Uradni list

Številka 6
Uradni list RS, št. 6/1993 z dne 29. 1. 1993
Uradni list

Uradni list RS, št. 6/1993 z dne 29. 1. 1993

Kazalo

281. Odlok o organizaciji in delovnem področju upravnih organov občine Mozirje, stran 250.

Na podlagi 45. člena Zakona o sistemu državne uprave in Izvršnem svetu Skupščine Republike Slovenije ter republiških upravnih organih (Uradni list SRS, št. 24/79, 12/82, 39/85, 37/87, 18/88 in Uradni list RS, št. 15/90) ter 205. člena Statuta občine Mozirje (Uradni list SRS, št. 20/79, 30/80, 8/82) in 3. člena Odloka o pristojnosti zborov Skupščine občine Mozirje in postopku za izvolitev predsednika, podpredsednika in predsednikov zborov SO Mozirje ter predsednika in članov Izvršnega sveta SO Mozirje (Uradni list RS, št. 10/90) so Zbor združenega dela in Zbor krajevnih skupnosti dne 6. 11. 1992 in Družbenopolitični zbor dne 23. 12. 1992 sprejeli
ODLOK
o organizaciji in delovnem področju upravnih organov občine Mozirje
I. SPLOŠNE DOLOČBE
1. člen
S tem odlokom se urejajo vprašanja organizacije občinskih upravnih organov in določajo njihova delovna področja.
2. člen
Občinski upravni organi opravljajo na delovnih področjih, določenih s tem odlokom upravne, strokovne in druge naloge v okviru pravic in dolžnosti občine.
Naloge iz svoje pristojnosti opravljajo pod pogoji in na način določen z zakonom o sistemu državne uprave in o Izvršnem svetu Skupščine Republike Slovenije, zakonom o delavcih v državnih organih ter v skladu s statutom občine Mozirje.
3. člen
Občinski upravni organi izvajajo določeno politiko in smernice ter izvršujejo zakone, odloke, druge predpise ter splošne akte skupščine in izvršnega sveta občine ter drugih državnih organov, odgovarjajo za stanje na področjih, za katera so ustanovljeni, spremljajo stanje in dajejo pobude za reševanje vprašanj s teh področij, izdajajo izvršilne predpise, odločajo o upravnih zadevah, opravljajo inšpekcijsko in upravno nadzorstvo, pripravljajo osnutke predpisov in drugih splošnih aktov ter opravljajo druge zadeve, ki jih določajo ustava, zakon ter statut občine.
4. člen
Občinski upravni organi lahko opravljajo določene strokovne in druge naloge tudi za druge državne organe in krajevne skupnosti po sporazumu, ki ga sklene z njimi upravni organ s soglasjem izvršnega sveta. S sporazumom se določi zlasti obseg in vrsta nalog, ki jih upravni organ opravlja za posameznega uporabnika, osnove in merila za zagotavljanje sredstev za delo, način koordiniranja dela ter druge medsebojne pravice, obveznosti in odgovornosti.
5. člen
V mejah svojih pristojnosti izvajajo obrambne priprave in druge naloge, ki jih določajo predpisi s tega področja. Pri opravljanju zadev s področja obrambe in zaščite občinski upravni organi sodelujejo med seboj ter se ravnajo po stališčih in sklepih izvršnega sveta skupščine občine ter republiških upravnih organov.
6. člen
Občinski upravni organi obveščajo občane o svojem delu preko tiska, predvsem občinskih glasil in drugih oblik javnega obveščanja. Obravnavajo mnenja, pobude in predloge zainteresiranih organov in organizacij ter občanov.
Podatke in obvestila o delu upravnega organa daje funkcionar ali drug delavec, ki ga funkcionar pooblasti.
Upravni organi odrečejo podatke oziroma obvestila, ki so z zakonom ali drugimi predpisi določeni kot državna, vojaška, uradna ali poslovna tajnost.
Javnost dela in način zagotavljanja javnosti se v skladu s statutom uredi s splošnimi akti upravnih organov.
7. člen
Sredstva za delo občinskih upravnih organov določi skupščina občine na predlog izvršnega sveta v skladu z letnim programom dela upravnih organov glede na pomen, obseg, vrsto in zahtevnost del in nalog ter glede na pogoje in rezultate dela in v skladu z obsegom sredstev za splošne potrebe v občini. Zagotovijo se v proračunu občine.
II. ORGANIZACIJA IN PRISTOJNOSTI
8. člen
Občinski upravni organi so:
1. Sekretariat za gospodarski razvoj, finance in urejanje prostora,
2. Sekretariat za občo upravo in družbene dejavnosti,
3. Sekretariat za obrambo,
4. Sekretariat za notranje zadeve,
5. Zavod za urbanistično načrtovanje in razvoj občine Mozirje,
6. Geodetska uprava.
7. Inšpektorat.
9. člen
Za upravljanje zadev določenih s tem odlokom delujejo v sestavu Sekretariata za notranje zadeve naslednji krajevni in matični uradi:
– krajevni in matični urad Nazarje,
– krajevni in matični urad Rečica ob Savinji,
– krajevni in matični urad Ljubno ob Savinji,
– krajevni in matični urad Luče ob Savinji,
– krajevni in matični urad Gornji Grad,
– krajevni in matični urad Solčava.
10. člen
Sekretariat za gospodarski razvoj, finance in urejanje prostora
– opravlja upravne zadeve, ki se nanašajo na industrijo, obrt, gostinstvo in turizem, kmetijstvo, gozdarstvo, preskrbo, lovstvo, ribištvo, veterinarstvo, promet blaga in storitev, družbeno kontrolo cen,
– opravlja upravna opravila s področja varstva okolja, urejanje prostora, premoženjsko pravne zadeve, ter varovanje in usposabljanje kmetijskih zemljišč,
– opravlja finančna in računovodska dela, za proračun s podpartijami in ostale žiro račune po posebnem sklepu,
– pripravlja analize gospodarjenja s področja javne porabe ter gospodarstva in negospodarstva v občini ter jih posreduje izvršnemu svetu in skupščini.
11. člen
Sekretariat za občo upravo in družbene dejavnosti Občinski sekretariat za občo upravo in družbene dejavnosti opravlja upravne in strokovne naloge iz občinske pristojnosti v zvezi z organizacijo dela upravnih organov, pripravlja splošne akte upravnih organov, opravlja pravno službo, ureja delovna razmerja, vodi evidenco vseh prejetih in obravnavanih zadev pri upravnih organih in ureja poslovanje s spisi, daje informacije in pojasnila strankam.
Opravlja strokovne, organizacijske in tehnične naloge v zvezi z delovanjem občinske skupščine in izvršnega sveta ter njunih delovnih teles.
Opravlja upravne in strokovne naloge iz občinske pristojnosti s področja izobraževanja, otroškega varstva, zdravstva, kulture, telesne kulture in socialnega skrbstva ter vrši nadzor nad zakonitostjo dela organizacij s teh področij.
Opravlja upravne in druge strokovne naloge v zvezi z družbenim varstvom pravic borcev NOV in drugih vojn, vojaških vojnih in mirovnih invalidov ter naloge v zvezi z varstvom spomenikov in grobišč ter grobov borcev NOV.
Opravlja naloge v zvezi z upravljanjem upravnih zgradb, investicijskim in rednim vzdrževanjem sredstev opreme in sredstev za delo ter skrbi za nemoteno poslovanje upravnih organov, izvršnega sveta in skupščine ter opravlja prevoze s službenim avtomobilom.
Opravlja finančna opravila za upravni organ SO Mozirje s podpartijami, ki so določene s posebnim sklepom. Lahko pa tudi za druge porabnike – po posebnem dogovoru.
12. člen
Sekretariat za obrambo:
Opravlja zadeve, ki se nanašajo na uresničevanje predpisov o vojaški, naborni in materialni obveznosti, gradnji in vzdrževanju zaklonišč, izvrševanju dejavnosti o civilni zaščiti ter dejanja v zvezi s pridobivanjem mladih za vojaške šole in poklice skupaj z drugimi občinskimi upravnimi organi, območnim štabom za teritorialno obrambo in občinskim štabom za civilno zaščito, pripravlja osnutke dolgoročnega in srednjeročnega načrta razvoja na področju obrambe. Daje strokovno pomoč in skrbi, da so obrambne priprave in zadolžitve s strani IS, podjetij, zavodov in skupnosti pomembnih za obrambo, izdelani in usklajeni z občinskim obrambnim načrtom. Skrbi za prenos odredb o izvajanju ukrepov ter odlokov o mobilizaciji, skrbi za organizacijo in izvajanje nalog službe za opazovanje, javljanje in alarmiranje. Opravlja zadeve, ki se nanašajo na pripravljanje vojnih zvez kriptografskega zavarovanja in prenašanja zaupnih podatkov obrambe, občinskih enot civilne zaščite, skrbi za njihovo opremljanje in strokovno usposabljanje, opravlja strokovni nadzor nad izvajanjem republiških in občinskih predpisov s področja obrambe, skrbi za nabavo, skladiščenje in vzdrževanje opreme za potrebe obrambe, skrbi za izobraževanje občanov in obveznikov civilne zaščite, za organizacijo ter materialno opremljanje enot civilne zaščite.
Opravlja strokovna opravila s področja požarnega varstva kot dela sistema za zaščito in reševanje.
13. člen
Sekretariat za notranje zadeve:
Opravlja zadeve, ki se nanašajo na izvrševanje predpisov s področja: osebnih stanj in državljanstva, osebnih izkaznic, potnih in drugih listin za prehod čez državno mejo, prijave in odjave stalnega in začasnega prebivališča, vodenja registra stalnega prebivalstva in gospodinjske kartoteke, evidence volilne pravice, prebivanja tujcev, združevanja občanov, javnih shodov in javnih prireditev, orožja, streliva in eksplozivnih snovi, upravnih zadev prometa, preventive in vzgoje v cestnem prometu, društev in drugih zadev, ki so dane v pristojnost občinskim upravnim organom za notranje zadeve.
Krajevni in matični uradi v sestavi Sekretariata za notranje zadeve opravljajo zadeve, ki se nanašajo na izvrševanje predpisov o matičnih knjigah, prijavno-odjavne službe, izdajajo potrdila o dejstvih, o katerih vodijo uradno evidenco, opravljajo posamezna dejanja v upravnem postopku na zahtevo upravnih organov, overjajo podpise in prepise, opravljajo druga upravna dejanja na zahtevo upravnih organov, opravljajo tajniška dela in naloge za organe krajevnih skupnosti.
Opravlja naloge upravitelja občinskega varnostnega načrta v skladu s pozitivno zakonodajo.
14. člen
Zavod za urbanistično načrtovanje in razvoj:
Zavod izvaja oziroma koordinira naloge s področja:
– dolgoročnih in srednjeročnih prostorskih planov,
– prostorskih izvedbenih aktov,
– izdelava lokacijsko tehnične dokumentacije,
– pridobivanja ustreznih pogojev in soglasij za prostorske izvedbene akte in lokacijsko dokumentacijo,
– planiranja, načrtovanja in izgradnje komunalne in cestne infrastrukture,
– izvajalskega inženiringa in. nadzora,
– razvojnih nalog na področju sekundarnega sektorja,
– komuniciranja z ustreznimi državnimi institucijami pri vzdrževanju in izgradnji regionalnih cest in hidrotehničnih objektov,
– drugih nalog iz občinske pristojnosti po naročilu izvršnega sveta ali občinske skupščine.
15. člen
Geodetska uprava opravlja:
– planiranje in koordiniranje dejavnosti v zadevah geodetske službe,
– pripravljanje predlogov programov geodetskih del, ki jih financira občina sama ali skupaj z republiko,
– vodenje in vzdrževanje zemljiškega katastra, geodetskih mrež, registra teritorialnih enot, evidenc hišnih številk, zbirnega katastra komunalnih naprav in geodetske prostorske dokumentacije,
– skrb za izdelavo načrtov in kart, ter drugih evidenc iz pristojnosti občine,
– uresničevanje nalog s področja obrambe in samozaščite na področju geodetske službe,
– storitve geodetske službe,
– podeljevanje hišnih številk,
– odločanje o geodetskih zadevah v upravnem postopku na prvi stopnji,
– sodelovanje pri usmerjanju raziskovalne dejavnosti na področju geodetske stroke,
– druge zadeve iz občinskih pristojnosti, kadar tako določa zakon ali na zakonu temelječ predpis.
16. člen
Inšpektorat:
Opravlja naloge inšpekcijskega nadzorstva iz občinske pristojnosti s področja urbanizma, gradbeništva, komunale, vodnega gospodarstva, kmetijstva, vinarstva, veterine, gozdarstva, lova, ribolova, delovne, tržne, sanitarne, elektroenergetske inšpekcije, inšpekcije parnih kotlov, cestno-prometne inšpekcije, inšpekcije za ceste, inšpekcije za vlečnice in javna smučišča ter požarne inšpekcije.
III. PREDSTOJNIKI
17. člen
Upravne organe vodijo predstojniki. Sekretariate vodijo sekretarji, zavod in geodetsko upravo vodi direktor, Inšpektorat vodi načelnik.
18. člen
Sekretarje, direktorje in načelnike imenuje in razrešuje skupščina občine na predlog predsednika izvršnega sveta.
IV. KONČNE DOLOČBE
19. člen
Občinski upravni organi morajo svojo organizacijo in delo uskladiti s tem odlokom v roku l meseca po njegovem sprejemu.
20. člen
Z dnem, ko začne veljati ta odlok, preneha veljati Odlok o organizaciji in delovnem področju Upravnih organov SO Mozirje (Uradni list RS, št. 10/90, 16/91, 21/91 in 3/92).
21. člen
Ta odlok začne veljati osmi dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 012-10/92-02
Mozirje, dne 23. decembra 1992.
Predsednik
Skupščine občine Mozirje
Andrej Presečnik, dipl. inž. agr. l. r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti