Uradni list

Številka 32
Uradni list RS, št. 32/2018 z dne 11. 5. 2018
Uradni list

Uradni list RS, št. 32/2018 z dne 11. 5. 2018

Kazalo

1508. Spremembe in dopolnitve Statuta Občine Podčetrtek, stran 4849.

  
Na podlagi 64. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07, UPB2, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 – ZUJF, 14/15 – ZUUJFO) in 17. člena Statuta Občine Podčetrtek (Uradni list RS, št. 54/10, 17/16) je Občinski svet Občine Podčetrtek na 22. redni seji dne 19. 4. 2018 sprejel
S P R E M E M B E    I N   D O P O L N I T V E   S T A T U T A
Občine Podčetrtek 
1. člen 
V Statutu Občine Podčetrtek (Uradni list RS, št. 54/10, 17/16), se drugi odstavek 3. člena spremeni tako, da se glasi:
»Občina lahko opravlja posamezne naloge iz državne pristojnosti, če država za to zagotovi potrebna sredstva«.
2. člen 
V četrtem odstavku 4. člena se na koncu stavka ločilo pika nadomesti z vejico in nadaljuje z besedilom »če tako določa zakon«.
3. člen 
Drugi odstavek 5. člena se spremeni tako, da se glasi:
»Občine se zaradi predstavljanja in uveljavljanja lokalne samouprave ter usklajevanja in skupnega zagotavljanja skupnih interesov združujejo v združenja«.
4. člen 
Četrti odstavek 14. člena se spremeni tako, da se glasi:
»Dokumenti, ki so podlaga za odločanje organov občine, so informacije javnega značaja v skladu z zakonom«.
5. člen 
Peta alineja drugega odstavka 17. člena se spremeni tako, da se glasi:
»– opravlja posamezne naloge iz državne pristojnosti, ki jih je država prenesla na občino,«.
6. člen 
V drugem stavku drugega odstavka 19. člena se za besedama »vodi sejo« doda beseda »pooblaščeni«.
Peti in šesti odstavek se črtata.
7. člen 
V 20. členu se črta beseda »organizacijsko«.
8. člen 
V sedmem odstavku 21. člena se črta besedilo »predsedniku nadzornega odbora občine«.
9. člen 
Četrti odstavek 27. člena se črta.
10. člen 
V tretjem odstavku 30. člena se črta besedilo »potrdila občinske volilne komisije« in nadomesti z besedilom »poročila občinske volilne komisije o izidu glasovanja«.
11. člen 
Besedilo 32. člena se črta.
12. člen 
Besedilo 35. in 36. člena se črta.
13. člen 
Besedilo 39. člena se črta.
14. člen 
V šestem odstavku 42. člena se beseda »pečat« in nadomesti z besedo »žig«.
15. člen 
43. člen se spremeni tako, da se glasi:
»43. člen
Ugotovitve, ocene in menja ter predloge poročil nadzornega odbora pripravi član nadzornega odbora, ki ga je na predlog predsednika, za posamezno zadevo v skladu z letnim programom nadzora, s sklepom o izvedbi nadzora zadolžil nadzorni odbor. Sklep o izvedbi nadzora mora vsebovati opredelitev vsebine nadzora, časa in kraja nadzora in navedbo nadzorovane osebe (organ ali organizacija z odgovornimi osebami). Nadzorni odbor pred nadzorom obvesti o nadzoru odgovorno osebo uporabnika proračuna.
V postopku nadzora so odgovorni in nadzorovane osebe dolžni članu nadzornega odbora, ki opravlja nadzor, predložiti vso potrebno dokumentacijo, sodelovati v postopku nadzora, odgovoriti na ugotovitve in dajati pojasnila. Član nadzornega odbora, ki opravlja nadzor, ima pravico zahtevati vse podatke, ki so mu potrebni za izvedbo naloge, ki mu je zaupana. Občinski organi so zahtevane podatke dolžni dati.
Po opravljenem pregledu pripravi član nadzornega odbora predlog poročila, v katerem je navedena nadzorovana oseba, odgovorne osebe, predmet pregleda, ugotovitve, ocene in mnenja ter morebitna priporočila in predlogi ukrepov. Predlog poročila sprejme nadzorni odbor in ga pošlje nadzorovani osebi, ki ima pravico v roku petnajst dni od prejema predloga poročila vložiti pri nadzornem odboru ugovor. Nadzorni odbor mora o ugovoru odločiti v petnajstih dneh. Dokončno poročilo pošlje nadzorni odbor nadzorovani osebi, občinskemu svetu in županu, po potrebi pa tudi računskemu sodišču.
Če je nadzorni odbor ugotovil hujšo kršitev predpisov ali nepravilnosti pri poslovanju občine, ki so opredeljene v poslovniku nadzornega odbora, mora o teh kršitvah v petnajstih dneh od dokončnosti poročila obvestiti pristojno ministrstvo in računsko sodišče.
V primeru, da nadzorni odbor ugotovi, da obstaja utemeljen sum, da je nadzorovana oseba ali odgovorna oseba, storila prekršek ali kaznivo dejanje, je dolžan svoje ugotovitve posredovati pristojnemu organu pregona.
Nadzorovane osebe so dolžne spoštovati mnenja, priporočila in predloge nadzornega odbora. Občinski svet, župan in organi porabnikov občinskih proračunskih sredstev, so dolžni obravnavati dokončna poročila nadzornega odbora in v skladu s svojimi pristojnostmi upoštevati priporočila in predloge nadzornega odbora«.
16. člen 
Besedilo 44., 46., 47., 48., 49., 50. in 51. člena, se črta.
17. člen 
V drugem odstavku 53. člena se črta besedilo »in vodenju sej«.
18. člen 
64. člen se spremeni tako, da se glasi:
»O izločitvi uradne osebe v občinski upravi za odločanje v upravnih zadevah in o izločitvi župana, ki v primeru izločitve o stvari tudi odloči, določa zakon«.
19. člen 
66. člen se spremeni tako, da se glasi:
»Organizacijo, delovno področje ter sestavo organov, ki jih mora občina imeti v skladu s posebnimi zakoni, ki urejajo naloge občine po posameznih področjih javne uprave, določi občinski svet na podlagi zakona s sklepom o ustanovitvi in imenovanju članov posameznega organa«.
20. člen 
Za prvim odstavkom 76. člena se doda novi drugi odstavek, ki se glasi:
»Vsi prihodki krajevne skupnosti so prihodki občine, katera s proračunom določa, kolikšen del gre ožjim delom občine«.
Drugi odstavek 76. člena postane tretji odstavek.
21. člen 
Deveti odstavek 77. člena se črta.
Dosedanji deseti odstavek postane deveti odstavek.
22. člen 
Prvi odstavek 78. člena se črta.
23. člen 
Tretji odstavek 81. člena se spremeni tako, da se glasi:
»Župan mora sklicati zbor občanov za vso občino na zahtevo najmanj pet odstotkov volivcev v občini oziroma v njenem posameznem delu«.
24. člen 
Za četrtim odstavkom 88. člena se doda novi peti odstavek, ki se glasi:
»Volivec lahko podpiše obrazec tudi preko enotnega državnega portala e-uprava z varnim elektronskim podpisom, overjenim s kvalificiranim potrdilom. V takem primeru pristojni organ, ki vodi evidenco volilne pravice, sprejme elektronsko podpisan obrazec, na podlagi uradnih evidenc preveri identiteto volivca in veljavnost varnega elektronskega podpisa v skladu z zakonom, ki ureja elektronski podpis«.
25. člen 
Poglavje VII. PREMOŽENJE IN FINANCIRANJE OBČINE, se v celoti črta.
26. člen 
V prvem odstavku 120. člena se ločilo pika nadomesti z vejico, stavek pa nadaljuje z besedilom: »ter odredbe in navodila«.
27. člen 
Poglavje IX. VARSTVO OBČINE V RAZMERJU DO DRŽAVE IN ŠIRŠIH LOKALNIH SKUPNOSTI se v celoti črta.
28. člen 
Te spremembe in dopolnitve statuta začnejo veljati petnajsti dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 032-0160/2018
Podčetrtek, dne 20. aprila 2018
Župan 
Občine Podčetrtek 
Peter Misja l.r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti