Uradni list

Številka 43
Uradni list RS, št. 43/2013 z dne 17. 5. 2013
Uradni list

Uradni list RS, št. 43/2013 z dne 17. 5. 2013

Kazalo

1672. Pravilnik o sprejemu otrok v OŠ Toneta Pavčka – vrtec Cepetavček, stran 5069.

Na podlagi 21. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – UPB2, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 – ZUJF), 16. člena Statuta Občine Mirna Peč (Uradni list RS, št. 59/07), 20. člena Zakona o vrtcih (Uradni list RS, št. 100/05 – UPB2, 25/08 in 36/10, 40/12 – ZUJF) in predloga Sveta zavoda Osnovne šole Toneta Pavčka je Občinski svet Občine Mirna Peč na 20. seji dne 25. 4. 2013 sprejel
P R A V I L N I K
o sprejemu otrok v OŠ Toneta Pavčka – vrtec Cepetavček
I. SPLOŠNA DOLOČBA
1. člen
S tem pravilnikom Občina Mirna Peč (v nadaljevanju: občina) kot ustanoviteljica javnega vzgojno-izobraževalnega zavoda Osnovne šole Toneta Pavčka ureja postopek vpisa in sprejema otrok v vrtec, določa sestavo in način dela komisije za sprejem otrok ter kriterije za sprejem otrok v vrtec.
II. VPIS OTROKA V VRTEC
2. člen
(1) Zavod vpisuje in sprejema predšolske otroke v svoje programe na podlagi prijav in prostih mest vse leto.
(2) Zavod lahko sprejme v program otroka, ko je dopolnil starost najmanj enajstih mesecev pod pogojem, če starši ne uveljavljajo več pravice do starševskega dopusta v obliki polne odsotnosti z dela. Za starše otrok, ki so oddali vlogo za vpis otroka v vrtec (v nadaljevanju: vloga), zavodu na njegovo zahtevo pristojni center za socialno delo posreduje podatke o izteku pravice do starševskega dopusta v obliki polne odsotnosti z dela.
(3) Starši oziroma zakoniti skrbniki otroka (v nadaljevanju: starši) vpišejo otroka v vrtec tako, da oddajo vlogo na obrazcu Vloga za sprejem otroka v vrtec. K vlogi morajo biti predloženi zahtevani dokazi, navedeni na vlogi.
(4) Obrazec vloge starši dobijo v tajništvu zavoda, pri svetovalni delavki vrtca osebno ali na spletni strani zavoda.
(5) Izpolnjen obrazec vloge starši oddajo osebno v tajništvu zavoda ali po pošti na naslov zavoda.
(6) Vlogo za medletni sprejem oddajo starši najmanj 30 dni pred predvidenim datumom sprejema.
(7) V primeru, da je vloga pomanjkljivo izpolnjena ali če zavod zaradi uporabe kriterijev za sprejem potrebuje še druge podatke, zavod pisno ali ustno pozove starše k odpravi pomanjkljivosti ali dopolnitvi vloge v roku 8 dni od prejema poziva. Starši lahko vlogo dopolnijo po elektronski pošti, telefonu ali ustno z zapisnikom. Če starši vloge ne dopolnijo v določenem roku, se jo obravnava in se o sprejemu otroka odloči na podlagi podatkov, ki jih vsebuje vloga.
(8) Zavod lahko sprejme v svoje programe toliko otrok, kot to dopuščajo prostorski in drugi normativi. Zavod lahko sprejme tudi otroke s posebnimi potrebami v skladu z veljavnimi predpisi, če ima zagotovljene ustrezne prostorske in kadrovske pogoje.
3. člen
(1) Zavod do konca marca objavi javni razpis za vpis novincev za naslednje šolsko leto.
(2) Javni razpis je objavljen na oglasni deski in spletni strani zavoda ter v občinskem glasilu.
4. člen
(1) Če je število prijav za sprejem otrok v vrtec manjše od števila prostih mest, odloča o sprejemu otrok v vrtec ravnatelj zavoda oziroma od njega pooblaščena oseba, zaposlena v zavodu.
(2) Če je število prijav za sprejem otrok v vrtec večje od števila prostih mest, odloča o sprejemu otrok v vrtec komisija za sprejem otrok (v nadaljevanju: komisija).
(3) Sprejem otrok se opravi praviloma do konca aprila za naslednje šolsko leto.
III. SESTAVA IN NAČIN DELA KOMISIJE
5. člen
(1) Komisijo sestavljajo trije člani, in sicer:
– predstavnik vrtca, ki ga predlaga ravnatelj izmed delavcev vrtca,
– predstavnik staršev, ki ga predlaga svet staršev zavoda,
– predstavnik občine ustanoviteljice, ki ga predlaga župan.
(2) Člane komisije imenuje ravnatelj zavoda s sklepom.
(3) Člani komisije so imenovani za dobo 4 let. Mandat članov komisije začne teči z dnem imenovanja.
(4) Mandat predstavnika staršev je vezan na vključenost otroka v vrtec.
6. člen
(1) Komisija dela na sejah. Na seji komisije so prisotni samo člani komisije, oseba, ki vodi postopek, in zapisnikar. Člani komisije lahko k sodelovanju povabijo tudi svetovalnega delavca, vodjo vrtca in ravnatelja.
(2) Prvo sejo komisije skliče ravnatelj zavoda.
(3) Komisija je sklepčna, če so navzoči vsi člani.
(4) Komisija sprejema odločitve s sklepi, ki jih sprejema z večino glasov.
7. člen
(1) Komisija obravnava vse vloge na seji v skladu z določili Zakona o vrtcih, tega pravilnika in zakona, ki ureja splošni upravni postopek, z uporabo skrajšanega ugotovitvenega postopka.
(2) Komisija obravnava vse vloge za vpis otrok v vrtec, ki so prispele do dneva izteka razpisnega roka. V primeru, ko o sprejemu otrok odloča komisija, starši vključijo otroka:
– s 1. septembrom tekočega leta ali
– z dnem oblikovanja novega oddelka med šolskim letom ali
– naslednji dan, ko otrok izpolni starostni pogoj za vključitev v vrtec oziroma naslednji dan po poteku starševskega dopusta v obliki polne odsotnosti z dela.
(3) Otroka s posebnimi potrebami starši vključijo v vrtec ob pogoju prostega mesta v vrtcu z dnem, ki je določen v odločbi o usmeritvi otroka.
8. člen
(1) Komisija o vseh postopkih, dejanjih in odločitvah na sejah vodi zapisnik.
(2) Zapisnik o poteku seje mora vsebovati predvsem naslednje podatke:
– ime in sedež vrtca, kjer komisija deluje,
– kraj, datum in ura sestanka komisije, na kateri se odloča o sprejemu otrok v vrtec,
– imena prisotnih udeležencev na seji,
– število vlog za sprejem,
– kratek potek dela komisije,
– sprejete sklepe komisije, katerih obvezni del je prednostni vrstni red, kjer se podatki o otrocih objavijo pod šifro otroka.
(3) Zapisnik podpišejo vsi prisotni člani komisije.
(4) Zapisnik je potrebno hraniti v dokumentaciji vrtca, skladno z veljavnimi predpisi.
IV. KRITERIJI ZA SPREJEM OTROKA V VRTEC
9. člen
(1) V skladu z odločbo pristojnega organa ima prednost pri sprejemu v vrtec otrok s posebnimi potrebami.
(2) Prednost pri sprejemu ima tudi otrok, za katerega starši predložijo mnenje centra za socialno delo o ogroženosti zaradi socialnega položaja družine. Mnenje o ogroženosti otroka zaradi socialnega položaja družine vsebuje navedbe, da je družina v skladu s predpisi, ki urejajo socialno varnost oziroma položaj družine, obravnavana kot socialno ogrožena družina s strani centra za socialno delo, kar je razvidno iz evidenc, ki jih vodijo centri za socialno delo.
(3) Komisija vse ostale vloge točkuje na podlagi naslednjih kriterijev:
+---------------------------------------------------+-----------+
|                     KRITERIJ                      |  ŠTEVILO  |
|                                                   |   TOČK    |
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|1.     |Odložitev šolanja.                         |    20     |
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|2.     |Zaposlenost obeh staršev oziroma starša, če|    30     |
|       |gre za:                                    |           |
|       +-------------------------------------------+           |
|       |– enostarševsko družino,                   |           |
|       +-------------------------------------------+           |
|       |– oba starša študenta,                     |           |
|       +-------------------------------------------+           |
|       |– eden od staršev zaposlen, drugi študent. |           |
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|3.     |Zaposlenost samo enega starša.             |     5     |
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|4.     |Uvrščenost otroka na čakalno listo v       |     5     |
|       |preteklem letu, otrok med letom ni bil     |           |
|       |sprejet v vrtec.                           |           |
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|5.     |Stalno bivališče otroka in vsaj enega      |    30     |
|       |starša na območju občine, ustanoviteljice  |           |
|       |vrtca.                                     |           |
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|6.     |Družina ima v ta vrtec že vključenega enega|     5     |
|       |otroka ali več (ne glede na število otrok).|           |
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|7.     |Sprejem dvojčkov ali trojčkov.             |     5     |
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|8.     |Težko zdravstveno stanje v ožji družini.   |     5     |
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|9.     |Vključitev otroka v vrtec s 1. 9. tekočega |    20     |
|       |leta.                                      |           |
+-------+-------------------------------------------+-----------+
(4) Če dva ali več otrok dosežejo enako število točk, komisija pri določitvi prednostnega vrstnega reda upošteva naslednje kriterije po tem zaporedju:
– otrok, ki datumsko prej potrebuje varstvo,
– rojstni datum otroka (prednost ima starejši otrok),
– zadnje tri številke EMŠO otroka (prednost ima otrok z nižjo številko).
(5) V primeru, da je potrebno odločiti o sprejemu otroka, za katerega se prijave ne točkujejo, ker ima prednost pri sprejemu že na podlagi veljavne zakonodaje in tega pravilnika, komisija pri določitvi, kateri otrok bo prednostno sprejet, upošteva kriterije iz prejšnjega odstavka tega člena.
10. člen
(1) Komisija na podlagi podatkov, ki so navedeni v vlogi, oziroma podatkov, ki jih pridobi pri upravljavcih zbirk osebnih podatkov, določi število točk po posameznih kriterijih iz prejšnjega člena tega pravilnika in določi prednostni vrstni red.
(2) Komisija lahko preverja pravilnost podatkov, navedenih v vlogah, pri upravljavcih zbirk osebnih podatkov, ki jih vodijo v skladu z zakonom. Če komisija ugotovi nepravilnost podatkov, navedenih v vlogi, odloči na podlagi podatkov, pridobljenih pri upravljavcih zbirk osebnih podatkov.
V. PREDNOSTNI VRSTNI RED
11. člen
Komisija določi na podlagi kriterijev prednostni vrstni red tako, da po šifrah razvrsti vse vpisane otroke po doseženem številu točk, od najvišjega do najnižjega števila. Otroci se vključujejo v vrtec s prednostnega vrstnega reda glede na starost, prosto mesto v posameznem oddelku in glede na program vrtca, ki se izvaja v oddelku.
12. člen
(1) V primeru še prostih mest v vrtcu, ki jih zavod ne more zapolniti z otroki s prednostnega vrstnega reda iz prejšnjega člena tega pravilnika (v nadaljevanju: prvi prednostni vrstni red), se ob izpolnjevanju pogojev iz drugega odstavka 2. člena tega pravilnika lahko vključijo otroci staršev, za katere zavod prejme vloge po razpisnem roku.
(2) V primeru, da je teh otrok več, kot je prostih mest, se komisija ponovno sestane in ovrednoti vloge staršev v skladu s kriteriji iz 9. člena tega pravilnika in sestavi drugi prednostni vrstni red, po katerem vrtec lahko sprejema otroke, potem ko ne more vključiti otroka iz prvega prednostnega vrstnega reda.
VI. OBVEŠČANJE STARŠEV O ODLOČITVAH KOMISIJE
13. člen
(1) Zavod v osmih dneh po seji komisije glede na število prostih mest po posameznih oddelkih in enotah vrtca in v skladu s prednostnim vrstnim redom odloči, koliko otrok bo sprejetih v vrtec. Otroci, ki niso sprejeti v vrtec, se v skladu s prednostnim vrstnih redom uvrstijo na čakalni seznam.
(2) Zavod v osmih dneh po seji komisije izda prednostni vrstni red, iz katerega izhaja seznam sprejetih otrok in čakalni seznam, ki ju zavod objavi na oglasni deski in na spletnih straneh vrtca. Podatki o otrocih se objavijo pod šifro, pod katero je otrok voden v evidenci vpisanih otrok in je vlagatelj z njo pisno seznanjen.
(3) Seznam sprejetih otrok vsebuje naslednje podatke:
– šifro otroka,
– število točk po posameznih kriterijih za vsakega otroka,
– datum vključitve otroka v vrtec,
– sporočilo staršem, da bodo po končanem vpisnem postopku pozvani k sklenitvi pogodbe z vrtcem.
(4) Čakalni seznam otrok vsebuje naslednje podatke:
– šifro otroka,
– število točk po posameznih kriterijih za vsakega otroka,
– sporočilo staršem, da lahko zaradi zavrnitve sprejema otroka v vrtec, v 15 dneh po vročitvi obvestila v skladu z Zakonom o vrtcih, vložijo ugovor na svet zavoda,
– rok veljavnosti čakalnega seznama.
(5) Čakalni seznam velja do zadnjega dne šolskega leta, za katerega je bil oblikovan.
14. člen
(1) Zavod pošlje staršem v osmih dneh po seji komisije obvestilo z izpisom vseh podatkov s seznama sprejetih otrok ali čakalnega seznama za njihovega otroka z navadno poštno pošiljko in po elektronski pošti, če so starši navedli elektronski naslov, na katerega želijo prejemati obvestila vrtca.
(2) Zoper obvestilo iz prejšnjega odstavka o prednostnem vrstnem redu lahko starši v 15 dneh po vročitvi obvestila z navadno poštno pošiljko vložijo ugovor na svet zavoda, ki o ugovoru odloča v 15 dneh po prejemu ugovora v skladu z Zakonom o vrtcih in s smiselno uporabo zakona, ki ureja splošni upravni postopek. Starši lahko vložijo ugovor zaradi nepravilnega upoštevanja kriterijev. Ugovor na kriterij in težo posameznega kriterija ni dopusten.
(3) O ugovoru odloči svet zavoda ob smiselni uporabi zakona, ki ureja splošni upravni postopek z odločbo, ki se vroči staršem. Zoper odločitev sveta zavoda lahko starši sprožijo upravni spor.
VII. POGODBA MED VRTCEM IN STARŠI TER DOMNEVA UMIKA VLOGE
15. člen
(1) Ko je v zavodu odločeno o vseh ugovorih staršev zoper obvestilo o prednostnem vrstnem redu otrok, zavod staršem otrok, ki so sprejeti v vrtec, pošlje poziv k sklenitvi pogodbe o medsebojnih pravicah in obveznostih med vrtcem in starši. V pozivu zavod izrecno navede, da se šteje, da so starši umaknili vlogo za vpis otroka v vrtec, če v 15 dneh od vročitve poziva ne podpišejo pogodbe z vrtcem.
(2) V primeru iz prejšnjega odstavka zavod pozove k sklenitvi pogodbe starše naslednjega otroka po vrstnem redu s čakalnega seznama.
(3) S podpisom pogodbe med zavodom in starši se šteje, da je otrok vključen v vrtec.
(4) Starši morajo ob vključitvi otroka v vrtec predložiti potrdilo pediatra o zdravstvenem stanju otroka.
(5) Če pride med letom do sprememb vpisa in s tem sestave skupine, ima vrtec pravico, da brez soglasja staršev premesti otroka v drugo ustrezno skupino, v kolikor s tem pridobi prosta mesta.
16. člen
(1) Če starši v zgoraj določenem roku ne podpišejo pogodbe oziroma ne zaprosijo za razumno podaljšanje roka iz utemeljenih razlogov, se šteje, da so umaknili vlogo za vpis otroka v vrtec.
(2) V tem primeru zavod izda sklep o ustavitvi postopka vpisa otroka v vrtec.
VIII. VROČANJE LISTIN VRTCA V POSTOPKU SPREJEMA OTROK V VRTEC
17. člen
Odločitve zavoda in druge listine v postopku sprejemanja otroka v vrtec se vročajo po pošti z navadno poštno pošiljko. Šteje se, da je pošiljka vročena naslovniku osmi dan od odpreme na pošto.
IX. OBJAVA INFORMACIJ O PROSTIH MESTIH IN ČAKALNI DOBI
18. člen
Zavod na svoji spletni strani in spletni strani Ministrstva za šolstvo in šport Republike Slovenije objavi informacije o:
– številu prostih mest,
– številu otrok na čakalnem seznamu,
– predvideni čakalni dobi ter
– datumu vnosa spremembe.
X. IZPIS IZ VRTCA
19. člen
(1) Starši lahko izpišejo otroka iz vrtca na podlagi izpolnjene izpisnice, ki jo oddajo osebno v tajništvu zavoda ali po pošti na naslov sedeža zavoda.
(2) Starši izpišejo otroka iz vrtca najmanj 15 dni pred predvidenim zaključkom obiskovanja vrtca.
(3) Obrazec izpisnice dobijo starši pri otrokovi vzgojiteljici, v tajništvu zavoda ali na spletni strani vrtca.
(4) Izpisan otrok pri ponovnem sprejemu nima prednosti.
XI. PREKORAČITEV 9-URNEGA PROGRAMA IN POSLOVALNEGA ČASA
20. člen
V primeru bivanja otroka v vrtcu nad 9 ur ali prevzemu otroka po zaključku poslovalnega časa vrtca starši doplačajo prisotnost otroka za vsako začeto uro.
XII. KONČNE DOLOČBE
21. člen
Z uveljavitvijo tega pravilnika preneha veljati Pravilnik o sprejemu otrok v OŠ Mirna Peč – Vrtec Cepetavček Mirna Peč (Uradni list RS, št. 32/11).
22. člen
Ta pravilnik začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 602-3/2013-2
Mirna Peč, dne 26. aprila 2013
Župan
Občine Mirna Peč
Andrej Kastelic l.r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti