Uradni list

Številka 18
Uradni list RS, št. 18/2011 z dne 15. 3. 2011
Uradni list

Uradni list RS, št. 18/2011 z dne 15. 3. 2011

Kazalo

778. Stališče 1 - revizorjev pregled in poročanje o letnem poročilu, stran 2250.

Na podlagi 4. in 15. člena Zakona o revidiranju (Uradni list RS, št. 65/08; odslej ZRev-2) ter v skladu s soglasjem Agencije za javni nadzor nad revidiranjem št. 10.00-6/2011 z dne 21. 2. 2011 je Revizijski svet Slovenskega inštituta za revizijo na 13. redni seji dne 3. 3. 2011 sprejel prenovljeno
S T A L I Š Č E 1
revizorjev pregled in poročanje o letnem poročilu
UVOD
1. člen
(Vsebina Stališča)
(1) Stališče Revizijskega sveta o revizorjevem pregledu in poročanju o letnem poročilu ima tri cilje:
1. opisati namen in osnovne prvine revizijskih postopkov pri revizorjevem pregledu letnega poročila v skladu z zakonom, ki ureja gospodarske družbe (odslej zakon);
2. prikazati temeljne oblike in prvine revizorjevega poročanja o pregledu letnega poročila ter
3. določiti dodatne zahteve pri poslovodski predstavitvi.
(2) To Stališče ne obravnava revizorjevega delovanja v primerih, ko bi bilo treba zaradi pomembnih napačnih navedb drugih informacij v listinah, ki vsebujejo revidirane računovodske izkaze, spremeniti revidirane računovodske izkaze. V takih primerih naj revizor upošteva ustrezne določbe Mednarodnega standarda revidiranja (odslej MSR) 720 – Revizorjeve naloge, povezane z drugimi informacijami v dokumentih, ki vsebujejo revidirane računovodske izkaze.
PREDMET PREGLEDA IN OPREDELITEV POJMA PREGLED LETNEGA POROČILA
2. člen
(Predmet pregleda)
Predmet pregleda so sestavni deli letnega poročila družb, ki so zavezane k reviziji, kot so opredeljeni v zakonu.
3. člen
(Opredelitev pojma pregled poslovnega poročila)
(1) Pregled poslovnega poročila (odslej pregled) pomeni izvedbo takšnih revizorjevih postopkov, s katerimi revizor ugotavlja in na podlagi katerih kasneje poroča, ali je pri proučevanju poslovnega poročila prišel do informacij in posledično do spoznanj, na podlagi katerih lahko utemeljeno sklepa, da:
a. poslovno poročilo iz neupravičenih oziroma nepojasnjenih razlogov ne vsebuje vseh sestavnih delov, predpisanih z zakonom,
b. podatki in informacije, predstavljeni v poslovnem poročilu, niso bili ustrezno preneseni iz računovodskih izkazov v poslovno poročilo,
c. informacije, sklepi, ocene in predvidevanja družbe, ki jih je proučil revizor, predstavitev in razkritij v poslovnem poročilu ne podpirajo v zadostni meri.
(2) Pregled ni revizija poslovnega poročila, temveč izvedba postopkov v skladu z MSR 720 in določbami tega Stališča.
(3) Pregled je uporaba analitičnih postopkov in poizvedovanj pri osebah, odgovornih za finančne, računovodske in operativne zadeve. Pregled običajno ne obsega: (a) dodatnega preizkušanja računovodskih razvidov s pomočjo inšpiciranja, opazovanja ali potrjevanja, (b) pridobivanja podpornega dokaznega gradiva v povezavi s poizvedovanjem in/ali (c) nekaterih drugih postopkov, običajno uporabljenih pri revidiranju.
IZVEDBA POSTOPKOV PREGLEDA LETNEGA POROČILA IN ZUNANJE POROČANJE O PREGLEDU
4. člen
(Izvedba postopkov pregleda)
Kadar opravi revizor revizijo računovodskih izkazov s prilogo in pregleda poslovno poročilo, pregleda letno poročilo v celoti, saj pregleda vse njegove sestavne dele.
5. člen
(Poročanje)
(1) O pregledu letnega poročila poroča revizor tako, da v revizorjevo poročilo, pripravljeno na podlagi MSR 700 – Oblikovanje mnenja in poročanje o računovodskih izkazih, vključi Odstavek o drugi zadevi, v katerem poroča o skladnosti ali neskladnosti sestavin poslovnega poročila z revidiranimi računovodskimi izkazi (odslej: revizorjevo poročilo). Pri poročanju upošteva tudi določila zakona o obvezni ali možni uporabi Mednarodnih standardov računovodskega poročanja, kot jih je sprejela EU.
(2) Zgleda revizorjevega poročila sta kot sestavni del tega Stališča prikazana v Prilogah 1 in 2.
6. člen
(Prostovoljna razkritja)
(1) Prostovoljna razkritja, ki jih zakon ne predpisuje, niso predmet revidiranja, temveč zgolj predmet revizorjevega pregleda in morajo biti jasno označena kot taka.
(2) O skladnosti prostovoljnih razkritij z revidiranimi računovodskimi izkazi poroča revizor na enak način kot o skladnosti poslovnega poročila.
Prevzem in hranjenje dokumentacije v zvezi z letnim poročilom
7. člen
(Zadostnost in ustreznost revizijske dokumentacije)
Šteje se, da je revizijska dokumentacija v zvezi z letnim poročilom, ki jo mora revidirana oseba (odslej revidiranec) izročiti revizorju pred izdajo njegovega poročila, zadostna in ustrezna, če obsega:
(i) računovodske izkaze z obveznimi razkritji in poslovno poročilo, ki so jih podpisale odgovorne osebe revidiranca;
(ii) poslovodsko predstavitev, v kateri revidiranec med drugim jamči, da je predal avtentične računovodske izkaze z obveznimi razkritji in poslovno poročilo, to je letno poročilo, ki je skladno z zakonskimi zahtevami; revizijska dokumentacija mora dokazovati, da je bila poslovodska predstavitev pregledana in je po revizorjevi presoji ustrezna ter ni bila spremenjena brez vednosti in privolitve revizorja;
(iii) dokazila, da so bili računovodski izkazi navzkrižno povezani z bruto bilanco in preverjeni glede na zakonsko zahtevane predstavitve;
(iv) dokazila, da so bila obvezna razkritja preverjena glede na zakonske določbe;
(v) dokazila, da je bilo poslovno poročilo pregledano glede skladnosti z revidiranimi računovodskimi izkazi s prilogo.
8. člen
(Poslovodska predstavitev)
Poslovodska predstavitev iz točke (ii) 7. člena tega Stališča obsega poleg sestavin, priporočenih z MSR 580 – Pisne predstavitve - še tele predstavitve:
– Potrjujemo svojo odgovornost za pravilno predstavitev vseh informacij v poslovnem poročilu v skladu z zakonskimi zahtevami.
– Potrjujemo, da smo vam predali avtentične računovodske izkaze z obveznimi razkritji in poslovno poročilo, torej letno poročilo, ki je kot celota in po posameznih sestavnih delih skladno z zakonskimi zahtevami in z zahtevami primernega okvira računovodskega poročanja. V poslovnem poročilu ni bistvenih napak ali opustitev.
9. člen
(Izdaja revizorjevega poročila)
Dokler ni zadoščeno zahtevam iz 7. in 8. člena tega Stališča, izdaja revizorjevega poročila ni možna; o izjemah odločata odgovorni pooblaščeni revizor in direktor revizijske družbe.
Glavni izvedbeni postopki pri pregledu (preverjanju) poslovnega poročila
10. člen
(Vsebina izvedbenih postopkov)
Izvedbeni postopki pregleda običajno pomenijo, da revizor:
a. prebere predstavitve v poslovnem poročilu in primerja njihovo vsebino glede usklajenosti z informacijami v revidiranih računovodskih izkazih; primerja vrednosti (številke) v poslovnem poročilu s tistimi v revidiranih računovodskih izkazih ali ustreznih računovodskih razvidih; (ponovno) preračuna povečanja, zmanjšanja ali prikazane odstotke;
b. primerja nevrednostne informacije z revidiranimi računovodskimi izkazi;
c. razmisli, ali so razlage v poslovnem poročilu skladne z informacijami, pridobljenimi pri revidiranju računovodskih izkazov; opravi dodatna poizvedovanja pri poslovodstvu, če oceni, da je to potrebno;
d. pridobi razpoložljive predračunske računovodske informacije (na primer načrte, napovedi prodaje, zahtevke za nabavo osnovnih sredstev, finančne napovedi in projekcije) ter ugotavlja njihovo skladnost z revidiranimi računovodskimi izkazi;
e. poizve pri poslovodstvu in drugem osebju, ki je odgovorno za operativna področja (na primer prodajo, proizvodnjo, trženje) ter finančne in računovodske zadeve, o načrtih ali pričakovanjih, ki bi lahko vplivala na likvidnost in finančne vire družbe;
f. prebere zapisnike organov upravljanja (skupščine, nadzornega sveta in/ali drugih odborov), da bi prepoznal ukrepe, ki bi lahko vplivali na predstavitve v poslovnem poročilu; razmisli, ali so ti ukrepi v poslovnem poročilu ustrezno prikazani.
11. člen
(Opravljanje izvedbenih postopkov)
Postopki od a. do f. 10. člena tega Stališča so splošne usmeritve za delo revizorja, ki se glede na zakonsko zahtevane sestavine poslovnega poročila smiselno prilagajajo danim razmeram. Tako revizor pri pregledu poslovnega poročila:
a. v zvezi z uravnoteženo in celovito analizo razvoja in izidov poslovanja družbe ter njenega finančnega položaja primerja lastno delovno gradivo s predstavitvami iz točk a., b., c., d., e. in f. 10. člena tega Stališča;
b. v zvezi s pomembnimi poslovnimi dogodki, ki so nastopili po koncu poslovnega leta, lastno delovno gradivo primerja predvsem s predstavitvami iz točk a., c., d., e. in f. 10. člena tega Stališča;
c. v zvezi s pričakovanim razvojem družbe prouči predvsem informacije in predstavitve iz točk a., c., d., in f. 10. člena tega Stališča;
d. v zvezi z aktivnostmi na področju raziskav in razvoja lastno delovno gradivo (povezano z opravljenimi preveritvami upoštevanja SRS 2 in SRS 14) primerja predvsem s predstavitvami iz točk a., b., c., d., e in f. 10. člena tega Stališča;
e. v zvezi s podružnicami družbe in njihovimi aktivnostmi lastno delovno gradivo (povezano z opravljenimi preveritvami upoštevanja SRS 3, SRS 5, SRS 9, SRS 11, SRS 17, SRS 18, SRS 19, SRS 24 in SRS 25) primerja predvsem s predstavitvami iz točk a., b., c., d., e in f. 10. člena tega Stališča;
f. v zvezi z upravljanjem finančnih tveganj družbe ter njegovimi cilji in ukrepi primerja lastno delovno gradivo s predstavitvami iz točk a., b., c., d., e. in f. 10. člena tega Stališča;
g. v zvezi z izjavo o upravljanju družbe prouči predvsem informacije in predstavitve iz točk b., c., e. in f. 10. člena tega Stališča.
12. člen
(Preveritev sodil)
Revidiranec mora revizorja seznaniti s tem, katera sodila je uporabil za (ne)vključitev informacij v poslovno poročilo. Tako so na primer nekatere informacije že zajete v obveznih razkritjih in jih revidiranec v poslovnem poročilu povzema ali predstavlja preurejene. Ustreznost prikazov v poslovnem poročilu bo revizor presojal s primerjavo računovodskih izkazov s prilogo in revizorjevega delovnega gradiva ter pri tem uporabljal postopke iz 3., 10. in 11. člena tega Stališča.
Poročanje o pregledu letnega poročila
13. člen
(Vsebina poročanja)
Na podlagi opravljenih postopkov pregleda poslovnega poročila revizor poroča zgolj o skladnosti poslovnega poročila z revidiranimi računovodskimi izkazi. Sicer pa za poslovno poročilo ne daje nikakršnega zagotovila iz tehle razlogov:
a. večina zadev, obravnavanih v poslovnem poročilu, je plod subjektivnih in kakovostnih dejavnikov, ki jih je težko objektivno izmeriti; enako velja tudi za sodila o zadevah, obravnavanih v poslovnem poročilu;
b. zaradi navedenega pod (a) ni možno izvesti postopkov preverjanj glede na vrsto, obseg in čas, kar je običajno za izvedbo revizijskih postopkov (gre za omejene postopke);
c. obseg in kakovost dokazov, zbranih pri pregledu poslovnega poročila, sta v primerjavi z dokazi, zbranimi pri revidiranju, omejena; gre bolj za prepričevalne kot za prepričljive dokaze, značilne za revidiranje.
14. člen
(Odstavek o skladnosti)
Če revizor na podlagi izvedenih postopkov pregleda poslovnega poročila iz 2. do 12. člena tega Stališča ugotovi, da je poslovno poročilo v vseh pomembnejših pogledih predstavljeno v skladu z zakonskimi zahtevami o obsegu predstavitev v njem ter da v njem ni pomembnih neskladnosti z revidiranimi računovodskimi izkazi, v svojem poročilu (Prilogi 1 in 2) za odstavkom z mnenjem doda Odstavek o drugi zadevi, ki se glasi:
Poslovno poročilo je skladno z revidiranimi računovodskimi izkazi.
15. člen
(Odmiki)
V primerih iz 16., 17., 18. in 19. člena tega Stališča revizor v poročilu o revidiranih računovodskih izkazih poroča o odmikih od zadovoljivih predstavitev v poslovnem poročilu.
16. člen
(Opustitev informacij)
V primeru, ko so zakonsko zahtevane informacije v poslovnem poročilu neupravičeno izpuščene (točka a. prvega odstavka 3. člena tega Stališča), revizor v svojem poročilu za odstavkom z mnenjem doda Odstavek o drugi zadevi s tole vsebino:
Družba XYZ, d. d. (d. o. o.), v poslovnem poročilu ni predstavila in razkrila informacij (navesti je treba opis zakonsko zahtevanih informacij), čeprav bi jih v skladu z zahtevo o popolnosti predstavitev in razkritij o delovanju morala predstaviti in razkriti. Opustitev teh informacij ne vpliva na izraženo mnenje o revidiranih računovodskih izkazih družbe XYZ, d. d. (d. o. o.), za leto XXXX.
17. člen
(Pomembna neskladnost)
V primeru, da revizor ugotovi pomembno neskladnost med informacijami v poslovnem poročilu in informacijami v revidiranih računovodskih izkazih (točka b. prvega odstavka 3. člena tega Stališča) in poslovodstvo informacij v poslovnem poročilu ne želi uskladiti z informacijami v računovodskih izkazih, ima Odstavek o drugi zadevi na primer tole vsebino:
Informacije v poslovne poročilu (navesti je treba opis teh informacij) po naši oceni niso v skladu z informacijami v revidiranih računovodskih izkazih, prikazanih na strani XX. Navedena(e) neskladnost(i) ne vpliva(jo) na izraženo mnenje o revidiranih računovodskih izkazih družbe XYZ, d. d. (d. o. o.), za leto XXXX.
18. člen
(Neskladnost s predračunskimi in drugimi informacijami)
Če revizor ugotovi, da so razkritja in predstavitve v poslovnem poročilu pomembno neskladni s proučenimi predračunskimi in drugimi informacijami (na primer načrti, napovedmi prodaje, naložb, finančnimi napovedmi in/ali projekcijami), ki bi morale biti podlaga za razkritja in predstavitve v poslovnem poročilu (točka c. prvega odstavka 3. člena tega Stališča), take ugotovitve izrazi v Odstavku o drugi zadevi na tale način:
Informacije v poslovnem poročilu (opis informacij) smo proučili glede na njihovo skladnost z usmeritvami, predpostavkami, načini vrednotenja in predstavitvami, ki jih običajno uporablja poslovodstvo. Na podlagi postopkov, ki smo jih izvedli pri proučevanju informacij, predstavljenih v poslovnem poročilu, smo ocenili, da te informacije niso v skladu z običajnimi usmeritvami, predpostavkami, načini vrednotenja in predstavitvami, ker... (navesti je treba dejstva, ki kažejo, da gre za pomembno napačno navedbo). Navedena(e) neskladnost(i) ne vpliva(jo) na izraženo mnenje o revidiranih računovodskih izkazih družbe XYZ, d. d., (d. o. o.) za leto XXXX.
19. člen
(Neopravljeni postopki)
Če revizor ne more opraviti postopkov, s katerimi bi pridobil zadostna spoznanja o neoporečnosti predstavitev v poslovnem poročilu, to zapiše Odstavku o drugi zadevi na tale način:
Predstavitve in razkritja v poslovnem poročilu smo pregledali glede na skladnost z drugimi sestavinami letnega poročila. Vendar pa pri preverjanju zahtevanih informacij v poslovnem poročilu nismo mogli opraviti nekaterih postopkov, ki jih zahtevata MSR 720 in Stališče 1 revizijskega sveta Slovenskega inštituta za revizijo, ker... (navesti je treba vzroke za omejitve preverjanj oziroma pregleda). Ta(e) omejitev(tve) ne vpliva(jo) na izraženo mnenje o revidiranih računovodskih izkazih družbe XYZ, d. d., (d. o. o.) za leto XXXX.
20. člen
(Poslovno poročilo ni izročeno)
Če družba revizorju ni izročila poslovnega poročila, revizor v Odstavku o drugi zadevi zapiše:
Poslovnega poročila družbe nismo pregledali, ker nam ga družba do dneva zaključka revizije računovodskih izkazov ni predložila.
DATUM UVELJAVITVE IN UPORABE TER POJASNILA TEGA STALIŠČA
21. člen
(Datum uveljavitve)
To Stališče začne veljati osmi dan po objavi v Uradnem listu RS; uporabljati se začne pri revidiranju računovodskih izkazov in pregledu letnih poročil za leto 2010. Z uveljavitvijo tega Stališča preneha veljati Stališče 1, ki ga je sprejel Revizijski svet Inštituta na 12. redni seji 9. novembra 2006 (Uradni list RS, št. 124/06 in 14/07 – popravek).
22. člen
(Pojasnila in tolmačenje)
Za pojasnila in tolmačenje posameznih točk tega Stališča je pristojen Revizijski svet Inštituta oziroma po pooblastilu Revizijskega sveta Inštituta strokovne službe Inštituta.
                                                        Priloga 1

 Zgled revizorjevega poročila, skladnega z MSR 700 – Oblikovanje
  mnenja in poročanje o računovodskih izkazih – in Stališčem 1 –
 Revizorjev pregled in poročanje o letnem poročilu (Računovodski
    izkazi s pojasnili so pripravljeni v skladu s Slovenskimi
                    računovodskimi standardi)

                  POROČILO NEODVISNEGA REVIZORJA

   (USTREZNI NASLOVNIK)
   Revidirali smo priložene računovodske izkaze gospodarske
družbe ABC, ki vključujejo bilanco stanja na dan 31. decembra

izkaz denarnih tokov za tedaj končano leto ter povzetek bistvenih
računovodskih usmeritev in druge pojasnjevalne informacije.
Pregledali smo tudi poslovno poročilo.

   Odgovornost poslovodstva za računovodske izkaze

   Poslovodstvo je odgovorno za pripravo in pošteno predstavitev
teh računovodskih izkazov v skladu s Slovenskimi računovodskimi
standardi in za tako notranje kontroliranje, kot je v skladu z
odločitvijo poslovodstva potrebno, da omogoči pripravo
računovodskih izkazov, ki ne vsebujejo pomembno napačne navedbe
zaradi prevare ali napake.

   Revizorjeva odgovornost
   Naša odgovornost je izraziti mnenje o teh računovodskih
izkazih na podlagi naše revizije. Revizijo smo opravili v skladu
z Mednarodnimi standardi revidiranja. Ti standardi zahtevajo od
nas izpolnjevanje etičnih zahtev ter načrtovanje in izvedbo
revizije za pridobitev sprejemljivega zagotovila, da računovodski
izkazi ne vsebujejo pomembno napačne navedbe.
   Revizija vključuje izvajanje postopkov za pridobitev
revizijskih dokazov o zneskih in razkritjih v računovodskih
izkazih. Izbrani postopki so odvisni od revizorjeve presoje in
vključujejo tudi ocenjevanje tveganj pomembno napačne navedbe v
računovodskih izkazih zaradi prevare ali napake. Pri ocenjevanju
teh tveganj prouči revizor notranje kontroliranje, povezano s
pripravljanjem in poštenim predstavljanjem računovodskih izkazov
družbe, da bi določil okoliščinam ustrezne revizijske postopke,
ne pa, da bi izrazil mnenje o uspešnosti notranjega kontroliranja
družbe. Revizija vključuje tudi ovrednotenje ustreznosti
uporabljenih računovodskih usmeritev in utemeljenosti
računovodskih ocen poslovodstva kot tudi ovrednotenje celotne
predstavitve računovodskih izkazov.
   Verjamemo, da so pridobljeni revizijski dokazi zadostni in
ustrezni kot osnova za naše revizijsko mnenje.

   Mnenje

   Po našem mnenju računovodski izkazi v vseh pomembnih pogledih
pošteno predstavljajo (ali so resničen in pošten prikaz) finančni
položaj (finančnega položaja) družbe ABC na dan 31. decembra 20X1
ter njen (njenega) poslovni izid (poslovnega izida) in denarne
tokove (denarnih tokov) za tedaj končano leto v skladu s
Slovenskimi računovodskimi standardi.

   Odstavek o drugi zadevi
   Poslovno poročilo je skladno z revidiranimi računovodskimi
izkazi.

                                                          REVIZOR

   Datum
   Naslov  
 Priloga 2

 Zgled revizorjevega poročila, skladnega z MSR 700 – Oblikovanje
  mnenja in poročanje o računovodskih izkazih – in Stališčem 1 –
 Revizorjev pregled in poročanje o letnem poročilu (Računovodski
    izkazi s pojasnili so pripravljeni v skladu z Mednarodnimi
   standardi računovodskega poročanja, kot jih je sprejela EU)

                  POROČILO NEODVISNEGA REVIZORJA
   (USTREZNI NASLOVNIK)
   Revidirali smo priložene računovodske izkaze gospodarske
družbe ABC, ki vključujejo bilanco stanja na dan 31. decembra

izkaz denarnih tokov za tedaj končano leto ter povzetek bistvenih
računovodskih usmeritev in druge pojasnjevalne informacije.
Pregledali smo tudi poslovno poročilo.

   Odgovornost poslovodstva za računovodske izkaze
   Poslovodstvo je odgovorno za pripravo in pošteno predstavitev
teh računovodskih izkazov v skladu z Mednarodnimi standardi
računovodskega poročanja, kot jih je sprejela EU, in za tako
notranje kontroliranje, kot je v skladu z odločitvijo
poslovodstva potrebno, da omogoči pripravo računovodskih izkazov,
ki ne vsebujejo pomembno napačne navedbe zaradi prevare ali
napake.

   Revizorjeva odgovornost
   Naša odgovornost je izraziti mnenje o teh računovodskih
izkazih na podlagi naše revizije. Revizijo smo opravili v skladu
z Mednarodnimi standardi revidiranja. Ti standardi zahtevajo od
nas izpolnjevanje etičnih zahtev ter načrtovanje in izvedbo
revizije za pridobitev sprejemljivega zagotovila, da računovodski
izkazi ne vsebujejo pomembno napačne navedbe.
   Revizija vključuje izvajanje postopkov za pridobitev
revizijskih dokazov o zneskih in razkritjih v računovodskih
izkazih. Izbrani postopki so odvisni od revizorjeve presoje in
vključujejo tudi ocenjevanje tveganj pomembno napačne navedbe v
računovodskih izkazih zaradi prevare ali napake. Pri ocenjevanju
teh tveganj prouči revizor notranje kontroliranje, povezano s
pripravljanjem in poštenim predstavljanjem računovodskih izkazov
družbe, da bi določil okoliščinam ustrezne revizijske postopke,
ne pa, da bi izrazil mnenje o uspešnosti notranjega kontroliranja
družbe. Revizija vključuje tudi ovrednotenje ustreznosti
uporabljenih računovodskih usmeritev in utemeljenosti
računovodskih ocen poslovodstva kot tudi ovrednotenje celotne
predstavitve računovodskih izkazov.
   Verjamemo, da so pridobljeni revizijski dokazi zadostni in
ustrezni kot osnova za naše revizijsko mnenje.
   Mnenje

   Po našem mnenju računovodski izkazi v vseh pomembnih pogledih
pošteno predstavljajo (ali so resničen in pošten prikaz) finančni
položaj (finančnega položaja) družbe ABC na dan 31. decembra 20X1
ter njen (njenega) poslovni izid (poslovnega izida) in denarne
tokove (denarnih tokov) za tedaj končano leto v skladu z
Mednarodnimi standardi računovodskega poročanja, kot jih je
sprejela EU.
   Odstavek o drugi zadevi

   Poslovno poročilo je skladno z revidiranimi računovodskimi
izkazi.
                                                          REVIZOR
   Datum
   Naslov



_______________________
   [1] Revizor navede naziv izkazov, ki so bili pregledani, kar
pomeni da namesto izkaza poslovnega izida lahko navede izkaz
poslovnega izida in drugega vseobsegajočega donosa ali izkaz
celotnega vseobsegajočega donosa.

   [2] Revizor navede naziv izkazov, ki so bili pregledani, kar
pomeni da namesto izkaza poslovnega izida lahko navede izkaz
poslovnega izida in drugega vseobsegajočega donosa ali izkaz
celotnega vseobsegajočega donosa.                                
Št. 3/2011
Ljubljana, dne 3. marca 2011
Predsednica
Revizijskega sveta
Slovenskega inštituta za revizijo
Sonja Anadolli l.r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti