Uradni list

Številka 98
Uradni list RS, št. 98/2009 z dne 4. 12. 2009
Uradni list

Uradni list RS, št. 98/2009 z dne 4. 12. 2009

Kazalo

Št. 54450-24/2009 Ob-7967/09 , Stran 3013
1. Ime oziroma sedež posredniškega telesa oziroma naročnika in izvajalca JR, ki izvede vse postopke, potrebne za dodelitev sredstev: Republika Slovenija, Ministrstvo za šolstvo in šport, Masarykova 16, 1000 Ljubljana (v nadaljevanju: ministrstvo). 2. Predmet javnega razpisa (aktivnosti ali nameni, razvojna prioriteta, prednostna usmeritev) Javni razpis za izbor operacij delno financira Evropska unija, in sicer iz Evropskega socialnega sklada. Javni razpis za izbor operacij se izvaja v okviru Operativnega programa razvoja človeških virov za obdobje 2007–2013, 3. razvojne prioritete: »Razvoj človeških virov in vseživljenjskega učenja«; prednostne usmeritve 3.1. »Izboljšanje kakovosti in učinkovitosti sistemov izobraževanja in usposabljanja.« Z razvojno prioriteto »Razvoj človeških virov in vseživljenjskega učenja« ter prednostno usmeritvijo »Izboljšanje kakovosti in učinkovitosti sistemov izobraževanja in usposabljanja« iz Operativnega programa razvoja človeških virov za obdobje 2007–2013 želimo pridobiti strokovne podlage, gradiva ter preizkusiti modele, ki bodo prispevali k uveljavljanju pedagoških načel in strategij, ki bodo upoštevali kompleksno, heterogeno, globalno okolje v katerem sodobna šola deluje. Izobraževalni sistem (in v okviru tega šola) se morajo usmeriti k večji odprtosti in dostopnosti izobraževanja, h dvigu kakovosti ter hkrati h demokratizaciji vzgojno-izobraževalnih procesov ter strategij pedagoškega dela. V tem kontekstu je treba oblikovati strokovne podlage za demokratiziranje pedagoških praks, za soočanje z izzivi sodobne družbe, ki jih prinaša multikulturno okolje in v okviru tega tematizirati nacionalno-globalno v pedagoških praksah. V okviru tega razpisa želimo zagotoviti tudi možnost za oblikovanje in diseminacijo strategij, konceptov in modelov, ki bodo prispevali k demokratizaciji šolskih praks, predvsem z vidika razumevanja multikulturnega okolja, v katerem pedagoški proces poteka ter z vidika razumevanja državljanske vzgoje kot vzgoje sodobnega državljana 21. stoletja. Vprašanje demokratizacije pedagoških konceptov, strategij in praks je toliko bolj pomembno prav zaradi pomena, ki ga vedenje v sodobni družbi ima ter zaradi spremenjenih družbenih okoliščin, ki je vse bolj multikulturno in globalno prepleteno. Ne nazadnje je Evropska unija (evropska komisija) ravno zaradi pomena teh vprašanj razglasila 2008 za leto medkulturnega dialoga. Predmet javnega razpisa je priprava strokovnih podlag ter diseminacija konceptov, strategij, ki prispevajo k demokratizaciji pedagoških praks v multikulturnem okolju. Področji izobraževanja in raziskovanja bosta v družbi prihodnosti odločilno vplivali na razvoj posameznika in družbe. Izobraževalni sistem mora uveljaviti pedagoška načela in organizacijske oblike dela, ki bodo omogočili demokratiziranje šolske prakse (npr. z razvijanjem etike udeleženosti, krepitvijo moči udeležencev pedagoškega procesa). Razpis vključuje naslednja vsebinska sklopa: I. vsebinski sklop: Strokovne podlage, strategije in teoretske tematizacije za izobraževanje za medkulturne odnose ter aktivno državljanstvo Aktivnosti: – oblikovanje mreže sodelujočih partnerjev iz raziskovalne in izobraževalne sfere, – posveti z različnimi ciljnimi skupinami, – sprotno usklajevanje dela na terenu in definiranje morebitnih dodatnih dejavnosti. Rezultati: – analiza stanja (vzgoja za aktivno državljanstvo; medkulturni odnosi) (1), – strokovne podlage (analize, koncepti, modeli, strategije) za oblikovanje politike na področju VIZ (4), – strokovna srečanja (5), – gradiva za pedagoške delavce, udeležence pedagoškega procesa in javne uslužbence (4). II. Posameznik-državljan: Koncepti in modeli državljanske vzgoje za sodoben, globaliziran,multikulturen svet: posameznik in njegova vloga na osi lokalno-nacionalno-globalno Aktivnosti: – oblikovanje mreže sodelujočih partnerjev iz raziskovalne in izobraževalne sfere, – posveti z različnimi ciljnimi skupinami, – izvedba mednarodnih primerjalnih študij iz razpisanega področja, – analiza evropskih modelov vseživljenskega učenja za državljansko vzgojo. Rezultati: – analiza stanja (modeli državljanske vzgoje v Sloveniji in tujini) (1), – strokovne podlage (analize, koncepti, modeli, strategije) za oblikovanje politike na področju VIZ ter vseživljenskega učenja (4), – strokovna srečanja (5), – mednarodna konferenca (1). Cilji obeh vsebinskih sklopov so: 1. Pregled in analiza obstoječih konceptov, strategij in pristopov 2. Konceptualizacija multikulturne in državljanske vzgoje v sodobni družbi 3. Koncipiranje možnih strategij in pristopov 3. Pogoji za kandidiranje na javnem razpisu; Prijava na javni razpis mora biti skladna z namenom razpisa. Obvezno je, da projekt upošteva časovni in finančni okvir javnega razpisa ter zajema vse razpisane aktivnosti. Prijavitelj mora za kandidiranje na javnem razpisu izpolnjevati naslednje pogoje: – je pravna ali fizična oseba kot nosilka/koordinatorka projekta (npr. javni zavod, vrtec, šola, gospodarska družba, samostojni podjetnik posameznik, društvo, ustanova), ki je registrirana za opravljanje razvojno-raziskovalne dejavnosti, – prijavitelj mora priložiti izjavo, da je oziroma bo oseba, ki bo prijavljena kot koordinator projekta v delovnem razmerju pri prijavitelju. Poleg zgoraj navedenih pogojev, mora prijavitelj izpolnjevati še naslednje splošne pogoje: – ima poravnane zapadle obveznosti do Republike Slovenije, – ima sedež v Republiki Sloveniji, – je neposredno odgovoren za pripravo in vodenje projekta, torej ne nastopa kot posrednik, – je finančno in poslovno sposoben izpeljati projekt, – razpolaga z ustreznimi kadrovskimi in tehničnimi zmogljivostmi za izvedbo projekta, – ni v stečajnem postopku, postopku prisilne poravnave ali likvidacije, z njegovimi posli ne upravlja sodišče, – ni bil pravnomočno obsojen zaradi naslednjih kaznivih dejanj, ki so opredeljena v Kazenskem zakoniku (KZ-1, Uradni list RS, št. 55/08, 66/08): – hudodelsko združevanje; – sprejemanje podkupnine pri volitvah (velja za fizične osebe), nedovoljeno sprejemanje daril, nedovoljeno dajanje daril, jemanje podkupnine (za fizične osebe), dajanje podkupnine, sprejemanje daril za nezakonito posredovanje in dajanje daril za nezakonito posredovanje; – goljufija, poslovna goljufija, preslepitev pri pridobitvi posojila ali ugodnosti in zatajitev finančnih obveznosti; – pranje denarja. Ministrstvo bo za vsak vsebinski sklop izbralo enega prijavitelja. Popolna vloga mora vsebovati izpolnjen prijavni obrazec s prilogami in izjavami iz razpisne dokumentacije. 4. Merila za izbor upravičencev, ki izpolnjujejo pogoje (navedba, opis, ovrednotenje meril po vrstnem redu od bolj k manj pomembnemu); Izločitveno merilo: če je eno od meril ovrednoteno kot NE, komisija za javni razpis prijavo izloči in je ne ocenjuje po ostalih merilih. Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! Za vsak vsebinski sklop bo sofinanciran en projekt, ki bo v ocenjevanju prejel najvišje število točk. Najvišje število možnih točk za 1. vsebinski sklop je 85 točk, prav tako je najvišje število možnih točk za 2. vsebinski sklop 85 točk. V primeru, da bosta dva prijavitelja imela enako število točk, bo izbran tisti, ki bo dosegel več točk v merilu II. Izkušnje in reference prijavitelja (merili 12 in 13) in v merilu III. Človeški viri in prispevek k vzpostavljanju ustreznih partnerstev glede na zastavljene cilje projekta (merilo 15). Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! 5. Okvirna višina sredstev, ki so na razpolago za javni razpis; Javni razpis za izbor operacij delno financira Evropska unija, in sicer iz Evropskega socialnega sklada, javni razpis za izbor operacij se izvaja v okviru Operativnega programa razvoja človeških virov za obdobje 2007–2013, 3. razvojne prioritete: »Razvoj človeških virov in vseživljenjskega učenja«; prednostne usmeritve 3.1. »Izboljšanje kakovosti in učinkovitosti sistemov izobraževanja in usposabljanja.« Skupna vrednost razpoložljivih sredstev za javni razpis znaša 1.500.000,00 EUR, od tega za 1. vsebinski sklop 800.000,00 EUR ter za 2. vsebinski sklop 700.000,00 EUR. 6. Obdobje, v katerem morajo biti porabljena dodeljena sredstva; Skupna okvirna vrednost razpoložljivih sredstev za javni razpis znaša 1.500.000 EUR, od tega je vrednost sofinanciranja po posameznih proračunskih letih: Za 1. vsebinski sklop: – za proračunsko leto 2010: 400.000,00 EUR, od tega 340.000,00 EUR s PP 9240 – Razvoj in uvajanje novih programov in zagotavljanje kakovosti – ESS – 07-13 – EU udeležba (85,00%) in 60.000,00 EUR s PP 9252 – Razvoj in uvajanje novih programov in zagotavljanje kakovosti – ESS – 07-13 – slovenska udeležba (15,00%), – za proračunsko leto 2011: 400.000,00 EUR, od tega 340.000,00 EUR s PP 9240 – Razvoj in uvajanje novih programov in zagotavljanje kakovosti – ESS – 07-13 – EU udeležba (85,00%) in 60.000,00 EUR s PP 9252 – Razvoj in uvajanje novih programov in zagotavljanje kakovosti – ESS – 07-13 – slovenska udeležba (15,00%). Za 2. vsebinski sklop: – za proračunsko leto 2010: 350.000,00 EUR, od tega 297.500,00 EUR s PP 9240 – Razvoj in uvajanje novih programov in zagotavljanje kakovosti – ESS – 07-13 – EU udeležba (85,00%) in 52.500,00 EUR s PP 9252 – Razvoj in uvajanje novih programov in zagotavljanje kakovosti – ESS – 07-13 – slovenska udeležba (15,00%), – za proračunsko leto 2011: 350.000,00 EUR, od tega 297.500,00 EUR s PP 9240 – Razvoj in uvajanje novih programov in zagotavljanje kakovosti – ESS – 07-13 – EU udeležba (85,00%) in 52.500,00 EUR s PP 9252 – Razvoj in uvajanje novih programov in zagotavljanje kakovosti – ESS – 07-13 – slovenska udeležba (15,00%). Ministrstvo si pridržuje pravico, da glede na razpoložljiva sredstva po posameznih proračunskih letih, izbranim prijaviteljem predlaga prilagoditev dinamike sofinanciranja. Kolikor se izbrani prijavitelj ne strinja s predlogom ministrstva se šteje, da odstopa od prijave. Ministrstvo bo sofinanciralo le upravičene stroške, nastale od 1. 1. 2010 do predvidoma 30. 8. 2011. 7. Razmerje med sredstvi na postavkah namenskih sredstev EU za kohezijsko politiko in na postavkah slovenske udeležbe za sofinanciranje kohezijske politike Sredstva na postavkah namenskih sredstev EU za kohezijsko politiko: 85,00%. Sredstva na postavkah slovenske udeležbe za sofinanciranje kohezijske politike: 15,00%. 8. Delež prispevka Skupnosti v celotnih upravičenih javnih izdatkih: delež prispevka Skupnosti je 85,00%. 9. Upravičeni stroški, specifikacija dokazil za izkazovanje stroškov in metoda za njihov izračun Upravičeni stroški predmetnega javnega razpisa so: – plače (z davki in prispevki) in druga povračila stroškov dela – delo po avtorski pogodbi (le za zunanje izvajalce) – delo po podjemni pogodbi (le za zunanje izvajalce) – založniške in tiskarske storitve, e-publikacije – stroški za izvedbo zaključne konference – nakup strokovnih gradiv in podpornih materialov (če nakup odobri MŠŠ in je neposredno povezan s projektom in nujen za njegovo izvedbo) – davek na dodano vrednost (DDV) – posredni stroški v pavšalnem znesku v višini 15% neposrednih upravičenih stroškov". Dokazila za dokazovanje neposrednih upravičenih stroškov so navedena v Navodilih Ministrstva za šolstvo in šport za izvajanje projektov ESS, ki se nahajajo v razpisni dokumentaciji in smiselno povzemajo Navodila organa upravljanja o upravičenih stroških za sredstva evropske kohezijske politike za programsko obdobje 2007–2013. Pri uveljavljanju upravičenega stroška davka na dodano vrednost (DDV), mora izbrani prijavitelj pred podpisom pogodbe o sofinanciranju pridobiti in predložiti potrdilo pristojnega davčnega urada. Podrobnosti so navedene v Navodilih organa upravljanja o upravičenih stroških za sredstva evropske kohezijske politike za programsko obdobje 2007–2013 ter Navodilih Ministrstva za šolstvo in šport za izvajanje projektov ESS. 10. Zahteve glede informiranja in obveščanja javnosti, ki jim morajo zadostiti upravičenci skladno z 8. in 9. členom Uredbe 1828/2006/ES in navodili organa upravljanja: upravičenec mora pri informiranju in obveščanju javnosti upoštevati 8. in 9. člen Uredbe 1828/2006/ES in Navodila organa upravljanja za informiranje in obveščanje javnosti o kohezijskem in strukturnih skladih v programskem obdobju 2007–2013. 11. Morebitno dopolnilno financiranje: dopolnilno financiranje, skladno s 34. členom Uredbe 1083/2006/ES, ni predvideno. 12. Zahteve glede hranjenja dokumentacije o projektu Upravičenec mora hraniti vso dokumentacijo o projektu najmanj do 31. 12. 2020. Upravičenec je dolžan voditi in spremljati porabo sredstev za projekt v ločenem računovodstvu, po stroškovnih mestih, tako da bo zagotovljen pregled nad namensko porabo sredstev. 13. Zahteve glede dostopnosti dokumentacije o projektu, agentu, posredniškemu telesu, organu upravljanja, organu za potrjevanje, revizijskemu organu ter drugim nadzornim organom Upravičenec bo moral omogočiti tehnični, administrativni in finančni nadzor nad izvajanjem projekta, katerega sofinanciranje temelji ali se izvaja na podlagi predmetnega javnega razpisa. Nadzor se izvaja s strani ministrstva, pristojnih organov Republike Slovenije in s strani pristojnih organov Evropske unije (v nadaljevanju: nadzorni organi). Upravičenec bo moral nadzornim organom predložiti vse dokumente, ki izkazujejo resničnost, pravilnost in skladnost upravičenih stroškov sofinanciranega projekta. V primeru kontrole na kraju samem bo upravičenec omogočil vpogled v računalniške programe, listine in postopke v zvezi z izvajanjem projekta. Ministrstvo bo upravičencu predhodno naznanilo izvedbo kontrole na kraju samem. Ministrstvo v izjemnih primerih lahko opravi tudi nenajavljeno kontrolo na kraju samem. 14. Zagotavljanje enakih možnosti: v javnem razpisu je zagotovljena enakost med spoloma in preprečena vsakršna diskriminacija v skladu z zakonodajo, ki pokriva področje zagotavljanja enakih možnosti in 16. členom Uredbe Sveta 1083/2006/ES. 15. Varovanje osebnih podatkov in poslovnih skrivnosti: upravičenec se zavezuje k varovanju osebnih podatkov in poslovnih skrivnosti, pridobljenih tekom izvajanja projekta, v skladu s Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1-UPB1, Uradni list RS, št. 94/2007), Zakonom o gospodarskih družbah (ZGD-1, Uradni list RS, št. 65/2009 – uradno prečiščeno besedilo) in 37. členom Uredbe 1083/2006/ES. 16. Zahteve glede spremljanja prihodkov projekta: upravičenec mora dokumentirano spremljati in prikazovati prihodke projekta. Če se pri izvajanju projekta ustvarijo prihodki, je treba za višino ustvarjenih prihodkov znižati upravičene stroške. 17. Omejitve glede sprememb projekta v skladu s 57. členom Uredbe 1083/2006/ES: ni relevantno. 18. Roki, do katerih morajo biti predložene prijave za dodelitev sredstev ter način obveščanja o rokih v primeru zaporednega dodeljevanja sredstev Prijave z zahtevano vsebino morajo prispeti v vložišče Ministrstva za šolstvo in šport, Masarykova 16, p. p. 104, 1001 Ljubljana. Kot pravočasne bodo upoštevane prijave, ki bodo, ne glede na način dostave, prispele v vložišče Ministrstva za šolstvo in šport do 8. 1. 2010, do 13. ure. Neustrezno označene in nepravočasno prispele prijave se ne bodo obravnavale in bodo vrnjene prijavitelju. 19. Datum odpiranja prijav za dodelitev sredstev ter način obveščanja o datumih naslednjih odpiranj v primeru zaporednega dodeljevanja sredstev Odpiranje prijav predvidoma ne bo javno in bo izvedeno v roku 8 dni od izteka roka za dostavo prijav v prostorih Ministrstva za šolstvo in šport, Ljubljana, Masarykova 16. Komisija za izvedbo postopka javnega razpisa, ki jo imenuje minister, pristojen za šolstvo, bo v roku 8 dni od odpiranja prijav pisno pozvala tiste prijavitelje, katerih prijave niso popolne, da jih dopolnijo. Nepopolne prijave, ki jih prijavitelji v skladu z pozivom ne bodo dopolnili, bodo zavržene. Komisija nato popolne prijave sprejme v strokovni pregled in oceno ter pristojnemu ministru predlaga projekt, ki naj se po javnemu razpisu financira. Obrazložen sklep ministra o izbiri oziroma zavrnitvi bo ministrstvo poslalo vsem prijaviteljem, ki bodo sodelovali v javnem razpisu. 20. Rok, v katerem bodo kandidati obveščeni o izidu javnega razpisa: prijavitelji bodo o izidu javnega razpisa obveščeni najkasneje v roku 60 dni od datuma odpiranja prijav. Prijavitelj, ki meni, da izpolnjuje pogoje in merila iz javnega razpisa in mu razpisana sredstva neupravičeno niso bila dodeljena, lahko v roku 8 dni od prejema obvestila o (ne)izbiri vloži pritožbo, in sicer na naslov: Ministrstvo za šolstvo in šport, Masarykova 16, p. p. 104, 1001 Ljubljana. V pritožbi mora natančno opredeliti razloge, zaradi katerih jo vlaga. Predmet pritožbe ne morejo biti postavljena merila za ocenjevanje prijav. Vložena pritožba ne zadrži podpisa pogodb z izbranimi prijavitelji. O pritožbi odloči minister, pristojen za šolstvo in šport v roku 15 dni s sklepom. 21. Kraj, čas ter oseba, pri kateri lahko zainteresirane osebe dvignejo razpisno dokumentacijo: razpisna dokumentacija je dosegljiva na spletnem naslovu Ministrstvo za šolstvo in šport, www.mss.gov.si (rubrika Okrožnice, razpisi in javna naročila). Za dodatne informacije lahko pišete na elektronski naslov: stanka.lunder-verlic@gov.si 22. Posledice, če se ugotovi dvojno financiranje posamezne projekta ali, da je višina sofinanciranja projekta presegla maksimalno dovoljeno stopnjo: za stroške, ki so predmet sofinanciranja, upravičenec ni prejel oziroma ne bo prejel sredstev iz drugih virov financiranja (prepoved dvojnega financiranja). Če bo ministrstvo ugotovilo, da je upravičenec prejel sredstva za stroške projekta tudi iz drugih virov financiranja ali pa so mu bila odobrena, se lahko pogodba o sofinanciranju razdre, upravičenec pa bo dolžan ministrstvu povrniti vsa neupravičeno prejeta sredstva s pripadajočimi obrestmi od dneva nakazila do dneva vračila sredstev.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti