Uradni list

Številka 110
Uradni list RS, št. 110/2008 z dne 21. 11. 2008
Uradni list

Uradni list RS, št. 110/2008 z dne 21. 11. 2008

Kazalo

Št. 54450-38/2008 Ob-9497/08 , Stran 3780
1. Ime oziroma sedež posredniškega telesa oziroma naročnika in izvajalca JR, ki izvede vse postopke, potrebne za dodelitev sredstev: Republika Slovenija, Ministrstvo za šolstvo in šport, Masarykova 16, 1000 Ljubljana (v nadaljevanju MŠŠ). 2. Namen javnega razpisa, razvojna prioriteta in prednostna usmeritev Javni razpis za izbor operacij delno financira Evropska unija, in sicer iz Evropskega socialnega sklada. Javni razpis za izbor operacij se izvaja v okviru Operativnega programa razvoja človeških virov za obdobje 2007–2013, tretje razvojne prioritete: »Razvoj človeških virov in vseživljenjskega učenja« in prve prednostne usmeritve »Izboljšanje kakovosti in učinkovitosti sistemov izobraževanja in usposabljanja«. MŠŠ želi na javnem razpisu izbrati operacije, ki bodo prispevale k nadaljnjemu razvoju izobraževalnega sistema, in sicer razvoju novih možnosti uporabe IKT (informacijsko – komunikacijska tehnologija) v izobraževanju ter širjenju novih pristopov med vzgojitelje, učitelje in posledično učence in druge. Namen javnega razpisa je povečati ponudbo izobraževanja, svetovanja in didaktične in tehnične podpore ter pomoči vzgojiteljem, učiteljem, ravnateljem in drugim izobraževalcev na področju uporabe IKT pri poučevanju in učenju, in sicer: – sofinanciranje svetovanja, didaktične podpore in tehnične pomoči za boljšo e-kompetentnost vzgojno-izobraževalnih zavodov, – sofinanciranje razvoja novih e-gradiv na internetu in izvajati seminarje za uporabo teh e-gradiv, – sofinanciranje razvoja in nadgradnje sistema usposabljanja na področju uporabe IKT pri poučevanju in učenju. Eden izmed ciljev operacij je tudi vzpostavitev Središča za e-šolstvo, v okviru katerega se bodo dejavnosti vseh projektov izvajali koordinirano (vodenje vseh projektov, načrtovanje in poročanje, ena komunikacijska točka za šole in MŠŠ ipd.). Vsa nastala e-gradiva in druga gradiva bodo poleg izobraževanju učiteljev namenjena brezplačni uporabi v vzgojno-izobraževalnem procesu, tj. podpori obstoječim izobraževalnim programom, učnim načrtom in katalogom znanja (vzgojiteljem, učiteljem, učencem in drugim na vzgojno-izobraževalnih zavodih, doma …). Namen je pridobiti multimedijska in interaktivna e-gradiva, ki razvijajo in uvajajo različne didaktične pristope. 3. Predmet javnega razpisa Predmet javnega razpisa je razdeljen v tri glavna področja, skupaj v 4 sklope: I. razvoj in izvedba svetovanja ter podpore e-kompetentnim šolam Sklop I.1 (vzhodna Slovenija) razvoj in izvedba svetovanja, didaktične podpore in tehnične pomoči e-kompetentnim šolam. Sklop I.2 (zahodna Slovenija): razvoj in izvedba svetovanja, didaktične podpore in tehnične pomoči e-kompetentnim šolam. Obrazložitev: Dejavnosti v okviru sklopa I.1 in sklopa I.2. so enake. Razlika med sklopoma je, da se: – v okviru sklopa I.1. izvaja svetovanje, didaktična podpora in tehnična pomoč vzgojno-izobraževalnim zavodom (vrtci, osnovne in srednje šole, poklicne in strokovne šole, višje šole, šole in zavodi za izobraževanje otrok in mladostnikov s posebnimi potrebami, dijaški domovi, glasbene šole) na vzhodnem delu Slovenije, – v okviru sklopa I.2. pa na zahodnem delu Slovenije. II. razvoj in uvajanje e-gradiv Sklop II: razvoj in uvajanje e-gradiv (vrtci, osnovne šole, gimnazije oziroma splošno srednje šolstvo, poklicne in strokovne šole, višje šole, šole in zavodi za izobraževanje otrok in mladostnikov s posebnimi potrebami). III. razvoj in izvedba usposabljanja e-kompetentnih učiteljev Sklop III: razvoj in izvedba programov usposabljanja učiteljev in drugih strokovnih delavcev za uporabo IKT pri poučevanju in učenju. Podrobnejši opis dejavnosti je v prilogi 1 (Specifikacije). 4. Pogoji za kandidiranje na javnem razpisu Prijavitelj mora izpolnjevati vse spodaj naštete pogoje in pogoje, ki so v prijavnem obrazcu zapisani v obliki izjav (tj. označiti z da). Pri izvajanju projekta pa bo potrebno upoštevati tudi zahteve iz specifikacij (priloga 1 razpisu). Na javni razpis se lahko prijavijo pravne osebe javnega in zasebnega prava (npr. založbe, vzgojno-izobraževalne in druge zavode, podjetja …) ter samostojni podjetniki. Fizične osebe (posamezniki) se na razpis ne morejo prijaviti samostojno, ampak le kot zunanji izvajalci prijavitelja. 4.1. Splošni pogoji za vse sklope: A) Poslovanje prijavitelja in vseh morebitnih partnerjev: 1. Registracija in dovoljenja za opravljanje dejavnosti, ki so predmet prijave. 2. Kakovost opravljanja razpisanih storitev: kakovost poslovanja je potrebno dokazati z ustreznim certifikatom (ISO) ali z dokazilom, iz katerega je razviden nadzor nad kakovostjo poslovnih procesov ter potek delovnih postopkov z opredelitvijo ustreznih delovnih mest za vse storitve, ki so predmet prijave. B) Celovitost prijave in največje število projektov posameznega prijavitelja: 1. Prijava mora vsebovati vse predvidene storitve. 2. Vsak prijavljeni projekt mora biti oddan na priloženih obrazcih, obrazci morajo biti v celoti izpolnjeni za sklop, za katerega se prijavitelj prijavlja (v primeru, da prijavitelj prijavlja več projektov, mora za vsak prijavljeni projekt izpolniti svoje prijavne obrazce). Vsi obrazci za prijavo in vse priloge morajo biti parafirane s strani prijavitelja (vzorec pogodbe se ne izpolnjuje, le parafira). Prijava projekta mora biti oddana tudi v elektronski obliki npr. na CD-ju (v formatih Microsoft Office ali OpenOffice.org), v primeru, da se podatki razlikujejo od pisne prijave, se uporabijo podatki iz pisne prijave. 3. V projektu lahko poleg prijavitelja sodelujejo tudi partnerji projekta (pravne osebe javnega in zasebnega prava ali samostojni podjetniki). Posamezniki – fizične osebe lahko sodelujejo v projektu kot zaposleni ali zunanji sodelavci prijavitelja oziroma partnerja v projektu. 4. V primeru več partnerjev v projektu, mora prijavitelj skupaj s partnerji priložiti konzorcijsko (partnersko) pogodbo o izvajanju projekta oziroma dogovor, iz katerega je razviden opis dejavnosti posameznega partnerja in razdelitev sredstev po partnerjih in letih. C) Vprašanja in odgovori (vsi sklopi) – obrazložitev, dopolnitev ter sprememba pogojev in meril razpisa: 1. MŠŠ lahko v okviru vprašanj in odgovorov podrobneje obrazloži, prav tako pa tudi dopolni in spremeni pogoje in merila tega razpisa, vendar največ 5 delovnih dni pred rokom za oddajo prijav, tj. vključno do 29. decembra 2008. Kasneje se lahko spremenijo le drugi podatki v razpisu (datum oddaje prijave ipd.). 4.2. Posebni pogoji za sklop I: Pogoji so enaki za projekte v okviru sklopa I.1 in sklopa I.2. V primeru, da se prijavitelj prijavlja za oba sklopa, mora izpolnjevati pogoje za vsak sklop posebej. A) Stroški in vrednost projekta: 1. vrednost projekta: 2.917.500,00 €, 2. prijavitelj mora upoštevati najvišje možne vrednosti posamezne vrste stroškov projekta, ki so navedeni v specifikacijah (priloga 1 razpisu) in v Navodilih MŠŠ za izvajanje projektov ESS, ki so Dodatek 3 Priloge 3 javnega razpisa (vzorec pogodbe). B) Terminski načrt projekta: 1. projekt se začne predvidoma 1. 1. 2009 (razen če v pogodbi ne bo drugače določeno), 2. projekt se bo končal predvidoma 1. 9. 2013 (MŠŠ bo lahko projekt podaljšalo za največ eno leto), 3. predvidena poraba načrtovanih sredstev v posameznem letu do 15. 9., in sicer je načrtovana višine sredstev v posameznih letih naslednja: 2009: 552.500 €, 2010: 710.000 €, 2011: 585.000 €, 2012: 535.000 €, 2013: 535.000 €. C) Kadrovski pogoji za prijavljene: 1. prijavitelj mora v prijavi za vsakega prijavljenega (ki je ali ni zaposlen pri prijavitelju oziroma morebitnem partnerju) navesti naslednje podatke: funkcija in opis dela v projektu, predvideni čas v urah, tip dela (plača, avtorska pogodba …), predvidena vrednost ter vse ostale zahtevane podatke v obrazcih za prijavo: podatke o izobraževanju, izkušnjah … in priložiti izjavo o sodelovanju v projektu ter priložiti vsa potrebna dokazila o posebnih znanjih in izkušnjah, 2. vodenje projekta: 1 vodja projekta z univerzitetno izobrazbo in izkušnjam pri vodenju projektov na področju uporabe IKT v vzgoji in izobraževanju ter zaposlen pri prijavitelju (oziroma morebitnem partnerju) oziroma izjava, da se bo v primeru izbora projekta pri njem zaposlil, 3. strateško vodstvo vseh projektov: najmanj en član; vsi člani morajo imeti univerzitetno izobrazbo in izkušnje pri vodenju projektov na področju uporabe IKT v vzgoji in izobraževanju (lahko isti kot vodja projekta) ter zaposlen pri prijavitelju (oziroma morebitnem partnerju) oziroma izjava, da se bo v primeru izbora projekta pri njem zaposlil, 4. vodja (razvojne) skupine posameznega področja za svetovanje vodstvu šole, didaktično podporo, tehnično pomoč: univerzitetna izobrazba in izkušnje z vodenjem/koordinacijo skupin s področja (npr. predmetno oziroma strokovno) dela skupine, 5. svetovanje vodstvu šole: vsaj 20 prijavljenih, izmed katerih ima vsaj 12 sodelavcev izkušnje na področju vodenja informatizirane šole (usposabljanje ali svetovanje vodstvenim delavcem, računalnikarji-organizatorji informacijskih dejavnosti …), 6. svetovanje in didaktična podpora učiteljem: vsaj 100 prijavljenih, izmed katerih ima 45 sodelavcev izkušnje na področju didaktične uporabe IKT pri poučevanju in učenju (multiplikatorji, izvajalci predstavitev …), 7. tehnična pomoč šolam: vsaj 5 prijavljenih, izmed katerih imajo vsaj 3 izkušnje na področju tehnične podpore IKT, 8. kontrola projekta: vsaj 1 z izkušnjami na področju koordinacije ali kontrole v vzgoji in izobraževanju, 9. evalvacija projekta: vsaj 1 z izkušnjami na področju evalvacije v vzgoji in izobraževanju, 10. za središče za e-šolstvo prijaviti vsaj 1 zaposlenega z izkušnjami na področju organizacijsko-tehnično-administrativne podpore projektom. D) Izkušnje in poslovanje v 2006 in 2007: – izkušnje: v letih 2006 in 2007 vsako leto sodelovanje z vsaj 100 vzgojno-izobraževalnimi zavodi – VIZ iz prijavljenega področja (vzhodna/zahodna) Slovenija (v primeru prijave več partnerjev se izkušnje seštevajo), – finančni tok prijavitelja v letih 2006 in 2007: vsako leto vsaj 1 mio € (v primeru prijave več partnerjev se pogoji seštevajo). E) Število prijav: – isti prijavitelj ali partner v projektu lahko nastopa samo v eni prijavi v posameznem sklopu sklop I.1 ali sklop I.2 (lahko se prijavi na oba sklopa sklop I.1 in sklop I.2). V nasprotnem primeru bo upoštevana samo prva prispela prijava v posameznem sklopu, ostale pa bodo izločene iz obravnave. 4.3. Posebni pogoji za sklop II Pogoji so enaki za vse projekte v okviru sklopa II in morajo biti izpolnjeni za vsak prijavljeni projekt. A) Pogoji za e-gradiva: 1. prijavi v e-obliki priložiti 10 predvidenih tipičnih strani e-gradiva, 2. vsebina e-gradiva: a) vsebina e-gradiva mora pokrivati učne cilje in tematiko učnih načrtov, katalogov znanj oziroma programov znanj (v prijavi mora prijavitelj opisati skladnost e-gradiva) s področja javno veljavnih programov vrtcev, osnovnega šolstva, srednjega šolstva, posebnih potreb ali višjih šol – učni načrti, katalogi znanj oziroma programi znanj so dosegljivi preko naslovov: http://www.mss.gov.si/, http://www.zrss.si, http://www.cpi.si oziroma v knjižni obliki na Zavodu Republike Slovenije za šolstvo, Poljanska 28, 1000 Ljubljana (po pošti ali po faksu 01/300-51-99 ali po elektronski pošti: zalozba@zrss.si). V prijavi mora prijavitelj opisati vsebino in uporabnost e-gradiva in usklajenost z učnim načrtom, b) projekt pokriva največ dva različna predmeta oziroma strokovni področji, ki bosta uporabljena pri merilih za izbor (npr. prvi predmet: zgodovina za 7., 8. in 9. razred OŠ, drugi predmet: geografija 1. in 2. letnik gimnazije). Gradivo lahko pokriva več kot 2 različna predmeta le v primeru, da je e-gradivo namenjeno tudi medpredmetnemu sodelovanju teh predmetov. V primeru, da bodo isti deli e-gradiva uporabni pri več predmetih, se pri merilih za izbor upošteva samo en predmet, zato mora prijavitelj v točki 3.1.D prijavnega obrazca v tabeli »Usklajenost e-gradiva z učnim načrtom oziroma katalogi znanj in uporabnost – št. ur« navesti samo en predmet (kot je najbolj ugodno za prijavitelja), v tabeli »Podrobnejša vsebina in uporabnost e-gradiva« pa navesti vse predmete. Če bo navedel več predmetov v tabeli 3.1.D, bo moral narediti za vsak predmet različno e-gradivo, c) prioritetna predmetna oziroma strokovna področja (in ustrezni tematski sklopi oziroma podpodročja) so: biologija (npr. animacije procesov v živih organizmih, eksperimentalno delo ipd.), kemija (npr. animacije reakcij in drugih procesov, nanotehnologije ipd.), zgodovina (npr. obdobje humanizem, renesansa in razsvetljenstvo), slovenski jezik (npr. umetnostno in neumetnostno besedilo, razvijanje komunikacijskih spretnosti), poklicno izobraževanje (splošni predmeti v biotehnologiji, tehniki, gostinstvu, turizmu, ekonomiji, zdravstvu, osebnih storitvah), tuji jeziki, športna vzgoja (teoretične vsebine – zdrava prehrana, gibanje za zdravje, varnost, športno obnašanje), umetnostna zgodovina (vsa področja umetnosti: film, glasba), mojstrski izpit v poklicnem izobraževanju (modul III. poslovodno-ekonomski del in modul IV. pedagoško-andragoški del), d) v primeru, da vsebina prijavljenega projekta pokriva več kot 20% tematskih sklopov e-gradiv pri posameznem predmetu, katerih seznam je objavljen v poglavju 4 specifikacij (priloga 1) (seznam tematskih sklopov je v Excelovi datoteki z imenom: PRILOGA1_4_SKLOPII_predmeti_tematski_sklopi.xls), je možno prijaviti samo nadgradnjo ter vsebinsko in tehnično vzdrževanje teh e-gradiv, ne pa izdelavo novega e-gradiva za ta področja. V prijavnem obrazcu je potrebno natančno opisati obstoječe stanje e-gradiv ter dodatne vsebine in funkcionalnosti, ki bi jih prispevalo ponujeno e-gradivo. Izvajalec mora podrobno navesti, kako bo obstoječe e-gradivo nadgrajeno, kako bo potekalo vsebinsko in tehnično vzdrževanje teh e-gradiv in pri poročanju to natanko navajati. Nadgradnjo e-gradiv lahko prijavi vsak prijavitelj, saj so/bodo omenjena e-gradiva dostopna vsem pod CC licenco: - priznanje avtorstva + - nekomercialno +  - deljenje pod istimi pogoji, kar skupaj pomeni: »ta licenca dovoli uporabnikom avtorsko delo in njegove predelave reproducirati, distribuirati, dajati v najem, priobčiti javnosti in predelovati samo pod pogojem, da navedejo avtorja, da ne gre za komercialno uporabo in da tudi oni naprej širijo izvirna dela/predelave pod istimi pogoji« (več o licenci si preberite na naslovu http://creativecommons.si in http://creativecommons.org), e) za naslednja predmetna ali strokovna področja je možno prijaviti projekt, ki mora zajemati za vse navedene ravni izobraževanja, vsebina projekta pa je lahko le nadgradnja in vzdrževanje vseh dosedanjih e-gradiv s tega področja: matematika (osnovna šola), matematika (srednje, poklicne, strokovne in višje šole), fizika (osnovna šola), fizika (srednja šola), kemija (osnovna šola), kemija (srednja šola), biologija (osnovna šola), biologija (srednja šola), spoznavanje okolja (vse ravni), računalništvo in informatika (vse ravni), okoljska vzgoja (vse ravni), tehnika in tehnologija (vse ravni), glasba (vse ravni), geografija (osnovna šola), geografija (srednja šola), ekonomija (vse ravni), angleški jezik (osnovna šola), angleški jezik (srednje, poklicne, strokovne in višje šole), naravoslovje (osnovna šola), elektronika in elektrotehnika (vse ravni), lesarstvo (vse ravni), fotografija in snemanje (vse ravni), strojništvo (vse ravni), gospodarsko pravo (vse ravni), f) e-gradivo mora biti namenjeno uporabi pri delu z učenci (otroci, učenci, dijaki), npr.: pridobivanju nove snovi, ponavljanju, utrjevanju, preverjanju, testiranju oziroma ocenjevanju, vrednotenju, analizi, sintezi, … g) e-gradivo mora učenca vzpodbuditi k aktivnemu delu (praktično delo, branje, pisanje, risanje, oblikovanje, reševanje, raziskovanje, sodelovanje …) ter zagotavljati interakcijo med njim in računalnikom. B) Pogoji za »pilotne« seminarje: 1. prijavitelj lahko prijavi skupaj do pet različnih seminarjev ter za vsak seminar do 6 izvedb seminarja, 2. skupno trajanje posameznega seminarja: 24 ur. Vsaj en del na daljavo, npr. preko spletne učilnice, kjer vsak udeleženec dobi vsaj dve nalogi, ki jih mora opraviti v razredu in le-to (kot seminarsko nalogo) predstaviti na zadnjem srečanju v živo, ko bo med drugim potekala refleksija o opravljenih nalogah, 3. seminarsko gradivo, ki nastane v okviru projekta, lahko za posamezni seminar obsega od 1 do 3 avtorske pole (odvisno od obsega e-gradiva). C) Stroški in vrednost projekta: 1. najnižja skupna vrednost projekta 40.000,00 €, najvišja skupna vrednost projekta 100.000,00 €, 2. prijavitelj mora upoštevati najvišje možne vrednosti posamezne vrste stroškov projekta, ki so navedeni v specifikacijah (priloga 1 razpisu) in v Navodilih MŠŠ za izvajanje projektov ESS, ki so Dodatek 3 Priloge 3 javnega razpisa (vzorec pogodbe). D) Terminski načrt projekta: 1. projekt se začne predvidoma 1. 1. 2009 (razen če v pogodbi ne bo drugače določeno), 2. projekt se mora končati najkasneje do 1. 9. 2010, 3. poraba načrtovanih sredstev v posameznem letu do 15. 9,, in sicer je načrtovana višina sredstev v posameznih letih naslednja: 2009 in 2010: vsako leto natanko polovico sredstev. E) Kadrovski pogoji za prijavljene: 1. prijavitelj mora v prijavi za vsakega prijavljenega (ki je ali ni zaposlen pri prijavitelju oziroma morebitnem partnerju) navesti naslednje podatke: funkcija in opis dela v projektu, predvideni čas v urah, tip dela (plača, avtorska pogodba …), predvidena vrednost ter vse ostale zahtevane podatke v obrazcih za prijavo: podatke o izobraževanju, izkušnjah … in priložiti izjavo o sodelovanju v projektu ter priložiti vsa potrebna dokazila o posebnih znanjih in izkušnjah, 2. vodenje projekta: univerzitetna izobrazba, izkušnje pri vodenju projektov na področju uporabe IKT v vzgoji in izobraževanju ter zaposlen pri prijavitelju (oziroma morebitnem partnerju) oziroma izjava, da se bo v primeru izbora projekta pri njem zaposlil, 3. pogoji za (so)avtorje vsebin e-gradiv, programa seminarja in seminarskega gradiva: vsak prijavljeni mora zadoščati naslednjim pogojem: a) skupina soavtorjev vsebin e-gradiv mora biti za vsak predmet sestavljena iz vsaj 3 članov (torej v primeru dveh predmetov vsaj 6 soavtorjev), b) strokovno-didaktične izkušnje: b1) prijavljeni izvaja in je v preteklih dveh letih pred letom objave tega razpisa izvajal javno-veljavno predšolske, osnovnošolske, srednješolske, višješolske ali visokošolske programe, programe posebnih potreb, dijaških domov ali nižje glasbene šole (npr. vzgojitelj, učitelj, profesor, visokošolski učitelj ali sodelavec na fakulteti, npr. asistent …) ali b2) prijavljeni je v zadnjih dveh letih pred objavo tega razpisa izvajal izobraževanje oziroma usposabljanje vzgojiteljev ali učiteljev (po Katalogu stalnega strokovnega izpopolnjevanja ali Katalogu nadaljnjega izobraževanja) na predmetnem oziroma strokovnem področju projekta ali dejavnosti, ki ga prijavlja, c) izkušnje z e-gradivi: prijavljeni mora imeti izkušnje pri pripravi e-gradiv, ki vsebujejo interaktivne elemente (obrazec, označevanje, izbiranje, premikanje, grupiranje, povratna informacija, točkovanje odgovorov …; link se v tem primeru ne šteje za interaktivni element), d) na vsake tri člane skupine soavtorjev za posamezni predmet lahko eden ne ustreza zahtevam prejšnjih dveh točk b) in c), 4. pogoji za strokovnjake na področju oblikovanja e-gradiva: vsak prijavljeni mora zadoščati naslednjim pogojem: a) vsak prijavljeni mora imeti izkušnje z oblikovanjem gradiv, b) v primeru, da je skupina oblikovalcev sestavljena iz vsaj 3 članov, lahko na vsake tri člane te skupine eden ne ustreza zahtevam prejšnje točke a), 5. pogoji za strokovnjake na področju kodiranja e-gradiva: vsak prijavljeni mora zadoščati naslednjim pogojem: a) vsak prijavljeni mora imeti izkušnje pri izvajanju teh storitev, b) v primeru, da je skupina teh strokovnjakov sestavljena iz vsaj 3 članov, lahko na vsake tri člane te skupine eden ne ustreza zahtevam prejšnje točke a), 6. pogoji za strokovnjake na področju vzdrževanje strežnika, pomoči uporabnikom in drugih tehničnih storitev: vsak prijavljeni mora zadoščati naslednjim pogojem: a) vsak prijavljeni mora imeti izkušnje pri izvajanju teh storitev, b) v primeru, da je skupina teh strokovnjakov sestavljena iz vsaj 3 članov, lahko na vsake tri člane te skupine eden ne ustreza zahtevam prejšnje točke a), 7. pogoji za izvajanje seminarjev: a) vsaj 1 zadolžen za področje organizacije seminarjev, ki ima vsaj visoko izobrazbo, b) vsi prijavljeni predavatelji na seminarju: – morajo imeti vsaj univerzitetno izobrazbo pedagoške smeri ali univerzitetno izobrazbo skupaj z opravljenim pedagoško- andragoškim izpitom in vsaj 2 leti delovnih izkušenj na področju izvajanja izobraževanja odraslih, – ali je visokošolski učitelj ali sodelavec na fakulteti (npr. asistent), c) vsi prijavljeni asistenti na seminarju: – morajo imeti vsaj visoko izobrazbo pedagoške smeri ali visoko izobrazbo skupaj z opravljenim pedagoško-andragoškim izpitom in vsaj 2 letne izkušnje pri izobraževanju odraslih ali – je visokošolski učitelj ali sodelavec na fakulteti (npr. asistent), 8. pogoji za recenzente: – recenzenti morajo imeti izkušnje z recenzijami na svojem strokovnem področju – recenzije vsaj 3 gradiv (objavljena pisna gradiva, objavljena gradiva na internetu) in ne smejo biti (so)avtorji e-gradiva v tem projektu, – za vsako e-gradivo prijaviti vsaj dva recenzenta (vsaj enega teoretika – strokovnjaka in vsaj enega praktika), 9. pogoji za lektorje: imeti morajo izkušnje z lektoriranjem vsaj 3 gradiv (objavljena pisna gradiva, objavljena gradiva na internetu), 10. urednik e-gradiva: izkušnje z uredništvom e-gradiv, 11. pogoji za urednika e-skupnosti: izkušnje z izdelavo in uporabo e-gradiv pri poučevanju in učenju, F) število prijav in največje možno število točk: a) ista pravna oseba (osebe javnega in zasebnega prava ter samostojni podjetniki) lahko sodelujejo kot prijavitelji ali partnerji največ v štirih prijavah projektov (v primeru, da bo nastopal več prijavah projektov, bodo v nadaljnji obravnavi upoštevane prve štiri prijave projektov, ostale prijave projektov pa bodo izločeni iz nadaljnje obravnave), b) isti posameznik lahko sodeluje v največ v štirih prijavah projektov (v primeru, da bo nastopal več prijavah projektov, bodo v nadaljnji obravnavi upoštevane prve štiri prijave projektov, ostale prijave projektov pa bodo izločeni iz nadaljnje obravnave), c) isti avtorji ne morejo sodelovati v dveh ali več prijavah projektov, ki pokrivajo v istem razredu iste tematske sklope iz učnih načrtov oziroma katalogov znanj, pri enem ali več prijaviteljih. V nasprotnem primeru ne bo izbran noben projekt, d) izbrani so lahko samo projekti, ki bodo glede na formulo Veg + Vsem ocenjeni z manj kot 30 točkami (za obrazložitev glejte točko merila – opis pod tabelo za sklop II). 4.4. Posebni pogoji za sklop III A) Stroški in vrednost projekta: 1. vrednost projekta: 6.541.704 €, 2. prijavitelj mora upoštevati najvišje možne vrednosti posamezne vrste stroškov projekta, ki so navedeni v specifikacijah (priloga 1 razpisu) in v navodilih MŠŠ za izvajanje projektov ESS, ki so Dodatek 3 Priloge 3 javnega razpisa (vzorec pogodbe). B) Terminski načrt projekta: 1. projekt se začne predvidoma 1. 1. 2009 (razen če v pogodbi ne bo drugače določeno), 2. projekt se mora končati predvidoma 1. 9. 2013 (MŠŠ bo lahko podaljšalo pogodbo za največ 1 leto), 3. predvidena poraba načrtovanih sredstev v posameznem letu do 15. 9., in sicer je načrtovana višine sredstev v posameznih letih naslednja: 2009: 1.671.704 €, 2010: 1.380.000 €, 2011: 1.230.000 €, 2012: 1.130.000 €, in 2013: 1.130.000 €. C) Kadrovski pogoji za prijavljene: 1. prijavitelj mora v prijavi za vsakega prijavljenega (ki je ali ni zaposlen pri prijavitelju oziroma morebitnem partnerju) navesti naslednje podatke: funkcija in opis dela v projektu, predvideni čas v urah, tip dela (plača, avtorska pogodba …), predvidena vrednost ter vse ostale zahtevane podatke v obrazcih za prijavo: podatke o izobraževanju, izkušnjah … in priložiti izjavo o sodelovanju v projektu ter priložiti vsa potrebna dokazila o posebnih znanjih in izkušnjah, 2. vodenje projekta: univerzitetna izobrazba, izkušnje pri vodenju projektov na področju uporabe IKT v vzgoji in izobraževanju ter zaposlen pri prijavitelju (oziroma morebitnem partnerju) oziroma izjava, da se bo v primeru izbora projekta pri njem zaposlil, 3. koordinator in član strateškega vrha vseh projektov: vsaj en (lahko isti kot vodja projekta); vsi člani morajo imeti univerzitetno izobrazbo in izkušnje pri vodenju projektov na področju uporabe IKT v vzgoji in izobraževanju ter zaposlen pri prijavitelju (oz. morebitnem partnerju) oziroma izjava, da se bo v primeru izbora projekta pri njem zaposlil, 4. vodja razvojne skupine posameznega predmetnega ali strokovnega področja za pripravo kataloga znanj, programa seminarja in nalog za preverjanje znanja: prijaviti vsaj 35 sodelavcev, ki izpolnjujejo oba naslednja pogoja: – univerzitetna izobrazba ustrezne smeri (s področja skupine), – izkušnje pri vodenju ali koordinaciji razvojnih skupin ali vodenje skupin usposabljanja učiteljev na področju uporabe IKT v vzgoji in izobraževanju, 5. član razvojne skupine posameznega področja: prijaviti vsaj 100 članov razvojnih skupin, ki imajo vsi izkušnje z delom v razvojnih, ekspertnih in drugih skupinah ali skupinah usposabljanja učiteljev na področju uporabe IKT v vzgoji in izobraževanju na ustreznem predmetnem oziroma strokovnem področju, 6. multiplikator (predavatelj ali asistent na seminarju ali preverjanju): prijaviti vsaj 300 sodelavcev multiplikatorjev (lahko so isti kot člani razvojnih skupin ali njihove vodje), ki imajo vsi izkušnje s projekti na področju uporabe IKT v vzgoji in izobraževanju (svetovanje, multiplikatorji, študijske skupine …) na ustreznem predmetnem/strokovnem, 7. organizacija izvedb seminarjev in preverjanja znanja: prijaviti vsaj 6 zaposlenih (poleg vodje projekta), ki imajo vsi vsaj visoko izobrazbo in vsaj 2 letne izkušnje z organizacijo seminarjev za strokovne delavce vzgojno-izobraževalnih zavodov, vsaj eden izmed njih pa pedagoško – andragoško izobrazbo, 8. urednik zbiranja manjših e-gradiv – izkušnje na področju uporabe e-gradiv v vzgoji in izobraževanju oziroma z uredništvom portalov z e-gradivi, 9. kontrola projekta: vsaj 1 z izkušnjami na področju koordinacije ali kontrole v vzgoji in izobraževanju, 10. evalvacija projekta: vsaj 1 z izkušnjami na področju evalvacije v vzgoji in izobraževanju, 11. za središče za e-šolstvo: – organizacijsko-tehnično-administrativna podpora projektu: prijaviti vsaj 1 zaposlenega z izkušnjami na tem področju (ne more biti isti kot v točki 7), – informacijski sistem: prijaviti vsaj 1 sodelavca (ni nujno zaposlen) z izkušnjami z izgradnjo in nadgradnjo informacijskih sistemov (ne more biti isti kot v točki 7). D) Izkušnje in poslovanje v 2006 in 2007: – izkušnje: v letih 2006 in 2007 je prijavitelj vsako leto izvedel vsaj 100 seminarjev na področju uporabe IKT pri poučevanju in učenju letno z vsaj 12 udeleženci (v primeru prijave več partnerjev se izkušnje seštevajo), – finančni tok prijavitelja v letih 2006 in 2007: vsako leto vsaj 1 mio € (v primeru prijave več partnerjev se izkušnje seštevajo). E) Število prijav: – isti prijavitelj ali partner v projektu lahko nastopa samo v eni prijavi za sklop III. V nasprotnem primeru bo upoštevana samo prva prispela prijava v posameznem sklopu, ostale pa bodo izločene iz obravnave. 5. Merila za izbor upravičencev, ki izpolnjujejo pogoje (navedba, opis, ovrednotenje meril po vrstnem redu od bolj k manj pomembnemu) MŠŠ si pridržuje pravico, da za posamezni sklop ne izbere nobenega prijavljenega projekta. 5.1. Sklop I: Za vsak posamezni sklop I.1 in sklop I.2 bo izbrana samo ena prijava, in sicer tista, ki bo dosegla največje število točk. V primeru, da sta dve prijavi enakovredni, ima prednost projekt, kjer je vrednost Stroški projekta nižja, nadalje pa projekt z več sodelavci, nadalje pa tisti, ki ima več sodelavcev s pedagoško-andragoško izobrazbo. V primeru, da bodo še vedno enakovredni projekti, bo končni izbor projektov odločil žreb iz škatle (posode), ki ga bo opravila komisija za izbor. Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! Obrazložitev posameznih oznak: 1. Svet_admin: vrednost v tabeli Stroškovnik svetovanja in podpore posamezni šoli v točki 4.2 prijavnega obrazca. 2. Semin_admin: vrednost v tabeli Stroškovnik usposabljanja sodelavcev-izvajalcev projekta v točki 4.2 prijavnega obrazca. 5.2. Sklop II: Za sklop II bo izbranih toliko prijav glede na dobljeno padajoče število točk, dokler ne bodo sredstva porabljena (sredstva za posamezni projekt se lahko tudi znižajo, če zmanjka sredstev). V primeru enakovrednih prijavljenih projektov imajo prednost projekti s področja naravoslovja. V primeru, da so projekti še enakovredni, ima prednost projekt z nižjo vrednostjo, dobljeno po formuli Veg + Vsem, nadalje pa tisti, kjer je več (so)avtorjev e-gradiva. V primeru, da bodo še vedno enakovredni projekti, bo končni izbor projektov odločil žreb iz škatle (posode), ki ga bo opravila komisija za izbor. Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! Obrazložitev posameznih oznak: 1. Veg = (vrednost e-gradiva) / ((delež števila ur v šolskem letu, pri kateri bo e-gradivo možno uporabljati vsaj 20 minut) x (število ur predmeta na teden)) / 3000 Vrednost e-gradiva: vrednost navede prijavitelj v prijavi – glej obrazec za prijavo projekta, točko št. 4.2., vrstico v tabeli Zbirnik stroškov z oznako 1 (E-gradivo). Delež števila ur v posameznem šolskem letu, pri katerih bo gradivo možno uporabljati vsaj 20 minut pri posamezni uri: delež števila ur navede prijavitelj v prijavi – glej obrazec za prijavo projekta, točko št. 3.1.D, šesti stolpec v tabeli (z oznako 3). Število ur predmeta na teden: število ur navede prijavitelj v prijavi – glej obrazec za prijavo projekta, točko št. 3.1.D, sedmi stolpec v tabeli (z oznako 4). V primeru, da bodo isti deli e-gradiva uporabni pri več predmetih (npr. kemija za 2. letnik gimnazije in kemija za 2. letnik strokovne šole), prijavitelj v prijavi v tabeli v točki 3.1.D navede le tisti predmet, pri katerem je izračun (delež števila ur v šolskem letu, pri kateri bo e-gradivo možno uporabljati) x (število ur predmeta na teden) najvišji (tako je za prijavitelja najugodneje). Poseben primer: v primeru, da isti deli e-gradiva ne bodo uporabni pri različnih predmetih (npr. kemija za 2. letnik, biologija za 2. letnik), se za vsak predmet najprej izračuna (delež števila ur v šolskem letu, pri kateri bo e-gradivo možno uporabljati) x (število ur predmeta na teden) Nato se dobljene vrednosti po posameznih predmetih sešteje in uporabi formula: Veg = (vrednost e-gradiva) / (vsota dobljenih vrednosti po posameznih predmetih) / 3000 2. Vsem = ((vrednost priprave in izdelave seminarja s seminarskim gradivom) + (skupna vrednost izvedb vseh seminarja-ev)) / ((skupno št. udeležencev na vseh seminarjih) x (skupno št. ur vseh seminarjev)) Vrednost priprave in izdelave (vseh) seminarja s seminarskim gradivom: navede jo prijavitelj v prijavi – glej obrazec za prijavo projekta, točko št. 4.2., vrstico v tabeli Zbirnik stroškov z oznako 2 (Priprava in izdelava (vseh) seminarja s seminarskim gradivom). Skupna vrednost izvedb vseh seminarja-ev*: ceno za posamezni seminar, ki jo navede prijavitelj v prijavi – glej obrazec za prijavo projekta, točko št. 4.2., vrstico v tabeli Zbirnik stroškov z oznako 3 (Izvedba vseh seminarjev). V primeru, da izvajalec ponudi dva različna seminarja, se seštejejo dobljene vrednosti različnih seminarjev. Skupno št. udeležencev na vseh seminarjih*: 16 se pomnoži s številom prijavljenih izvedb posameznega seminarja (glej obrazec za prijavo projekta, točko št. 3.2. Seminarji, seštevek v 5. stolpcu tabele). Skupno št. ur seminarjev*: 24 se pomnoži s številom prijavljenih izvedb posameznega seminarja (glej obrazec za prijavo projekta, točko št. 3.2. Seminarji, seštevek v 5. stolpcu tabele). * Upošteva se vrednost, število seminarjev in število udeležencev samo za izbrane seminarje (tj. odšteje se za tiste seminarje in udeležence, ki niso izbrani – npr. seminarji ali število izvedb ne ustrezajo pogojem razpisa). 5.3 Sklop III: Za sklop III bo izbrana samo ena prijava, in sicer tista, ki bo dosegla največje število točk. V primeru, da sta dve prijavi enakovredni, ima prednost projekt z več sodelavci, nadalje pa tisti, ki ima sodelavcev s pedagoško-andragoško izobrazbo, nadalje pa tisti, kjer je vrednost Stroški projekta nižja. V primeru, da bodo še vedno enakovredni projekti, bo končni izbor projektov odločil žreb iz škatle (posode), ki ga bo opravila komisija za izbor. Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! Obrazložitev posameznih oznak: 1. Admin_udel: skupna vrednost (vsota) v tabeli Stroškovnik za usposabljanje in preverjanja znanja udeležencev v točki 4.2 prijavnega obrazca 2. Admin_izvaj: vrednost v tabeli Stroškovnik usposabljanja sodelavcev-izvajalcev projekta v točki 4.2 prijavnega obrazca 6. Okvirna višina sredstev, ki so na razpolago za javni razpis Skupna predvidena vrednost na javnem razpisu znaša: 18.776.704,00 €, od tega je vrednost sofinanciranja po posameznih proračunskih letih predvidoma naslednje: Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! Po sklopih in proračunskih postavkah pa predvidoma naslednje: Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! Sredstva so zagotovljena na proračunskih postavkah Ministrstva za šolstvo in šport, in sicer: – PP 9244: Razvoj in uvajanje znanj in kompetenc z uporabo IKT – ESS – 07 – 13 – EU (85,00% sredstev), – PP 9256: Razvoj in uvajanje znanj in kompetenc z uporabo IKT – ESS – 07 – 13 – slovenska udeležba (15,00% sredstev). 7. Razmerje med sredstvi na postavkah namenskih sredstev EU za kohezijsko politiko in na postavkah slovenske udeležbe za sofinanciranje kohezijske politike Sredstva na postavkah namenskih sredstev EU za kohezijsko politiko: 85,00%. Sredstva na postavkah slovenske udeležbe za sofinanciranje kohezijske politike: 15,00%. 8. Delež prispevka Skupnosti v celotnih upravičenih javnih izdatkih: delež prispevka Skupnosti je 85,00%. 9. Upravičeni stroški, specifikacija dokazil za izkazovanje stroškov in metoda za njihov izračun Upravičeni stroški predmetnega javnega razpisa so: 1. plače (z davki in prispevki) in druga povračila stroškov dela, 2. delo po avtorski pogodbi za zunanje izvajalce, 3. delo po podjemni pogodbi za zunanje izvajalce, 4. delo preko študentskega servisa, 5. založniške in tiskarske storitve, e-publikacije, 6. svetovanje s področja IKT, 7. stroški oglaševalskih storitev, 8. samo za sklop I in III: stroški za izvedbo letne konference in zaključne konference, 9. stroški najema prostorov in opreme za izvajanje projekta, 10. izdatki za službena potovanja (dnevnice, hoteli, prevozi) za strokovne delavce v projektu, 11. kotizacija za udeležbo projektnih strokovnjakov na usposabljanjih oziroma seminarjih po predhodni odobritvi MŠŠ, 12. nakup strokovnih gradiv in podpornih materialov, 13. stroški brezalkoholnih pijač in prigrizkov na seminarjih oziroma usposabljanjih, 14. posredni – operativni stroški: komunikacijske in poštne storitve, elektrika, ogrevanje, pisarniški material in storitve (papir, toner/kartuša, storitev fotokopiranja ipd.), 15. amortizacija računalniške in druge opreme, ki ni bila kupljena z javnimi sredstvi. Višina posameznih upravičenih stroškov je navedena v specifikacijah. Dokazila za dokazovanje upravičenih stroškov so navedena v Navodilih MŠŠ za izvajanje projektov ESS, ki se nahajajo v razpisni dokumentaciji in smiselno povzemajo Navodila organa upravljanja o upravičenih stroških za sredstva evropske kohezijske politike za programsko obdobje 2007–2013. 10. Zahteve glede informiranja in obveščanja javnosti, ki jim morajo zadostiti upravičenci skladno z 8. in 9. členom Uredbe 1828/2006/ES in navodili organa upravljanja: upravičenec mora pri informiranju in obveščanju javnosti upoštevati 8. in 9. člen Uredbe komisije (ES) št. 1828/2006/ES in Navodila za informiranje in obveščanje javnosti o kohezijskem in strukturnih skladih v programskem obdobju 2007–2013. 11. Morebitno dopolnilno financiranje: dopolnilno financiranje, skladno s 34. členom Uredbe Sveta (ES) št. 1083/2006/ES, ni predvideno. 12. Zahteve glede hranjenja dokumentacije o projektu Upravičenec mora hraniti vso dokumentacijo o projektu najmanj do 31. 12. 2020. Upravičenec je dolžan voditi in spremljati porabo sredstev za projekt računovodsko ločeno, po stroškovnih mestih, tako da bo zagotovljen pregled nad namensko porabo sredstev. 13. Zahteve glede dostopnosti dokumentacije o projektu, posredniškemu telesu, organu upravljanja, organu za potrjevanje, revizijskemu organu ter drugim nadzornim organom Upravičenec bo moral omogočiti tehnični, administrativni in finančni nadzor nad izvajanjem projekta, katerega sofinanciranje temelji ali se izvaja na podlagi predmetnega javnega razpisa. Nadzor se izvaja s strani MŠŠ, pristojnih organov Republike Slovenije in s strani pristojnih organov Evropske skupnosti (v nadaljevanju: nadzorni organi). Upravičenec bo moral nadzornim organom predložiti vse dokumente, ki izkazujejo resničnost, pravilnost in skladnost upravičenih stroškov sofinanciranega projekta. V primeru kontrole na kraju samem bo upravičenec omogočil vpogled v računalniške programe, listine in postopke v zvezi z izvajanjem projekta. MŠŠ bo upravičencu predhodno naznanilo izvedbo kontrole na samem mestu. MŠŠ v izjemnih primerih lahko opravi tudi nenajavljeno kontrolo na samem mestu, kar bo upravičenec, v primeru odobritve sofinanciranega projekta, dolžan omogočiti. 14. Zagotavljanje enakih možnosti: v javnem razpisu je zagotovljena enakost med spoloma in preprečena vsakršna diskriminacija v skladu z zakonodajo, ki pokriva področje zagotavljanja enakih možnosti in 16. členom Uredbe Sveta (ES) št. 1083/2006. 15. Varovanje osebnih podatkov in poslovnih skrivnosti: upravičenci se zavezujejo k varovanju osebnih podatkov in poslovnih skrivnosti, pridobljenih tekom izvajanja projekta, v skladu s Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1-UPB1, Ur. l. RS, št. 94/07), Zakonom o gospodarskih družbah (Ur. l. RS, št. 42/06, 60/06, 26/07, 33/07, 67/07, 10/08 in 68/08) in 37. členom Uredbe Sveta (ES) št. 1083/2006/ES. 16. Zahteve glede spremljanja prihodkov projekta: upravičenec (in vsak partner) mora dokumentirano spremljati in prikazovati prihodke projekta. Če se pri izvajanju projekta ustvarijo prihodki, je treba za višino ustvarjenih prihodkov znižati upravičene stroške. 17. Omejitve glede sprememb projekta v skladu s 57. členom Uredbe 1083/2006/ES: ni relevantno. 18. Roki, do katerih morajo biti predložene prijave za dodelitev sredstev ter način obveščanja o rokih v primeru zaporednega dodeljevanja sredstev: prijave morajo prispeti v vložišče Ministrstva za šolstvo in šport, Masarykova 16, 1000 Ljubljana, do srede, 7. januarja 2009, do 12. ure dopoldan. Neustrezno označene in nepravočasno prispele prijave se ne bodo obravnavale in bodo vrnjene prijavitelju. 19. Datum odpiranja prijav za dodelitev sredstev ter način obveščanja o datumih naslednjih odpiranj v primeru zaporednega dodeljevanja sredstev: prijave bo odprla in ocenila strokovna komisija, ki jo imenuje minister, pristojen za šolstvo, v 14 delovnih dneh po roku za oddajo prijav. Odpiranje prijav ne bo javno v skladu s tretjo alinejo 222. člena Pravilnika o postopkih za izvrševanja proračuna Republike Slovenije (Ur. l. RS, št. 50/07 z dne 6. 6. 2007), ker glede na dosedanje podobne razpise pričakujemo veliko število prijav. Prijavitelje nepopolnih prijav bo komisija v roku 8 dni od odpiranja prijav pisno pozvala k dopolnitvi. Prijave, ki jih prijavitelji ne bodo dopolnili v skladu s pozivom za dopolnitev, bodo s sklepom zavržene. 20. Rok, v katerem bodo kandidati obveščeni o izidu javnega razpisa: prijavitelji bodo o izidu javnega razpisa obveščeni najkasneje v 60 dneh od datuma odpiranja prijav. Prijavitelj lahko v 8 dneh od prejema obvestila o izbiri vloži pritožbo, in sicer na naslov: Ministrstvo za šolstvo in šport, Masarykova 16, p.p. 104, 1001 Ljubljana, z oznako »54450-38/2008-pritožba«. V pritožbi mora natančno opredeliti razloge, zaradi katerih jo vlaga. Predmet pritožbe ne morejo biti postavljena merila za izbiro končnih prejemnikov. Vložena pritožba ne zadrži podpisa pogodb z izbranimi izvajalci. O pritožbi odloči minister v roku 15 dni s sklepom. 21. Dostop do razpisne dokumentacije in kontaktna oseba Razpisna dokumentacija je dosegljiva na spletnem naslovu Ministrstva za šolstvo in šport, www.mss.gov.si (rubrika Okrožnice, razpisi in javna naročila). Opomba: za dostop do razpisne dokumentacije je potrebno vpisati elektronski naslov (kot registracija), da boste nanj prejemali vse morebitne spremembe razpisne dokumentacije, lahko zastavljali vprašanja ter ažurno prejemali vprašanja/odgovore drugih potencialnih prijaviteljev. Dodatne informacije lahko zastavite na internetnem naslovu, kjer bodo objavljena vsa vprašanja in odgovori: http://www.mss.gov.si/ (rubrika Okrožnice, razpisi in javna naročila, pri tem javnem razpisu v rubriki Vprašanja in odgovori). Kontaktna oseba je mag. Borut Čampelj, borut.campelj@gov.si. Potekala bosta dva informativna dneva za vsak sklop, in sicer v veliki dvorani v pritličju Ministrstva za šolstvo in šport, Masarykova 16, Ljubljana, in sicer: – za sklop I in III: prvi informativni dan v ponedeljek, 8. decembra 2008, od 9. do 11. ure, drugi informativni dan pa v sredo, 17. decembra 2008, od 9. do 11. ure, – za sklop II: prvi informativni dan v ponedeljek, 8. decembra 2008, od 12. do 15. ure, drugi informativni dan pa v sredo, 17. decembra 2008, od 12. do 15. ure. 22. Posledice, če se ugotovi dvojno financiranje posameznega projekta ali, da je višina sofinanciranja projekta presegla maksimalno dovoljeno stopnjo: za stroške, ki so predmet sofinanciranja, upravičenec ni prejel oziroma ne bo prejel sredstev iz drugih virov financiranja (prepoved dvojnega financiranja). Če bo MŠŠ ugotovilo, da je upravičenec prejel sredstva za stroške projekta tudi iz drugih virov financiranja ali pa so mu bila odobrena, ne da bi o tem pisno obvestil MŠŠ, se lahko pogodba o sofinanciranju razdre, upravičenec pa bo dolžan MŠŠ povrniti vsa neupravičeno prejeta sredstva s pripadajočimi obrestmi od dneva nakazila do dneva vračila sredstev.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti