Uradni list

Številka 97
Uradni list RS, št. 97/2008 z dne 10. 10. 2008
Uradni list

Uradni list RS, št. 97/2008 z dne 10. 10. 2008

Kazalo

4104. Pravilnik o napredovanju javnih uslužbencev v plačne razrede v službi Državnega sveta Republike Slovenije, stran 13041.

Na podlagi tretjega odstavka 17. člena Zakona o sistemu plač v javnem sektorju (Uradni list RS, št. 95/07 – UPB, 17/08, 58/08 in 80/08; v nadaljnjem besedilu: ZSPJS) in 2. člena Sklepa o organizaciji in delu službe Državnega sveta Republike Slovenije št. 040-03/93-2/19 z dne 21. 5. 2008 izdajam
P R A V I L N I K
o napredovanju javnih uslužbencev v plačne razrede v službi Državnega sveta Republike Slovenije
I. SPLOŠNI DOLOČBI
1. člen
(Predmet urejanja)
(1) S tem pravilnikom se določajo pogoji za napredovanje javnih uslužbencev na delovnem mestu oziroma v nazivu v višje plačne razrede v službi Državnega sveta Republike Slovenije ter način in postopek preverjanja izpolnjevanja teh pogojev.
(2) Napredovanje javnega uslužbenca v plačne razrede po tem pravilniku ne izključuje hkratnega napredovanja javnega uslužbenca v višji naziv, če javni uslužbenec izpolnjuje predpisane pogoje za napredovanje v višji naziv v skladu z določbami akta, ki ureja pogoje in postopke napredovanja oziroma pridobitve nazivov.
(3) Javni uslužbenec lahko napreduje v višji plačni razred vsaka tri leta, če izpolnjuje predpisane pogoje.
2. člen
(Pomen izrazov)
(1) Predstojnik po tem pravilniku je sekretar Državnega sveta Republike Slovenije.
(2) Napredovalno obdobje je čas od zadnjega napredovanja oziroma prve zaposlitve v javnem sektorju, v katerem javni uslužbenec pridobi tri letne ocene, ki mu omogočajo napredovanje.
(3) Ocenjevalno obdobje je obdobje od 1. januarja do 31. decembra koledarskega leta, v katerem se javnega uslužbenca oceni.
(4) Komisija po tem pravilniku je Komisija za pritožbe iz delovnega razmerja pri Državnem svetu Republike Slovenije.
II. NAČIN IN POGOJI OCENJEVANJA DELA
3. člen
(Ocene)
(1) Delo javnega uslužbenca se v ocenjevalnem obdobju oceni z ocenami: odlično, zelo dobro, dobro, zadovoljivo in nezadovoljivo.
(2) Odlična ocena delovne uspešnosti pomeni odlično opravljeno delo, to je visoko nad pričakovanji glede na kriterije ocenjevanja v ocenjevalnem obdobju.
(3) Zelo dobra ocena delovne uspešnosti pomeni zelo dobro opravljeno delo, to je nad pričakovanji glede na kriterije ocenjevanja v ocenjevalnem obdobju.
(4) Dobra ocena delovne uspešnosti pomeni dobro opravljeno delo, to je v skladu s pričakovanji glede na kriterije ocenjevanja v ocenjevalnem obdobju.
(5) Zadovoljiva ocena delovne uspešnosti pomeni zadovoljivo opravljeno delo, to je delno pod pričakovanji glede na kriterije ocenjevanja v ocenjevalnem obdobju.
(6) Nezadovoljiva ocena delovne uspešnosti pomeni nezadovoljivo opravljeno delo, to je v celoti pod pričakovanji glede na kriterije ocenjevanja v ocenjevalnem obdobju.
4. člen
(Rok za določitev ocene)
(1) Javne uslužbence, ki so zaposleni za določen ali nedoločen čas, za polni delovni čas ali delovni čas, krajši od polnega delovnega časa, se oceni enkrat letno.
(2) Postopek ocenjevanja se izvede vsako leto najkasneje do 15. marca tekočega leta za preteklo leto za vse javne uslužbence v službah Državnega sveta ne glede na možnost napredovanja v plačne razrede.
5. člen
(Postopek ocenjevanja in seznanitev z oceno)
(1) Oceno javnega uslužbenca določi predstojnik po predhodnem posvetovanju z vodji služb Državnega sveta.
(2) Ocenijo se javni uslužbenci, ki so v prejšnjem koledarskem letu opravljali delo najmanj šest mesecev.
(3) Javnemu uslužbencu, ki je odsoten več kot šest mesecev zaradi napotitve s strani delodajalca, koriščenja starševskega varstva (porodniški dopust), zdravstvenih in drugih upravičenih razlogov se določi ocena na podlagi kakovosti in obsega dejansko opravljenega dela v napredovalnem obdobju.
(4) Predstojnik v roku iz drugega odstavka četrtega člena tega pravilnika z javnim uslužbencem opravi razgovor in ga seznani z oceno dela v ocenjevalnem obdobju in z njeno utemeljitvijo.
(5) Predstojnik izpolni Ocenjevalni list za oceno delovne uspešnosti javnega uslužbenca v ocenjevalnem obdobju (Priloga I, ki je sestavni del tega pravilnika). Zbirni podatki o ocenah v napredovalnem obdobju se vpisujejo v Evidenčni list napredovanja javnega uslužbenca v napredovalnem obdobju (Priloga II, ki je sestavni del tega pravilnika). Ocenjevalni in evidenčni listi se hranijo v personalni mapi javnega uslužbenca.
(6) Pri prehodu na drugo delovno mesto v okviru javnega sektorja predstojnik oceni javnega uslužbenca in mu izroči kopijo ocene, original pa ostane shranjen v personalni mapi javnega uslužbenca.
6. člen
(Merila za določitev ocene dela)
(1) Javni uslužbenci se v ocenjevalnem obdobju ocenjujejo glede na:
– rezultate dela,
– samostojnost, ustvarjalnost, natančnost pri opravljanju dela,
– zanesljivost pri opravljanju dela,
– kvaliteto sodelovanja in organizacijo dela ter
– druge sposobnosti v zvezi z opravljanjem dela.
(2) Podrobnejša opredelitev kriterijev iz prejšnjega odstavka tega člena je v Prilogi III, ki je sestavni del tega pravilnika.
(3) Pri določitvi ocene dela se upošteva tudi delovna uspešnost, na podlagi katere je javni uslužbenec prejel del plače za redno delovno uspešnost oziroma za delovno uspešnost iz naslova povečanega obsega dela.
7. člen
(Zahteva za določitev ocene)
(1) Javni uslužbenec, ki ni bil ocenjen, lahko v 8 delovnih dneh po poteku roka za ocenitev zahteva, da se ga oceni. Predstojnik ga je dolžan oceniti v roku 15 dni od vložitve zahteve. Če ga v tem roku ne oceni, lahko javni uslužbenec zahteva od komisije, naj od predstojnika zahteva izdelavo ocene dela.
(2) Če predstojnik v 15 dneh od prejema zahteve komisije, javnega uslužbenca ne oceni, lahko javni uslužbenec neposredno uveljavlja sodno varstvo v skladu z zakoni, ki urejajo delovna razmerja.
8. člen
(Zahteva za preizkus ocene)
(1) Javni uslužbenec lahko zahteva preizkus ocene v 8 delovnih dneh od seznanitve z oceno. Preizkus se opravi pred komisijo najkasneje v 15 dneh od vložitve zahteve za preizkus ocene. Predstojnik pri preizkusu ocene ne sodeluje.
(2) O preizkus ocene se vodi zapisnik. Komisija o preizkusu ocene odloči s sklepom. Odločitev komisije je dokončna.
(3) Zoper oceno komisije lahko javni uslužbenec uveljavlja sodno varstvo v skladu z zakoni, ki urejajo delovna razmerja.
III. NAČIN IN POSTOPEK PREVERJANJA IZPOLNJEVANJA POGOJEV ZA NAPREDOVANJE
9. člen
(Odločanje o napredovanju)
(1) Postopek preverjanja izpolnjevanja pogojev za napredovanje v plačne razrede izvede predstojnik vsako leto do 15. marca za vse javne uslužbence.
(2) Izpolnjevanje preverjanja pogojev se ugotovi na podlagi seštevka točk pridobljenih iz treh letnih ocen.
10. člen
(Pogoji za napredovanje in število napredovanj)
(1) Javni uslužbenec napreduje na podlagi letnih ocen dela, ki se točkujejo, in sicer ocena odlično s 5 točkami, ocena zelo dobro s 4 točkami, ocena dobro s 3 točkami in ocena zadovoljivo z 2 točkama. Ocena nezadovoljivo se ne točkuje. Točke se vpišejo v Evidenčni list napredovanja javnega uslužbenca v napredovalnem obdobju (Priloga II).
(2) Pri prehodu na drugo delovno mesto v okviru javnega sektorja se javnemu uslužbencu napredovalno obdobje ne prekine v primeru, če zasede delovno mesto v istem ali nižjem tarifnem razredu v isti plačni podskupini ali na istovrstnih oziroma sorodnih delovnih mestih v različnih plačnih podskupinah.
(3) Javni uslužbenec napreduje za en plačni razred, če v napredovalnem obdobju z ocenami dela doseže:
– ob prvem in drugem napredovanju najmanj 11 točk,
– ob tretjem in četrtem najmanj 12 točk,
– ob petem najmanj 13 točk,
– ob nadaljnjih napredovanjih najmanj 14 točk.
(4) Javni uslužbenec, ki izpolnjujejo predpisane pogoje, napreduje za največ dva plačna razreda hkrati, če ob prvem in drugem napredovanju doseže najmanj 14 točk, ob nadaljnjih napredovanjih pa 15 točk.
(5) Javnemu uslužbencu, ki na podlagi seštevka treh letnih ocen ni zbral zadostnega števila točk za napredovanje, se ponovno preveri izpolnjevanje pogojev za napredovanje naslednje leto. Javni uslužbenec napreduje, ko doseže tri ocene, ki skupaj pomenijo izpolnitev pogojev za napredovanje. Pri tem se upoštevajo tri najugodnejše ocene v obdobju od zadnjega napredovanja.
(6) Ne glede na določbe četrtega, petega in šestega odstavka tega člena napreduje javni uslužbenec za en plačni razred, če je v času od zadnjega napredovanja oziroma prve zaposlitve preteklo najmanj šest let in je v tem obdobju dosegel povprečno oceno najmanj dobro oziroma 3 točke.
11. člen
(Pisno obvestilo, aneks k pogodbi o zaposlitvi)
(1) Ob izpolnitvi pogojev za napredovanje v plačne razrede se javnega uslužbenca obvesti s pisnim obvestilom o napredovanju. Hkrati s pisnim obvestilom se javnemu uslužbencu izroči pisni predlog aneksa k pogodbi o zaposlitvi, ki vsebuje število plačnih razredov napredovanja na delovnem mestu oziroma v nazivu in plačni razred osnovne plače.
(2) Obvestilo in predlog aneksa se javnemu uslužbencu vročita najkasneje v 15 dneh po poteku roka iz prvega odstavka 9. člena tega pravilnika.
(3) Če javni uslužbenec odkloni podpis aneksa k pogodbi o zaposlitvi, mu predstojnik izda sklep o napredovanju, zoper katerega je možna pritožba. O pritožbi odloča komisija.
12. člen
(Izplačilo plače na podlagi napredovanja)
Javnemu uslužbencu pripada plača na osnovi plačnega razreda, pridobljenega z napredovanjem, z dnem, ki je določen v aneksu oziroma najkasneje 1. aprila v letu, ko izpolni pogoje za napredovanje v višji plačni razred.
IV. NADZOR
13. člen
Nadzor nad izvajanjem tega pravilnika se izvaja v okviru nadzora nad izvajanjem ZSPJS.
V. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE
14. člen
(1) V napredovalno obdobje po tem pravilniku se šteje tudi obdobje od zadnjega napredovanja pred njegovo uveljavitvijo.
(2) Letne ocene dela, določene po predpisih, ki so veljali pred uveljavitvijo tega pravilnika, predstojnik ob prvem preverjanju izpolnjevanja pogojev za napredovanje upošteva kot sestavni del ocene dela po tem pravilniku.
(3) Javnim uslužbencem, ki so imeli pravico do napredovanja po predpisih, ki so se uporabljali v obdobju pred začetkom izplačila plač po ZSPJS in pred začetkom uporabe tega pravilnika se napredovalno obdobje z dnem začetka uporabe tega pravilnika ne prekine. Ti javni uslužbenci lahko napredujejo s 1. 11. 2008, če je preteklo najmanj tri leta od njihovega zadnjega napredovanja.
(4) V letu 2009 se za leto 2008 ocenijo v skladu s tem pravilnikom vsi javni uslužbenci, razen tistih, ki so napredovali s 1. 11. 2008. Javni uslužbenci, ki so napredovali s 1. 11. 2008, se prvič ocenijo v skladu s to uredbo v letu 2010 za leto 2009.
(5) Javni uslužbenci, ki so pravico do napredovanja pridobili na podlagi ZSPJS in je niso imeli po predpisih, ki so se uporabljali v obdobju pred začetkom izplačila plač po ZSPJS, lahko prvič napredujejo po pridobitvi treh ocen po postopku iz tega pravilnika. Prvo oceno po tem pravilniku pridobijo za leto 2008 v letu 2009.
(6) Javni uslužbenci iz prejšnjega odstavka so:
– javni uslužbenci, ki so bili na dan prevedbe na delovnih mestih, določenih po 65. členu ZDDO,
– javni uslužbenci, ki niso imeli zahtevane stopnje strokovne izobrazbe za delovno mesto, na katerega so bili razporejeni.
15. člen
Z dnem, ko začne veljati ta pravilnik preneha veljati Pravilnik o napredovanju zaposlenih v Državnem svetu Republike Slovenije (št. 040-03/94-1 z dne 27. 6. 1994, 14. 12. 2006 in 5. 2. 2008).
16. člen
Ta pravilnik začne veljati naslednji dan po objavi na elektronski oglasni deski Državnega sveta Republike Slovenije in se objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 1111-10/2008-2
Ljubljana, dne 7. oktobra 2008
Marjan Maučec l.r.
Sekretar Državnega sveta

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti