Uradni list

Številka 47
Uradni list RS, št. 47/2012 z dne 22. 6. 2012
Uradni list

Uradni list RS, št. 47/2012 z dne 22. 6. 2012

Kazalo

Št. 430-625/2012/7(1514-14) Ob-3213/12 , Stran 1385
Št. 430-625/2012/7(1514-14) Ob-3213/12
Na podlagi Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 – ZJF-UPB4) in Pravilnika o postopkih za izvrševanje proračuna Republike Slovenije (Uradni list RS, št. 50/07, 61/08, 99/09), objavlja Ministrstvo za notranje zadeve
javni razpis
za izvajanje pravne pomoči v postopkih vračanja tujcev iz Republike Slovenije, št. 430-625/2012
1. Ime oziroma naziv in sedež naročnika: Republika Slovenija, Ministrstvo za notranje zadeve, Štefanova ulica 2, 1501 Ljubljana, po pooblastilu organa v sestavi Ministrstva za notranje zadeve – Policije, Štefanova ulica 2, 1501 Ljubljana. 2. Podatki o predmetu javnega razpisa Predmet javnega razpisa je izvajanje pravne pomoči v postopkih vračanja tujcev iz Republike Slovenije za obdobje od 1. 1. 2013 do 30. 6. 2014, ki obsega izvedbo naslednjih projektov: 1. Informiranje tujcev o postopkih in možnostih vračanja; 2. Nudenje pravnega svetovanja v postopku vračanja tujcev; 3. Usposabljanje. Prijavitelji morajo ponuditi predmet javnega razpisa v celoti in se ne morejo prijaviti za izvajanje posameznega dela predmeta javnega razpisa. Podrobnejši opis predmeta javnega razpisa je podan v razpisni dokumentaciji. 3. Pogoji za prijavo na javni razpis – Na javni razpis se lahko prijavijo pravne osebe, ki: – so registrirane za opravljanje dejavnosti, ki je predmet javnega razpisa, v RS pri pristojnem sodišču ali drugem pristojnem organu v RS, – niso v postopku prisilne poravnave, stečajnem ali postopku prisilnega prenehanja, – imajo poravnane vse davke, prispevke in druge dajatve določene z zakonom, – izpolnjujejo pogoj, da prijavitelj niti njegov zakoniti zastopnik, kolikor gre za pravno osebo, ni bil pravnomočno obsojen zaradi kaznivih dejanj, ki so opredeljena v Kazenskem zakoniku: hudodelsko združevanje, sprejemanje podkupnine pri volitvah (za fizične osebe), nedovoljeno sprejemanje daril, nedovoljeno dajanje daril, jemanje podkupnine (za fizične osebe), dajanje podkupnine, sprejemanje daril za nezakonito posredovanje in dajanje daril za nezakonito posredovanje, goljufija, poslovna goljufija, preslepitev pri pridobitvi posojila ali ugodnosti in zatajitev finančnih obveznosti, pranje denarja ter, če je bil izvajalec ali njegov zakoniti zastopnik pravnomočno obsojen zaradi goljufije zoper finančne interese Evropskih skupnosti v smislu 1. člena Konvencije o zaščiti finančnih interesov Evropskih skupnosti; – Projekti morajo imeti realne in jasno postavljene cilje, ki so v skladu s predmetom razpisa in izhajajo iz potreb uporabnikov in naročnika; – Projekti se ne smejo izvajati kot del drugih, s strani naročnika ali finančnih skladov EU že sofinanciranih programov; – Vsebina projektov mora biti skladna s predmetom javnega razpisa; – Projekti se morajo izvajati v Republiki Sloveniji, na nacionalni ravni; – Prijavitelji – izvajalci morajo zagotoviti izvajanje projektov po načelu nepridobitnosti; – Interesi prijavitelja ne smejo biti v nasprotju z interesi in cilji projektov. V primeru, da prijavitelj ne izpolnjuje katerega od zgoraj navedenih pogojev, se vloga izloči. 4. Obvezna vsebina vloge Prijavitelj mora v vlogi predložiti: a) Izpolnjene, podpisane in žigosane obrazce za pripravo vloge: – Obrazec vloge (Priloga št. IV/1); – Splošno izjavo prijavitelja projektov (Priloga št. IV/2); – Pooblastilo prijavitelja za pridobitev podatkov iz uradnih evidenc (za pravno osebo) (Priloga št. IV/3a); – Pooblastilo za pridobitev podatkov iz uradnih evidenc (za fizične osebe) (Priloga št. IV/3b); – Izjavo prijavitelja projektov – DDV (Priloga št. IV/4); – Podatke o prijavitelju (Priloga št. IV/5); – Podatke o kadrih – izvajalcih projektov (Priloga št. IV/6); – Načrtovani logični okvir projektov (Priloga št. IV/7); – Načrtovani proračun projektov – po vrsticah proračuna (Priloga št. IV/8a); – Načrtovani proračun projektov – po kategorijah upravičenih stroškov (zbirno) (Priloga št. IV/8b); – Opis projektov (Priloga št. IV/9); – Reference prijavitelja (Priloga št. IV/10). b) Vzorec pogodbe (V. del razpisne dokumentacije): Prijavitelj mora parafirati vse strani vzorca pogodbe ter podpisati in žigosati zadnjo stran vzorca pogodbe. c) Reference in kadri prijavitelja Prijavitelj mora imeti v zadnjih 2 letih najmanj po eno referenco s področja izvajanja tovrstnih projektov oziroma vračanja tujcev za sledeče države: Bosna in Hercegovina, Srbija, Kosovo, Hrvaška, Makedonija, Črna gora, Afganistan in Ukrajina, in sicer mora imeti v vsaki navedeni državi najmanj eno referenco za izvajanje tovrstnih projektov oziroma vračanja tujcev, ki jih navede v prilogi št. IV/10 Reference prijavitelja. Izvajalec mora imeti oziroma zagotavljati za izvedbo projekta 2. »Nudenje pravnega svetovanja v postopku vračanja tujcev« najmanj 5 strokovno usposobljenih oseb. V primeru, da prijavitelj ne izpolnjuje navedenih pogojev glede referenc in kadrov, se njegova vloga izloči. d) Skupna vloga: V primeru, da skupina prijaviteljev predloži skupno vlogo, mora ta skupina prijaviteljev v vlogi predložiti: – Izjavo o predložitvi pravnega akta o skupni izvedbi programa (npr. pogodba o sodelovanju), v primeru, da bodo izbrani na javnem razpisu. Pravni akt o skupni izvedbi programa mora natančno opredeliti odgovornost posameznih prijaviteljev za izvedbo programa in poslovodečega prijavitelja. Ne glede na to, pa prijavitelji odgovarjajo naročniku neomejeno solidarno. Pravne osebe naj navedejo imena oseb, ki bodo odgovorne za izvedbo programa po predmetnem javnem razpisu. – Zahtevana dokazila v skladu s točko 8. Obvezna vsebina vloge. Dokazila, ki se nanašajo neposredno na posameznega prijavitelja skupne vloge, morajo biti v ponudbi predložena za vsakega prijavitelja posebej, in sicer: Podatki o prijavitelju (Priloga št. IV/5), Splošna izjava prijavitelja programa (priloga št. IV/2), Pooblastilo prijavitelja za pridobitev podatkov iz uradnih evidenc (za pravno osebo) (priloga št. IV/3a), Pooblastilo za pridobitev podatkov iz uradnih evidenc (za fizične osebe) (priloga št. IV/3b) in dokazila iz točke 8.5. Za ostala zahtevana dokazila iz točke 8 ni potrebno, da so v vlogi predložena za vsakega prijavitelja posebej, biti pa morajo parafirana s strani vseh prijaviteljev skupne vloge. e) Tuji prijavitelji Prijavitelji, ki nimajo sedeža v Republiki Sloveniji, morajo poleg Splošne izjave prijavitelja programa iz priloge št. IV/2, ki so jo predložili v vlogi in poleg ostalih dokazil iz predhodnih podtočk točke 8 (Obvezna vsebina vloge) v vlogi predložiti tudi naslednje dokumente: Dokumente, ki jih izdajajo uradne institucije in katerih datum izdaje s strani uradne institucije na dan roka za predložitev vlog ne sme biti starejši od 1 meseca. Dokumenti so lahko originali ali fotokopije: – Dokazilo, da proti prijavitelju ni uveden oziroma prijavitelj ni v postopku prisilne poravnave, stečaja ali prisilnega prenehanja. – Dokazilo, da ni bil prijavitelj niti njegov zakoniti zastopnik, kolikor gre za pravno osebo, pravnomočno obsojen zaradi kaznivih dejanj, ki so opredeljena v Kazenskem zakoniku: hudodelsko združevanje, sprejemanje podkupnine pri volitvah (za fizične osebe), nedovoljeno sprejemanje daril, nedovoljeno dajanje daril, jemanje podkupnine (za fizične osebe), dajanje podkupnine, sprejemanje daril za nezakonito posredovanje in dajanje daril za nezakonito posredovanje, goljufija, poslovna goljufija, preslepitev pri pridobitvi posojila ali ugodnosti in zatajitev finančnih obveznosti, pranje denarja ter, če je bil izvajalec ali njegov zakoniti zastopnik pravnomočno obsojen zaradi goljufije zoper finančne interese Evropskih skupnosti v smislu 1. člena Konvencije o zaščiti finančnih interesov Evropskih skupnosti. Navedeno dokazilo se mora, kolikor gre za pravno osebo, nanašati na pravno osebo (prijavitelja) in na vse fizične osebe, ki so pooblaščene za zastopanje, odločanje ali nadzor nad prijaviteljem. – Dokazilo, da je poravnal davke, prispevke in druge obvezne dajatve v skladu s predpisi države, kjer ima sedež. Ostale dokumente, ki jih izdajajo uradne institucije. Dokumenti so lahko originali ali fotokopije: – Registracijo podjetja za dejavnost, katere predmet je javni razpis, ki mora izkazovati zadnje stanje ter kopija mora biti enaka originalu. Tuji prijavitelji predložijo zgoraj zahtevana tovrstna ustrezna dokazila pristojnih institucij. Če se v državi, v kateri ima prijavitelj svoj sedež, ne izdaja takšnih dokumentov, lahko prijavitelj namesto pisnega dokazila predloži zapriseženo izjavo prič ali svojo lastno zapriseženo izjavo. Na odpiranju vlog strokovna komisija ugotavlja popolnost vlog. V primeru, da prijavitelj v vlogi ne bo predložil vseh zgoraj navedenih dokazil in izpolnjenih obrazcev iz razpisne dokumentacije, zaradi česar bo njegova vloga formalno nepopolna, ga bo komisija pozvala k dopolnitvi vloge. Vloga, katere prijavitelj ne bo dopolnil v skladu s pozivom za dopolnitev vloge, bo zavržena. 5. Izdelava in predložitev vloge Vloga se sestavi tako, da prijavitelj vpiše zahtevane podatke v obrazce, ki so sestavni del razpisne dokumentacije oziroma posameznih delov le-te. Prijavitelj poda vlogo na obrazcih iz prilog razpisne dokumentacije ali po vsebini in obliki enakih obrazcih, izdelanih s strani prijavitelja. Prijavitelj priloge izpolni, podpiše in žigosa. Prijavitelj predloži vlogo v zapečatenem ali zaprtem ovitku tako, da je možno preveriti, da je zaprt tako, kot je bil predan. Prijavitelj na ovitek vloge nalepi izpolnjen obrazec prijave iz priloge št. IV/11. V primeru, da vloga ni označena kot je navedeno, naročnik ne odgovarja za predčasno odpiranje vloge ali za založitev vloge. 6. Merila za izbor programa Merilo za ocenitev vloge je cena, ob izpolnjevanju vseh zahtevanih pogojev, navedenih v razpisni dokumentaciji. Ocenjevanje po merilu cena poteka tako, da se podana cena ocenjuje ločeno za vsak projekt, in sicer: – Vloga lahko za projekt 1. »Informiranje tujcev o postopku in možnostih vračanja« prejme največ 30 točk. Cenovno najugodnejša vloga oziroma vloga z najnižjo ponujeno skupno okvirno vrednostjo prejme 30 točk, ostale pa prejmejo procentualno ustrezno manjše število točk, in sicer glede na procentualno vrednost odstopanja ponujene cene od cene najugodnejšega prijavitelja. Vloge ne morejo prejeti manj kot 0 točk. – Vloga lahko za projekt 2. »Nudenje pravnega svetovanja v postopku vračanja tujcev« prejme največ 50 točk. Ocenjuje se cena urne postavke operativnih izvajalcev projekta oziroma stroški dela operativnih izvajalcev projekta. V primeru, da prijavitelj v prijavi navede operativne izvajalce projekta z različnimi cenami urne postavke oziroma stroškov dela, se upošteva povprečje vseh navedenih cen urnih postavk oziroma stroškov dela. Vloga z najnižjo ponujeno ceno urne postavke oziroma z najnižjim povprečjem cen urnih postavk prejme 50 točk, ostale pa prejmejo procentualno ustrezno manjše število točk, in sicer glede na procentualno vrednost odstopanja ponujene cene oziroma povprečja ponujenih cen urnih postavk od cene najugodnejšega prijavitelja oziroma povprečja cen najugodnejšega prijavitelja. Vloge ne morejo prejeti manj kot 0 točk. – Vloga lahko za projekt 3. »Usposabljanje« prejme največ 20 točk. Cenovno najugodnejša vloga oziroma vloga z najnižjo ponujeno skupno vrednostjo prejme 20 točk, ostale pa prejmejo procentualno ustrezno manjše število točk, in sicer glede na procentualno vrednost odstopanja ponujene cene od cene najugodnejšega prijavitelja. Vloge ne morejo prejeti manj kot 0 točk. Za izvajanje programov po predmetnem javnem razpisu bo izbrana vloga, ki bo po merilu cena dosegla največje število točk. V primeru, da bosta dva ali bo več prijaviteljev po merilu cena doseglo enako število točk oziroma bodo te vloge pri ocenjevanju po merilu cena enako najugodnejše, bo izbran tisti prijavitelj, ki ima v zadnjih dveh letih v več državah po vsaj eno referenco s področja izvajanja tovrstnih projektov oziroma vračanja, in sicer se upoštevajo naslednje države: ZDA, Tajska, Izrael, Maroko, Kitajska, Iran, Senegal, Tunizija, Nikaragva, Gana, Kanada, Nigerija, Moldavija, Kirgizija, Alžirija, Gvineja in Indija. Naročnik bo navedeno ugotavljal oziroma ocenjeval iz izpolnjenega obrazca »Reference prijavitelja« – Priloga št. IV/10 iz razpisne dokumentacije, pri čemer se šteje število navedenih držav, v katerih ima prijavitelj po vsaj eno referenco. 7. Izločitev vloge Prijavitelj projektov bo izločen iz nadaljnjega postopka izbire v naslednjih primerih: – kolikor prijavitelj ni registriran pri pristojnem sodišču ali drugem organu za dejavnost, ki je predmet razpisa, za katerega daje vlogo; – kolikor je zoper prijavitelja uveden oziroma je prijavitelj v postopku prisilne poravnave, stečajnem postopku ali postopku prisilnega prenehanja; – kolikor prijavitelj nima poravnanih vseh davkov, prispevkov in drugih dajatev, določenih z zakonom; – kolikor je bil prijavitelj ali njegov zakoniti zastopnik, kolikor gre za pravno osebo, pravnomočno obsojen zaradi kaznivih dejanj, ki so opredeljena v Kazenskem zakoniku (Uradni list RS, št. 55/08, 66/08, 39/09, 91/11): hudodelsko združevanje, sprejemanje podkupnine pri volitvah (za fizične osebe), nedovoljeno sprejemanje daril, nedovoljeno dajanje daril, jemanje podkupnine (za fizične osebe), dajanje podkupnine, sprejemanje daril za nezakonito posredovanje in dajanje daril za nezakonito posredovanje, goljufija, poslovna goljufija, preslepitev pri pridobitvi posojila ali ugodnosti in zatajitev finančnih obveznosti, pranje denarja ter, če je bil izvajalec ali njegov zakoniti zastopnik pravnomočno obsojen zaradi goljufije zoper finančne interese Evropskih skupnosti v smislu 1. člena Konvencije o zaščiti finančnih interesov Evropskih skupnosti; – kolikor je prijavitelj za namen izvajanja projektov, za katerega se prijavlja, že prejel pomoč kateregakoli drugega organa oziroma institucije Republike Slovenije oziroma Evropske unije ter pri izvedbi projektov prihaja do dvojnega financiranja; – kolikor se ugotovi, da pri izvedbi projektov prihaja do pridobitne dejavnosti; – kolikor se ugotovi, da so interesi prijavitelja v nasprotju z interesi in cilji projektov; – kolikor se ugotovi, da projekti nimajo realnih in jasno postavljenih ciljev, da ti cilji niso v skladu s predmetom razpisa in ne izhajajo iz potreb uporabnikov in naročnika; – kolikor je prijavitelj interesno povezan z naročnikom, in sicer v smislu Kodeksa ravnanja javnih uslužbencev (Uradni list RS, št. 8/01), ter kolikor je prijavitelj ali oseba, ki je pri njem zaposlena interesno povezana s predsednikom ali članom izbirne komisije pri naročniku, in sicer v smislu poslovne povezanosti, sorodstvenega razmerja (v ravni vrsti ali stranski vrsti do vštetega četrtega kolena), zakonski zvezi ali svaštvu do vštetega drugega kolena, četudi je zakonska zveza že prenehala, ali izvenzakonski skupnosti; – kolikor se ugotovi, da je prijavitelj v vlogi navedel napačne ali zavajajoče podatke; – kolikor se ugotovi, da vsebina projektov ni skladna s predmetom javnega razpisa; – kolikor se projekti ne izvajajo v Republiki Sloveniji in niso nacionalnega pomena; – kolikor se ugotovi, da prijavitelj ni takoj oziroma najkasneje v 8 dneh obvestil naročnika o statusnih spremembah glede zavezanosti za DDV v času izvajanja programa. Zgoraj navedeni izključitveni razlogi se lahko uveljavljajo zoper prijavitelja tudi po opravljeni izbiri oziroma po tem, ko je izdan sklep o izbiri izvajalca ter po sklenitvi pogodbe. V primeru, da se ugotovi obstoj enega ali več izključitvenih razlogov po izdaji sklepa o izbiri, se sklep razveljavi. V primeru, da se ugotovi obstoj enega ali več izključitvenih razlogov po sklenitvi pogodbe, lahko naročnik odstopi od pogodbe. Vloga bo v postopku analize izločena tudi v primeru, da le-ta ne bo izpolnjevala vseh zahtev iz razpisne dokumentacije. 8. Način financiranja a) Prijavitelji programov lahko s strani naročnika prejmejo sredstva v višini 100% vseh predvidenih upravičenih odhodkov programa. Program se financira 75% iz sredstev Evropskega sklada za vračanje (letni program 2012) in 25% iz sredstev Ministrstva za notranje zadeve. b) Osnovna načela upravičenosti stroškov: Naročnik bo označil kot upravičene ter plačal le tiste stroške, ki: – bodo nujno potrebni za izvajanje aktivnosti, zajetih v programu, ki je del letnih programov, kot jih odobri Evropska komisija; – bodo razumni in v skladu z načeli dobrega finančnega poslovodenja, zlasti gospodarnosti in stroškovne učinkovitosti; – bodo nastali pri izvedbi aktivnosti izvajalcu v RS, razen v primeru mednarodnih organizacij javnega sektorja, ki si prizadevajo doseči iste cilje iz temeljnega akta o ustanovitvi sklada; – bodo povezani s ciljnimi skupinami, kakor so navedene v temeljnem aktu o ustanovitvi Evropskega sklada za vračanje; – bodo nastali v skladu z določbami pogodbe, ki jo bo naročnik sklenil s prijaviteljem – izvajalcem. c) Financirani bodo le stroški, ki so izključno vezani na izvajanje programa in bodo navedeni v posamezni kategoriji načrtovanega proračuna programa (Priloga IV/8a in IV/8b): Neposredni upravičeni stroški so sestavljeni iz naslednjih kategorij: – stroški osebja (A), – potni stroški in dnevnice (B), – oprema (C), – nepremičnine (D), – potrošni material, zaloge in splošne storitve (E), – stroški povezani s sofinanciranjem EU (F), – stroški za strokovnjake (G), – drugi neposredni stroški (H). Posredni upravičeni stroški (I) ne smejo presegati 7% skupne vrednosti neposredno upravičenih stroškov opredeljenih v načrtovanem proračunu programa. Podrobnejši opis upravičenih stroškov je podan v razpisni dokumentaciji. d) Podizvajanje: Izvajalec mora biti sposoben sam upravljati projekte. Znesek za naloge, ki se v okviru projektov oddajo v podizvajanje, mora biti jasno naveden v sklenjeni pogodbi o izvajanju projekta. Izdatki, povezani z naslednjimi podizvajalskimi pogodbami, niso upravičeni (naročnik jih ne bo povrnil): – oddajanje v podizvajanje nalog, povezanih s splošnim upravljanjem projektov; – oddajanje del podizvajalcem, ki povečuje stroške projektov, ne da bi se povečala njegova sorazmerna vrednost; – podizvajalske pogodbe, sklenjene s posredniki ali svetovalci, v katerih je plačilo določeno kot odstotek skupnega stroška projektov, razen če tako plačilo utemelji izvajalec s sklicevanjem na dejansko vrednost opravljenega dela ali storitev. Izvajalec je odgovoren za izvedbo in kakovost del in storitev, ki jih izvedejo podizvajalci ter mora hraniti vso dokumentacijo v zvezi z izvajanjem aktivnosti s strani podizvajalca, in sicer v celotnem obdobju, ki ga določa pogodba kot obdobje, v katerem je treba hraniti vso dokumentacijo, ki se nanaša na izvajanje projektov, ter jo mora predložiti na zahtevo naročnika. e) Dovoljene spremembe dogovorjenega načrtovanega proračuna brez sklenitve aneksa med izvajanjem projektov: Izvajalec lahko izvede spremembe dogovorjenega načrtovanega proračuna projektov, ki ima za posledico prerazporeditev načrtovanih sredstev med dvema kategorijama upravičenih neposrednih stroškov iz Priloge IV/8b, pri čemer se ena ali obe kategoriji povečata oziroma zmanjšata za manj kot 10% veljavnega načrtovanega proračuna projektov, pri tem pa se skupni neposredni stroški ne smejo povečati. Izvajalec med izvajanjem projektov lahko izvede spremembe dogovorjenega načrtovanega proračuna (Priloga IV/8b), ki ima za posledico povečanje oziroma zmanjšanje posamezne enote načrtovanja v dogovorjenem načrtovanem proračunu projektov (vrstice proračuna projektov) znotraj posamezne kategorije upravičenih neposrednih stroškov v višini manj kot 1.000,00 EUR ter do 20% njene vrednosti v načrtovanem proračunu projektov. Ne glede na te spremembe mora vrednost skupnih neposrednih stroškov ostati nespremenjena ali se sme znižati glede na dogovorjeni načrtovani proračun. Odstopanja pri fiksnem odstotku posrednih (upravičenih) stroškov niso dopustna. f) Bistvene spremembe projektov: Izvajalec ne sme brez veljavnega aneksa izvajati projektov v drugačnem finančnem, tehničnem in administrativnem smislu od dogovorjenega. Za spremembe, ki zahtevajo sklenitev aneksa k osnovni pogodbi, štejejo na primer: – sprememba trajanja projektov in/ali pogodbe; – sprememba skrbnika pogodbe; – sprememba aktivnosti projektov; – v primeru povečanja% podizvajanja in spremembe opredelitve nalog danih v podizvajanje; – sprememba dogovorjenega načrtovanega proračuna projektov, ki ima za posledico prerazporeditev načrtovanih sredstev med dvema kategorijama upravičenih neposrednih stroškov iz Priloge IV/8b, pri čemer se ena ali obe kategoriji povečata oziroma zmanjšata za več kot 10%; – sprememba dogovorjenega načrtovanega proračuna projektov, ki ima za posledico povečanje oziroma zmanjšanje posamezne enote načrtovanja (vrstice dogovorjenega načrtovanega proračuna programa iz Priloge IV/8a) znotraj posamezne kategorije upravičenih neposrednih stroškov v višini več kot 20% njene vrednosti, vendar ne več kot 1.000,00 EUR na vrstico iz dogovorjenega načrtovanega proračuna projektov; – sprememba bančnega računa izvajalca, na katerega bo naročnik poravnal pogodbene obveznosti; – sprememba imena in/ali pravne oblike izvajalca projektov. Izvajalec mora v zvezi z vsemi spremembami, v primernem roku pisno obvestiti naročnika. Predlog sprememb mora vsebovati obrazložitev razlogov za spremembe ter vpliv teh sprememb na splošne in konkretne operativne cilje projektov ter dogovorjeni načrtovani proračun projektov (iz Prilog IV/8b). K predlogu mora izvajalec priložiti nov predlog načrtovanega proračuna in nov logični okvir, ki odražata predlagane spremembe, kolikor je to potrebno. g) Neupravičeni stroški: Stroški, ki se štejejo za neupravičene so: – DDV, razen če izvajalec ni zavezanec za DDV (oziroma je fizična oseba), kar mora dokazati z verodostojnimi listinami. Kadar DDV ni upravičen strošek projektov, se mora pri zahtevanju/določanju višine dejanskih stroškov v zvezi s projekti upoštevati cena storitve ali blaga brez DDV; – donos kapitala, dolgovi in stroški dolžniške obveznosti, negativne obresti, devizne provizije in izgube, rezervacije za izgube ali morebitne bodoče obveznosti, plačilo dolgovanih obresti, dvomljivi dolgovi, globe, denarne kazni, stroški sodnih postopkov; – prekomerni ali nebistveni/nepotrebni izdatki (Primernost izdatkov se dokazuje z ustreznimi dokazili, iz katerih je razvidno primerno razmerje med ceno in kakovostjo oziroma ustrezna tržna vrednost izdatkov. Najboljše razmerje med ceno in kakovostjo izdatka je tisto, ki je edino upravičeno za izvajanje projektov. Ustrezna dokazila za primernost izdatkov so npr. pridobljene tržne ponudbe pred nastankom izdatka (kjer je to opredeljeno v okviru posameznih členov za upravičenost izdatkov te pogodbe); dokazila iz katerih je razvidno, da je dejansko nastali strošek dela v skladu s standardi v določenem poklicu, itd. Kolikor nastali izdatki presegajo tržne cene oziroma ne dosegajo najugodnejšega razmerja med ceno in kakovostjo, jih naročnik označi kot prekomerne in so kot taki neupravičeni, zato je koristno, da izvajalec že pred samim nastankom posameznega izdatka izvede ustrezne postopke in tako zagotovi primernost izdatkov. Bistvenost/potrebnost izdatkov se ocenjuje tako, da se presoja nujnost določenega izdatka za uspešno izvedbo projektov oziroma vpliv na možnosti za dokončanje projektov, če določenega izdatka ne bi bilo. Ta presoja se mora izvajati pred nastankom, med nastankom in po nastanku izdatka, tako na strani izvajalca kot naročnika. Kolikor naročnik ugotovi, da izostanek nastanka določenega izdatka ni ovira za dokončanje projektov, se tovrstni izdatek označi kot nebistven/nepotreben in je kot tak neupravičen, zato je koristno, da izvajalec že pred samim nastankom posameznega izdatka izvede to presojo.); – stroški za reprezentanco izključno za projektno osebje; – stroški, ki jih je prijavil izvajalec in so bili kriti v okviru drugega projekta ali delovnega programa, ki se financira iz sredstev EU; – nakup zemljišča ter nakup, gradnja in prenova nepremičnine; – prispevki v naravi. h) Hranjenje dokumentacije: Izbrani prijavitelj mora finančno-računovodsko dokumentacijo in vse ostale dokumente, s katerimi izkazuje neposredne in posredne stroške projektov (prejete račune, potrdila, druga dokazila o plačilu ali računovodske listine z enakovredno dokazno vrednostjo), hraniti še 8 let in 8 mesecev od letnice letnega programa 2012, tj. do 31. 8. 2020. i) Finančna konstrukcija: Prijavitelj mora v vlogi opredeliti vse stroške, ki se nanašajo na pripravo in izvedbo projektov. Za projekta: – 1. »Informiranje tujcev o postopku in možnostih vračanja« in – 3. »Usposabljanje« bodo financirani le tisti stroški izvajanja projektov, ki bodo navedeni v finančni konstrukciji izvajanja projektov, in sicer v Načrtovanem proračunu projekta – po vrsticah projekta – Priloga IV/8a (do višine, skladno z okvirno kalkulacijo stroškov za konkretni projekt, potrjeno s strani naročnika). Za projekt: – 2. »Nudenje pravnega svetovanja v postopku vračanja tujcev« prijavitelj v finančni konstrukciji projektov navede stroške osebja, s katerimi bo projekt dejansko izvajal (stroški osebja bodo financirani, kot so navedeni v finančni konstrukciji izvajanja projektov, in sicer v Načrtovanem proračunu projekta – po vrsticah projekta – Priloga IV/8a, ter skladno z okvirno kalkulacijo stroškov za konkretni projekt, potrjeno s strani naročnika), za ostale neposredne upravičene stroške in posredne upravičene stroške, katere v času priprave vloge še ni možno določiti, pa prijavitelj v vlogi navede predvidene okvirne stroške izvajanja projekta skladno z razpisno dokumentacijo, ki pa bodo izvajalcu v času izvajanja projekta plačani po dejanskih stroških, skladno z vsakokratno izvedbo aktivnosti projekta in okvirno kalkulacijo stroškov, potrjeno s strani naročnika. j) Obdobje upravičenosti in evidence: Stroški, nastali pred podpisom pogodbe in po zaključku veljavnosti pogodbe, niso upravičeni za financiranje po pogodbi. Plačila stroškov v zvezi s projekti mora izvajalec izvršiti preden zahteva od naročnika povrnitev posameznega stroška/izdatka (razen za amortizacijo). Plačila morajo imeti obliko finančnih transakcij. Stroški se praviloma dokazujejo z uradnimi računi. Kadar to ni mogoče, se izdatki izkažejo z računovodskimi listinami ali dokazili enakovredne dokazne vrednosti. Stroški morajo biti prepoznavni in preverljivi. Zlasti morajo biti: – zabeleženi v računovodskih evidencah izvajalca (obvezno ločeno glede na stroškovni nosilec projektov, ki so predmet te pogodbe); – določeni v skladu z veljavnimi računovodskimi standardi države, v kateri ima izvajalec sedež, ter v skladu z običajnimi praksami stroškovnega računovodstva izvajalca; – prijavljeni v skladu z zahtevami veljavne davčne in delovno-pravne zakonodaje. Izvajanje po sklenjeni pogodbi se mora zaključiti najkasneje do 30. 6. 2014. Prejeta sredstva morajo biti porabljena v skladu s predpisi, ki določajo izvrševanje proračuna Republike Slovenije in črpanje sredstev iz Evropskega sklada za vračanje. Pogodba se z izbranim prijaviteljem sklene za obdobje od 1. 1. 2013 do 30. 6. 2014. k) Obseg izvedbe projektov: V primeru, da izvajalec projekte izvede v zmanjšanem obsegu oziroma ne doseže ciljev in rezultatov projektov, ki so opredeljeni v Načrtovanem logičnem okvirju projektov (Prilogi IV/7), naročnik delež financiranja zniža glede na dejansko izvedene aktivnosti oziroma dejansko dosežene operativne cilje. l) Izplačilo sredstev: Izvajalcu bodo sredstva izplačana na transakcijski račun v skladu z veljavnim Zakonom o izvrševanju proračuna RS oziroma 30 dan od datuma uradnega prejema zahtevka za izplačilo, za potrjen nesporni del. Povračilo stroškov, ki bodo izvajalcu nastali pri izvedbi projektov, bo naročnik nakazal izvajalcu po izvedeni vsebinski in finančni kontroli prejetega zahtevka za izplačilo z obveznimi prilogami. Za sporni del stroškov bo izvajalec pozvan s strani naročnika da popravi oziroma dopolni dokumentacijo in jo predloži najkasneje z naslednjim zahtevkom za izplačilo. Zahtevek za izplačilo se pošlje tako v pisni kot v elektronski obliki. Naročnik posreduje izvajalcu datoteke s predlogami obrazcev za zahtevek za izplačilo ter vsebinsko in finančno poročilo. Izvajalec projektov vnese v posredovane obrazce ustrezne podatke ter natisne zahtevek za izplačilo s prilogami, ki ga podpiše odgovorna oseba. Izvajalec pošlje naročniku zahtevek za izplačilo z ustreznimi prilogami v pisni obliki ter v obliki datotek, ki vsebujejo identične informacije, prek elektronske pošte (na elektronski naslov skrbnika pogodbe in tehničnega skrbnika pogodbe). V primeru, da je izvajalec oseba zasebnega ali javnega prava in je ustanovljena in deluje kot društvo, zasebni ali javni zavod ali ustanova, ter je v svoji vlogi označil, da želi prejeti predplačilo, je pod pogoji iz predmetne razpisne dokumentacije upravičen do predplačila 20% odobrenih sredstev s pogodbo. Izvajalec posreduje naročniku pisni zahtevek za avans. Pri obdobnem poročanju se prejeti avans poračuna glede na vrednost potrjenega zadevnega zahtevka za izplačilo. V primeru, da je vrednost izvedenih aktivnosti manjša od vrednosti izplačanih predplačil, mora izvajalec naročniku po zaključku pogodbe o izvajanju projektov, skladno z veljavnim zakonom, ki ureja področje izvrševanja proračuna, razliko prejetih sredstev vrniti z zakonskimi zamudnimi obrestmi, ki pričnejo teči s potekom 15-dnevnega roka po prejemu naročnikovega pisnega zahtevka za vračilo. Izvajalec se zavezuje, da bo naročniku skladno z veljavnim zakonom, ki ureja področje izvrševanja proračuna prejeta sredstva vrnil, če se naknadno ugotovi, da je bilo izplačilo iz proračuna neupravičeno izvršeno. Izvajalec se zavezuje vračilo sredstev izvršiti v roku petnajst dni po prejemu pisnega poziva naročnika, v nasprotnem primeru izvajalec dolguje zakonske zamudne obresti, ki pričnejo teči šestnajsti dan po prejemu pisnega poziva naročnika. Izplačilo sredstev predplačila bo naročnik izvršil v 15 dneh od prejema zahtevka za avans. Zahteve naročnika ter medsebojni odnosi med prijaviteljem – izvajalcem in naročnikom so opredeljeni v vzorcu pogodbe, v V. delu razpisne dokumentacije. 9. Okvirna višina sredstev, ki je na razpolago za predmet javnega razpisa Okvirna višina sredstev za predmetni javni razpis znaša 50.000,00 EUR za izvajanje v obdobju od 1. 1. 2013 do 30. 6. 2014 (Evropski sklad za vračanje – letni program 2012). Sredstva za izvajanje predmetnega javnega razpisa so zagotovljena s strani Evropskega sklada za vračanje največ v višini 75% (v višini 37.500,00 EUR) in sredstev Ministrstva za notranje zadeve najmanj v višini 25%. 10. Predložitev vloge Vloga se šteje za pravočasno, če jo naročnik prejme do dne 8. 8. 2012, najkasneje do 15. ure. Prijavitelji oddajo vloge s priporočeno pošiljko po pošti ali osebno na naslov naročnika: MNZ RS, Glavna pisarna, Štefanova 2, 1501 Ljubljana. Vse nepravočasno prejete vloge bo komisija izločila iz postopka odpiranja vlog in jih neodprte vrnila prijaviteljem. 11. Rok, v katerem bodo prijavitelji projekta obveščeni o izidu javnega razpisa Prijavitelji bodo o izboru oziroma izidu javnega razpisa obveščeni v roku 15 dni od dneva sprejetja odločitve o dodelitvi sredstev. Slednja bo sprejeta predvidoma v 60 dneh od roka za predložitev vlog. Naročnik bo izdal sklepe o izboru projektov in višini financiranja projektov. Podatki o imenu izvajalca, nazivu projektov ter višini odobrenih javnih sredstev in sredstev EU bodo javno objavljeni. 12. Razpisna dokumentacija Razpisna dokumentacija je dostopna na internetnem naslovu naročnika: http://www.mnz.gov.si/, zgornji meni »o ministrstvu«, levi meni »Javna naročila«. Prijavitelji lahko v pisni obliki zahtevajo dodatna pojasnila v zvezi s pripravo vloge. Naročnik bo odgovore objavil na internetnem naslovu naročnika: http://www.mnz.gov.si/, zgornji meni »o ministrstvu«, levi meni »Javna naročila«, in sicer najkasneje 4 dni pred iztekom roka za oddajo vlog, pod pogojem, da bo naročnik prejel zahtevo za dodatna pojasnila najkasneje do dne 25. 7. 2012. Vsa dopolnilna dokumentacija (morebitna dodatna pojasnila v zvezi s pripravo vloge, spremembe ali dopolnitve razpisne dokumentacije) bo objavljena na internetnem naslovu naročnika: http://www.mnz.gov.si/, zgornji meni »o ministrstvu«, levi meni »Javna naročila« ter preko Uradnega lista RS. Vprašanja lahko prijavitelji pošljejo po elektronski pošti na naslov: sjn.mnz@gov.si ali po faksu na številko: 01/428-57-91, s pripisom: »Dodatne informacije – Javni razpis za izvajanje pravne pomoči v postopkih vračanja tujcev iz Republike Slovenije, št. 430-625/2012«. Na zahteve za dodatna pojasnila, katerih naročnik ne bo prejel do zgoraj navedenega roka, naročnik ne bo dajal pojasnil. V primeru, da zahteva za dodatna pojasnila ne bo posredovana na zgoraj navedeni način, naročnik ne jamči za pravočasni odgovor.
Ministrstvo za notranje zadeve

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti