Uradni list

Številka 35
Uradni list RS, št. 35/2018 z dne 25. 5. 2018
Uradni list

Uradni list RS, št. 35/2018 z dne 25. 5. 2018

Kazalo

1741. Sklep o začetku postopka priprave (3) tretjih sprememb in dopolnitev Odloka o Občinskem prostorskem načrtu Občine Sevnica, stran 5296.

  
Na podlagi 46. člena Zakona o prostorskem načrtovanju (Uradni list RS, št. 33/07, 70/08 – ZVO-1B, 108/09, 80/10 – ZUPUDPP, 43/11 – ZKZ-C, 57/12, 57/12 – ZUPUDPP-A, 109/12 in 76/14 – odl. US) ter 8. in 34. člena Statuta Občine Sevnica (Uradni list RS, št. 46/15 – UPB in 17/17) je župan Občine Sevnica dne 16. 5. 2018 sprejel
S K L E P 
o začetku postopka priprave (3) tretjih sprememb in dopolnitev Odloka o Občinskem prostorskem načrtu Občine Sevnica 
1. člen
(predmet sklepa) 
S tem sklepom se začne postopek priprave (3) tretjih sprememb in dopolnitev občinskega prostorskega načrta Občine Sevnica (v nadaljevanju: SD OPN 3), sprejetega z Odlokom o Občinskem prostorskem načrtu Občine Sevnica (Uradni list RS, št. 94/12, 100/12 – popr., 57/13, 1/16 in 17/16) (v nadaljevanju: OPN).
V posameznih delih se spreminjajo in dopolnjujejo vsebine tekstualnega in kartografskega dela prostorskega akta in njegovih prilog. SD OPN 3 se pripravijo na podlagi določil in usmeritev iz strateškega dela veljavnega OPN, izdelanih novih strokovnih podlag, prejetih pobud, sprememb predpisov ter splošnih smernic nosilcev urejanja prostora.
SD OPN 3 obsegajo:
– spremembe namenske rabe prostora in drugih sprememb posegov v prostor na podlagi prejetih razvojnih pobud, ki jih v času priprave drugih sprememb in dopolnitev OPN ni bilo več mogoče vključiti v postopek priprave akta, predvsem pa novih pobud, prejetih v času po uveljavitvi OPN,
– posamezne spremembe in dopolnitve vsebin OPN, ki se nanašajo na določanje podrobnejše namenske rabe prostora, mej med enotami urejanja prostora ter spremembe in dopolnitve prostorsko izvedbenih pogojev, povezanih z umeščanjem objektov v prostor in njihovega oblikovanja,
– pobude vezane na uskladitev namenske rabe prostora z dejansko rabo zemljišč,
– uskladitev določil OPN z veljavnimi predpisi,
– spremembe in dopolnitve vsebin tekstualnega dela prostorsko izvedbenih pogojev, ki se nanašajo na odpravo vsebinskih neskladij med posameznimi deli tekstualnega dela z namenom jasnejših opredelitev prostorsko izvedbenih pogojev,
– ponovno preveritev sprejetih tekstualnih sprememb in dopolnitev izvedbenega dela prostorskega akta,
– vključitev novih strokovnih podlag, izdelanih v času po uveljavitvi OPN ali na podlagi zahtev nosilcev urejanja prostora.
2. člen 
(ocena stanja in razlogi za pripravo SD OPN 3) 
V obdobju po sprejemu OPN in njegovi uveljavitvi v decembru 2012, so bile pri uporabi in tolmačenju izvedbenega dela s strani Občine Sevnica, načrtovalcev, posameznih investitorjev, lastnikov zemljišč in drugih uporabnikov, ugotovljene nejasnosti, neusklajenosti in nova dejstva, ki ob pripravi akta še niso mogla biti upoštevana. Med pripravo drugih sprememb in dopolnitev OPN, so se pojavile nove pobude z novimi razvojnimi potrebami, ki pa v postopek drugih sprememb in dopolnitev OPN niso mogle biti več vključene.
3. člen 
(območje obdelave in vrsta postopka) 
SD OPN 3 zajemajo celotno območje Občine Sevnica, izvedejo se po rednem postopku priprave prostorskega akta in na način, kot ga predpisuje ZPNačrt.
4. člen 
(način pridobitve strokovnih rešitev) 
Potrebne dodatne analize, strokovne podlage ter obrazložitve in utemeljitve, bodo izdelane v skladu z določili veljavne prostorske zakonodaje, prejetimi razvojnimi potrebami nosilcev urejanja prostora in drugih oseb ter pridobljenimi splošnimi smernicami in mnenji pristojnih nosilcev urejanja prostora.
5. člen 
(roki za pripravo) 
Aktivnosti
Roki – ocena trajanja aktivnosti
Sklep župana o začetku priprave SD OPN 3
maj 2018
Objava sklepa v Uradnem listu RS
7 dni po sprejemu sklepa
Izbor izdelovalca 
60 dni
Izdelava osnutka sprememb 
in dopolnitev OPN 
60 dni po izboru izdelovalca
Pridobitev posebnih smernic1
30 dni1
Pridobitev prvih mnenj in mnenj 
o izvedbi celovite presoje vplivov na okolje (CPVO)
30 dni
Izdelava okoljskega poročila (OP)2 za dopolnjeni osnutek SD OPN
ni določen rok
Izdelava dopolnjenega osnutka
ni določen rok
Priprava dopolnjenega osnutka 
v postopku pridobitve mnenja 
o ustreznosti OP2
ni določen rok
Javna razgrnitev in javna obravnava SD OPN in OP
30 dni
Priprava in sprejem stališč 
do pripomb in predlogov z javne razgrnitve in javne obravnave 
30 dni
Izdelava predloga SD OPN 3
30 dni po potrditvi stališč 
Pridobitev drugih mnenj nosilcev urejanja prostora in mnenja 
o sprejemljivosti vplivov izvedbe SD OPN 3 na okolje
30 dni
Izdelava usklajenega predloga SD OPN 3
30 dni po prejemu vseh mnenj
Sprejem odloka SD OPN 3
na naslednji seji občinskega sveta
Objava odloka SD OPN 3 
v Uradnem listu RS in na spletni strani Občine Sevnica
po sprejemu odloka 
Opomba:
– Občina lahko nosilce urejanja zaprosi za izdajo posebnih smernic če ocenjuje, da določila splošnih smernic ne zadoščajo za izdelavo osnutka SD OPN 3.
2 – Postopki se izvedejo, če ministrstvo pristojno za varstvo okolja pisno sporoči občini, da je potrebno izvesti postopek celovite presoje vplivov na okolje.
6. člen 
(navedba nosilcev urejanja prostora) 
V postopku priprave SD OPN 3 sodelujejo nosilci urejanja prostora in upravljavci gospodarske javne infrastrukture, ki so ob sprejemu tega sklepa pristojni za podajanje smernic oziroma mnenj:
– Ministrstvo za okolje in prostor, Direktorat za prostor, graditev in stanovanja, Dunajska cesta 48, 1000 Ljubljana (za področje razvoja poselitve);
– Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano, Direktorat za kmetijstvo, Dunajska cesta 22, 1000 Ljubljana (za področje kmetijstva);
– Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano, Direktorat za gozdarstvo, lovstvo in ribištvo, Dunajska cesta 22, 1000 Ljubljana (za področje gozdarstva, lovstva in ribištva);
– Zavod za gozdove Slovenije, Večna pot 2, 1000 Ljubljana (za področje gozdarstva);
– Ministrstvo za okolje in prostor, Direkcija RS za vode, Hajdrihova ulica 28c, 1000 Ljubljana (za področje upravljanja z vodami);
– Zavod RS za varstvo narave, Tobačna ulica 5, 1000 Ljubljana (za področje ohranjanja narave);
– Ministrstvo za kulturo, Direktorat za kulturno dediščino, Maistrova 10, 1000 Ljubljana (za področje varstva kulturne dediščine);
– Ministrstvo za infrastrukturo, Direktorat za kopenski promet, Langusova ulica 4, 1000 Ljubljana (za področje cestnega in železniškega prometa in za področje avtocest);
– Ministrstvo za infrastrukturo, Služba za trajnostno mobilnost in prometno politiko, Langusova ulica 4, 1000 Ljubljana (za področje trajnostne mobilnosti);
– Ministrstvo za infrastrukturo, Direktorat za letalski in pomorski promet, Langusova ulica 4, 1000 Ljubljana (za področje pomorskega in zračnega prometa);
– Ministrstvo za infrastrukturo, Direktorat za energijo, Langusova ulica 4, 1000 Ljubljana (za področje rudarstva);
– Ministrstvo za infrastrukturo, Direktorat za energijo, Langusova ulica 4, 1000 Ljubljana (za področje energetike);
– Ministrstvo za obrambo, Uprava RS za zaščito in reševanje, Vojkova cesta 61, 1000 Ljubljana (za področje zaščite in reševanja);
– Ministrstvo za obrambo, Direktorat za logistiko, Vojkova cesta 61, 1000 Ljubljana (za področje obrambe);
– Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti, Direktorat za invalide, vojne veterane in žrtve vojnega nasilja, Kotnikova 28, 1000 Ljubljana (za področje vojnih in prikritih grobišč);
– Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo, Služba za varnost, obrambne zadeve in blagovne rezerve, Kotnikova ulica 5, 1000 Ljubljana (za področje blagovnih rezerv);
– Slovenske železnice – Infrastruktura, d.o.o., Kolodvorska ulica 11, 1506 Ljubljana;
– Hidroelektrarne na Spodnji Savi, d.o.o., Cesta bratov Cerjakov 33a, 8250 Brežice;
– INFRA d.o.o., Ulica 11. novembra 34, 8273 Leskovec pri Krškem;
– ELES, d.o.o., Hajdrihova 2, p.p. 255, 1001 Ljubljana;
– Plinovodi d.o.o., Cesta Ljubljanske brigade 11b, p.p. 3720, 1001 Ljubljana;
– Elektro Celje d.d., Področje Krško, Cesta 4. julija 32, 8270 Krško;
– Elektro Ljubljana d.d., DE Trbovlje, Gimnazijska cesta 25, 1420 Trbovlje;
– Telekom Slovenije d.d., PE Novo mesto, Novi trg 7a, 8000 Novo mesto;
– GVO d.o.o., Cigaletova 10, 1000 Ljubljana;
– Komunala d.o.o. Sevnica, Naselje heroja Maroka 17, 8290 Sevnica;
– JP Plinovod Sevnica, Trg svobode 9, 8290 Sevnica;
– Zavod kabelske televizije NHM Sevnica, Trg svobode 13a, 8290 Sevnica;
– Občina Sevnica, Glavni trg 19a, 8290 Sevnica.
Drugi udeleženci:
– Ministrstvo za kmetijstvo in okolje, Direktorat za okolje, Sektor za strateško presojo vplivov na okolje, Dunajska cesta 48, 1000 Ljubljana (celovita presoja vplivov na okolje).
V primeru, da se v postopku priprave SD OPN 3 ugotovi, da je potrebno pridobiti tudi smernice in mnenja drugih nosilcev urejanja prostora, se le-te pridobi v istem postopku.
7. člen 
(obveznosti v zvezi s financiranjem priprave SD OPN 3) 
Finančna sredstva za izdelavo SD OPN 3 zagotovi Občina Sevnica.
Posebne strokovne podlage, mnenja ali idejne zasnove za posamezne posege ali dele SD OPN 3 zagotovi predlagatelj razvojne pobude v dogovoru z Občino Sevnica ali pa občina sama.
8. člen 
(končna določba) 
Ta sklep se objavi v Uradnem listu Republike Slovenije in na spletni strani Občine Sevnica in začne veljati naslednji dan po objavi v uradnem glasilu.
Po objavi se sklep pošlje ministrstvu, pristojnemu za prostor in sosednjim občinam.
Št. 3505-0009/2018
Sevnica, dne 16. maja 2018
 
Župan 
Občine Sevnica 
Srečko Ocvirk l.r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti