Uradni list

Številka 108
Uradni list RS, št. 108/2009 z dne 28. 12. 2009
Uradni list

Uradni list RS, št. 108/2009 z dne 28. 12. 2009

Kazalo

4915. Odlok o proračunu Občine Pivka za leto 2010, stran 14852.

Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi – UPB-2 (Uradni list RS, št. 100/05, 60/07 in 94/07), 29. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 79/99, 124/00, 79/01, 30/02, 56/02 – ZJU,127/06 – ZJZP, 14/07 – ZSPDPO, 109/08 in 49/09) in 16. člena Statuta Občine Pivka (Uradni list RS, št. 58/99 in spremembe) je Občinski svet Občine Pivka na 25. seji dne 16. 12. 2009 sprejel
O D L O K
o proračunu Občine Pivka za leto 2010
1. SPLOŠNA DOLOČBA
1. člen
S tem odlokom se za Občino Pivka za leto 2010 določajo proračun, postopki izvrševanja proračuna ter obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja na ravni občine (v nadaljnjem besedilu: proračun).
2. VIŠINA SPLOŠNEGA DELA PRORAČUNA IN STRUKTURA POSEBNEGA DELA PRORAČUNA
2. člen
Splošni del proračuna na ravni podskupin kontov se določa v naslednjih zneskih:
+--------------------------------------------+---------------+
|A. BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV            |          v EUR|
+--------------------------------------------+---------------+
|Skupina/Podskupina kontov                   |  Proračun leta|
|                                            |           2010|
+-------+------------------------------------+---------------+
|I.     |SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74)    |      9.808.465|
+-------+------------------------------------+---------------+
|       |TEKOČI PRIHODKI (70+71)             |      5.465.132|
+-------+------------------------------------+---------------+
|70     |DAVČNI PRIHODKI                     |      4.221.844|
+-------+------------------------------------+---------------+
|       |700 Davki na dohodek in dobiček     |      3.414.526|
+-------+------------------------------------+---------------+
|       |703 Davki na premoženje             |        505.975|
+-------+------------------------------------+---------------+
|       |704 Domači davki na blago in        |        301.343|
|       |storitve                            |               |
+-------+------------------------------------+---------------+
|       |706 Drugi davki                     |              0|
+-------+------------------------------------+---------------+
|71     |NEDAVČNI PRIHODKI                   |      1.243.288|
+-------+------------------------------------+---------------+
|       |710 Udeležba na dobičku in dohodki  |      1.108.584|
|       |od premoženja                       |               |
+-------+------------------------------------+---------------+
|       |711 Takse in pristojbine            |          3.000|
+-------+------------------------------------+---------------+
|       |712 Denarne kazni                   |          2.005|
+-------+------------------------------------+---------------+
|       |713 Prihodki od prodaje blaga in    |         49.399|
|       |storitev                            |               |
+-------+------------------------------------+---------------+
|       |714 Drugi nedavčni prihodki         |         80.300|
+-------+------------------------------------+---------------+
|72     |KAPITALSKI PRIHODKI                 |        435.596|
+-------+------------------------------------+---------------+
|       |720 Prihodki od prodaje osnovnih    |        384.596|
|       |sredstev                            |               |
+-------+------------------------------------+---------------+
|       |721 Prihodki od prodaje zalog       |              0|
+-------+------------------------------------+---------------+
|       |722 Prihodki od prodaje zemljišč in |         51.000|
|       |neopred. dolg. sredstev             |               |
+-------+------------------------------------+---------------+
|73     |PREJETE DONACIJE                    |          6.000|
+-------+------------------------------------+---------------+
|       |730 Prejete donacije iz domačih     |          6.000|
|       |virov                               |               |
+-------+------------------------------------+---------------+
|       |731 Prejete donacije iz tujine      |              0|
+-------+------------------------------------+---------------+
|74     |TRANSFERNI PRIHODKI                 |      3.901.737|
+-------+------------------------------------+---------------+
|       |740 Transferni prihodki iz drugih   |      2.422.697|
|       |javnofinančnih institucij           |               |
+-------+------------------------------------+---------------+
|       |741 Prejeta sredstva iz državnega   |      1.479.040|
|       |proračuna iz sredstev EU            |               |
+-------+------------------------------------+---------------+
|II.    |SKUPAJ ODHODKI (40+41+42+43)        |     10.108.465|
+-------+------------------------------------+---------------+
|40     |TEKOČI ODHODKI                      |      1.949.897|
+-------+------------------------------------+---------------+
|       |400 Plače in drugi izdatki          |        367.731|
|       |zaposlenim                          |               |
+-------+------------------------------------+---------------+
|       |401 Prispevki delodajalcev za       |         62.003|
|       |socialno varnost                    |               |
+-------+------------------------------------+---------------+
|       |402 Izdatki za blago in storitve    |      1.457.867|
+-------+------------------------------------+---------------+
|       |403 Plačila domačih obresti         |         56.950|
+-------+------------------------------------+---------------+
|       |409 Rezerve                         |          5.346|
+-------+------------------------------------+---------------+
|41     |TEKOČI TRANSFERI                    |      2.268.302|
+-------+------------------------------------+---------------+
|       |410 Subvencije                      |        224.172|
+-------+------------------------------------+---------------+
|       |411 Transferi posameznikom in       |        765.833|
|       |gospodinjstvom                      |               |
+-------+------------------------------------+---------------+
|       |412 Transferi neprofitnim           |        347.114|
|       |organizacijam in ustanovam          |               |
+-------+------------------------------------+---------------+
|       |413 Drugi tekoči domači transferi   |        931.183|
+-------+------------------------------------+---------------+
|       |414 Tekoči transferi v tujino       |              0|
+-------+------------------------------------+---------------+
|42     |INVESTICIJSKI ODHODKI               |      5.685.824|
+-------+------------------------------------+---------------+
|       |420 Nakup in gradnja osnovnih       |      5.685.824|
|       |sredstev                            |               |
+-------+------------------------------------+---------------+
|43     |INVESTICIJSKI TRANSFERI             |        204.442|
+-------+------------------------------------+---------------+
|       |431 Investicijski transferi         |        179.690|
+-------+------------------------------------+---------------+
|       |432 Investicijski transferi         |         24.752|
|       |proračunskim uporabnikom            |               |
+-------+------------------------------------+---------------+
|III.   |PRORAČUNSKI PRESEŽEK (I.-II.)       |        300.000|
|       |(PRORAČUNSKI PRIMANJKLJAJ)          |               |
+------------------------------------------------------------+
|B. RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB                       |
+-------+------------------------------------+---------------+
|IV.    |PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN    |              0|
|       |PRODAJA KAPITALSKIH DELEŽEV         |               |
|       |(750+751+752)                       |               |
+-------+------------------------------------+---------------+
|75     |PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL       |              0|
+-------+------------------------------------+---------------+
|       |750 Prejeta vračila danih posojil   |              0|
+-------+------------------------------------+---------------+
|       |751 Prodaja kapitalskih deležev     |              0|
+-------+------------------------------------+---------------+
|       |752 Kupnine iz naslova privatizacije|              0|
+-------+------------------------------------+---------------+
|V.     |DANA POSOJILA IN POVEČANJE          |              0|
|       |KAPITALSKIH DELEŽEV                 |               |
|       |(440+441+442+443)                   |               |
+-------+------------------------------------+---------------+
|44     |DANA POSOJILA IN POVEČANJE          |              0|
|       |KAPITALSKIH DELEŽEV                 |               |
+-------+------------------------------------+---------------+
|       |440 Dana posojila                   |              0|
+-------+------------------------------------+---------------+
|       |441 Povečanje kapitalskih deležev in|              0|
|       |naložb                              |               |
+-------+------------------------------------+---------------+
|       |442 Poraba sredstev kupnin iz       |              0|
|       |naslova privatizacije               |               |
+-------+------------------------------------+---------------+
|       |443 Povečanje namenskega premoženja |              0|
|       |v javnih skladih in drugih osebah   |               |
|       |javnega prava, ki imajo premoženje v|               |
|       |svoji lasti                         |               |
+-------+------------------------------------+---------------+
|VI.    |PREJETA MINUS DANA POSOJILA IN      |              0|
|       |SPREMEMBE KAPITALSKIH DELEŽEV (IV.- |               |
|       |V.)                                 |               |
+------------------------------------------------------------+
|C. RAČUN FINANCIRANJA                                       |
+-------+------------------------------------+---------------+
|VII.   |ZADOLŽEVANJE (500)                  |        300.000|
+-------+------------------------------------+---------------+
|50     |ZADOLŽEVANJE                        |              0|
+-------+------------------------------------+---------------+
|       |500 Domače zadolževanje             |        300.000|
+-------+------------------------------------+---------------+
|VIII.  |ODPLAČILA DOLGA (550)               |              0|
+-------+------------------------------------+---------------+
|55     |ODPLAČILA DOLGA                     |              0|
+-------+------------------------------------+---------------+
|       |550 Odplačila domačega dolga        |              0|
+-------+------------------------------------+---------------+
|IX.    |POVEČANJE (ZMANJŠANJE) SREDSTEV NA  |              0|
|       |RAČUNIH (I.+IV.+VII.-II.-V.-VIII.)  |               |
+-------+------------------------------------+---------------+
|X.     |NETO ZADOLŽEVANJE (VII.-VIII.)      |        300.000|
+-------+------------------------------------+---------------+
|XI.    |NETO FINANCIRANJE (VI.+VII.-VIII.-  |        300.000|
|       |IX.)                                |               |
+-------+------------------------------------+---------------+
|       |STANJE SREDSTEV NA RAČUNIH DNE 31.  |              0|
|       |12. PRETEKLEGA LETA                 |               |
+-------+------------------------------------+---------------+
|       |9009 Splošni sklad za drugo         |              0|
+-------+------------------------------------+---------------+
Posebni del proračuna in načrt razvojnih programov sta prilogi k temu odloku in se objavita na spletni strani Občine Pivka.
3. POSTOPKI IZVRŠEVANJA PRORAČUNA
3. člen
Za izvrševanje proračuna je odgovoren župan Občine Pivka Robert Smrdelj. Odredbodajalec proračuna je župan, oziroma od njega pooblaščena oseba.
4. člen
Namenski prihodki proračuna so poleg prihodkov, določenih v prvem stavku prvega odstavka 43. člena ZJF, tudi naslednji prihodki:
1. prihodki požarne takse po 59. členu Zakona o varstvu pred požarom (Uradni list RS, št. 71/93 in 87/01),
2. prihodki pristojbine za vzdrževanje gozdnih cest,
3. prihodki takse za obremenjevanje vode,
4. prihodki drugih ekoloških taks,
5. koncesijska dajatev,
6. turistična taksa.
5. člen
Župan odloča o prerazporeditvi pravic porabe med proračunskimi postavkami v okviru posameznega programskega področja proračunske porabe v posebnem delu proračuna, če nastanejo zato utemeljeni razlogi, če je na določenih postavkah manjša realizacija, na drugih pa nastane potreba po dodatnih sredstvih ali če to narekuje dinamika izvajanja investicij in realizacija. Župan odloča o prerazporeditvi pravic porabe med proračunskimi postavkami tudi med programskimi področji proračunske porabe v posebnem delu proračuna, če je to potrebno za pridobivanje sredstev iz nacionalnih in evropskih razpisov, ter zaradi drugih utemeljenih razlogov.
Župan odloča o prerazporeditvi pravic porabe med proračunskimi postavkami tudi v Načrtu razvojnih programov za obdobje 2010–2013, če je to potrebno za pridobivanje sredstev iz nacionalnih in evropskih razpisov, ter zaradi drugih utemeljenih razlogov.
Župan s poročilom o izvrševanju proračuna v mesecu juliju in konec leta z zaključnim računom poroča občinskemu svetu o veljavnem proračunu za leto 2010 in njegovi realizaciji.
Med izvrševanjem proračuna se lahko odpre nov konto oziroma poveča obseg sredstev na kontu za izdatke na postavki, kjer pri planiranju proračuna ni bilo mogoče predvideti prejemnika proračunskih sredstev ali načina izvedbe posamezne naloge. Nov konto se odpre v okviru že odprte proračunske postavke.
Med izvrševanjem proračuna lahko župan odpre nove postavke v proračunu, ki jih pri planiranju proračuna ni bilo mogoče prevideti, oziroma če je to potrebno za pridobivanje sredstev iz nacionalnih in evropskih razpisov, ter zaradi drugih utemeljenih razlogov. Sredstva za nove odprte postavke se zagotovijo iz namenskih prejemkov in s prerazporeditvijo sredstev iz drugih postavk.
6. člen
Postavke v bilanci prihodkov in odhodkov, ki se ne bodo deloma ali v celoti realizirale v proračunu za leto 2010, se lahko prenesejo v proračun za leto 2011.
7. člen
Neposredni uporabnik lahko v tekočem letu razpiše javno naročilo za celotno vrednost projekta, ki je vključen v načrt razvojnih programov, če so zanj načrtovane pravice porabe na proračunskih postavkah v sprejetem proračunu.
Neposredni uporabnik lahko v tekočem letu za projekte iz načrta razvojnih programov prične s postopkom prevzemanja obveznosti za celotno vrednost projekta, ki je vključen v načrt razvojnih programov.
8. člen
Župan lahko spreminja vrednost projektov v načrtu razvojnih programov. Projekti, za katere se zaradi prenosa plačil v tekoče leto, zaključek financiranja prestavi iz predhodnega v tekoče leto, se uvrstijo v načrt razvojnih programov po uveljavitvi proračuna.
Novi projekti se uvrstijo v načrt razvojnih programov na podlagi odločitve občinskega sveta, razen v primeru, če gre za pridobivanje sredstev iz nacionalnih in evropskih razpisov, ter zaradi drugih utemeljenih razlogov.
9. člen
Proračunski skladi so:
1. račun proračunske rezerve, oblikovane po ZJF,
2. proračunski sklad – taksa za obremenjevanje vode,
3. proračunski sklad – taksa za obremenjevanje okolja.
Proračunska rezerva se v letu 2010 oblikuje v višini 5.346,00 EUR.
Na predlog za finance pristojnega organa občinske uprave odloča o uporabi sredstev proračunske rezerve za namene iz drugega odstavka 49. člena ZJF do višine 12.519 EUR župan in o tem obvešča občinski svet.
4. POSEBNOSTI UPRAVLJANJA IN PRODAJE STVARNEGA IN FINANČNEGA PREMOŽENJA DRŽAVE
10. člen
Če so izpolnjeni pogoji iz tretjega odstavka 77. člena ZJF, lahko župan dolžniku do višine 1.000 EUR odpiše oziroma delno odpiše plačilo dolga.
5. OBSEG ZADOLŽEVANJA IN POROŠTEV OBČINE IN JAVNEGA SEKTORJA
11. člen
Če proračunski prihodki pritekajo neenakomerno, se lahko za začasno kritje odhodkov porabijo:
a) sredstva rezerv občine,
b) občina se lahko zadolži za sredstva sofinanciranja investicije iz proračuna Evropske unije največ do višine odobrenih sredstev in največ za obdobje do prejema teh sredstev,
c) najame kratkoročno posojilo do 5% sprejetega proračuna. Ta omejitev ne velja za zadolžitev občine iz b) odstavka tega člena. O kratkoročnem zadolževanju odloča župan.
Občina se lahko zadolžuje v skladu z zakonom, ki ureja javne finance. Občina se v tekočem proračunskem letu lahko zadolži, v obsegu, ki skupaj z obstoječim stanjem dolgov ne presega 20% realiziranih prihodkov iz bilance prihodkov in odhodkov proračuna v letu pred letom zadolževanja brez prejetih donacij in transfernih prihodkov iz državnega proračuna za investicije in če odplačilo glavnic in obresti v posameznem letu odplačila ne preseže 5% realiziranih prihodkov iz bilance prihodkov in odhodkov proračuna v letu pred letom zadolževanja, zmanjšanih za prejete donacije in transferne prihodke iz državnega proračuna za investicije.
Ne glede na omejitev iz prejšnjega odstavka se lahko občina zadolžuje za financiranje investicij na področju osnovnega šolstva, stanovanjske gradnje, oskrbe z vodo in javne infrastrukture za ravnanje z odpadno vodo ter investicij, ki so sofinancirane iz sredstev skladov Evropske unije, če odplačilo glavnice in obresti v posameznem letu ne preseže dodatnih 3% realiziranih prihodkov iz bilance prihodkov in odhodkov sprejetega proračuna, zmanjšanih za prejete donacije in transferne prihodke iz državnega proračuna za investicije in če doba odplačevanja ni daljša od ekonomske življenjske dobe investicije.
O dolgoročni zadolžitvi odloča Občinski svet Občine Pivka. Pogodbe o dolgoročnem zadolževanju sklepa župan na podlagi sprejetega proračuna in ob predhodnem soglasju ministra, pristojnega za finance.
V primeru, da občina ugotovi, da so obveznosti za odplačilo glavnice in obresti iz naslova obstoječega zadolževanja neugodne, lahko obstoječe zadolževanje nadomesti z novim ugodnejšim zadolževanjem. Nadomestitev izvede komisija, ki jo imenuje župan.
Obseg poroštev občine za izpolnitev obveznosti javnih zavodov in javnih podjetij, katerih ustanoviteljica je Občina Pivka, v letu 2010 ne sme preseči skupne višine 5% realiziranih prihodkov iz bilance prihodkov in odhodkov proračuna leta pred letom, v katerem se daje poroštvo.
Zaradi kritja presežkov odhodkov nad prihodki v bilanci prihodkov in odhodkov, presežkov izdatkov nad prejemki v računu finančnih terjatev in naložb ter odplačila dolgov v računu financiranja se občina za proračun leta 2010 lahko zadolži do višine 300.000 eurov.
12. člen
Pravne osebe javnega sektorja na ravni občine (javni zavodi in javna podjetja, katerih ustanoviteljica je občina) se lahko v letu 2010 zadolžijo le s soglasjem ustanovitelja.
6. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE
13. člen
V obdobju začasnega financiranja Občine Pivka v letu 2011, če bo začasno financiranje potrebno, se uporablja ta odlok in sklep o določitvi začasnega financiranja.
14. člen
Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 3201-25/2009
Pivka, dne 16. decembra 2009
Župan
Občine Pivka
Robert Smrdelj l.r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti