Uradni list

Številka 32
Uradni list RS, št. 32/2018 z dne 11. 5. 2018
Uradni list

Uradni list RS, št. 32/2018 z dne 11. 5. 2018

Kazalo

1509. Spremembe in dopolnitve Poslovnika Občinskega sveta Občine Podčetrtek, stran 4850.

  
Na podlagi 17. člena Statuta Občine Podčetrtek (Uradni list RS, št. 54/10, 17/16) je Občinski svet Občine Podčetrtek na 22. redni seji dne 19. 4. 2018 sprejel
S P R E M E M B E   I N   D O P O L N I T V E   P O S L O V N I K A 
Občinskega sveta Občine Podčetrtek 
1. člen 
V Poslovniku Občinskega sveta Občine Podčetrtek (Uradni list RS, št. 54/10), se drugi odstavek 5. člena spremeni tako, da se glasi:
»Redne seje se sklicujejo najmanj štirikrat na leto«.
2. člen 
V drugem odstavku 8. člena se pred besedo »župan« doda beseda »prejšnji«.
3. člen 
Prvi in drugi odstavek 9. člena se spremenita tako, da se glasita:
»Prvo sejo novoizvoljenega sveta vodi najstarejši član sveta oziroma član sveta, ki ga na predlog najstarejšega svetnika določi občinski svet.
Na prvi seji svet izmed navzočih članov sveta najprej imenuje tričlansko mandatno komisijo za pregled prispelih pritožb in pripravo predloga potrditve mandatov članov sveta. Člane mandatne komisije lahko predlaga vsak član sveta. Svet glasuje o predlogih po vrstnem redu, kot so bili vloženi, dokler niso imenovani trije člani komisije. O preostalih predlogih svet ne odloča«.
4. člen 
Besedilo 12. člena se spremeni tako, da se glasi:
»12. člen
Ko je svet konstituiran, imenuje izmed članov komisijo za mandatna vprašanja, volitve in imenovanja kot svoje stalno delovno telo, na konstitutivni seji ali najkasneje na prvi naslednji seji«.
5. člen 
Besedilo 14. člena se črta.
6. člen 
V tretjem odstavku 21. člena se beseda »šestkrat« nadomesti z besedo »štirikrat«.
7. člen 
Drugi odstavek 22. člena se spremeni tako, da se glasi:
»Vabilo za sejo sveta se pošlje županu, tajniku občinske uprave in predstavnikom medijev ter se objavi v katalogu informacij javnega značaja občine«.
8. člen 
Besedilo 23. člena se spremeni tako, da se glasi:
»23. člen
Župan mora sklicati sejo sveta, če to zahteva najmanj četrtina članov občinskega sveta.
Zahtevi za sklic seje občinskega sveta mora biti priložen dnevni red. Župan mora dati na dnevni red predlagane točke, predlagan dnevni red pa lahko dopolni še z novimi točkami.
Če župan seje občinskega sveta ne skliče v roku sedmih dni po prejemu pisne zahteve, jo lahko skličejo člani občinskega sveta, ki so zahtevo podali.
Župan mora sklicati sejo občinskega sveta, če to zahteva najmanj četrtina članov občinskega sveta, seja pa mora biti v petnajstih dneh potem, ko je bila podana pisna zahteva za sklic seje«.
9. člen 
Besedilo 24. člena se spremeni tako, da se glasi:
»24. člen
Dopisna seja se lahko opravi, kadar ni pogojev za sklic redne in izredne seje sveta. Na dopisni seji ni mogoče odločati o proračunu in zaključnem računu občine ter o splošnih aktih, s katerimi se v skladu z zakonom predpisujejo občinski davki in druge dajatve.
Dopisna seja se opravi na podlagi v fizični ali elektronski obliki osebno vročenega vabila s priloženim gradivom ter predlogom sklepa, ki naj se sprejme ter z glasovanjem po elektronski pošti. Glede na način izvedbe dopisne seje mora sklic seje vsebovati rok trajanja dopisne seje (točen datum in čas trajanja seje, to je do katere ure se šteje trajanje seje).
Dopisna seje je sklepčna, če je vabilo poslano vsem članom sveta, od katerih jih je osebno vročitev potrdilo več kot polovica. Šteje se, da so osebno vročitev potrdili člani, ki so glasovali.
Predlog sklepa, ki je predložen na dopisno sejo je sprejet, če so za sklep glasovali vsi svetniki, ki so do roka oddali svoj glas. Če je kateri izmed svetnikov glasoval proti sklepu, se opravi izredna seja sveta ali pa se točka uvrsti na prvo naslednjo redno sejo sveta.
O dopisni seji se vodi zapisnik, ki mora poleg sestavin, določenih s tem poslovnikom, vsebovati še potrdila o osebni vročitvi vabil članom sveta oziroma ugotovitev, koliko članov sveta je glasovalo. Potrditev zapisnika dopisne seje se uvrsti na prvo naslednjo redno sejo sveta«.
10. člen 
Besedilo tretjega in četrtega odstavka 28. člena se spremeni tako, da se glasi:
»Predstavnike sredstev javnega obveščanja v občini in občane se o seji obvesti z objavljenim vabilom. Objava se opravi vsaj tri dni pred sejo na spletni strani občine ter na krajevno običajen način. Sredstvom javnega obveščanja se pošlje še obvestilo po elektronski pošti.
Občan, ki se želi udeležiti seje, se mora predhodno pisno najaviti. Občani in predstavniki sredstev javnega obveščanja se lahko vključijo v razpravo samo v primeru, če to dovoli občinski svet«.
Za sedmim odstavkom se doda nov osmi odstavek, ki se glasi:
»Občinski svet lahko sklene, da se o seji izda uradno obvestilo za javnost ali za javna občila. Uradno obvestilo se da zlasti o sejah ali delih sej občinskega sveta, ki so potekale brez navzočnosti javnosti ali brez navzočnosti predstavnikov javnih občil. Občinski svet lahko sklene, da se da uradno obvestilo tudi v drugih primerih. Besedilo uradnega obvestila določi občinski svet«.
11. člen 
Četrti odstavek 44. člena se spremeni tako, da se glasi:
»Kadar je za sprejem odločitve potrebna dvotretjinska večina, svet veljavno odloča, če je pri točki navzočih najmanj dve tretjini vseh članov sveta«.
12. člen 
Drugi odstavek 46. člena se spremeni tako, da se glasi:
»S tajnim glasovanjem lahko svet odloča, če tako sklene pred odločanjem o posamezni zadevi oziroma vprašanju. Predlog za tajno glasovanje lahko da župan in vsak član sveta«.
13. člen 
Besedilo 53. člena se spremeni tako, da se glasi:
»53. člen
O vsaki seji sveta se piše zapisnik.
Zapisnik obsega glavne podatke o delu na seji, zlasti pa podatke o navzočnosti članov sveta na seji in ob posameznem glasovanju, o ugotavljanju sklepčnosti, o udeležbi vabljenih, predstavnikov javnosti in občanov na seji, o sprejetem dnevnem redu, o potrditvi zapisnika prejšnje seje, imenih razpravljavcev, predlogih sklepov, o izidih glasovanja o posameznih predlogih in o sklepih, ki so bili sprejeti (število glasov ZA in število glasov PROTI), o vseh postopkovnih odločitvah predsedujočega in sveta ter o stališčih statutarno pravne komisije o postopkovnih vprašanjih. Zapisniku je treba priložiti original vabila in gradivo, ki je bilo predloženo oziroma obravnavano na seji«.
14. člen 
Besedilo 54. člena se spremeni tako, da se glasi:
»54. člen
Seja občinskega sveta se zvočno snema. Magnetogram se hrani, dokler ni potrjen zapisnik seje. Član sveta in drug udeleženec javne seje, če je za to dobil dovoljenje predsedujočega, ima pravico poslušati magnetogram. Poslušanje se opravi v prostorih občinske uprave ob navzočnosti pooblaščenega javnega uslužbenca.
Vsakdo lahko zaprosi, da se del magnetograma, ki vsebuje informacijo javnega značaja, ki jo želi pridobiti, dobesedno prepiše in se mu posreduje. Prošnjo, v kateri poleg svojega osebnega imena in naslova navede, kakšno informacijo želi dobiti, vloži ustno ali pisno pri pooblaščenemu javnemu uslužbencu, ki o zadevi odloči v skladu z zakonom.
Brez soglasja občinskega sveta ne sme nihče zvočno ali slikovno snemati občinsko sejo, razen v primerih, določenih s tem poslovnikom«.
15. člen 
V četrti alineji tretjega odstavka 58. člena, se na koncu stavka dodata besedi »in zakon«.
16. člen 
V tretjem odstavku 67. člena se beseda »deset« nadomesti z besedo »pet«.
17. člen 
Za 68. členom se doda nov 68.a člen, ki se glasi:
»68.a člen 
Zaradi večje legitimnosti sprejetih splošnih aktov občine in vključitve občanov ter strokovne in druge javnosti iz območja občine v pripravo splošnih aktov občine, je potrebno predloge splošnih aktov objaviti na spletni strani občine najpozneje 15 dni pred dnem, določenim za sejo sveta, na kateri se bo akt obravnaval.
Zainteresirani iz prejšnjega odstavka tega člena lahko najkasneje v 7 dneh od objave predlogov splošnih aktov, ki se sprejemajo na eni seji, županu podajo pisne pripombe in predloge na predlog splošnega akta. Predlagatelj predloga splošnega akta, ki se sprejema na eni seji, se na seji sveta opredeli do pravočasno vloženih pripomb in predlogov.
Zainteresirani iz prvega odstavka tega člena lahko na predlog splošnih aktov, ki se sprejemajo na dveh sejah, do začetka seje, na kateri se opravi prva obravnava, županu podajo pisne pripombe in predloge. Predlagatelj predloga splošnega akta, ki se sprejema na dveh sejah, se v gradivu za drugo obravnavo predloga splošnega akta pisno opredeli do pravočasno vloženih pripomb in predlogov.
Pravočasno prispele pisne pripombe in predloge iz drugega in tretjega odstavka tega člena župan pošlje predlagatelju splošnega akta, če to ni župan.
Za sodelovanje javnosti pri obravnavi proračuna občine, rebalansa proračuna občine, sprememb proračuna občine in zaključnega računa proračuna občine ter prostorskih aktov in drugih planov razvoja občine, se uporabljajo določila tega poslovnika, ki urejajo postopek sprejema teh aktov.
Določila tega člena se ne uporabljajo pri pripravi splošnih aktov za obravnavo na izredni seji in pri pripravi splošnih aktov, s katerim se predlaga razširitev dnevnega reda seje«.
18. člen 
Četrti odstavek 92. člena se spremeni tako, da se glasi:
»Občinski svet sprejema obvezno razlago po določbah tega poslovnika, ki veljajo za skrajšani postopek za sprejem odloka«.
19. člen 
Drugi odstavek 93. člena se spremeni tako, da se glasi:
»Uradno prečiščeno besedilo določi svet po skrajšanem postopku za sprejem odloka. O uradnem prečiščenem besedilu odloča svet brez obravnave. Uradno prečiščeno besedilo se objavi v uradnem glasilu«.
20. člen 
Te spremembe in dopolnitve poslovnika začnejo veljati petnajsti dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 032-0161/2018
Podčetrtek, dne 20. aprila 2018
Župan 
Občine Podčetrtek 
Peter Misja l.r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti