Uradni list

Številka 61
Uradni list RS, št. 61/2002 z dne 12. 7. 2002
Uradni list

Uradni list RS, št. 61/2002 z dne 12. 7. 2002

Kazalo

3004. Odlok o proračunu Občine Komen za leto 2002, stran 6449.

Na podlagi 29. člena zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 72/93, 57/94, 14/95, 26/97, 70/97, 10/98, 74/98 – spremembe in dopolnitve – upoštevane odločbe sodišča št. 6/94, 45/94, 20/95, 9/96, 39/96, 44/96), zakona o financiranju občin (Uradni list RS, št. 80/94 in 56/98), 29. člena zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 79/99, 124/00 in 79/01) in 16. člena statuta Občine Komen (Uradni list RS, št. 46/01) je Občinski svet občine Komen na 31. redni seji dne 4. 7. 2002 sprejel
O D L O K
o proračunu Občine Komen za leto 2002
1. člen
Odlok o proračunu Občine Komen za leto 2002 določa obseg javne porabe Občine Komen za leto 2002 in način izvrševanja proračuna, upravljanje s prejemki in izdatki proračuna ter občinskim premoženjem.
2. člen
Splošni del proračuna na ravni podskupin kontov se določa v naslednjih zneskih (v SIT):
A) BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV
I.     SKUPAJ PRIHODKI
       (70+71+72+73+74)                               516,444.000
       TEKOČI PRIHODKI (70+71)                        335,837.000
70     DAVČNI PRIHODKI                                257,171.000
       700 Davki na dohodek in dobiček                220,898.000
       703 Davki na premoženje                         14,934.000
       704 Domači davki na blago in storitve           21,339.000
       706 Drugi davki                                          –
71     NEDAVČNI PRIHODKI                               78,666.000
       710 Udeležba na dobičku in dohodki
       od premoženja                                   71,208.000
       711 Takse in pristojbine                         2,401.000
       712 Denarne kazni                                  157.000
       713 Prihodki od prodaje blaga in storitev          700.000
       714 Drugi nedavčni prihodki                      4,200.000
72     KAPITALSKI PRIHODKI                            123,412.000
       720 Prihodki od prodaje osnovnih
       sredstev                                        67,082.000
       721 Prihodki od prodaje zalog                            –
       722 Prihodki od prodaje zemljišč in
       nematerialnega premoženja                       56,330.000
73     PREJETE DONACIJE                                21,885.000
       730 Prejete donacije iz domačih virov            6,425.000
       731 Prejete donacije iz tujine                  15,460.000
74     TRANSFERNI PRIHODKI                             37,310.000
       740 Transferni prihodki iz drugih
       javnofinančnih institucij                       37,310.000
II.    SKUPAJ ODHODKI (40+41+42+43)                   516,444.000
40     TEKOČI ODHODKI                                 166,217.266
       400 Plače in drugi izdatki zaposlenim           27,790.000
       401 Prispevki delodajalcev za socialno
       varnost                                          3,845.000
       402 Izdatki za blago in storitve                98,642.966
       403 Plačila domačih obresti                     32,439.300
       409 Rezerve                                      1,500.000
41     TEKOČI TRANSFERI                               179,856.157
       410 Subvencije                                     810.000
       411 Transferi posameznikom in
       gospodinjstvom                                 107,113.000
       412 Transferi neprofitnim organizacijam
       in ustanovam                                    16,386.443
       413 Drugi tekoči domači transferi               55,546.714
       414 Tekoči transferi v tujino                            –
42     INVESTICIJSKI ODHODKI                          158,215.577
       420 Nakup in gradnja osnovnih sredstev         158,215.577
43     INVESTICIJSKI TRANSFERI                         16,155.000
       430 Investicijski transferi                     16,155.000
III.   PRORAČUNSKI PRESEŽEK (I.-II.)
       (PRORAČUNSKI PRIMANJKLJAJ)                               –
 
B) RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB
IV.    PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL
       IN PRODAJA KAPITALSKIH DELEŽEV
       (750+751+752)                                            –
       750 PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL                        –
       750 Prejeta vračila danih posojil
       751 Prodaja kapitalskih deležev
       752 Kupnine iz naslova privatizacije
44     DANA POSOJILA IN POVEČANJE
       KAPITALSKIH DELEŽEV (440+441+442)                        –
44     DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH
       DELEŽEV                                                  –
       440 Dana posojila
       441 Povečanje kapitalskih deležev in 
       naložb
       442 Poraba sredstev kupnin iz 
       naslova privatizacije
VI.    PREJETA MINUS DANA POSOJILA IN
       SPREMEMBE KAPITALSKIH DELEŽEV (IV.–V.)                   –
 
C) RAČUN FINANCIRANJA
       ZADOLŽEVANJE (500)                                       –
50     ZADOLŽEVANJE                                             –
       500 Domače zadolževanje                                  –
VIII.  ODPLAČILA DOLGA (550)                                    –
55     ODPLAČILA DOLGA                                          –
       550 Odplačila domačega dolga                             –
IX.    SPREMEMBA STANJA SREDSTEV
       NA RAČUNU (I.+IV.+VII.-II.-V.-VIII.)                     –
X.     NETO ZADOLŽEVANJE (VII.-VIII.-IX.)                       –
XI.    NETO FINANCIRANJE (VI.+X.)                               –
Prihodki in odhodki proračuna ter drugi prejemki in izdatki proračuna Občine Komen so zajeti v bilanci prihodkov in odhodkov, računu finančnih terjatev in naložb in računu financiranja, ki so sestavni del tega odloka. V posebnem delu proračuna, ki je tudi sestavni del proračuna je prikazana podrobnejša razčlenitev sredstev po posameznih namenih in uporabnikih.
Sestavni del proračuna so tudi načrt razvojnih programov za obdobje od leta 2002–2005.
3. člen
Občina se lahko zadolži na podlagi predhodnega soglasja ministra, pristojnega za finance, pod pogoji, ki jih določa zakon, ki ureja financiranje občin. Posli zadolžitve, za katere ministrstvo za finance ni izdalo soglasja, so nični.
Občina se bo v letu 2002 zadolžila za investicije do višine določene s proračunom.
4. člen
Sredstva proračuna se uporabljajo le za namene, ki so določeni s proračunom. V imenu občine se prevzemajo obveznosti le v okviru sredstev, ki so v proračunu predvideni za posamezne namene.
5. člen
Sredstva proračuna se posrednim proračunskim porabnikom med letom praviloma dodeljujejo mesečno v obliki dvanajstine, razen investicijskih transferov, kjer se sredstva nakazujejo na osnovi dokumentacije o že opravljenih investicijah.
Pri tem je potrebno upoštevati zapadlost uporabnikovih obveznosti in likvidnostni položaj proračuna.
V primeru, da zaradi neenakomernega priliva prihodkov pride do likvidnostnih težav, se sredstva prioritetno zagotavljajo za zakonsko določene naloge, ki so opredeljene v posebnem delu proračuna in za minimalni obseg nalog, ki še omogoča delovanje uporabnikov.
6. člen
Sredstva proračunske rezerve se izločijo v višini določeni s proračunom. Sredstva se izločajo mesečno po dvanajstinah. Sredstva rezerve se uporabljajo za odpravo posledic naravnih nesreč, kot so potres, poplava, zemeljski plaz, snežni plaz, visok sneg, močan veter, toča, žled, pozeba, suša, množični pojav nalezljive človeške, živalske ali rastlinske bolezni, druge nesreče, ki jih povzročajo naravne sile in ekološke nesreče.
O uporabi proračunske rezerve do višine 500.000 SIT odloča župan na podlagi predloga občinske uprave in o uporabi sredstev pisno obvesti občinski svet. O uporabi sredstev nad višino 500.000 SIT odloča občinski svet s posebnim odlokom.
7. člen
Za plačevanje obveznosti iz občinskega proračuna veljajo enaki roki, ki se za posamezne namene porabe določijo v zakonu o izvrševanju državnega proračuna.
Neposredni porabniki proračuna plačujejo obveznosti za že opravljene nabave blaga, storitev in gradbenih del.
Dogovarjanje o predplačilih je možno s soglasjem župana le izjemoma, in sicer ob primernem zavarovanju predplačil.
8. člen
Namenski prihodki proračuna za leto 2002 so poleg prihodkov, določenih v prvem stavku prvega odstavka 43. člena zakona o javnih financah, tudi naslednji prihodki v bilanci prihodkov in odhodkov, ki se uporabljajo za odhodke bilance prihodkov in odhodkov ali za izdatke v računu financiranja:
1. prihodki požarne takse po 59. členu zakona o varstvu pred požarom (Uradni list RS, št. 71/93), ki se po kriterijih vlade uporabijo za namene, določene v navedenem zakonu;
2. taksa za obremenjevanje vode na podlagi uredbe o taksi za obremenjevanje vode (Uradni list RS, št. 41/95, 44/95, 8/96, 124/00, 49/01);
3. samoprispevki, ki jih uvedejo vaške skupnosti;
4. drugi prihodki, ki jih vaške skupnosti pridobijo za svoje naloge (najem grobov, drugi namenski prispevki vaške skupnosti).
9. člen
Pogodba za nabavo blaga, naročilo storitev in oddajo gradenj v breme proračuna se lahko sklene samo skladno s predpisi o javnem naročanju.
10. člen
Če se v teku proračuna ugotovi, da so potrebna dodatna sredstva, ki jih ob sprejemanju proračuna ni bilo mogoče predvideti, so pa nujna za izvrševanje predpisov ali izvršitev storitev, se dodatni odhodki poravnavajo v breme drugih postavk. O prerazporeditvi odloča župan.
O izvršenih prerazporeditvah sredstev mora župan v treh mesecih po izvršeni prerazporeditvi poročati občinskemu svetu.
Prerazporejanje sredstev med bilanco prihodkov in odhodkov, računom finančnih terjatev in naložb in računom financiranja ni možno.
11. člen
V sprejetem proračunu lahko na predlog neposrednega proračunskega uporabnika finančna služba proračuna občine znotraj proračunske postavke odpre nov konto, če je to potrebno zaradi pravilnega knjiženja porabe.
12. člen
V primeru, da občina prejme namenska sredstva, ki niso bila predvidena s tem odlokom, se za ta namen odpre nova postavka proračuna na strani odhodkov za isti namen.
13. člen
Župan je pooblaščen da odloča:
– o uporabi splošne proračunske rezerve za premalo predvidene odhodke in nepredvidene odhodke, ki so nujna za izvrševanje zakonskih in pogodbenih obveznosti,
– o začasni vezavi tekočih likvidnih sredstev zaradi ohranitve realne vrednosti.
14. člen
Vsak izdatek iz proračuna mora imeti za podlago verodostojno knjigovodsko listino s katero se izkazuje obveznost za izplačilo. Pred izplačilom iz proračuna morajo preveriti in pisno potrditi delavci občinske uprave – skrbniki proračunskih postavk, ki so zadolženi za posamezna področja izvrševanja proračuna v skladu s pravilnikom o sistemizaciji delovnih mest in delovnih razmerij v Občinski upravi občine Komen in sklepa direktorja občinske uprave.
Izdatke vaške skupnosti preverja in pisno potrdi predsednik posamezne vaške skupnosti.
15. člen
Ta odlok se objavi v Uradnem listu Republike Slovenije in začne veljati naslednji dan po objavi, uporablja se od 1. 1. 2002 dalje.
Št. 06202-10/02
Komen, dne 4. julija 2002.
Župan
Občine Komen
Uroš Slamič l. r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti