Uradni list

Številka 8
Uradni list RS, št. 8/2012 z dne 3. 2. 2012
Uradni list

Uradni list RS, št. 8/2012 z dne 3. 2. 2012

Kazalo

Št. 0144-14/2011/8 Ob-1328/12 , Stran 218
Št. 0144-14/2011/8 Ob-1328/12
Na podlagi 44. člena Zakona o socialnem varstvu (Uradni list RS, št. 3/07 – uradno prečiščeno besedilo, 114/06 – ZUTPG, 23/07 – popr., 41/07 – popr., 61/10 – ZSVarPre in 62/10 – ZUPJS), 2. in 3. člena Pravilnika o koncesijah na področju socialnega varstva (Uradni list RS, št. 72/04, 113/08 in 45/11) ter v skladu s sklepom ministra za delo, družino in socialne zadeve št. 0144-1/2012 z dne 19. 1. 2012 objavlja Ministrstvo za delo, družino in socialne zadeve
javni razpis
za podelitev koncesije za opravljanje institucionalnega varstva v domovih za starejše
1. Koncedent: Ministrstvo za delo, družino in socialne zadeve, Kotnikova 28, Ljub­ljana. 2. Predmet koncesije: standardne in nadstandardne storitve institucionalnega varstva za okvirno 660 mest v domovih za starejše (koncesija pod A), kratkotrajne namestitve za 150 mest (koncesija pod B) in dnevno varstvo za starejše za okvirno 90 mest (koncesija pod C). 3. Opis storitve: A) Institucionalno varstvo v domovih za starejše: Standardna storitev obsega: – osnovno oskrbo, – socialno oskrbo, – zdravstveno varstvo. Osnovna oskrba zajema bivanje, organiziranje prehrane, tehnično oskrbo in prevoz. Bivanje se organizira v ogrevanih, opremljenih in vzdrževanih eno- ali dvoposteljnih sobah. Vključuje zagotavljanje sanitarnih prostorov, prostorov za osebno higieno, skupnih prostorov ter prostorov za izvajanje programov. Bivanje zajema tudi čiščenje bivalnih prostorov in pranje, čiščenje ter vzdrževanje oblačil ter osebnega in skupnega perila. Organiziranje prehrane zajema nabavo, pripravo in postrežbo celodnevne, starosti in zdravstvenemu stanju primerne hrane in napitkov. Tehnična oskrba je organizirana dejavnost za zagotavljanje tehničnih pogojev za optimalno izvajanje institucionalnega varstva ter vključuje naloge vzdrževanja opreme, prostorov, objekta in okolice. Prevozi vključujejo organizacijo in izvedbo prevozov v zvezi z uveljavljanjem zakonskih pravic in obveznosti v nujnih primerih za upravičence. Socialna oskrba je strokovno vodena dejavnost, namenjena izvajanju vsebin socialne preventive, terapije in vodenja upravičencev. Vključuje izvajanje nalog varstva in posebnih oblik varstva. Varstvo pomeni nudenje pomoči pri vzdrževanju osebne higiene in izvajanju dnevnih aktivnosti (vstajanju, oblačenju, premikanju, hoji, komunikaciji in pri orientaciji). Posebne oblike varstva so namenjene ohranjanju in razvoju samostojnosti, razvoju socialnih odnosov, delovni okupaciji, korekciji in terapiji motenj, aktivnemu preživljanju prostega časa ter reševanju osebnih in socialnih stisk. Zdravstveno varstvo se izvaja po predpisih s področja zdravstva. Storitev se izvaja v celodnevni obliki (24 ur) v skladu s pogoji iz Pravilnika o standardih in normativih socialnovarstvenih storitev (Uradni list RS, št. 45/10 in 28/11, v nadaljevanju: Pravilnik). Nadstandardna storitev se izvaja v pogojih, ki so višji od minimalnih tehničnih pogojev za izvajanje socialno varstvenih storitev v skladu z določili Pravilnika o minimalnih tehničnih zahtevah za izvajalce socialno varstvenih storitev (Uradni list RS, št. 67/06, v nadaljevanju: Pravilnik o tehničnih pogojih). Storitev je možno šteti za nadstandardno le v primerih, za katere Pravilnik o metodologiji za oblikovanje cen socialno varstvenih storitev (Uradni list RS, št. 87/06, 127/06, 8/07, 51/08 in 5/09, v nadaljevanju: metodologija) dopušča možnost oblikovanja cene za nadstandardno storitev. B) Kratkotrajne namestitve za starejše: so začasne namestitve oblika celodnevnega institucionalnega varstva, ki je namenjena posameznikom: – ki imajo oskrbo zagotovljeno izven institucionalnega varstva in potrebujejo začasno institucionalno varstvo, ker oskrba izven institucionalnega varstva začasno ni zagotovljena, – ki potrebujejo storitev zaradi akutnega poslabšanja zdravja in bi ob ustrezni pomoči lahko dosegli vsaj delno samostojnost in zato v nadaljevanju ne bi potrebovali dolgotrajne celodnevne oblike institucionalnega varstva. Kratkotrajna namestitev ne sme trajati več kot tri mesece. C) Dnevno varstvo za starejše: kot oblika institucionalnega varstva je namenjena posameznikom, ki še ne potrebujejo celodnevne, stacionarne oskrbe in si želijo oziroma potrebujejo pomoč, nadzor ali organizirano obliko bivanja le za določeno število ur dnevno. Osnovni kriterij za vključitev oseb v dnevno varstvo je, da se uporabniki dnevno vračajo domov. Standardi za celodnevno obliko storitve se smiselno uporabljajo tudi za dnevno obliko. Storitev dnevnega varstva se praviloma izvaja do 10 ur dnevno. 4. Obseg storitve V skladu s sklepom ministra, št. 0144-1/2012 z dne 19. 1. 2012, ministrstvo razpisuje koncesijo za okvirno 900 mest za starejše osebe (uporabniki). Koncesionar bo moral zagotoviti opravljanje koncesije pod A v obsegu najmanj 1/3 dvoposteljnih sob standardne velikosti. 5. Krajevno območje, za katerega se razpisuje koncesija in število mest A) opravljanje storitev institucionalnega varstva v domovih za starejše osebe (celodnevno varstvo 24 ur na dan): – za upravne enote v Območni enoti Zavoda za zdravstveno zavarovanje Slovenije Ljub­ljana za okvirno 300 mest, od tega najmanj 30 mest za gluhe in gluhoneme osebe starejše od 65 let. Rok za začetek izvajanja dejavnosti je od 1. 1. 2014 do 31. 12. 2014; – za upravne enote v Območni enoti Zavoda za zdravstveno zavarovanje Slovenije Kranj za okvirno 150 mest. Rok za začetek izvajanja dejavnosti je od 1. 1. 2014 do 31. 12. 2014; – za upravne enote v Območni enoti Zavoda za zdravstveno zavarovanje Slovenije Maribor za okvirno 150 mest, kot nadomestne kapacitete za uporabnike storitev Doma upokojencev Danice Vogrinec Maribor. Rok za začetek izvajanja dejavnosti je z dnem vpisa koncesionarja v register podeljenih koncesij (takojšnji začetek) ali do 31. 12. 2014 (odložni pogoj): – za upravne enote v Območni enoti Zavoda za zdravstveno zavarovanje Slovenije Celje za okvirno 60 mest, kot nadomestne kapacitete za uporabnike storitev koncesionarja Thermana d.d., Laško. Rok za začetek izvajanja dejavnosti je z dnem vpisa koncesionarja v register podeljenih koncesij (takojšnji začetek) ali do 19. 4. 2013 (odložni pogoj). B) za opravljanje storitev institucionalnega varstva v domovih za starejše osebe (celodnevno varstvo 24 ur na dan) – kratkotrajne namestitve: – za upravne enote v Območnih enotah Zavoda za zdravstveno zavarovanje Slovenije Ljub­ljane in Kranja za okvirno 50 mest. Rok za začetek izvajanja dejavnosti je od 1. 12. 2013 do 31. 12. 2014; – za upravne enote v Območnih enotah Zavoda za zdravstveno zavarovanje Slovenije Maribora in Murske Sobote za okvirno 30 mest. Rok za začetek izvajanja dejavnosti je od 1. 12. 2013 do 31. 12. 2014; – za upravne enote v Območnih enotah Zavoda za zdravstveno zavarovanje Slovenije Celja, Krškega, Novega mesta in Raven na Koroškem za okvirno 50 mest. Rok za začetek izvajanja dejavnosti je od 1. 1. 2013 do 31. 12. 2014 in – za upravne enote v Območnih enotah Zavoda za zdravstveno zavarovanje Slovenije Kopra in Nove Gorice za okvirno 20 mest. Rok za začetek izvajanja dejavnosti je od 1. 1. 2013 do 31. 12. 2014. C) opravljanje storitev dnevnega varstva starejših do 10 ur na dan: – za upravne enote na območju Republike Slovenije za okvirno 90 mest. Rok za začetek izvajanja dejavnosti je od 1. 1. 2014 do 31. 12. 2014. 6. Uporabniki storitev, za katere se koncesija razpisuje: uporabniki storitve so osebe, praviloma starejše od 65 let in so upravičenci na podlagi 8. člena Pravilnika. 7. Začetek in čas trajanja koncesije: rok za začetek izvajanja koncesije je glede na vrsto koncesije določen v 5. točki tega razpisa. Koncesija se podeli za določen čas za koncesiji pod A in B za obdobje 40 let in za koncesijo pod C za obdobje 20 let, z možnostjo podaljšanja. 8. Viri financiranja storitev Storitve oskrbe, ki zajemajo storitve osnovne in socialne oskrbe, plačujejo uporabniki ali drugi zavezanci na podlagi dogovora, razen v primerih, ko so na podlagi tretjega odstavka 100. člena Zakona o socialnem varstvu (v nadaljevanju: ZSV) delno ali v celoti oproščeni plačila storitev. Za oprostitve plačila storitev se uporabljajo določila Uredbe o merilih za določanje oprostitev pri plačilih socialnovarstvenih storitev (Uradni list RS, št. 110/04, 124/04, 114/06 – ZUTPG in 62/10 – ZUPJS,). Dodatne storitve, ki niso vključene v standardne storitve in hkrati tudi niso nadstandardne storitve, plačujejo izključno uporabniki. Zdravstvene storitve za oskrbovance – zavarovance (uporabnike) izvajalca institucionalnega varstva in izvajalca osnovnega zdravljenja, v skladu z letnimi pogodbami plačuje Zavod za zdravstveno zavarovanje Slovenije. 9. Način določitve cene Cene storitev oskrbe za koncesijo pod A, B in C oblikuje ponudnik v skladu z določili metodologije na dan 1. 1. 2012. Ponudnik oblikuje cene ločeno za standardne in nadstandardne storitve. Cena oskrbe na dan začetka izvajanja dejavnosti ne more biti višja od cene v ponudbi, usklajene z določili metodologije ter drugih aktov, veljavnih na dan predložitve vloge za soglasje k ceni pred začetkom izvajanja koncesijske dejavnosti. V skladu s tretjim odstavkom 101. člena ZSV cene storitev določi organ upravljanja ponudnika oziroma sama fizična oseba, ki mora pred začetkom izvajanja storitve k cenam pridobiti tudi soglasje koncedenta. 10. Delovna razmerja zaposlenih: delovna razmerja zaposlenih pri koncesionarju se urejajo v skladu z zakoni, kolektivnimi pogodbami in drugimi akti, ki veljajo za zaposlene v javnih zavodih s področja socialnega varstva. 11. Pogoji, ki jih mora izpolnjevati ponudnik Na javni razpis se lahko prijavijo pravne ali fizične osebe, ki v skladu z določbo 7. člena Pravilnika o koncesijah na področju socialnega varstva izpolnjujejo naslednje pogoje: 1. da je pravna oseba v Republiki Sloveniji registrirana za opravljanje dejavnosti, ki je predmet koncesije, oziroma da je podružnica tuje pravne osebe za opravljanje te dejavnosti vpisana v register v Republiki Sloveniji, 2. da je fizična oseba v Republiki Sloveniji registrirana za opravljanje dejavnosti, ki je predmet koncesije, 3. da izpolnjuje pogoje glede prostorov, opreme, kadrov in druge pogoje, kot jih določajo zakon in na njegovi podlagi izdani izvršilni predpisi za opravljanje storitve, za katero se razpisuje koncesija, 4. da ima izdelan podroben program dela izvajanja storitve, 5. da zagotavlja kakovostno izvajanje storitve, 6. da izkazuje finančno in poslovno sposobnost. 12. Dokazila, ki jih morajo ponudniki predložiti, kot dokazilo o izpolnjevanju pogojev: Ponudniki, ki se prijavljajo na javni razpis morajo v skladu z 8. in 9. členom Pravilnika o koncesijah na področju socialnega varstva predložiti naslednja dokazila o izpolnjevanju pogojev in popolnosti ponudbe: 12.1. Ponudnik za koncesijo mora ob prijavi na razpis, ki je sestavni del razpisne dokumentacije, priložiti še: 12.1.1 izjavo, da je pravna oziroma fizična oseba registrirana pri pristojnem organu Republike Slovenije za opravljanje dejavnosti, ki je predmet razpisane koncesije (IP 1), 12.1.2 izjavo, da se strinja z razpisanimi pogoji in da dovoljuje, da se za namen tega javnega razpisa uporabljajo podatki, ki so razvidni iz dokumentacije, ki jo vodi Ministrstvo za delo, družino in socialne zadeve, da se po potrebi preverijo tudi pri pristojnem organu Republike Slovenije za opravljanje dejavnosti, ki je predmet razpisane koncesije (IP 2), 12.1.3 izjavo o plačilu izdelave mnenja socialne zbornice (IP 3), 12.1.4 organizacijsko shemo s prikazanim številom in strukturo predvidenih zaposlenih, s podatki o njihovi izobrazbi ter svojo in njihove izjave, iz katerih je razvidno, da jih bo oziroma se bodo zaposlili pri koncesionarju ali organizacijsko shemo s prikazanimi predvidenimi zaposlenimi in pogoji, ki jih morajo izpolnjevati ter izjavo ponudnika, da bo pred začetkom izvajanja storitve zaposlil izvajalce v skladu s standardi in normativi (OK), 12.1.5 projekcijo finančnega poslovanja za petletno obdobje v obliki izkaza denarnih tokov v skladu s Slovenskim računovodskim standardom 26 po različici I (PF 1), 12.1.6 izjavo o lastništvu prostorov s podatki o nepremičnini po stanju iz zemljiško­knjižnega vpisa s priloženo pogodbo o lastništvu ali izjavo o najemu objekta ali prostora s priloženo najemno pogodbo ali leasing pogodbo za objekt ali prostor za nedoločen čas z odpovednim rokom najmanj 1 leta ali za določen čas, ki ne sme biti krajši od trajanja zaprošene koncesije ali za določen čas za največje obdobje, ki ga dovoljujejo predpisi, ki urejajo stvarno premoženje države in samoupravnih lokalnih skupnostih, z možnostjo podaljšanja, če je najemodajalec država ali lokalna skupnost (IP 4), 12.1.7 projektno dokumentacijo za objekt oziroma prostore, iz katere je razvidno izpolnjevanje minimalnih tehničnih pogojev za opravljanje socialnovarstvenih storitev (uporabno dovoljenje po zakonu o graditvi objektov ali vlogo za pridobitev uporabnega dovoljenja za objekt, namenjen izvajanju socialnovarstvenih storitev ali najmanj gradbeno dovoljenje za objekt, namenjen izvajanju socialnovarstvenih storitev s projektom za gradbeno dovoljenje z vrisano razporeditvijo predvidene opreme), 12.1.8 izračun cene za socialnovarstveno storitev, oblikovan po metodologiji za oblikovanje cen socialnovarstvenih storitev (IC), s finančnim načrtom, izračunom stroškov amortizacije in investicijskega vzdrževanja ter izračunom stroškov financiranja. 12.1.9 izjavo, da bo ponudnik ob začetku izvajanja dejavnosti ponujeno ceno iz prejšnje alineje uskladil največ v višini stopnje rasti elementov cene, oziroma zaradi upoštevanja morebitnih sprememb veljavne zakonodaje, ki bi imela vpliv na elemente cene (IP 5), 12.1.10 program dela izvajanja storitve, 12.1.11 bančno garancijo za resnost ponudbe v višini 1 % od ocenjene vrednosti investicije, vendar ne več kot 65.000,00 EUR. Finančno in poslovno sposobnost ponudnik izkazuje tako, da prijavi priloži naslednje: – letne računovodske izkaze za obdobje zadnjih 3 let, od katerih morajo biti zadnji revidirani, – bonitetno informacijo AJPESa, in sicer: – BON – 2 za gospodarske družbe, – BON – 2 za pravne osebe javnega prava in zasebnega prava ter – BON – 1/SP za samostojne podjetnike, – izjavo ponudnika o njegovi poslovni ustreznosti (IP 8), – izjavo o posojilih, ki so bila najeta za graditev ali rekonstrukcijo objektov oziroma prostorov za izvajanje storitve (IP 6), oziroma o predvidenih posojilih, ki jih ponudnik namerava najeti, – izjavo o morebitnih hipotekah in drugih stvarnih pravicah na teh objektih oziroma prostorih ali izjavo, da hipoteka in druge stvarne pravice na teh objektih oziroma prostorih ne obstajajo (IP 7), – izjavo o morebitnih drugih obveznostih (ponudnik navede ali morebitno obstojijo še druge obveznosti, ki niso zajete v predhodnih točkah). Kot zadnji računovodski izkazi za obdobje 3 let iz prve alinee prejšnjega odstavka se štejejo izkazi, s katerimi ponudnik razpolaga na dan zaključka zbiranja ponudb v skladu z zakonodajo, ki sicer ureja pripravo letnih poročil. Kot zadnji revidirani računovodski izkazi se štejejo revidirani računovodski izkazi, s katerimi ponudnik razpolaga na dan zaključka zbiranja ponudb v skladu z zakonodajo, ki ureja revidiranje letnih poročil. V primeru, da ponudnik ob zaključku zbiranja ponudb z revidiranimi računovodskimi izkazi za preteklo leto glede na roke v zakonodaji, ki ureja to področje, še ne razpolaga, pa se kot zadnji revidirani računovodski izkazi štejejo revidirani računovodski izkazi, ki se nanašajo na predpreteklo leto. Ponudnik, ki mora predložiti revidirane zadnje računovodske izkaze, mora priložiti tudi revizijsko poročilo z mnenjem pooblaščenega revizorja. V primeru, da ponudnik posluje manj kot eno leto in da skladno s predpisi, ki urejajo pripravo in oddajo letnih računovodskih izkazov do poteka dneva zaključka zbiranja ponudb ni zavezan k oddaji letnih računovodskih izkazov, teh ponudniku ni potrebno predložiti. Če je ponudnik v letu pred prijavo na razpis posloval z izgubo ali da izkazuje izgubo iz preteklih let v zadnjem izkazu bilance stanja, mora pred potekom roka za prijavo na razpis priložiti dokazilo, da je navedena izguba pokrita (sklep organa upravljanja in listinski dokaz o pokritju in viru sredstev za pokritje izgube). 12.2 Kolikor ponudnik v času razpisa še ne razpolaga s primernim objektom oziroma prostori za izvajanje storitve mora namesto dokazil iz točk 12.1.6 in 12.1.7 priložiti: 12.2.1 izjavo o lastništvu s podatki o nepremičnini po stanju iz zemljiško­knjižnega vpisa, ali izjavo o najemu objekta oziroma prostora in priloženo najemno pogodbo za objekt ali prostor, ki še ni primeren za izvajanje storitve, ali izjavo o lastništvu stavbnega zemljišča, oziroma izkazano stavbno pravico, če bo ponudnik storitev izvajal v novozgrajenem objektu oziroma prostorih (IP 1/1), 12.2.2 lokacijsko informacijo, 12.2.3 izjavo občine, v kateri se bo izvajala storitev, da se strinja z namero ponudnika za opravljanje storitve (IO/1), 12.2.4 projektno dokumentacijo za nedokončan objekt oziroma prostore, iz katere je razvidno izpolnjevanje minimalnih tehničnih pogojev za izvajanje socialnovarstvene storitve (najmanj idejna zasnova, skladna z veljavno zakonodajo in investicijski program), 12.2.5 projekcijo finančnega poslovanja za obdobje gradnje oziroma priprave objekta oziroma prostorov do začetka izvajanja storitve v obliki izkaza denarnih tokov v skladu s Slovenskim računovodskim standardom 26 po različici I (z navedbo in dokazili o virih sredstev za dokončanje investicije), 12.2.6 terminski plan o poteku izvajanja investicije do začetka izvajanja storitve (TP/1), 12.2.7 izjavo ponudnika o predvidenem začetku opravljanja dejavnosti (IP 8/1), 12.2.8 izjavo banke, da bo izdala bančno garancijo za dobro izvedbo posla v višini 1 % od ocenjene vrednosti investicije, vendar ne več kot 65.000,00 EUR, z veljavnostjo pol leta po začetku izvajanja storitve. Najemna pogodba iz prve alineje prejšnjega odstavka mora biti sklenjena za nedoločen čas z odpovednim rokom najmanj 1 leta ali za določen čas, ki ne sme biti krajši od trajanja zaprošene koncesije ali za določen čas za največje obdobje, ki ga dovoljujejo predpisi, ki urejajo stvarno premoženje države in samoupravnih lokalnih skupnostih, z možnostjo podaljšanja, če je najemodajalec država ali lokalna skupnost. Ponudnik, ki je na podlagi zakona že pridobil dovoljenje za delo, v ponudbi navede številko odločbe in datum ter številko vpisa v register zasebnikov in pravnih oseb, ki opravljajo socialno varstvene storitve. Fizični osebi v tem primeru ni potrebno revidirati računovodskih izkazov, če k temu sicer ni zavezana, in ni potrebno priložiti revizijskega poročila. Ponudnik, ki na podlagi podeljene koncesije že izvaja enako storitev, kot je predmet razpisane koncesije, lahko namesto dokazil iz prve, šeste in sedme alineje iz prvega odstavka te točke v ponudbi priloži izjavo, da bo storitev, ki je predmet razpisane koncesije izvajal v prostorih, v katerih na podlagi pridobljene koncesije že izvaja enako storitev ter, da mu prostorske možnosti v skladu s predpisi, ki urejajo minimalne tehnične pogoje za izvajalce socialno varstvenih storitev, omogočajo izvajanje te socialnovarstvene storitve za več upravičencev. Vsa dokazila s prilogami o izpolnjevanju pogojev morajo biti urejena, oštevilčena in priložena po zgoraj navedenem vrstnem redu. 13. Rok in način prijave na javni razpis: Ponudniki morajo svojo ponudbo na javni razpis predložiti koncedentu osebno ali priporočeno po pošti, do 15. 5. 2012. Upoštevale se bodo ponudbe, ki bodo prispele na sedež MDDSZ, Ljub­ljana, Kotnikova 28, do 15. 5. 2011, do 14. ure. Ponudniki predložijo svoje ponudbe na javni razpis v zaprti ovojnici, na naslov Ministrstvo za delo, družino in socialne zadeve, Kotnikova 28, 1000 Ljub­ljana, s pripisom »Prijava za javni razpis (navedite koncesija pod A, pod B ali pod C) za podelitev koncesije za opravljanje storitev institucionalnega varstva v domovih za starejše – ne odpiraj«. Ponudnik, ki se želi prijaviti za obe koncesiji hkrati, mora vložiti vlogo za vsako koncesijo posebej. Ponudba s prilogami mora biti v enakem zaporedju kot izhaja iz javnega razpisa. Nepravilno označene pošiljke bodo vrnjene ponudnikom neodprte. Ponudnik lahko vlogo dopolnjuje oziroma spreminja do preteka razpisnega roka. Vse spremembe in dopolnitve ponudbe morajo biti predložene v roku in na način, določen v prvem in drugem odstavku te točke z dodatno oznako »Dopolnitev ponudbe«. Vse dopolnitve ponudbe, ki bodo prispele k organu, pristojnemu za podelitev koncesije po preteku razpisnega roka in ne bodo pravilno označene, bodo upoštevane kot prepozne oziroma kot nepravilno označene ter vrnjene ponudnikom neodprte. Ponudba, ki je prispela k organu, pristojnemu za podelitev koncesije, po preteku razpisnega roka, je prepozna. Ponudbe, ki bodo prepozne, ali ne bodo popolne, ali če ponudba ne bo podana za v razpisu določeno krajevno območje izvajanja določene vrste storitve, ali če je ne bo podal ponudnik, ki izpolnjuje predpisane pogoje, bo s sklepom zavrgel organ, pristojen za podelitev koncesije. 14. Odpiranje ponudb: odpiranje ponudb bo dne 18. 5. 2012, ob 10. uri, v sejni sobi Ministrstva za delo, družino in socialne zadeve, Ljub­ljana, Kotnikova 28, VII. nadstropje. Odpiranju ponudb sme prisostvovati vsak predstavnik ponudnika z ustreznim pooblastilom. 15. Kriteriji in merila za izbiro ponudnikov: Koncedent bo pri izbiri ponudnikov za podelitev koncesije uporabil naslednje kriterije: Koncesija pod A in B: – pri pokritosti potreb se bodo upoštevali tudi že sklenjeni dogovori o javno zasebnem partnerstvu ter načrti javnih zavodov o povečanju kapacitet, pri čemer se bodo upoštevali le projekti, ki so najmanj v fazi projekta za pridobitev gradbenega dovoljenja. Pri podelitvi bodo imeli prednost ponudniki iz upravnih enot, ki še nimajo ustreznih kapacitet za institucionalno varstvo starejših; – lokacija objekta glede na makrolokacijske in mikrolokacijske pogoje, ki jih določa Pravilnik o tehničnih pogojih; – kakovost predloženega programa izvajanja storitev, in sicer z vidika: – ciljev programa in ciljnih populacij glede na oceno potreb v okolju, pri čemer bo poudarek na obravnavi starostnikov z demenco in sorodnimi stanji, – uporabe sodobnih konceptov in metod pri delu s starejšimi ljudmi, – izvajanje dodatnih vrst storitev za starejše (dnevni centri, pomoč na domu, oskrbovana stanovanja, – namestitev gluhih in gluhonemih oseb starejših od 65 let, – cena storitve. Pri ocenjevanju ponudb se bodo upoštevali kriteriji v naslednjem razmerju (do 100 točk): – pokritost potreb do 25 točk (največ točk pridobijo ponudniki iz upravnih enot, ki so najslabše pokrite z mrežo javne službe institucionalnega varstva, v skladu s pokritostjo in kriteriji za točkovanje, ki so razvidni iz razpisne dokumentacije, – makrolokacijski in mikrolokacijski pogoji do 5 točk – ocenjuje se primernost lokacije v skladu s pogoji, ki jih določa pravilnik o tehničnih pogojih, in zajemajo dostopnost, umeščenost v bivalno okolje in konfiguracijo zemljišča, – kakovost programa do 50 točk: (pri ocenjevanju bodo imeli prednost ponudniki, ki bodo storitev institucionalnega varstva izvajali v skladu s psihosocialnim modelom obravnave in zagotovili določen del kapacitet tudi za stanovalce z demenco in sorodnimi stanji. Skladno z izhodišči psihosocialnega modela obravnave se delo s stanovalci organizira v manjših skupinah v obliki gospodinjskih skupnosti. V okviru takšnega pristopa se stanovalcem zagotavlja zasebnost, varnost in domačnost ter možnost soudeležbe pri izvajanju obravnave in spodbuja njihovo samostojnost ter avtonomijo. Za izvedbo takšnega pristopa morajo biti zagotovljeni tudi ustrezni prostorski in tehnični pogoji, – cena storitve, do 20 točk (največ točk pridobijo ponudniki z najnižjo ceno oskrbe I, oblikovano v skladu z metodologijo, ostali pa sorazmerno manj). Koncendent bo izločil vse ponudnike pri katerih bo cena oskrbe več kot 10 % višja od povprečne cene oskrbe I. za izvajalce institucionalnega varstva starejših RS kot je veljala ob zadnji uskladitvi v letu 2011 za koncesionarje. Koncesija pod C: – lokacija objekta glede na makrolokacijske in mikrolokacijske pogoje, ki jih določa pravilnik o tehničnih pogojih; – kakovost predloženega programa izvajanja storitev, in sicer z vidika: – ciljev programa in ciljnih populacij glede na oceno potreb v okolju, pri čemer bo poudarek na obravnavi starostnikov z demenco in sorodnimi stanji, – uporabe sodobnih konceptov in metod pri delu s starejšimi ljudmi, – izvajanje dodatnih vrst storitev za starejše (prevoz oseb, nudenje pomoči na domu ...), – cena storitve. Pri ocenjevanju ponudb se bodo upoštevali kriteriji v naslednjem razmerju (do 50 točk): – makrolokacijski in mikrolokacijski pogoji do 5 točk (ocenjuje se primernost lokacije v skladu s pogoji, ki jih določa pravilnik o tehničnih pogojih, in sicer: – urejena prometna infrastruktura (2 točki) in dostopnost (1 točka) do 3 točke, – konfiguracija zemljišča – dostopnost za gibalno ovirane ljudi, zelene in rekreacijske površine do 1 točk, – osončenost, osvetljenost – 1 točka; – kakovost programa do 35 točk (največ točk pridobijo ponudniki z najbolje ocenjenim programom), in sicer iz vidika: – ciljev programa in ciljne populacije glede na oceno potreb v okolju, pri čemer bo poudarek na obravnavi starostnikov z demenco in sorodnimi stanji, do 25 točk; – izvajanje dodatnih vrst storitev za starejše (dodatne storitve prevozi, pomoč na domu …) do 10 točk, – cena storitve, do 10 točk (največ točk pridobijo ponudniki z najnižjo ceno v skladu z metodologijo, ostali pa sorazmerno manj). 16. Točkovanje ponudbe Ob enakem številu točk, bodo imeli prednost pri izbiri ponudniki, ki bodo prej začeli izvajati dejavnost. Ponudnikom koncesije pod A in pod B, ki bodo zbrali manj kot 50 točk, se koncesija ne bo podelila, ne glede na število ponudnikov, ki bodo izpolnjevali pogoje iz 11. točke tega razpisa. Objekti, v katerih se bo izvajala storitev, morajo izpolnjevati minimalne tehnične pogoje skladno s pravilnikom o tehničnih pogojih. Največje možno število mest na posamezni lokaciji za storitve, ki se opravljajo s koncesijo pod A je 150 mest, za koncesijo pod B 50 mest in za koncesijo pod C 40 mest. Ponudnik, ki se prijavlja na razpis z več objekti, se za vsak objekt prijavi s samostojno ponudbo. Pri ponudniku, ki se prijavlja na razpis z objekti na več lokacijah, bo točkovanje opravljeno za vsako lokacijo posebej. Ob prijavi na razpis veljajo predpisi, ki so veljali na dan objave razpisa. Vse morebitne spremembe veljavnih predpisov v odprtem roku razpisa ne smejo vplivati na pripravo dokumentacije ponudnikov. 17. Rok za izbor ponudnikov, izdajo odločbe in sklenitev koncesijske pogodbe: minister za delo, družino in socialne zadeve bo na podlagi poročila o pregledu in presoji ponudb strokovne komisije, najkasneje v roku 30 dni po prejemu poročila izbral ponudnike, katerim bo z odločbo z odložilnim pogojem podelil koncesijo za opravljanje storitve, ki je predmet koncesije. Z izbranimi ponudniki bo sklenjena pogodba o koncesiji po dokončnosti odločbe o podelitvi koncesije. 18. Razpisna dokumentacija in dodatne informacije Razpisno dokumentacijo dobijo interesenti na recepciji Ministrstva za delo, družino in socialne zadeve, Ljub­ljana, Kotnikova 28, v pritličju. Dodatne informacije o javnem razpisu je mogoče dobiti po telefonu ali osebno, med 9. in 10. uro, od ponedeljka do petka, v času do 15. 5. 2012, pri Tomažu Čebulju, tel. 01/369-77-94, Alešu Kendi, tel. 01/369-77-86, Mojci Žuraj, tel. 01/369-77-34 in pri Marku Bučarju, tel. 01/369-78-54. Razpisna dokumentacija zajema: – potrdilo o dvigu razpisne dokumentacije, – prijavo na razpis, – opis podrobnejših kriterijev za izbiro, – osnutki pogodb o koncesiji (4), – obrazce (PF 1, PF 2, IK 1, IK 2, IK 3, IK 4, IK 5, IK 6, IK 7, IK,8, IK 9, IK 1/1, IO/1, IC TK 1 Finančna konstrukcija, Program dela, Izračun cene (I, IV), Finančni načrt, Predvideni začetek dejavnosti, Izjava o poslovni ustreznosti, Izjava o plačilu izdelave mnenja Socialne zbornice), – izjavo za pridobitev podatkov iz uradnih evidenc, – izjavo ponudnika o plačilu mnenja Socialne zbornice Slovenije, – navodila za izvajanje Pravilnika o metodologiji za oblikovanje cen socialnovarstvenih storitev (za osebe starejše od 65 let), – Pravilnik o koncesijah na področju socialnega varstva.
Ministrstvo za delo, družino in socialne zadeve

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti