Uradni list

Številka 103
Uradni list RS, št. 103/2005 z dne 18. 11. 2005
Uradni list

Uradni list RS, št. 103/2005 z dne 18. 11. 2005

Kazalo

4507. Pravilnik o oddaji službenih in tržnih stanovanj Občine Jesenice v najem, stran 10913.

Na podlagi 21. in 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 72/93 in spremembe), 7. in 10. člena Statuta Občine Jesenice (Uradni list RS, št. 2/01) in 83. člena Stanovanjskega zakona (Uradni list RS, št. 69/03) je Občinski svet Občine Jesenice na 30. redni seji dne 27. 10. 2005 sprejel
P R A V I L N I K
o oddaji službenih in tržnih stanovanj Občine Jesenice v najem
I. SPLOŠNE DOLOČBE
1. člen
Pravilnik o oddaji službenih in tržnih stanovanj Občine Jesenice v najem (v nadaljevanju: pravilnik) določa: upravičence do dodelitve službenih oziroma tržnih stanovanj Občine Jesenice v najem, pogoje in merila ter postopek dodelitve službenih oziroma tržnih stanovanj v najem.
2. člen
Službena stanovanja po tem pravilniku so stanovanja v lasti Občine Jesenice, ki so namenjena za zadovoljevanje stanovanjskih potreb kadra, zaposlenega v občinski upravi Občine Jesenice in javnih zavodih na območju Občine Jesenice, katerih ustanoviteljica je Občina Jesenice, ter kadra, katerega zaposlitev na območju Občine Jesenice je zaradi deficitarnosti v interesu Občine Jesenice.
Seznam službenih stanovanj je priloga 1 tega pravilnika in se hrani na oddelku, pristojnem za stanovanjske zadeve.
Tržna stanovanja po tem pravilniku so stanovanja v lasti Občine Jesenice, ki so namenjena oddaji na prostem trgu.
Seznam tržnih stanovanj je priloga 2 tega pravilnika in se hrani na oddelku, pristojnem za stanovanjske zadeve.
3. člen
Službena stanovanja se oddajo v najem za določen čas, to je čas trajanja delovnega razmerja upravičencev v dejavnostih, v katerih so zaposleni v času pridobitve službenega stanovanja.
Tržna stanovanja se oddajo v najem za določen čas največ 5 (petih) let.
4. člen
Najemnina za službeno stanovanje se določi z najemno pogodbo. Višina najemnine se ugotavlja na podlagi veljavne metodologije za oblikovanje najemnin v neprofitnih stanovanjih.
Najemnina za tržno stanovanje se določi z najemno pogodbo. višina najemnine se ugotavlja na podlagi veljavne metodologije za oblikovanje najemnin v neprofitnih stanovanjih, povečane za 25%.
ll. POGOJI IN MERILA ZA ODDAJO SLUŽBENIH STANOVANJ V NAJEM
5. člen
Splošni pogoji, ki jih morajo izpolnjevati prosilci za pridobitev službenega stanovanja v najem, so:
– da so prosilec in njegovi ožji družinski člani državljani Republike Slovenije oziroma Evropske unije;
– da prosilec ali kdo izmed njegovih ožjih družinskih članov, ki z njim stalno prebivajo, ni najemnik oziroma lastnik-solastnik primernega stanovanja ali stanovanjske hiše na območju Občine Jesenice oziroma v območju, oddaljenem do 40 km od Občine Jesenice;
– da je prosilec upravičenec iz 2. člena tega pravilnika.
V izjemnih primerih lahko na predlog župana v postopku za dodelitev službenega stanovanja v najem sodeluje tudi prosilec, ki ni državljan Republike Slovenije ali Evropske unije.
6. člen
Občinska službena stanovanja se oddajajo v najem na podlagi naslednjih meril:
----------------------------------------------------------------------
                                                                 točke
----------------------------------------------------------------------
a)   Pomembnost del in nalog
     –  direktor, ravnatelj, predstojnik, funkcionar                35
     –  pomočnik ravnatelja, vodja oddelka
        ali službe, višji upravni delavec s posebnimi
        pooblastili                                                 30
     –  profesor, zdravnik, strokovni sodelavec                     25
     –  učitelj, vzgojitelj, strokovni sodelavec
        v upravi                                                    20
 
b)   Stopnja strokovne izobrazbe
     –  VIII. stopnja – doktorat                                    25
     –  VII/2 stopnja – magisterij
        in visoka izobrazba s specializacijo                        15
     –  VII/1 stopnja – visoka izobrazbo                            13
     –  VI/2 stopnja – višja izobrazba s specializacijo             11
     –  VI/1 stopnja – višja izobrazba                              10
     –  V. stopnja – srednja izobrazba                               8
 
c)   Deficitarnost
     Kadri, ki so posebnega pomena in zaradi katerih zavod ne more v celoti
izvajati programa (npr. ni mogoče izvajati določenega pouka v šoli; ni
mogoče zagotoviti zdravstvenih storitev), kar pisno potrdi občinska uprava,
javni zavod ali druga organizacija, kjer je prosilec zaposlen       50
 
d)   Stanovanjski status
     –  udeleženec razpisa, ki je brez stanovanja                   30
     –  udeleženec razpisa stanuje
        v samskem domu                                              25
     –  udeleženec razpisa, ki je podnajemnik                       20
     –  udeleženec razpisa, ki stanuje
        pri starših ali sorodnikih                                  15
 
e)   Kvaliteta bivanja
     –  bivanje v neprimernem stanovanju                            15
     –  utesnjenost v stanovanju
     a) do 4 m2 na družinskega člana                                20
     b) od 5 m2 do 8 m2 na družinskega člana                        15
     c) od 9 m2 do 12 m2 na družinskega člana                       10
     f) Skupna delovna doba udeleženca
     –  do 2 leti                                                    5
     –  od 2 do 5 let                                               10
     –  od 5 do 8 let                                               15
     –  od 8 do 12 let                                              20
     –  nad 12 let                                                  25
 
g)   Delovna doba v Občini Jesenice
     –  do 5 let                                                     5
     –  od 5 do 10 let                                              10
     –  nad 10 let                                                  15
 
h)   Prosilec se je v preteklosti že prijavil na razpis
     –  1-krat                                                       5
     –  2-krat                                                      10
     –  3-krat                                                      15
7. člen
Kadar imajo kandidati enako število točk, ima prednost pri razvrstitvi na prednostni red udeleženec razpisa, ki opravlja deficitaren poklic, ima višjo strokovno izobrazbo, večje število otrok, neustrezne stanovanjske razmere in večjo oddaljenost bivanja od službe.
Prednost pri dodelitvi službenega stanovanja, ki je v neposredni bližini ali v objektu javnega zavoda, imajo zaposleni pri tej ustanovi.
8. člen
Če se na razpis prijavi več prosilcev iz iste ustanove, predlaga vrstni red reševanja svojih prosilcev sama ustanova, vendar po enakih kriterijih, kot so določeni s tem pravilnikom.
III. POGOJI IN MERILA ZA ODDAJO TRŽNIH STANOVANJ V NAJEM
9. člen
Upravičenci do dodelitve tržnih stanovanj so:
– fizične osebe, ki so državljani Republike Slovenije ali Evropske unije (prosilci in njihovi družinski člani), in
– pravne osebe, ki imajo sedež v Republiki Sloveniji ali Evropski uniji.
V izjemnih primerih lahko na predlog župana v postopku za dodelitev službenega stanovanja v najem sodeluje tudi fizična oseba, ki ni državljan Republike Slovenije oziroma Evropske unije, ali pravna oseba, ki nima sedeža v Republiki Sloveniji oziroma Evropski uniji.
10. člen
Občinska tržna stanovanja se oddajajo v najem po sistemu dneva oddaje vloge.
IV. STANOVANJSKI STANDARDI
11. člen
Upravičencu do dodelitve službenega oziroma tržnega stanovanja se dodeli stanovanje glede na razpoložljiva stanovanja in naslednje površinske standarde:
-------------------------------------------------------------
     Število družinskih članov       Stanovanjska površina m2
-------------------------------------------------------------
                 1                           do 45 m2
                 2                           do 65 m2
                 3                           do 75 m2
                 4                           do 85 m2
                 5                           do 105 m2
                 6                           do 110 m2
-------------------------------------------------------------
Za vsakega nadaljnjega družinskega člana se stanovanjska površina poveča za 5 m2.
Župan občine lahko izjemoma dodeli prosilcu tudi večje oziroma manjše stanovanje, če ni na voljo stanovanja po normativu in prosilec s tem pisno soglaša.
V. POSTOPEK ODDAJE SLUŽBENIH IN TRŽNIH STANOVANJ
12. člen
V primeru pridobitve ali sprostitve službenega oziroma tržnega stanovanja župan Občine Jesenice na predlog pristojnega oddelka objavi razpis za oddajo službenih stanovanj v najem. Razpis se objavi na oglasni deski Občine Jesenice in pošlje vsem javnim zavodom, ki razpis obesijo na svojih oglasnih deskah.
13. člen
Razpis za oddajo službenih stanovanj mora vsebovati:
– število in vrsto službenih stanovanj;
– višino najemnine;
– upravičence do najema službenih oziroma tržnih stanovanj;
– pogoje, ki jih morajo izpolnjevati upravičenci;
– dokumentacijo, ki jo je potrebno priložiti vlogi;
– rok in naslov za vložitev prijave;
– rok in način objave odločitve o oddaji službenega stanovanja.
14. člen
Obrazcu vloge za sodelovanje na razpisu je (glede na to, ali se oddajajo službena ali tržna stanovanja) potrebno priložiti:
– pogodbo o sklenjenem delovnem razmerju;
– izjavo prosilca, da sam ali njegov zakonski oziroma izvenzakonski partner ni lastnik ali najemnik primernega stanovanja;
– potrdilo o številu družinskih članov;
– priporočilo predstojnika ali delodajalca;
– dokazilo o izobrazbi;
– izjavo podjetja, kjer je upravičenec zaposlen, da ne razpolaga z ustreznim prostim kadrovskim stanovanjem.
15. člen
Na podlagi proučitve utemeljenosti prispelih vlog ter z dokumentirano poizvedbo v vlogi navedenih dejstev, pristojni oddelek oblikuje prednostno listo za dodelitev službenih oziroma tržnih stanovanj v najem.
Prednostno listo potrdi tričlanska komisija, ki jo imenuje župan in ki jo sestavljajo:
1. predsednik: svetnik in predsednik odbora za stanovanjske zadeve,
2. član: vodja oddelka, pristojnega za stanovanjske zadeve,
3. član: strokovni delavec z oddelka, pristojnega za stanovanjske zadeve.
Sklep o uvrstitvi na prednostno listo in dodelitvi službenega stanovanja v najem izda direktor občinske uprave in o tem obvesti vse prijavljene kandidate.
Na sklep je možen ugovor v petnajstih dneh od dneva vročitve. O ugovoru odloča župan. Po odločitvi župana se oblikuje dokončna prednostna lista.
16. člen
Na podlagi dokončnega sklepa o oddaji službenega oziroma tržnega stanovanja v najem, sklene župan Občine Jesenice z izbranim prosilcem najemno pogodbo za določen čas, s katero se uredijo medsebojni odnosi po določilih Stanovanjskega zakona (Uradni list RS, št. 69/03) in tega pravilnika.
17. člen
Če občina in javni zavodi nimajo potreb po dodelitvi službenih stanovanj v najem, ali prijavljeni kandidati ne izpolnjujejo pogojev, ostanejo stanovanja nedodeljena.
Komisija lahko ta stanovanja ponudi v najem drugim fizičnim osebam, vendar le za določeno dobo do enega leta za profitno najemnino z možnostjo podaljšanja najemne pogodbe. Po poteku te dobe so najemniki dolžni vrniti stanovanje. Upravičenci iz 2. člena tega pravilnika so dolžni najemodajalca obvestiti o vsaki spremembi, ki se nanaša na spremembo zaposlitve najemnika občinskega službenega stanovanja.
Pogodbo za določen čas do enega leta sklene župan občine. S pogodbo se uredijo medsebojni odnosi po določilih stanovanjskega zakona in tega pravilnika.
18. člen
Župan Občine Jesenice lahko izjemoma brez razpisa odda v najem službeno stanovanje v primeru kadrovskih težav pri upravičencih iz 2. člena tega pravilnika, kadar le-ti zaradi upravičenih stanovanjskih razlogov ne morejo izvajati svojega programa.
Župan Občine Jesenice lahko izjemoma brez razpisa odda v najem tržno stanovanje, če se na javni razpis za oddajo tržnih stanovanj ne prijavi nihče ali prijavijo prosilci, ki ne izpolnjujejo pogojev razpisa.
VI. ZAMENJAVE SLUŽBENIH STANOVANJ
19. člen
Občina Jesenice omogoča menjave službenih oziroma tržnih stanovanj in pri tem zlasti upošteva spremenjene potrebe najemnikov službenih stanovanj po primerni stanovanjski površini ter njihove interese.
VII. PRENEHANJE NAJEMNEGA RAZMERJA
20. člen
Najemna pogodba za službeno oziroma tržno stanovanje lahko vsak čas sporazumno preneha.
Najemna pogodba za službeno stanovanje preneha:
– če najemniku preneha delovno razmerje, ki je bilo podlaga za sklenitev najemne pogodbe, tudi v primeru upokojitve;
– iz razlogov in pod pogoji, določenimi z veljavno stanovanjsko zakonodajo.
Najemna pogodba za tržno stanovanje preneha:
– s potekom časa,
– iz razlogov in pod pogoji, določenimi z veljavno stanovanjsko zakonodajo.
21. člen
Pravica do začasnega službenega stanovanja ni prenosljiva in v nobenem primeru ne preide na ostale uporabnike stanovanja.
V primeru prenehanja delovnega razmerja, ki je bilo podlaga za sklenitev najemne pogodbe za službeno stanovanje (tudi v primeru upokojitve) ter iz razlogov in pod pogoji, določenimi z veljavno zakonodajo, je rok za izpraznitev stanovanja največ 90 dni.
Če upravičenec umre, rok uporabnikom za izpraznitev stanovanja ne more biti daljši od 6 mesecev.
VIII. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE
22. člen
Vse najemne pogodbe, ki so bile sklenjene pred uveljavitvijo tega pravilnika, ostanejo v veljavi.
23. člen
Za zadeve, ki niso posebej urejene s tem pravilnikom, se neposredno uporabljajo določbe veljavne stanovanjske zakonodaje.
24. člen
Z dnem veljavnosti tega pravilnika preneha veljati Pravilnik o oddajanju občinskih službenih stanovanj v najem (Uradni list RS, št. 95/99).
25. člen
Ta pravilnik začne veljati osmi dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 352-366/2005
Jesenice, dne 4. oktobra 2005
Župan
Občine Jesenice
Boris Bregant, univ. dipl. inž. str., l.r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti