Uradni list

Številka 33
Uradni list RS, št. 33/2008 z dne 4. 4. 2008
Uradni list

Uradni list RS, št. 33/2008 z dne 4. 4. 2008

Kazalo

1321. Odlok o proračunu Občine Kočevje za leto 2008, stran 3135.

Na podlagi določb Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 79/99, 124/00, 79/01, 30/02, 56/02 – ZJU, 110/02 – ZDT – B, 127/06 – ZJZP in 14/07 – ZSPDPO) in 27. člena Statuta Občine Kočevje (Uradni list RS, št. 23/99 in 53/99 – popravek, 73/02, 117/02, 43/03 in 44/05) je Občinski svet Občine Kočevje na 11. redni seji dne 31. 3. 2008 sprejel
O D L O K
o proračunu Občine Kočevje za leto 2008
1. SPLOŠNA DOLOČBA
1. člen
(vsebina odloka)
S tem odlokom se za proračun Občine Kočevje za leto 2008 (v nadaljnjem besedilu: proračun) določajo višina, postopki izvrševanja proračuna ter obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja na ravni občine.
2. SESTAVA IN VIŠINA PRORAČUNA
2. člen
(sestava proračuna in višina splošnega dela proračuna)
Proračun sestavljajo splošni del, posebni del in načrt razvojnih programov.
Splošni del proračuna sestavljajo bilanca prihodkov in odhodkov, račun finančnih terjatev in naložb ter račun financiranja.
S proračunskimi postavkami je opredeljena osnovna struktura proračuna po namenih porabe.
Splošni del proračuna na ravni podskupin kontov se določa v naslednjih zneskih:
+----------+-----------------------------------+---------------+
|A.        |BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV      |               |
+----------------------------------------------+---------------+
|Skupina/podskupina kontov/konto               |  Proračun leta|
|                                              |           2008|
+----------+-----------------------------------+---------------+
|I.        |SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74)   |     18.131.316|
+----------+-----------------------------------+---------------+
|          |TEKOČI PRIHODKI (70+71)            |     11.591.100|
+----------+-----------------------------------+---------------+
|70        |DAVČNI PRIHODKI                    |      9.565.440|
+----------+-----------------------------------+---------------+
|          |700 Davki na dohodek in dobiček    |      8.258.410|
+----------+-----------------------------------+---------------+
|          |703 Davki na premoženje            |        775.800|
+----------+-----------------------------------+---------------+
|          |704 Domači davki na blago in       |        531.230|
|          |storitve                           |               |
+----------+-----------------------------------+---------------+
|71        |NEDAVČNI PRIHODKI                  |      2.025.660|
+----------+-----------------------------------+---------------+
|          |710 Udeležba na dobičku            |        984.350|
|          |in dohodki od premoženja           |               |
+----------+-----------------------------------+---------------+
|          |711 Takse in pristojbine           |         23.000|
+----------+-----------------------------------+---------------+
|          |712 Denarne kazni                  |            500|
+----------+-----------------------------------+---------------+
|          |713 Prihodki od prodaje blaga in   |        241.000|
|          |storitev                           |               |
+----------+-----------------------------------+---------------+
|          |714 Drugi nedavčni prihodki        |        776.810|
+----------+-----------------------------------+---------------+
|72        |KAPITALSKI PRIHODKI                |      3.016.228|
+----------+-----------------------------------+---------------+
|          |720 Prihodki od prodaje osnovnih   |        913.000|
|          |sredstev                           |               |
+----------+-----------------------------------+---------------+
|          |722 Prihodki od prodaje zemljišč in|      2.103.228|
|          |nematerialnega premoženja          |               |
+----------+-----------------------------------+---------------+
|73        |PREJETE DONACIJE                   |          6.000|
+----------+-----------------------------------+---------------+
|          |730 Prejete donacije iz domačih    |          6.000|
|          |virov                              |               |
+----------+-----------------------------------+---------------+
|          |731 Prejete donacije iz tujine     |               |
+----------+-----------------------------------+---------------+
|74        |TRANSFERNI PRIHODKI                |      3.401.146|
+----------+-----------------------------------+---------------+
|          |740 Transferni prihodki iz drugih  |      3.401.146|
|          |javnofinančnih institucij          |               |
+----------+-----------------------------------+---------------+
|78        |PREJETA SREDSTVA IZ EVROPSKE UNIJE |        116.842|
+----------+-----------------------------------+---------------+
|          |787 Prejeta sredstva od drugih     |        116.842|
|          |evropskih institucij               |               |
+----------+-----------------------------------+---------------+
|II.       |SKUPAJ ODHODKI (40+41+42+43)       |     20.804.817|
+----------+-----------------------------------+---------------+
|40        |TEKOČI ODHODKI                     |      3.408.520|
+----------+-----------------------------------+---------------+
|          |400 Plače in drugi izdatki         |        739.960|
|          |zaposlenih                         |               |
+----------+-----------------------------------+---------------+
|          |401 Prispevki delodajalcev za      |        117.677|
|          |socialno varnost                   |               |
+----------+-----------------------------------+---------------+
|          |402 Izdatki za blago in storitve   |      2.320.883|
+----------+-----------------------------------+---------------+
|          |403 Plačila domačih obresti        |        120.000|
+----------+-----------------------------------+---------------+
|          |409 Rezerve                        |        110.000|
+----------+-----------------------------------+---------------+
|41        |TEKOČI TRANSFERI                   |      4.655.289|
+----------+-----------------------------------+---------------+
|          |410 Subvencije                     |         13.570|
+----------+-----------------------------------+---------------+
|          |411 Transferi posameznikom in      |      2.626.561|
|          |gospodinjstvom                     |               |
+----------+-----------------------------------+---------------+
|          |412 Transferi neprofitnim          |        370.054|
|          |organizacijam in ustanovam         |               |
+----------+-----------------------------------+---------------+
|          |413 Drugi tekoči domači transferi  |      1.644.479|
+----------+-----------------------------------+---------------+
|          |414 Tekoči transferi v tujino      |            625|
+----------+-----------------------------------+---------------+
|42        |INVESTICIJSKI ODHODKI              |     10.294.363|
+----------+-----------------------------------+---------------+
|          |420 Nakup in gradnja osnovnih      |     10.294.363|
|          |sredstev                           |               |
+----------+-----------------------------------+---------------+
|43        |INVESTICIJSKI TRANSFERI            |      2.446.645|
+----------+-----------------------------------+---------------+
|          |431 Investicijski transferi pravnim|      1.809.271|
|          |in fizičnim osebam, ki niso        |               |
|          |proračunski uporabniki             |               |
+----------+-----------------------------------+---------------+
|          |432 Investicijski transferi        |        637.374|
|          |proračunskim uporabnikom           |               |
+----------+-----------------------------------+---------------+
|III.      |PRORAČUNSKI PRESEŽEK (I.-II)       |     –2.673.501|
|          |PRORAČUNSKI PRIMANJKLJAJ           |               |
+----------+-----------------------------------+---------------+
|B.        |RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB |               |
+----------+-----------------------------------+---------------+
|IV.       |PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN   |         75.000|
|          |PRODAJA KAPITALSKIH DELEŽEV        |               |
|          |(750+751+752)                      |               |
+----------+-----------------------------------+---------------+
|75        |PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL      |         75.000|
+----------+-----------------------------------+---------------+
|          |750 Prejeta vračila danih posojil  |               |
+----------+-----------------------------------+---------------+
|          |751 Prodaja kapitalskih deležev    |         35.000|
+----------+-----------------------------------+---------------+
|          |752 Kupnine iz naslova             |         40.000|
|          |privatizacije                      |               |
+----------+-----------------------------------+---------------+
|V.        |DANA POSOJILA IN POVEČANJE         |               |
|          |KAPITALSKIH DELEŽEV (440+441+442)  |               |
+----------+-----------------------------------+---------------+
|44        |DANA POSOJILA IN POVEČANJE         |               |
|          |KAPITALSKIH DELEŽEV                |               |
+----------+-----------------------------------+---------------+
|          |440 Dana posojila                  |               |
+----------+-----------------------------------+---------------+
|          |441 Povečanje kapitalskih deležev  |               |
|          |in naložb                          |               |
+----------+-----------------------------------+---------------+
|          |442 Poraba sredstev kupnin iz      |               |
|          |naslova privatizacije              |               |
+----------+-----------------------------------+---------------+
|VI.       |PREJETA MINUS DANA POSOJILA IN     |         75.000|
|          |SPREMEMBE KAPITALSKIH DELEŽEV (IV. |               |
|          |– V.)                              |               |
+----------+-----------------------------------+---------------+
|C.        |RAČUN FINANCIRANJA                 |               |
+----------+-----------------------------------+---------------+
|VII.      |ZADOLŽEVANJE (500)                 |      3.000.000|
+----------+-----------------------------------+---------------+
|50        |ZADOLŽEVANJE                       |      3.000.000|
+----------+-----------------------------------+---------------+
|          |500 Domače zadolževanje            |      3.000.000|
+----------+-----------------------------------+---------------+
|VIII.     |ODPLAČILA DOLGA (550)              |        195.500|
+----------+-----------------------------------+---------------+
|55        |ODPLAČILA DOLGA                    |        195.500|
+----------+-----------------------------------+---------------+
|          |550 Odplačilo domačega dolga       |        195.500|
+----------+-----------------------------------+---------------+
|IX.       |POVEČANJE (ZMANJŠANJE)             |       –205.999|
|          |SREDSTEV NA RAČUNIH (I.+IV.+VII.-  |               |
|          |II.-V.-VIII.)                      |               |
+----------+-----------------------------------+---------------+
|X.        |NETO ZADOLŽEVANJE (VII.-VIII.)     |      2.804.500|
+----------+-----------------------------------+---------------+
|XI.       |NETO FINANCIRANJE (VI.+ VII.-VIII.-|      2.673.501|
|          |IX)                                |               |
+----------+-----------------------------------+---------------+
Posebni del proračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih uporabnikov, ki so razdeljeni na naslednje programske dele: področja proračunske porabe, glavne programe in podprograme, predpisane s programsko klasifikacijo izdatkov občinskih proračunov. Podprogram je razdeljen na proračunske postavke, te pa na podskupine kontov in konte, določene s predpisanim kontnim načrtom.
Posebni del proračuna do ravni proračunskih postavk – kontov in načrt razvojnih programov sta prilogi k temu odloka in se objavita na spletni strani občine oziroma na oglasni deski občine.
3. POSTOPKI IZVRŠEVANJA PRORAČUNA
3. člen
(izvrševanje proračuna)
Proračun se izvršuje na ravni proračunske postavke – konta.
4. člen
(namenski prihodki in odhodki proračuna)
Namenski prihodki proračuna so poleg prihodkov, določenih v prvem stavku prvega odstavka 43. člena ZJF, tudi naslednji prihodki:
1. prihodki požarne takse po 59. členu Zakona o varstvu pred požarom (Uradni list RS, št. 71/93 in 87/01), ki se uporabijo za namen, določene v tem zakonu,
2. okoljska dajatev za onesnaževanje okolja zaradi odvajanja odpadnih voda,
3. okoljska dajatev za onesnaževanje okolja zaradi odvajanja odlaganja odpadkov,
4. prihodki ožjih delov občine,
5. odškodnine iz naslova zavarovanj,
6. prihodki od prodaje oziroma zamenjave stvarnega premoženja,
7. prihodki iz naslova kupnin in najemnin za stanovanja,
8. prejeta sredstva za sofinanciranje projektov.
Če se v tekočem letu v proračun vplača namenski prejemek, ki zahteva sorazmeren namenski izdatek, ki v proračunu ni izkazan ali ni izkazan v zadostni višini, se v višini dejanskih prejemkov poveča obseg izdatkov finančnega načrta neposrednega uporabnika in proračuna.
Obveznosti v breme sredstev iz prvega odstavka tega člena, se lahko prevzemajo le, če so sredstva že nakazana v proračun, ali pa je izdan sklep ali odločba pristojnega organa in podpisana pogodba o dodelitvi sredstev.
5. člen
(prerazporejanje proračunskih sredstev)
Osnova za prerazporejanje pravic porabe je zadnji sprejeti proračun, spremembe proračuna ali rebalans proračuna.
Župan je pooblaščen, da v skladu z zakonom o javnih financah in tem odlokom neomejeno prerazporedi pravice porabe v posebnem delu proračuna v okviru istega glavnega programa. Med posameznimi področji v okviru finančnega načrta posameznega proračunskega uporabnika pa župan lahko prerazporedi pravice porabe največ do 15% znotraj finančnega načrta.
Sredstev, ki so na programih in so namenjena investicijskim odhodkom in investicijskim transferjem ni mogoče prerazporejati na programe, kjer so sredstva namenjena tekočim odhodkom ali tekočim transferjem.
O prerazporejenih sredstvih se poda pisno poročilo najmanj dvakrat letno: julija in ob koncu leta, ter se o tem poroča na seji občinskega sveta.
Med izvrševanjem proračuna Občine Kočevje se lahko odpre nov konto oziroma poveča obseg sredstev na kontu za izdatke, če pri planiranju proračuna ni bilo mogoče predvideti prejemnika proračunskih sredstev ali način izvedbe projektov. Nov konto se odpre v okviru že odprte proračunske postavke in v okviru sredstev posameznega uporabnika. Odpre ga oddelek za proračun, finance in upravljanje premoženja na predlog uporabnika.
6. člen
(spreminjanje načrta razvojnih programov)
Župan lahko spreminja vrednost projektov v načrtu razvojnih programov. Projekte katerih vrednost se spremeni za več kot 20% mora predhodno potrditi občinski svet.
Projekti, za katere se zaradi prenosa plačil v tekoče leto, zaključek financiranja prestavi iz predhodnega v tekoče leto, se uvrstijo v načrt razvojnih programov po uveljavitvi proračuna.
7. člen
(začasno zadržanje izvrševanja proračuna)
Na predlog Oddelka za proračun, finance in upravljanje premoženja župan v skladu z zakonom začasno zadrži izvrševanje proračuna, če se med proračunskim letom zaradi nastanka novih obveznosti za proračun ali spremenjenih gospodarskih gibanj povečajo izdatki ali zmanjšajo prejemki proračuna.
Sredstva proračuna se prednostno zagotavljajo za namene, ki so določeni z zakoni oziroma občinskimi odloki in še omogočajo minimalni obseg delovanja uporabnikov.
Prioriteta v izvajanju investicij je dokončanje začetih investicij, za katere so opredeljena tudi lastna sredstva investitorja oziroma so sofinancirana s strani države.
8. člen
(splošna proračunska rezervacija)
Med odhodki proračuna je predvidena splošna proračunska rezervacija kot nerazporejeni del proračunskih prejemkov za nepredvidene namene, za katere v proračunu niso zagotovljena sredstva ali za namene, za katere niso zagotovljena sredstva v zadostnem obsegu. Dodeljena sredstva proračunske rezervacije se razporedijo v finančni načrt uporabnika.
O uporabi sredstev splošne proračunske rezervacije na predlog oddelka za proračun, finance in upravljanje premoženja odloča župan, o čemer polletno poroča občinskemu svetu.
9. člen
(proračunska rezerva)
Sredstva proračunske rezerve se uporabljajo za financiranje izdatkov za odpravo posledic naravnih nesreč in drugih nesreč, ki jih povzročajo naravne sile in ekološke nesreče.
O uporabi sredstev proračunske rezerve v posameznem primeru do višine 17.000,00 EUR odloča župan, na predlog Oddelka za proračun, finance in upravljanje premoženja. Župan o uporabi sredstev proračunske rezerve polletno poroča občinskemu svetu. V primerih uporabe sredstev proračunske rezerve, ki presega zgoraj navedeni znesek, odloča občinski svet s posebnim odlokom. Proračunska rezerva se v letu 2008 oblikuje v višini 10.000,00 EUR.
10. člen
(prevzemanje obveznosti v breme proračuna)
Neposredni in posredni uporabniki (v nadaljevanju: uporabniki proračuna) proračunskih sredstev morajo organizirati izvrševanje del in nalog iz svojega področja v mejah sredstev odobrenih s proračunom.
Sredstva se smejo uporabljati za namene, ki so določeni s proračunom. Sredstva za plače in prispevke, za ostale prejemke, za plačilo blaga in storitev se proračunskim uporabnikom med letom dodeljujejo praviloma kot mesečne akontacije. Pri tem se upošteva zapadlost uporabnikovih obveznosti in likvidnostno stanje proračuna.
Sredstva za opravljanje nalog na posameznih področjih družbenih dejavnosti se zagotavljajo v skladu s predpisi, ki urejajo posamezno področje ter programi dela izvajalcev javnih služb in tem proračunom.
Sredstva za plačila, subvencije in transferje v gospodarstvu, komunalni, cestni dejavnosti se oddajo s pogodbo.
Drugi prejemniki proračunskih sredstev so fizične ali pravne osebe, ki na podlagi pogodbe, odločbe ali sklepa prejmejo proračunska sredstva. Poraba sredstev in sofinanciranje prejemnikov proračunskih sredstev za posamezno nalogo, ki ni izrecno opredeljena z drugimi predpisi, se opredeli s pogodbo oziroma kriteriji, ki jih določi župan ali z javnim razpisom.
11. člen
(prevzemanje obveznosti)
V breme proračuna se lahko prevzemajo obveznosti, ki bodo zahtevale plačilo v naslednjih letih, če je že odprta postavka v proračunu tekočega leta.
Neposredni uporabnik lahko v tekočem letu razpiše javno naročilo za investicijske odhodke in investicijske transfere za celotno vrednost projekta, ki je vključen v načrt razvojnih programov, če so zanj že načrtovane pravice porabe na postavki proračuna za tekoče leto in s tem lahko prevzema obveznosti, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih.
Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika za investicijske odhodke in investicijske transfere (podskupini kontov 420 in 430), ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih, ne sme presegati 100% pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika, od tega:
1. v letu 2009 80% navedenih pravic uporabe in
2. v ostalih prihodnjih letih 20% navedenih pravic uporabe.
Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika za blago in storitve in za tekoče transfere (skupini kontov 40 in 41), ki bodo zapadle v plačilo v letu 2009, ne sme presegati 25% pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika.
Omejitve iz tretjega in četrtega odstavka tega člena ne veljajo za prevzemanje obveznosti z najemnimi pogodbami ter pogodbami za dobavo elektrike, telefona, vode, komunalnih storitev in drugih storitev, potrebnih za operativno delovanje neposrednih uporabnikov.
Obveznosti, ki bodo zahtevale plačilo v prihodnjih letih, se morajo prioritetno vključiti v proračun leta, na katerega se nanašajo.
12. člen
(plačilni roki v breme občinskega proračuna in posrednih proračunskih uporabnikov)
Za poravnavo obveznosti iz naslova investicijskih odhodkov, ki se plačujejo po posameznih situacijah in investicijske transfere, ki se plačujejo po posameznih situacijah, je plačilni rok 60. dan.
Za poravnavo vseh ostalih obveznosti je plačilni rok 30. dan.
Plačilni rok začne teči naslednji dan po prejemu listine, ki je podlaga za izplačilo. Če zadnji dan roka sovpada z dnem, ko se po zakonu ne dela, se zadnji dan roka šteje naslednji delavnik. Če je na računu, situaciji ali v pogodbi določen plačilni rok, ki je v nasprotju s tem odlokom, se plača obveznost v roku in na način, ki je določen v tem odloku, razen če se doseže nižjo ceno.
Dogovarjanje predplačil je možno izjemoma na podlagi predhodnega soglasja oddelka za proračun in finance in ob primernem zavarovanju predplačila.
Določbe tega člena veljajo tudi za posredne proračunske uporabnike.
13. člen
(določbe vezane na zakon, ki ureja javna naročila)
Neposredni in posredni uporabniki proračuna so dolžni pri porabi proračunskih sredstev za nabavo blaga, oddajo gradenj in naročanje storitev upoštevati določila zakona o javnih naročilih in uredbe o enotni metodologiji za izdelavo programov za javna naročila investicijskega značaja.
4. POSEBNOSTI UPRAVLJANJA IN PRODAJE STVARNEGA TER FINANČNEGA PREMOŽENJA OBČINE
14. člen
(upravljanje s premoženjem)
O pridobitvi in odtujitvi premičnega premoženja ter za pridobitev nepremičnega premoženja občine Kočevje, kar ni opredeljeno s proračunom, odloča župan do višine 5.000,00 EUR, o čemer polletno pisno poroča občinskemu svetu.
15. člen
Župan lahko na prošnjo dolžnika odpiše plačilo dolga do višine 1.000,00 EUR, če so stroški postopka izterjave v nesorazmerju z višino terjatve.
16. člen
Oddelek za proračun, finance in upravljanje premoženja Občine Kočevje po pooblastilu župana:
– odloča o začasni uporabi tekočih likvidnostnih sredstev zaradi ohranitve njihove realne vrednosti,
– usklajuje dinamiko proračunske porabe s posameznimi nosilci nalog v mejah planirane porabe zaradi zagotovitve tekoče likvidnosti proračuna,
– odloča v primeru neenakomernega pritekanja prihodkov o kratkoročni zadolžitvi, največ do 5% sprejetega proračuna,
– nadzoruje porabo sredstev pri proračunskih uporabnikih in o nepravilnostih obvešča župana, ter mu predlaga ustrezne ukrepe.
17. člen
(poročanje)
Organi in uporabniki ter drugi prejemniki proračunskih sredstev občinskega proračuna so dolžni pristojnim organom občinske uprave predložiti program dela in finančni načrt za leto 2008, ki je usklajen s proračunom, v 30 dneh po sprejemu proračuna. Prav tako so dolžni posredovati poročila o realizaciji programov in o porabi sredstev po namenih za preteklo leto, po predpisih in metodologiji ekonomske klasifikacije javnofinančnih tokov.
Uporabniki so dolžni predložiti podatke za analizo poslovanja, ki jih zahteva župan, oddelek za proračun, finance in upravljanje premoženja ali nadzorni odbor.
Pravne osebe, v katerih ima občina najmanj 15-odstotni delež v kapitalu, morajo v 180 dneh po koncu poslovnega leta, vendar najmanj 30 dni pred objavo sklica seje skupščine, predložiti oddelku za proračun, finance in upravljanje premoženja, gradivo za sejo skupščine in vsa revizijska poročila ter poročila nadzornih organov za preteklo poslovno leto, če jih gradivo za sejo skupščine ne vsebuje.
18. člen
(Pristojnosti predstojnika neposrednega uporabnika)
Za izvrševanje proračuna je odgovoren župan. Odredbodajalec proračuna je župan oziroma od njega pooblaščene osebe.
Za zakonita in namenska izplačila in uporabo sredstev iz proračuna so odgovorni odredbodajalci, ki so določeni na podlagi posebnega sklepa župana. Za zakonito in namensko uporabo proračunskih sredstev, ki so proračunskemu uporabniku razporejena iz proračuna, je odgovoren direktor oziroma predstojnik in vodja računovodstva pri posrednem proračunskem uporabniku.
19. člen
(krajevne skupnosti)
Pravni posli, ki jih sklene krajevna skupnost nad vrednostjo 2.086,47 EUR, veljajo le ob poprejšnjem soglasju sveta krajevne skupnosti in župana.
Predsednik sveta krajevne skupnosti oziroma odredbodajalec se pooblašča, da lahko odobri prerazporeditev sredstev med posameznimi postavkami oziroma konti glede na programsko-funkcionalni in ekonomski namen v okviru finančnega načrta krajevne skupnosti do 100%. Sredstva, ki so namenjena investicijam, ni možno prerazporejati na proračunske postavke redne dejavnosti.
20. člen
(zadolževanje)
Za kritje presežkov odhodkov nad prihodki v bilanci prihodkov in odhodkov, presežkov izdatkov nad prejemki v računu finančnih terjatev in naložb ter odplačilo dolgov v računu financiranja se Občina Kočevje v letu 2008 zadolži do višine 3.000.000,00 EUR, in sicer za naslednje investicije: za odvajanje in čiščenje odpadnih voda Občine Kočevje, za izgradnjo čistilne naprave Kočevju in za vodooskrbo na območju Občine Kočevje.
Občina za izpolnitev obveznosti javnih zavodov, katerih ustanoviteljica je Občina Kočevje, v letu 2008 ne bo izdala poroštev.
Pravne osebe javnega sektorja na ravni občine se v letu 2008 ne zadolžujejo niti ne izdajajo poroštva drugim fizičnim in pravnim osebam z izjemo iz predhodnega odstavka.
6. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE
21. člen
(roki za izdajo internih predpisov občine)
Župan Občine Kočevje izda navodilo o izvrševanju proračuna za leto 2008 v 30 dneh po uveljavitvi tega odloka.
22. člen
(začasno financiranje)
V obdobju začasnega financiranja Občine Kočevje v letu 2009, če bo začasno financiranje potrebno, se uporablja ta odlok in sklep župana o določitvi začasnega financiranja.
23. člen
(uveljavitev odloka)
Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 410-31/2007-1200
Kočevje, dne 31. marca 2008
Župan
Občine Kočevje
Janko Veber l.r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti