Uradni list

Številka 59
Uradni list RS, št. 59/2008 z dne 13. 6. 2008
Uradni list

Uradni list RS, št. 59/2008 z dne 13. 6. 2008

Kazalo

Št. 54450-26/2008 Ob-5516/08 , Stran 2175
1. Ime oziroma naziv in sedež posredniškega telesa, ki izvede vse postopke, potrebne za dodelitev sredstev: Republika Slovenija, Ministrstvo za šolstvo in šport, Masarykova 16, p.p. 104, 1001 Ljubljana. 2. Predmet javnega razpisa Javni razpis za izbor operacij delno financira Evropska unija, in sicer iz Evropskega socialnega sklada. Javni razpis za izbor operacij se izvaja v okviru Operativnega programa razvoja človeških virov za obdobje 2007–2013, 3. razvojne prioritete: Razvoj človeških virov in vseživljenjskega učenja; prednostne usmeritve 3.1: Izboljšanje kakovosti in učinkovitosti sistemov izobraževanja in usposabljanja. Programska in vsebinska osnova, ki jo opredeljuje vsebina javnega razpisa, je opredeljena v: Resoluciji o nacionalnem programu izobraževanja odraslih v Republiki Sloveniji do leta 2010 (Ur. l. RS, št. 70/04) in Strategiji o vseživljenjskosti učenja v Sloveniji, Ministrstvo za šolstvo in šport, julij 2007, ki je dostopna na spletnem naslovu: http://www.cmepius.si/files/cmepius/userfiles/grundtvig/strategija_vsezivljenskosti_ucenja.pdf. Predmet javnega razpisa sta dve vsebinski področji: 2.1 Prvo vsebinsko področje: Centri vseživljenjskega učenja (v nadaljevanju: CVŽU) Za nadaljnji razvoj in zagotavljanje kakovostnega svetovanja, informiranja o možnostih izobraževanja in usposabljanja predvsem v lokalnem okolju, pestrosti in prožnosti ponudbe izobraževanja in usposabljanja, bodo na osnovi tega javnega razpisa v okviru projekta CVŽU financirani trije tematski sklopi: 2.1.1 Strokovna podpora CVŽU V okviru tematskega sklopa se bo financiralo: a) Razvoj orodja za svetovanje: orodje za svetovanje bo v pomoč in podporo razvoju kariere posameznika s poudarkom na načrtovanju izobraževalne poti. Aktivnost zajema tudi prenos orodja v prakso. Financiralo se bo razvoj enega orodja za svetovanje. b) Razvoj e-učnih gradiv: e-učna gradiva bodo v podporo procesom svetovanja in učenja z IKT podporo. Aktivnost zajema tudi prenos e-gradiv v prakso. Financiralo se bo razvoj dveh e-učnih gradiv. c) Spremljanje delovanja CVŽU in evalvacija: dejavnost zajema pripravo strokovnih podlag in inštrumentov za IKT spremljanje delovanja CVŽU, pričakovani rezultat so tudi letna poročila ter končna evalvacijska študija. Prijavitelj mora imeti vsaj tri konzorcijske partnerje. Za tematski sklop bo izbran en prijavitelj. Obdobje izvajanja je od datuma objave javnega razpisa do 31. 12. 2013. 2.1.2 Razvoj modelov svetovanja za ranljive skupine V okviru tematskega sklopa se bo financiralo razvoj specifičnih modelov svetovanja za ranljive skupine, ki ponujajo svetovanje za različne ciljne skupine, npr.: starejše odrasle, emigrante, odrasle s posebnimi potrebami, Rome. Modeli svetovanja zajemajo: strokovno-teoretski del in prenos v prakso, pri čemer se prednostno uvajajo v Centre vseživljenjskega učenja. Financiralo se bo razvoj treh različnih modelov svetovanja za različne ciljne skupine. Prijavitelj mora imeti vsaj dva konzorcijska partnerja. Pri razvoju modelov svetovanja za ranljive skupine mora upoštevati strokovna izhodišča in razvojne usmeritve modela informativno svetovalnega središča v izobraževanju odraslih – ISIO, ki je dostopen na spletnem naslovu: http://isio.acs.si Za tematski sklop bo izbran en prijavitelj. Obdobje izvajanja je od 1. 1. 2009 do 31. 12. 2011. 2.1.3 Dejavnosti CVŽU V okviru tematskega sklopa se bo financiralo izvajanje dejavnosti v CVŽU. Strokovne usmeritve za postavitev koncepta CVŽU v lokalnem okolju so opredeljene v strokovni nalogi Razvijanje in širjenje mreže z IKT podprtih lokalnih/regionalnih svetovalnih centrov in centrov za poklicno svetovanje ter točk za vseživljenjsko učenje, ki je bila razvita v programskem obdobju 2004–2006 in je dostopna na spletnem naslovu: http://public.acs.si/mreze-06/ CVŽU predstavlja povezavo partnerskih organizacij v konzorcij, ki v regiji podpirajo uresničevanje ciljev vseživljenjskega učenja in izvajajo zlasti dejavnosti informiranja, svetovanja in učenja. CVŽU so lahko različni modeli povezovanja; različnost je lahko v vsebini, v oblikah in načinih povezovanja, v trajnosti delovanja idr.; povezujejo se lahko dejavnosti svetovanja in učenja, lahko tudi druge dejavnosti, kot npr. vrednotenje neformalno in priložnostno pridobljenega znanja in izkušenj. Točka za vseživljenjsko učenje (TVŽU) v CVŽU je javno dostopno mesto z enim ali več učnimi mesti za učenje s podporo informacijsko-komunikacijske tehnologije (IKT), učnih gradiv in virov ter posebej usposobljenih strokovnih delavcev, ki nudijo pomoč pri učenju in uporabi storitev informacijske družbe in elektronskih učnih gradiv. V CVŽU, ki je financiran na osnovi tega javnega razpisa, se mora obvezno izvajati: – dejavnost svetovalnega informativnega središča za odrasle – ISIO v regiji na sedežu in na dislokacijah; – učenje s posebnim poudarkom na TVŽU na sedežu in dislokacijah, pri čemer se nadaljuje dejavnost TVŽU iz pretekle perspektive, če je izkazana potreba lokalnega okolja; – samoevalvacijo kakovosti v svetovalnem središču ISIO; – promocijo dejavnosti, ki vključuje tudi spletni portal. Poleg navedenih dejavnosti lahko CVŽU, v skladu s potrebami lokalnega okolja ponuja tudi druge oblike svetovanja in učenja za izboljšanje formalne kvalifikacije posameznika in njegove participacije v vseživljenjskem učenju, vrednotenje neformalno in priložnostno pridobljenega znanja in izkušenj idr. Prijavitelj mora imeti vsaj dva konzorcijska partnerja, če se CVŽU uvršča v prvo skupino po okvirnem številu prebivalcev; vsaj tri, če se uvršča v drugo skupino in vsaj štiri, če se uvrša v tretjo skupino (podrobnejša opredelitev skupin je na strani 6 predmetnega javnega razpisa). Za tematski sklop bo izbranih 14 izvajalcev CVŽU na območjih, kjer delujejo svetovalno informativna središča za odrasle – ISIO. Obdobje izvajanja je od 1. 1. 2008 do 31. 12. 2013. Prijavitelj se lahko prijavi za izvajanje enega ali več sklopov oziroma vsebinskih področij. 2.2 Drugo vsebinsko področje: Odpiranje sistemov izobraževanja in usposabljanja v širše okolje (v nadaljevanju Partnerstva) V okviru vsebinskega področja se bo financiralo razvoj inovativnih modelov, katerih cilj je odpiranje sistemov izobraževanja in usposabljanja v širše okolje, povečanje vključenosti odraslih prebivalcev v vseživljenjsko učenje, povečanje zaposlitvenih zmožnosti, spodbujanje gospodarskega in lokalnega razvoja, izboljšanje splošne izobraženosti odraslih. Modeli lahko zajemajo: dejavnosti, ki spodbujajo povpraševanje po izobraževanju in usposabljanju pri posameznikih, v podjetjih in lokalnih skupnostih; informativne in animacijske dejavnosti v podjetjih, lokalnih okoljih in drugod; izobraževanje in usposabljanje ipd. Aktivnost zajema tudi javno predstavitev. Prijavitelj mora imeti vsaj dva konzorcijska partnerja, od tega vsaj enega iz vrst delodajalcev oziroma lokalnega okolja. Za financiranje bo izbranih do 6 prijaviteljev, od katerih lahko vsak izvaja en inovativni model. Obdobje izvajanja je od datuma objave javnega razpisa do 31. 8. 2011. 3. Pogoji za kandidiranje na javnem razpisu 3.1. Splošni pogoji Prijavi se lahko pravna oseba, ki: – je registrirana za opravljanje izobraževalne dejavnosti pri pristojnem sodišču in izvaja svojo dejavnost na območju Republike Slovenije; – ni pravnomočno obsojena zaradi naslednjih kaznivih dejanj, ki so opredeljena v Kazenskem zakoniku RS (Ur. l. RS, št. 95/04 z dne 27. 8. 2004, v nadaljevanju: KZ-UPB1): hudodelsko združevanje; sprejemanje podkupnine pri volitvah (velja za fizične osebe), nedovoljeno sprejemanje daril, nedovoljeno dajanje daril, jemanje podkupnine (za fizične osebe), dajanje podkupnine, sprejemanje daril za nezakonito posredovanje in dajanje daril za nezakonito posredovanje; goljufija, poslovna goljufija, preslepitev pri pridobitvi posojila ali ugodnosti in zatajitev finančnih obveznosti; pranje denarja; – ni v stečaju, postopku prisilne poravnave ali likvidacije, z njenimi posli ne upravlja sodišče, zoper njo ni začet postopek z upniki, ni opustila poslovne dejavnosti oziroma ni v katerikoli podobni okoliščini; – ni v postopku za objavo stečaja, naloga za prisilno poravnavo ali likvidacijo; – je izpolnjevala obveznosti v zvezi s plačili prispevkov za socialno varnost v skladu z zakonskimi določbami države, kjer ima sedež ali je registrirana; – ima poravnane vse davke in prispevke do RS; – je finančno in poslovno sposobna izvesti razpisane vsebine; – razpolaga z zadostnimi kadrovskimi in tehničnimi zmogljivostmi za izvedbo razpisanih vsebin. Konzorcijski partner je lahko pravna oseba, ki je registrirana za opravljanje izobraževalne dejavnosti pri pristojnem sodišču ali drugem organu oziroma ima izobraževalno dejavnost opredeljeno v svojem ustanovitvenem aktu in izvaja svojo dejavnost na območju Republike Slovenije ter izpolnjuje vse druge pogoje, ki veljajo za prijavitelja. 3.2 Posebne zahteve V nadaljnjem postopku izbora bo strokovna komisija upoštevala še naslednje vsebinske zahteve, ki jih morajo izpolnjevati prijavljeni projekti: – Vsebina predlaganega projekta mora biti skladna z razpisanim vsebinskim področjem in tematskimi sklopi, na katerega je prijavljen. Projekti, ki ne bodo načrtovani skladno z razpisanim vsebinskim področjem oziroma tematskimi sklopi, ne bodo upoštevani v nadaljnjem postopku izbora. – Prijavitelj oziroma poslovodeči konzorcijski partner mora izkazati namero, da bo vodja oziroma koordinator projekta zaposlen za namen izvajanja projekta. Pogodba o zaposlitvi za potrebe vodenja oziroma koordiniranja projekta je obvezna. – Organizacijski in terminski načrt projekta mora biti skladen z načrtovanimi vsebinami in zahtevami glede pričakovanih obveznih rezultatov, in sicer je obvezno: – upoštevati načrta projektov, ki sta dostopna na spletnem naslovu Ministrstva za šolstvo in šport, www.mss.gov.si (rubrika Okrožnice, razpisi in javna naročila), – organizirati javno predstavitev z izvedbo predstavitvene oziroma zaključne konference, – vzpostaviti interaktivne spletne strani, – določiti vrednosti kazalcev po letih in skupaj, – pripraviti četrtletna in letna poročila o poteku in rezultatih projekta. – Prijavitelj in konzorcijski partnerji morajo pri določitvi fizičnih kazalcev upoštevati Odredbo o standardih in normativih v izobraževanju odraslih (Uradni list RS, št. 43/00). 4. Merila za izbor upravičencev, ki izpolnjujejo pogoje 4.1 Projekt CVŽU: 4.1.1 Strokovna podpora Centrom vseživljenjskega učenja Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! Izbran bo prijavitelj, ki doseže najvišje število točk, vendar ne manj kot 20 točk. 4.1.2 Razvoj modelov svetovanja za ranljive skupine Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! Izbran bo prijavitelj, ki doseže najvišje število točk, vendar ne manj kot 9 točk. 4.1.3 Dejavnosti CVŽU Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! Prijavljeni CVŽU bodo razdeljeni v 3 skupine glede na okvirno število prebivalcev na območju regije, kjer deluje ISIO. Izjema je jugovzhodna Slovenija, ki izvaja dejavnost ISIO za del prebivalcev iz osrednjeslovenske regije. V regijah v katerih delujeta 2 ISIO se prebivalstvo sorazmerno razdeli na dva dela, skladno z območjem delovanja posameznega ISIO. Skupine CVŽU po okvirnem številu prebivalcev so: – 1. skupina do 73.000 prebivalcev, – 2. skupina od 73.000 do 130.000 prebivalcev, – 3. skupina nad 130.000 prebivalcev. Na vsakem območju kjer se izvaja dejavnost ISIO bo izbran en izvajalec CVŽU. Če bo prijaviteljev v okviru navedenega območja več, bo izbran prijavitelj z največ točkami. Izbrani bodo prijavitelji, ki dosežejo najmanj naslednje število točk v posamezni skupini glede na okvirno število prebivalcev: v 1. skupini najmanj 13 točk, v 2. skupini najmanj 23 točk, v 3. skupini najmanj 29 točk. V primeru, da bodo sredstva za prijavljene CVŽU, zaradi drugačne razvrstitve v skupine, presegla razpoložljiva sredstva, bo naročnik pripravil nov razrez v okviru razpoložljivih sredstev. 4.2 Projekt partnerstva Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! Izbrani bodo prijavitelji, ki dosežejo najvišje število točk, vendar ne manj kot 18 T. Če več prijaviteljev za posamezen predmet tega javnega razpisa doseže enako število točk, bo izbran tisti, ki izkazuje višje število zaposlitev za polni delovni čas v daljšem časovnem obdobju. V primeru, da se ne razporedi ves denar po predmetnem javnem razpisu, se dodatno izbere prijavitelja ali več prijaviteljev z najvišjim število točk za projekt Partnerstva. Kolikor bodo sredstva za posamezen predmet javnega razpisa, ki jih predlaga prijavitelj presegla razpoložljiva sredstva po tem javnem razpisu, bo naročnik od prijavitelja zahteval pripravo novega finančnega načrta. 5. Skupna okvirna višina sredstev, ki so na razpolago za javni razpis Javni razpis za izbor operacij delno financira Evropska unija, in sicer iz Evropskega socialnega sklada, javni razpis za izbor operacij se izvaja v okviru Operativnega programa razvoja človeških virov za obdobje 2007–2013, 3. razvojne prioritete: Razvoj človeških virov in vseživljenjskega učenja; prednostne usmeritve 3.1: Izboljšanje kakovosti in učinkovitosti sistemov izobraževanja in usposabljanja. Skupna okvirna višina razpoložljivih sredstev, ki se dodeljujejo na podlagi tega javnega razpisa, je 12.503.163,00 EUR, po vsebinskih področjih in letih pa: Za vsebinsko področje CVŽU 11.434.963,00 EUR, od tega: – za proračunsko leto 2008: 1.572.276,00 EUR od tega: – 1.336.434,60 EUR s PP 9241 – Posodabljanje IS in kakovost – odrasli – ESS-07-13-EU udeležba (85%) in – 235.841,40 EUR s PP 9253 – Posodabljanje IS in kakovost – odrasli – ESS-07-13-slovenska udeležba (15%). – za proračunsko leto 2009: 2.508.302,00 EUR od tega: – 2.132.056,70 EUR s PP 9241 – Posodabljanje IS in kakovost – odrasli – ESS-07-13-EU udeležba (85%) in – 376.245,30 EUR s PP 9253 – Posodabljanje IS in kakovost – odrasli – ESS-07-13-slovenska udeležba (15%). – za proračunsko leto 2010: 2.115.551,00 EUR od tega: – 1.798.218,35 EUR s PP 9241 – Posodabljanje IS in kakovost – odrasli – ESS-07-13-EU udeležba (85%) in – 317.332,65 EUR s PP 9253 – Posodabljanje IS in kakovost – odrasli – ESS-07-13-slovenska udeležba (15%). – za proračunsko leto 2011: 2.454.930,00 EUR od tega: – 2.086.690,50 EUR s PP 9241 – Posodabljanje IS in kakovost – odrasli – ESS-07-13-EU udeležba (85%) in – 368.239,50 EUR s PP 9253 – Posodabljanje IS in kakovost – odrasli – ESS-07-13-slovenska udeležba (15%). – za proračunsko leto 2012: 1.659.132,00 EUR od tega: – 1.410.262,20 EUR s PP 9241 – Posodabljanje IS in kakovost – odrasli – ESS-07-13-EU udeležba (85%) in – 248.869,80 EUR s PP 9253 – Posodabljanje IS in kakovost – odrasli – ESS-07-13-slovenska udeležba (15%). – za proračunsko leto 2013: 768.475,00 EUR od tega: – 653.203,75 EUR s PP 9241 – Posodabljanje IS in kakovost – odrasli – ESS-07-13-EU udeležba (85%) in – 115.271,25 EUR s PP 9253 – Posodabljanje IS in kakovost – odrasli – ESS-07-13-slovenska udeležba (15%). – za proračunsko leto 2014: 356 297,00 EUR od tega: – 302.852,45 EUR s PP 9241 – Posodabljanje IS in kakovost – odrasli – ESS-07-13-EU udeležba (85%) in – 53.444,55 EUR s PP 9253 – Posodabljanje IS in kakovost – odrasli – ESS-07-13-slovenska udeležba (15%). Za vsebinsko področje Partnerstva 1.068.200,00 EUR, od tega: – za proračunsko leto 2008: 66.800,00 EUR od tega: – 56.780,00 EUR s PP 9241 – Posodabljanje IS in kakovost – odrasli – ESS-07-13-EU udeležba (85%) in – 10.020,00 EUR s PP 9253 – Posodabljanje IS in kakovost – odrasli – ESS-07-13-slovenska udeležba (15%). – za proračunsko leto 2009: 350.700,00 EUR od tega: – 298.095,00 EUR s PP 9241 – Posodabljanje IS in kakovost – odrasli – ESS-07-13-EU udeležba (85%) in – 52.605,00 EUR s PP 9253 – Posodabljanje IS in kakovost – odrasli – ESS-07-13-slovenska udeležba (15%). – za proračunsko leto 2010: 300.000,00 EUR od tega: – 255.000,00 EUR s PP 9241 – Posodabljanje IS in kakovost – odrasli – ESS-07-13-EU udeležba (85%) in – 45.000,00 EUR s PP 9253 – Posodabljanje IS in kakovost – odrasli – ESS-07-13-slovenska udeležba (15%). – za proračunsko leto 2011: 350.700,00 EUR od tega: – 298.095,00 EUR s PP 9241 – Posodabljanje IS in kakovost – odrasli – ESS-07-13-EU udeležba (85%) in – 52.605,00 EUR s PP 9253 – Posodabljanje IS in kakovost – odrasli – ESS-07-13-slovenska udeležba (15%). Dinamika porabe sredstev je določena s proračunom za leti 2008 in 2009, za ostala leta pa se bo opredelila s finančnim načrtom in sprejetimi proračuni za naslednja leta. Ministrstvo bo sredstva izbranim izvajalcem izplačalo na osnovi popolnih zahtevkov za izplačilo v skladu s pogodbo in finančnim načrtom. Stroške projekta nastale do 31. 8. tekočega leta bo praviloma izplačalo v tekočem proračunskem letu. Zadnji zahtevek za izplačilo v posameznem proračunskem letu mora biti izstavljen do 15. 9. tekočega leta. 6. Obdobje, v katerem morajo biti porabljena dodeljena sredstva Ministrstvo bo financiralo le upravičene stroške, na osnovi načrtovane dinamike, ki je opredeljena v finančnem načrtu, in sicer: – Upravičeni stroški za izvedbo strokovne podpore CVŽU so od dneva objave javnega razpisa do 31. 12. 2013. Ministrstvo bo sredstva izplačalo v proračunskih letih od 2008 do 2014. – Upravičeni stroški za izvedbo razvoja modelov svetovanja za ranljive skupine so od dneva objave javnega razpisa do 31. 12. 2011. Ministrstvo bo sredstva izplačalo v proračunskih letih od 2008 do 2012. – Upravičeni stroški za dejavnosti CVŽU so od 1. 1. 2008 do 31. 12. 2013. Ministrstvo bo sredstva izplačalo v proračunskih letih od 2008 do 2014. – Upravičeni stroški za izvajanje projekta Partnerstva so od datuma objave javnega razpisa do 31. 8. 2011. Ministrstvo bo sredstva izplačalo v proračunskih delih od 2008 do 2011. Finančni načrt po proračunskih letih za posamezno prijavo za projekt CVŽU je okvirno: Za strokovno podporo Centrom vseživljenjskega učenja: Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! Za razvoj treh različnih modelov svetovanja za ranljive skupine: Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! Za delovanje posameznega CVŽU Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! Finančni načrt po proračunskih letih za posamezen inovativni model za Partnerstva je okvirno: Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! 7. Razmerje med sredstvi na postavkah namenskih sredstev EU za kohezijsko politiko in na postavkah slovenske udeležbe za sofinanciranje kohezijske politike Sredstva na postavkah namenskih sredstev EU za kohezijsko politiko: 85%. Sredstva na postavkah slovenske udeležbe za sofinanciranje kohezijske politike: 15%. 8. Delež prispevka Skupnosti v celotnih upravičenih javnih izdatkih: delež prispevka Skupnosti je 85%. 9. Upravičeni stroški Upravičeni stroški predmetnega javnega razpisa so: – plače (z davki in prispevki) in druga povračila stroškov dela, – delo po avtorski pogodbi za zunanje izvajalce, – delo po podjemni pogodbi za zunanje izvajalce, – delo preko študentskega servisa, – založniške in tiskarske storitve, e-publikacije, – stroški oglaševalskih storitev, – stroški za izvedbo zaključne konference, – stroški najema prostorov in opreme za izvajanje projekta, – izdatki za službena potovanja (dnevnice, hoteli, prevozi), – nakup strokovnih gradiv in podpornih materialov, – stroški brezalkoholnih pijač in prigrizkov na seminarjih oziroma usposabljanjih, – posredni – operativni stroški (komunikacijske in poštne storitve, elektrika, ogrevanje, pisarniški material in storitve), – amortizacija računalniške in druge opreme se upošteva le v primeru, če oprema ni bila kupljena z javnimi sredstvi. Dokazila za dokazovanje upravičenih stroškov so navedena v Navodilih Ministrstva za šolstvo in šport za izvajanje projektov ESS, ki se nahajajo v razpisni dokumentaciji in smiselno povzemajo Navodila organa upravljanja o upravičenih stroških za sredstva evropske kohezijske politike za programsko obdobje 2007–2013. 10. Zahteve glede informiranja in obveščanja javnosti, ki jim morajo zadostiti upravičenci skladno z 8. in 9. členom Uredbe 1828/2006/ES in navodilih organa upravljanja: upravičenec mora pri informiranju in obveščanju javnosti upoštevati 8. in 9. člen Uredbe komisije (ES) št. 1828/2006/ES in Navodila za informiranje in obveščanje javnosti o kohezijskem in strukturnih skladih v programskem obdobju 2007–2013. 11. Morebitno dopolnilno financiranje: dopolnilno financiranje, skladno s 34. členom Uredbe Sveta (ES) št. 1082/2006ES, ni predvideno. 12. Zahteve glede hranjenja dokumentacije o projektu Upravičenec mora hraniti vso dokumentacijo o projektu najmanj do 31. 12. 2020. Upravičenec mora voditi in spremljati porabo sredstev za projekt ESS računovodsko ločeno, po stroškovnih mestih za vsak projekt ESS posebej, tako da je v vsakem trenutku zagotovljen pregled nad namensko porabo sredstev. 13. Zahteve glede dostopnosti dokumentacije o projektu, posredniškemu telesu, organu upravljanja, organu za potrjevanje, revizijskemu organu ter drugim nadzornim organom Upravičenec bo moral omogočiti tehnični, administrativni in finančni nadzor nad izvajanjem projekta, katerega financiranje temelji ali se izvaja na podlagi predmetnega javnega razpisa. Nadzor se izvaja s strani ministrstva, pristojnih organov Republike Slovenije in s strani pristojnih organov Evropske skupnosti (v nadaljevanju: nadzorni organi). Upravičenec bo moral nadzornim organom predložiti vse dokumente, ki izkazujejo resničnost, pravilnost in skladnost upravičenih stroškov financiranega projekta. V primeru kontrole na kraju samem bo upravičenec omogočil vpogled v računalniške programe, listine in postopke v zvezi z izvajanjem projekta. Ministrstvo bo upravičencu predhodno naznanilo izvedbo kontrole na samem mestu. Ministrstvo v izjemnih primerih lahko opravi tudi nenajavljeno kontrolo na samem mestu, kar bo upravičenec, v primeru odobritve sofinanciranega projekta, dolžan omogočiti. 14. Zagotavljanje enakih možnosti: v javnem razpisu je zagotovljena enakost med spoloma in preprečena vsakršna diskriminacija v skladu z zakonodajo, ki pokriva področje zagotavljanja enakih možnosti in 16. členom Uredbe Sveta (ES) št. 1083/2006. Cilj razpisa je prispevati k uveljavljanju koncepta enakih možnosti. 15. Varovanje osebnih podatkov in poslovnih skrivnosti: upravičenci se zavezujejo k varovanju osebnih podatkov in poslovnih skrivnosti pridobljenim tekom izvajanja projekta, v skladu s Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1-UPB1, Ur. l. RS, št. 94/07 z dne 16. 10. 2007), Zakonom o gospodarskih družbah (ZGD-1, Ur. l. RS, št. 94/07 z dne 19. 4. 2006 in št. 10/08 z dne 30. 1. 2008) in 37. členom Uredbe Sveta (ES) št. 1083/2006/ES. 16. Zahteve glede spremljanja prihodkov projekta: upravičenec mora dokumentirano spremljati in prikazovati prihodke projekta. Če se pri izvajanju projekta ustvarijo prihodki, je treba za višino ustvarjenih prihodkov znižati upravičene stroške. 17. Omejitve glede sprememb projekta v skladu s 57. členom Uredbe 1083/2006/ES: ni relevantno. 18. Roki, do katerih morajo biti predložene prijave za dodelitev sredstev ter način obveščanja o rokih v primeru zaporednega dodeljevanja sredstev Rok za oddajo prijav je 1. 7. 2008. Prijave z zahtevano vsebino morajo biti poslane priporočeno po pošti na naslov: Ministrstvo za šolstvo in šport, Masarykova 16, p. p. 104, 1001 Ljubljana. Prijava šteje za pravočasno, če je bila oddana priporočeno po pošti najkasneje zadnji dan roka za oddajo prijav. Kot pravočasno prispele štejejo tudi prijave, ki bodo oddane v vložišču Ministrstva za šolstvo in šport najkasneje zadnji dan roka za oddajo prijav, in sicer do 13. ure. Neustrezno označene in nepravočasno prispele prijave se ne bodo obravnavale in bodo vrnjene prijavitelju. 19. Datum odpiranja prijav za dodelitev sredstev ter način obveščanja o datumih naslednjih odpiranj v primeru zaporednega dodeljevanja sredstev Prijave bo odprla in ocenila imenovana strokovna komisija, ki jo imenuje minister, pristojen za šolstvo in šport. Odpiranje prijav ne bo javno. Odpiranje se bo začelo najpozneje 7 dni po poteku roka za prijavo v prostorih Ministrstva za šolstvo in šport, Masarykova 16, Ljubljana. Prijavitelje nepopolnih prijav bo komisija v roku 8 dni od odpiranja prijav pisno pozvala k dopolnitvi. Prijave, ki jih prijavitelji ne bodo dopolnili v skladu s pozivom za dopolnitev, bodo s sklepom zavržene. 20. Rok, v katerem bodo kandidati obveščeni o izidu javnega razpisa Prijavitelji bodo o izidu javnega razpisa obveščeni najkasneje 60 dni od datuma popolnih prijav. Prijavitelj, ki meni, da izpolnjuje pogoje in merila iz javnega razpisa in mu razpisana sredstva neupravičeno niso bila dodeljena, lahko v 8 dneh od prejema obvestila o izbiri vloži pritožbo, in sicer na naslov: Ministrstvo za šolstvo in šport, Masarykova 16, p. p. 104, 1001 Ljubljana. V pritožbi mora natančno opredeliti razloge, zaradi katerih jo vlaga. Predmet pritožbe ne morejo biti postavljena merila za izbiro končnih prejemnikov. Vložena pritožba ne zadrži podpisa pogodb z izbranimi izvajalci. O pritožbi odloči minister v roku 15 dni s sklepom. 21. Kraj, čas ter oseba, pri kateri lahko zainteresirane osebe dvignejo razpisno dokumentacijo: razpisna dokumentacija, podatki o projektih in odgovori na elektronska vprašanja je dostopno na spletnem naslovu Ministrstva za šolstvo in šport, www.mss.gov.si (rubrika Okrožnice, razpisi in javna naročila). Za dodatna pojasnila lahko pokličete Katarino Judež ali pišete na elektronski naslov: katarina.judez@gov.si. (v predmet elektronske pošte navesti: JR – za CVŽU in Partnerstva). 22. Posledice, če se ugotovi dvojno financiranje posameznega projekta ali, da je višina sofinanciranja projekta presegla maksimalno dovoljeno stopnjo: za stroške, ki so predmet sofinanciranja, upravičenec ni prejel oziroma ne bo prejel sredstev iz drugih virov financiranja (prepoved dvojnega financiranja). Če bo ministrstvo ugotovilo, da je upravičenec prejel sredstva za stroške projekta tudi iz drugih virov financiranja ali pa so mu bila odobrena, ne da bi o tem pisno obvestil ministrstvo, se lahko pogodba o sofinanciranju razdre, upravičenec pa bo dolžan ministrstvu povrniti vsa neupravičeno prejeta sredstva s pripadajočimi obrestmi od dneva nakazila do dneva vračila sredstev.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti