Uradni list

Številka 40
Uradni list RS, št. 40/2001 z dne 24. 5. 2001
Uradni list

Uradni list RS, št. 40/2001 z dne 24. 5. 2001

Kazalo

2322. Odlok o financiranju kulturnih dejavnosti zasebnih pravnih oseb in posameznikov, stran 4567.

Na podlagi 17. in 26. člena statuta Mestne občine Ljubljana (Uradni list RS, št. 32/95, 33/95, 71/97, 13/98, 24/00 in 6/01) je Mestni svet mestne občine Ljubljana na 26. seji dne 23. 4. 2001 sprejel
O D L O K
o financiranju kulturnih dejavnosti zasebnih pravnih oseb in posameznikov
I. SPLOŠNE DOLOČBE
1. člen
Mestna občina Ljubljana (v nadaljnjem besedilu: MOL) v javnem interesu financira kulturne dejavnosti društev, zasebnih zavodov, ustanov in drugih nepridobitnih organizacij ter posameznikov, ki delujejo v MOL.
Financiranje kulturnih dejavnosti se po tem odloku izvaja prek kulturnih programov in projektov.
2. člen
MOL financira kulturne dejavnosti v javnem interesu predvsem na naslednjih področjih kulturnega in umetniškega ustvarjanja ter poustvarjanja:
– uprizoritvene dejavnosti,
– glasbena dejavnosti,
– likovna dejavnost,
– varstvo kulturne dediščine,
– mladinska kultura,
– novi mediji in nove pobude.
Javni interes za financiranje kulturnih dejavnosti se določi s kulturnim programom MOL. Na njegovi podlagi se prek javnih razpisov izberejo kulturni programi in projekti, ki se financirajo iz proračuna MOL.
3. člen
Kulturni program po tem odloku so vse kulturne aktivnosti, ki predstavljajo po vsebini zaključeno celoto in trajajo nepretrgoma najmanj eno leto.
Kulturni projekt po tem odloku je posamična kulturna aktivnost (predstava, razstava, koncert ipd.).
4. člen
Financiranje kulturnega programa obsega:
– neposredne materialne stroške kulturnega programa (material, promocija in druge storitve),
– stroške za plačilo dela umetniškega oziroma strokovnega kadra in tistega dela tehničnega kadra, ki je neposredno povezan s pripravo in izvedbo tega programa.
Posamezni projekt se financira v obliki denarne podpore, katere višina se določi ob upoštevanju vseh stroškov, potrebnih za izvedbo projekta.
Izvajalcu programa oziroma projekta se lahko priznajo tudi:
– stroški za usposabljanje umetniškega in strokovnega kadra (stroški za udeležbo na seminarjih, delavnicah in drugih oblikah usposabljanja),
– stroški za izvedbo medobčinskega in mednarodnega sodelovanja,
– stalni neprogramski stroški (materialni stroški za obratovanje, amortizacijo, investicijsko vzdrževanje, nakup opreme in investicije ter stroški za plačilo dela, ki je vezano na obratovanje pravne osebe ali posameznika: poslovno vodstvo, administracija, vzdrževanje ipd.).
5. člen
Metodologijo za določitev programskih in neprogramskih stalnih stroškov, katerih financiranje se prizna na podlagi tega odloka, določi župan na predlog organa mestne uprave, pristojnega za kulturo (v nadaljnjem besedilu: pristojni organ mestne uprave).
Podlaga za oblikovanje metodologije iz prejšnjega odstavka so kalkulativni elementi za določitev primerljivih stroškov, ki se iz proračuna MOL financirajo kot ustanoviteljske obveznosti javnim zavodom na področju kulture.
6. člen
Iz proračunskih sredstev MOL se lahko za stroške dela namenijo sredstva v višini, določeni z zakonom in kolektivno pogodbo za kulturne dejavnosti v Republiki Sloveniji oziroma s pravilnikom o sofinanciranju avtorskih honorarjev na področju glasbene, glasbeno-scenske, plesne, baletne, gledališke, filmske, audio, video in multimedijske ustvarjalnosti in na področju književnosti, znanosti in likovne umetnosti (Uradni list RS, št. 28/99).
II. POGOJI ZA FINANCIRANJE KULTURNIH DEJAVNOSTI
7. člen
Pristojni organ mestne uprave zbira predloge za financiranje kulturnih programov in projektov z javnim razpisom ter skrbi za organizacijo in izvedbo postopka javnega razpisa.
Javni razpis mora vsebovati:
– kulturne dejavnosti, ki so predmet financiranja,
– pogoje, ki jih morajo izpolnjevati izvajalci programov oziroma projektov,
– okvirno vrednost sredstev, namenjenih za kulturne dejavnosti, ki so predmet javnega razpisa,
– kriterije za izbor programov oziroma projektov,
– navedbo roka, določenega za porabo dodeljenih sredstev,
– razpisni rok,
– način dostave predlogov,
– navedbo oseb oddelka za kulturo, pooblaščenih za dajanje informacij,
– informacijo o razpisni dokumentaciji,
– rok, v katerem bodo predlagatelji obveščeni o izidu javnega razpisa.
Razpisna dokumentacija zajema razpisne obrazce z navodili in merili, ki so v času razpisa zainteresiranim izvajalcem dosegljivi pri pristojnemu organu in prek spletnih strani MOL.
Izvajalci morajo podati predloge na predpisanih razpisnih obrazcih in jim priložiti zahtevana dokazila oziroma priloge.
8. člen
Pooblaščeni delavec mestne uprave, ki ga imenuje župan za vsakokraten javni razpis, s sklepi sprejema odločitve o financiranju kulturnih dejavnosti na podlagi predlogov, ki jih pripravijo strokovne skupine.
O ugovorih odloča župan na podlagi mnenja komisije za pregled ugovorov.
9. člen
Strokovne skupine za pregled programov in projektov imenuje po posameznih področjih iz prvega odstavka 2. člena tega odloka župan na predlog pristojnega organa mestne uprave.
Naloge strokovnih skupin so:
– priprava strokovnih podlag razpisnih meril za izbor posameznih programov in projektov,
– strokovna ocena predlogov programov in projektov z vidika javnega interesa za njihovo financiranje.
Kot člani strokovnih skupin so lahko imenovani uveljavljeni strokovnjaki z delovnega področja posamezne skupine.
Strokovne skupine imajo od 3 do 5 članov, na njihovih sejah pa sodeluje tudi načelnik pristojnega organa mestne uprave. Strokovna skupina je sklepčna, če je navzoča večina članov skupine. Strokovna skupina sklepa z večino glasov vseh članov.
Člani strokovnih skupin se imenujejo za štiri leta. Župan lahko zamenja posameznega člana strokovne skupine tudi pred iztekom mandata.
10. člen
Župan imenuje, na predlog pristojnega organa mestne uprave, na način iz tretjega in petega odstavka 9. člena tega odloka tudi komisijo za pregled ugovorov zoper prvostopenjske odločitve.
Naloge komisije za pregled ugovorov so:
– dajanje strokovnih mnenj županu o ugovorih zoper odločitve prve stopnje,
– skrb za enakovredno obravnavanje vseh programov in projektov, ki so prijavljeni na javni razpis.
Komisijo za pregled ugovorov sestavljajo predsednik in šest članov, tako da so zastopana vsa področja iz prvega odstavka 2. člena tega odloka. Člani komisije so lahko imenovani tudi izmed članov skupin iz 9. člena tega odloka.
Komisija je sklepčna, če so navzoči vsaj štirje člani. Komisija sklepa z večino glasov vseh članov.
11. člen
Člani strokovnih skupin in člani komisije za pregled ugovorov imajo pravico do denarne nagrade za svoje delo. Pristojni organ mestne uprave določi višino denarne nagrade tako, da je primerljiva z višino denarne nagrade članov strokovnih skupin za ocenjevanje programov in projektov na državni ravni.
Če član strokovne skupine ali komisije za pregled ugovorov s svojim predlogom sodeluje na razpisu, se izloči iz strokovnega ocenjevanja svojega predloga.
12. člen
Strokovne skupine in komisija imajo sekretarja. Sekretarje imenuje župan ob imenovanju skupin in komisij izmed strokovnih delavcev pristojnega organa mestne uprave.
13. člen
Pravna oseba ali posameznik, ki trajneje zadovoljuje kulturne potrebe MOL na posameznem področju lahko pridobi sredstva za eno ali večletni program, vendar največ do treh let ob izpolnjevanju naslednjih pogojev:
– da je registriran za opravljanje dejavnosti s področja kulturnega ustvarjanja oziroma poustvarjanja, za katerega je zaprosil za financiranje,
– da predloži program ali projekt, ki ustreza merilom iz javnega razpisa, za obdobje, za katerega zaprosi za financiranje,
– da je v preteklih letih uspešno izvedel kulturne programe, ki so doživeli ugoden odmev med obiskovalci oziroma ki so bili visoko ocenjeni s strani domače oziroma tuje strokovne javnosti,
– da bo zagotovil prostorske pogoje, če jih nima, za pripravo in izvedbo predlaganega programa,
– da je v zadnjih dveh letih prejemal sredstva za projekte in da je izpolnil vse svoje pogodbene obveznosti,
– da se obveže pridobiti vsaj 10% lastnih sredstev ali dohodkov za izvedbo programa,
– da morebitne presežke prihodkov nad odhodki vlaga v razvoj lastne dejavnosti,
– da spodbuja umetniško ustvarjalnost ter poustvarjalnost in omogoča produkcijo prvih projektov umetnikov,
– da kot dober gospodar upravlja s prostori, ki jih potrebuje za izvajanje svoje dejavnosti.
Pravna oseba ali posameznik lahko pridobi sredstva za posamezni projekt ob izpolnjevanju naslednjih pogojev:
– da predloži projekt, ki ustreza merilom iz javnega razpisa,
– da je redno izpolnjeval vse pogodbene obveznosti do MOL.
14. člen
Pravni osebi ali posamezniku iz prvega odstavka 13. člena tega odloka, ki je pridobila sredstva za izvedbo kulturnega programa se lahko zagotovijo v obdobju trajanja programskega financiranja tudi stalni neprogramski stroški.
Za stalne neprogramske stroške lahko zaprosi tudi pravna oseba ali posameznik, ki ni programsko financiran, če izpolnjuje naslednje pogoje:
– da redno deluje na področju kulture ter s svojim delovanjem pomembno prispeva k razširjanju dostopnosti kulturnih vrednost in k razvoju kulturnih dejavnosti na območju MOL,
– da je bil s svojimi programskimi in umetniškimi dosežki deležen ugodnega odmeva za svoje projekte tako med strokovno javnostjo kot med obiskovalci oziroma da je prejel nagrade ali priznanja s področja kulture,
– da je v zadnjih štirih letih redno prejemal sredstva iz proračuna MOL za svoje projekte,
– da je izpolnil vse svoje pogodbene obveznosti do MOL.
15. člen
Pravni osebi iz prejšnjega člena lahko MOL odobri tudi sredstva za investicijsko vzdrževanje in nabavo opreme v skladu z zakonom, podzakonskimi akti in predpisi MOL.
16. člen
V primeru, ko MOL financira kulturne programe, katerih izvedba je vezana na obdobje, daljše od enega leta, se stroški za te programe vodijo kot že sprejete obveznosti proračuna MOL, za katere je potrebno zagotoviti sredstva prednostno.
III. POSTOPEK ZA IZBIRO KULTURNIH PROGRAMOV IN PROJEKTOV, KI SE FINANCIRAJO IZ PRORAČUNA MOL
17. člen
Postopek za izbiro kulturnih programov in projektov, ki se financirajo iz proračuna MOL, poteka v naslednjih fazah:
– priprava in objava javnega razpisa za zbiranje predlogov za financiranje kulturnih programov in projektov,
– odpiranje vlog, dopolnjevanje predlogov in izločanje predlogov, ki ne ustrezajo razpisnim pogojem,
– strokovno ocenjevanje prispelih predlogov in odločanje o izbiri posameznih programov oziroma projektov,
– obveščanje predlagateljev o odločitvi,
– postopek s pritožbami in odločanje na drugi stopnji,
– sklepanje pogodb,
– spremljanje izvajanja pogodb in strokovno ocenjevanje dosežkov,
– spreminjanje oziroma dopolnjevanje odločitev.
18. člen
Javni razpis za naslednje leto se objavi v prvi polovici tekočega proračunskega leta v Uradnem listu Republike Slovenije, najave o objavi pa v drugih javnih glasilih po izbiri pristojnega organa mestne uprave in na spletnih straneh MOL vsaj teden dni prej.
Razpisni rok za programe ne sme biti krajši od enega meseca in ne daljši od dveh mesecev.
Razpisni rok za projekte je odprt do naslednjega razpisa.
19. člen
Odpiranje vlog opravi tričlanska komisija za odpiranje vlog. Komisijo imenuje načelnik pristojnega organa mestne uprave za vsak razpis posebej. Komisija odloča soglasno.
Komisija za odpiranje predlogov naredi seznam vseh prispelih vlog predlagateljev. Seznam dopolni z navedbo predlogov ter zahtevanih sredstev.
20. člen
Komisija za odpiranje predlogov ugotovi, katere vloge so nepopolne in v roku desetih dni po datumu zaključka odpiranja vlog, pisno s povratnico opozori predlagatelje, ki so posredovali nepopolno vlogo, na nepopolnost in na možnost, da vlogo dopolnijo v roku, navedenem v obvestilu. Rok ne sme biti krajši od osmih in ne daljši od petnajstih dni po izhodnem datumu obvestila.
Nepopolne vloge, ki jih predlagatelj ne dopolni v rokih iz prejšnjega odstavka, se zavržejo. Sklep o tem sprejme načelnik pristojnega organa mestne uprave na predlog komisije za odpiranje vlog. Sklep o zavrnitvi predloga se pošlje predlagatelju v roku osmih dni.
21. člen
Komisija za odpiranje predlogov razvrsti vloge med pristojne strokovne skupine. Če vloge vsebujejo predloge, ki sodijo v obravnavo na različnih kulturnih področjih, se dodelijo vsem pristojnim strokovnim skupinam.
22. člen
Sekretarji strokovnih skupin skrbijo za organizacijo in izvedbo postopka strokovnega ocenjevanja predlogov programov in projektov tako, da:
– izdelajo seznam predlogov programov in projektov, ki ustrezajo razpisnim pogojem in merilom, z vsemi bistvenimi podatki,
– izdelajo prikaz ustrezanja predlogov pogojem in merilom,
– podajo informacijo o uresničitvi obveznosti predlagateljev iz prejšnjih pogodb z oddelkom za kulturo,
– zagotavljajo strokovno, organizacijsko in administrativno pomoč pri delu strokovnih skupin.
Sekretarji strokovnih skupin pri izdelavi seznama iz prve alinee prejšnjega odstavka napišejo tudi seznam predlogov programov in projektov, ki ne ustrezajo razpisnim pogojem, z razlogi neustreznosti.
23. člen
Strokovne skupine s pomočjo sekretarja ocenijo predloge programov in projektov v mesecu dni po prejemu dokumentacije iz prejšnjega člena.
Strokovne skupine si same določijo način dela. K delu lahko za presoje posameznih predlogov programov in projektov ali določenih vidikov izjemoma, s soglasjem načelnika pristojnega organa mestne uprave, pritegnejo dodatne strokovnjake. Prav tako lahko, po lastni odločitvi, z izvajalci opravijo dodatne pojasnjevalne pogovore.
Strokovna skupina, na podlagi pogojev in meril iz tega odloka in javnega razpisa, poda pisni predlog izbora programov in projektov. Predlog obsega:
– strokovno mnenje o vsakem predlaganem programu in projektu,
– obrazložitev vsebinskih razlogov za predlog izbora ali zavrnitve,
– prednostni vrstni red izbora,
– okvir financiranja posameznih programov in projektov.
Član strokovne skupine, ki se ne strinja s posamezno točko ali celotnim predlogom, ima pravico svoje ločeno pisno stališče priložiti k poročilu strokovne skupine.
24. člen
Pooblaščeni delavec mestne uprave v petnajstih dneh po sprejemu odločitev strokovnih skupin o vseh predlaganih programih in projektih s sklepi:
– odobri predlagane programe in projekte,
– zavrne predlagane programe in projekte,
– zavrne predlagane programe in projekte in jih hkrati uvrsti na rezervno listo.
Pooblaščeni delavec mestne uprave zavrne programe in projekte iz druge alinee prejšnjega odstavka, če ne ustrezajo razpisnim pogojem ali če so dosegli prenizko strokovno oceno v konkurenci ustreznih programov in projektov.
Pooblaščeni delavec mestne uprave lahko v času proračunskega leta s posebnimi sklepi odobri programe in projekte iz rezervne liste brez ponovnega strokovnega ocenjevanja, če se na ustreznih proračunskih postavkah sprostijo ali dodajo proračunska sredstva.
Evidenco sklepov vodijo sekretarji strokovnih skupin vsak za svoje področje.
25. člen
Sklep o izbiri programa oziroma projekta vsebuje naslednje sestavine:
– datum sprejema sklepa,
– evidenčno številko sklepa,
– sklicevanje na odlok in javni razpis,
– izrek, ki navaja izvajalca programa ali projekta, naslov programa ali projekta, sredstva za program ali projekt v tekočem proračunskem letu, skrbnika programa ali projekta pri pristojnemu organu mestne uprave oziroma samo izvajalca programa ali projekta in ime programa ali projekta v primeru zavrnitve financiranja,
– obrazložitev,
– podpis pooblaščenega delavca mestne uprave.
26. člen
Na podlagi sklepov iz prejšnjega odstavka pristojni organ mestne uprave:
– pisno obvesti predlagatelje o izboru ali zavrnitvi predloga programa oziroma projekta,
– s pomočjo pristojnih služb MOL pripravi pogodbe in izvede opravila, potrebna za izvršitev obveznosti MOL na podlagi sklenjenih pogodb.
Kadar predlagatelj na razpisu kandidira s predlogom programa in projektov, se pisno obvestilo iz prve točke prejšnjega člena opravi praviloma z enim dopisom, ki lahko vsebuje več prilog.
27. člen
Pogodba o financiranju programa ali projekta mora vsebovati naslednje sestavine:
– stranke pogodbe,
– predmet oziroma namen pogodbe (program ali projekt),
– rok za izvedbo programa ali projekta,
– finančna sredstva in dinamiko plačevanja,
– elemente zahtevkov za izplačila,
– skrbnika pogodbe za vsako stranko,
– obveznost poročanja izvajalca,
– določbo, da lahko pristojni organ mestne uprave kadarkoli preverja namenskost porabe dodeljenih sredstev,
– razloge, zaradi katerih lahko pristojni organ mestne uprave zadrži izvajanje pogodbe oziroma jo razdre te izterja vračilo sredstev,
– pristojno sodišče za reševanje sporov,
– podpise in žige,
– datum.
Pogodba lahko vsebuje tudi druga določila, če je to potrebno.
28. člen
Izbrani predlagatelj postane izvajalec po obojestranskem podpisu pogodbe. Pogodbo o financiranju programa ali projekta s strani MOL podpiše župan.
Če predlagatelj ne podpiše pogodbe v roku petnajst dni od izdaje pisnega poziva za podpis, se šteje, da je odstopil od zahteve po financiranju predloga progama oziroma projekta.
29. člen
Predlagatelj, ki meni, da njegov predlog iz neupravičenih razlogov ni bil izbran oziroma da je iz neupravičenih razlogov prejel bistveno manj sredstev od predlaganih, lahko v osmih dneh po prejemu obvestila iz prve točke prvega odstavka 26. člena tega odloka, vloži pisni ugovor pri pristojnemu organu mestne uprave.
Komisija za pregled ugovorov poda županu strokovno mnenje o upravičenosti ugovora. Župan s sklepom dokončno odloči o ugovoru v tridesetih dni po vložitvi ugovora.
30. člen
Župan lahko spremeni ali razveljavi prvostopenjski ali drugostopenjski sklep o izbiri programa ali projekta:
– zaradi sprememb v proračunskih virih financiranja,
– zaradi drugih objektivnih okoliščin, ki razvrednotijo prvotno odločitev oziroma povzročijo, da postane neizvedljiva.
31. člen
Vse odločitve o izbiri programov in projektov se javno objavijo na spletnih straneh, na domači strani MOL, lahko pa tudi v knjižni obliki.
32. člen
Sekretarji strokovnih skupin so praviloma tudi skrbniki pogodb in spremljajo izvrševanje pogodbe na podlagi stikov z izvajalci ter faznih in zaključnih poročil o poteku in rezultatih programov in projektov. Poročila pošiljajo izvajalci skladno z določili v pogodbi.
Zaključno finančno in vsebinsko poročilo mora izvajalec podati praviloma v mesecu dni po preteku pogodbe, v primeru obsežnejših programov in projektov pa najkasneje v roku 60 dni. Pri večletnih pogodbah morajo izvajalci podajati poročila letno.
Strokovne skupine presodijo ciljne dosežke programov in uspešnost projektov na podlagi poročil in drugih vedenj o projektih oziroma programih in njihovih ciljih ter s tem seznanijo pristojni organ mestne uprave. Pri tem se naslanjajo na merila iz 13. člena tega odloka ter na merila, kriterije in usmeritve, določene s kulturnim programom MOL.
33. člen
Poročilo mora biti sestavljeno iz istih vsebinskih elementov kot predlog in pogodba, tako da omogoča enostavno primerjavo predlaganega, dogovorjenega in izvršenega.
Poročilo mora vsebovati naslednje elemente:
– identifikacijo izvajalca in predmeta poročanja, skladno z navedbami v pogodbi s pristojnim organom,
– opis izvrševanja pogodbe in opis dosežkov oziroma uspešnosti doseganja ciljev programa oziroma projekta, ki je predmet pogodbe,
– natančen prikaz porabe finančnih sredstev, ki jih je izvajalec prejel od pristojnega organa mestne uprave in iz drugih javnih virov za isti program ali projekt,
– navedbo težav, ki jih je izvajalec imel v toku realizacije pogodbe,
– utemeljitev za vsakršna odstopanja od pogodbenih določil,
– podpis.
Pristojni organ mestne uprave lahko v posameznih primerih uvede dodatne postavke poročila oziroma zahteva poročilo le o posamezni postavki.
Pristojni organ mestne uprave ima pravico do vpogleda v izvajalčevo dokumentacijo v zvezi s podatki, ki so predmet poročila.
34. člen
Če skrbnik pogodbe ugotovi, da izvajalec ne izvršuje pogodbe, mu do dokončne odločitve o pogodbi zadrži izplačevanje še neizplačanih sredstev in predlaga odredbodajalcu, da z njimi ne sklepa novih pogodb.
Če izvajalec sredstev ni uporabil namensko, MOL prekine pogodbo, z njim ne sklepa novih pogodb in sodno izterja vrnitev namensko porabljenih sredstev.
Če izvajalec ne posreduje poročil in podatkov iz prejšnjega člena, lahko MOL na predlog pristojnega organa mestne uprave zahteva vrnitev sredstev ali pa izvajalcu iz tega razloga ne odobri sredstev pri naslednjih razpisih.
IV. PREHODNE IN KONČNA DOLOČBA
35. člen
Ne glede na določbo drugega odstavka 2. člena tega odloka se do sprejema kulturnega programa MOL javni interes za financiranje kulturnih dejavnosti določi z vsakoletnim javnim razpisom.
36. člen
Obseg sredstev, namenjenih za financiranje kulturnih dejavnosti po tem odloku se določi v proračunu MOL, pri čemer razmerja med sredstvi za programe in projekte morajo biti do sprejema kulturnega programa MOL določena tako, da sredstva, namenjena za programe, ne smejo presegati 80% sredstev po posameznih proračunskih postavkah.
Okvirni obseg sredstev za programe in projekte, ki jih strokovne skupine predlagajo pooblaščenemu delavcu mestne uprave v odobritev, ne sme biti večji od 90% sredstev po posameznih proračunskih postavkah.
Okvirni obseg sredstev za programe in projekte, ki jih komisija za pregled ugovorov predlaga županu v odobritev, ne sme biti manjši od 10% sredstev po posameznih proračunskih postavkah.
37. člen
Strokovne skupine in komisijo iz 9. in 10. člena tega odloka imenuje župan v treh mesecih po njegovi uveljavitvi.
Pravilnik o metodologiji za določitev programskih in neprogramskih (obratovalnih) stalnih stroškov iz 5. člena tega odloka sprejme župan v šestih mesecih po njegovi uveljavitvi.
38. člen
Do sredstev za investicijsko vzdrževanje in nabavo opreme v skladu s 15. členom tega odloka so praviloma upravičene pravne osebe, ki upravljajo z nepremičnino in opremo, ki je določena za javno infrastrukturo na področju kulture v MOL.
39. člen
Ta odlok začne veljati petnajsti dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 620-74/00-2
Ljubljana, dne 23. aprila 2001.
Županja
Mestne občine Ljubljana
Viktorija Potočnik l. r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti