša na posamezen podatek ali na del vloge, ne more pa se nanašati na celotno vlogo. Prijavitelji morajo pojasniti, zakaj posamezen podatek ne sme biti dostopen javnosti kot informacija javnega značaja. Če prijavitelj ne označi in razloži takšnih podatkov v vlogi, bo ministrstvo lahko domnevalo, da vloga po stališču prijavitelja ne vsebuje poslovnih skrivnosti, osebnih podatkov in drugih izjem iz 6. člena ZDIJZ. Upravičenec se zavezuje k varovanju osebnih podatkov in poslovnih skrivnosti, pridobljenih tekom izvajanja projekta, v skladu s Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Uradni list RS, št. 94/07 –UPB1), Zakonom o gospodarskih družbah (Uradni list RS, št. 65/09 – UPB3, 33/11, 91/11, 100/11 – Skl. US, 32/12 in 57/12) in 37. členom Uredbe 1083/2006/ES. 17. Zahteve glede spremljanja podatkov o udeležencih v skladu s Prilogo XXIII Uredbe 1828/2006/ES Upravičenec bo moral spremljati podatke o udeležencih v skladu z razčlenitvijo podano v prilogi XXIII Uredbe 1828/2006/ES. 18. Omejitve glede sprememb projekta v skladu s 57. členom Uredbe 1083/2006/ES: ni relevantno. 19. Način in rok za predložitev vlog za dodelitev sredstev Rok za oddajo vlog za dodelitev sredstev je četrtek, 24. januarja 2013, do 10. ure. Vloge z zahtevano vsebino morajo v zapečateni ovojnici, opremljene z obrazcem z vidno oznako »Ne odpiraj – prijava na Javni razpis »Inovativno poučevanje s pomočjo sodobnih informacijsko komunikacijskih tehnologij«, ki je del razpisne dokumentacije, prispeti na naslov: Ministrstvo za izobraževanje, znanost, kulturo in šport, Masarykova cesta 16, 1000 Ljubljana. Kot pravočasne bodo upoštevane vloge, ki bodo, v zgoraj določenem roku, ne glede na način dostave, prispele v vložišče ministrstva. Neustrezno označene in nepravočasno prispele vloge se ne bodo obravnavale in bodo vrnjene prijavitelju. 20. Datum odpiranja vlog za dodelitev sredstev ter postopek in način izbora Vloge bo odprla in ocenila komisija za izvedbo postopka javnega razpisa za izbor operacij (v nadaljevanju besedila: komisija), ki jo imenuje minister za izobraževanje, znanost, kulturo in šport. Javno odpiranje prispelih vlog bo v četrtek, 24. januarja 2013, ob 12. uri v veliki dvorani v pritličju Ministrstva za izobraževanje, znanost, kulturo in šport, Masarykova 16, Ljubljana. Komisija bo v roku 8 dni od dneva odpiranja vlog pisno pozvala k dopolnitvi tiste prijavitelje, katerih vloge ne bodo popolne. Nepopolne vloge, ki jih prijavitelji ne bodo dopolnili v skladu s pozivom za dopolnitev, bodo s sklepom zavržene. 21. Rok, v katerem bodo kandidati obveščeni o izidu javnega razpisa Prijavitelji bodo s sklepom ministra o izidu javnega razpisa obveščeni najkasneje v roku 60 dni od izteka roka za oddajo vlog. Prijavitelji, ki menijo, da izpolnjujejo pogoje in merila iz javnega razpisa in jim razpisana sredstva neupravičeno niso bila dodeljena, lahko v tridesetih dneh od prejema sklepa ministra o (ne)izboru sprožijo upravni spor z vložitvijo tožbe na Upravno sodišče Republike Slovenije. 22. Kraj, čas in oseba, pri kateri lahko zainteresirane osebe dvignejo razpisno dokumentacijo Razpisna dokumentacija je dosegljiva na spletnem naslovu ministrstva, www.mizks.gov.si (rubrika Šolstvo / Strukturni skladi / Javni razpisi). Razpisno dokumentacijo lahko dvignete tudi osebno na Ministrstvu za izobraževanje, znanost, kulturo in šport, Maistrova 10, 1000 Ljubljana, 3. nadstropje, Urad za razvoj izobraževanja, vsak delovni dan med 10. in 12. uro. Kontaktna oseba je mag. Borut Čampelj, borut.campelj@gov.si. Informativni dan bo potekal v četrtek, 10. januarja 2013, ob 12. uri v veliki dvorani v pritličju Ministrstva za izobraževanje, znanost, kulturo in šport, Masarykova 16, Ljubljana. Odgovori na aktualna vprašanja morebitnih prijaviteljev bodo redno objavljani na spletni strani javnega razpisa, vendar največ do delovnih 3 dni pred oddajo roka za prijavo (kasneje ne). 23. Posledice, če se ugotovi dvojno financiranje posamezne projekta ali, da je višina sofinanciranja projekta presegla maksimalno dovoljeno stopnjo Za stroške, ki so predmet sofinanciranja, upravičenec ni prejel oziroma ne bo prejel sredstev iz drugih virov financiranja (prepoved dvojnega financiranja). Če bo ministrstvo ugotovilo, da je upravičenec prejel sredstva za stroške operacije tudi iz drugih virov financiranja ali pa so mu bila odobrena, se lahko pogodba o sofinanciranju razdre, upravičenec pa bo dolžan ministrstvu povrniti vsa neupravičeno prejeta sredstva s pripadajočimi obrestmi od dneva nakazila do dneva vračila sredstev.
Ministrstvo za izobraževanje, znanost, kulturo in šport

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti