Uradni list

Številka 23
Uradni list RS, št. 23/2010 z dne 22. 3. 2010
Uradni list

Uradni list RS, št. 23/2010 z dne 22. 3. 2010

Kazalo

982. Odlok o ustanovitvi organa skupne občinske uprave »Medobčinski inšpektorat in redarstvo občin Škofljica in Ig«, stran 3201.

Na podlagi 6. člena Odloka o organizaciji in delovnem področju občinske uprave Občine Škofljica (Uradni list RS, št. 99/99) ter 6. člena Odloka o organizaciji in delovnem področju občinske uprave Občine Ig (Uradne objave, Mostiščar št. 2/2000), ter v skladu z 49.a členom Zakona o lokalni samoupravi – (Uradno prečiščeno besedilo ZLS-UPB2), (Uradni list RS, št. 94/07), s spremembami in dopolnitvami (Uradni list RS, št. 76/08 in 79/09) sta Občinski svet Občine Škofljica na 32. redni seji dne 2. 3. 2010 in Občinski svet Občine Ig na 22. redni seji dne 10. 3. 2010 sprejela
O D L O K
o ustanovitvi organa skupne občinske uprave »Medobčinski inšpektorat in redarstvo občin Škofljica in Ig«
I. SPLOŠNE DOLOČBE
1. člen
S tem odlokom se ustanovi organ skupne občinske uprave (v nadaljevanju: skupna uprava), določi njegovo ime in sedež, delovno področje, notranja organizacija, vodenje ter zagotavljanje sredstev in drugih pogojev za njegovo delo.
S tem odlokom so določene pravice in obveznosti občin ustanoviteljic in njihovih organov v razmerju do skupne uprave in v medsebojnih razmerjih.
2. člen
Občini Škofljica in Ig ustanovita skupno upravo »Medobčinski inšpektorat in redarstvo občin Škofljica in Ig« za skupno opravljanje nalog občinske uprave na področju medobčinske inšpekcije in medobčinskega redarstva.
3. člen
Sedež skupne uprave Medobčinskega inšpektorata in redarstva občin Škofljica in Ig je v Občini Škofljica, Šmarska cesta 3, Škofljica.
Skupna uprava uporablja žig okrogle oblike. Ob zunanjem robu žiga je napis: »Medobčinski inšpektorat občin Škofljica in Ig«, v sredini žiga je zgoraj napis »in redarstvo«, v sredini pa grba obeh občin.
4. člen
Ustanoviteljske pravice občin, razen sprejema sprememb in dopolnitev tega odloka ter zagotavljanja proračunskih sredstev za delovanje skupne uprave, za kar sta pristojna občinska sveta, izvršujeta župana občin ustanoviteljic.
Župana na predlog vodje skupne uprave sprejmeta kadrovski načrt, program dela in finančni načrt skupne uprave, nadzorujeta delo ter dajeta skupne usmeritve glede splošnih vprašanj organiziranja in delovanja skupne uprave.
Župan sedežne občine imenuje in razrešuje vodjo skupne uprave po predhodnem soglasju župana občine soustanoviteljice.
II. NALOGE IN ORGANIZACIJA DELA
5. člen
Medobčinski inšpektorat je enovit organ.
6. člen
Skupna uprava opravlja upravne in strokovne naloge občinskih uprav občin ustanoviteljic, in sicer: naloge občinske inšpekcije in občinskega redarstva.
Svoje naloge opravlja skupna uprava v skladu z zakonom, podzakonskimi predpisi in predpisi občin ustanoviteljic.
7. člen
Medobčinski inšpektorat in redarstvo je prekrškovni organ občin ustanoviteljic skupne uprave.
Pooblaščene uradne osebe medobčinskega inšpektorata in redarstva vodijo prekrškovni postopek in odločajo o prekrških iz občinske pristojnosti, določenih s predpisi, ki so objavljeni na spletnih straneh občin ustanoviteljic.
Plačane globe za prekrške, ki jih izreče medobčinski inšpektorat in redarstvo, so prihodek proračuna občine, na območju katere je bil prekršek storjen oziroma katere predpis je bil kršen.
8. člen
Pri odločanju v upravnih zadevah iz občinske pristojnosti nastopa skupna uprava kot organ tiste občine ustanoviteljice, v katere krajevno pristojnost zadeva spada.
Skupna uprava mora pri izvrševanju svojih nalog ravnati po usmeritvah župana in direktorja občinske uprave občine ustanoviteljice, v katere krajevno pristojnost zadeva spada oziroma, za katero izvršuje nalogo.
O izločitvi zaposlenega v skupni upravi odloča direktor občinske uprave, v katere krajevno pristojnost zadeva spada. V primeru izločitve vodje skupne uprave pa o stvari tudi odloči.
Za škodo, povzročeno z nezakonitim delom zaposlenega v skupni upravi odgovarjajo občine ustanoviteljice solidarno.
9. člen
Skupno upravo vodi vodja, ki ga po predhodnem soglasju župana občine soustanoviteljice imenuje in razrešuje župan sedežne občine v skladu z Zakonom o javnih uslužbencih.
Vodja skupne uprave je vodja medobčinskega inšpektorata in redarstva kot prekrškovnega organa občin ustanoviteljic.
Vodja skupne uprave ima status uradnika na položaju.
Župana lahko skleneta pisni sporazum, da bo naloge vodje skupne uprave opravljal direktor občinske uprave.
10. člen
Vodja skupne uprave odgovarja za izvrševanje nalog, ki spadajo v krajevno pristojnost posamezne občine ustanoviteljice, županu in direktorju občinske uprave te občine, za delo skupne uprave v celoti pa skupaj obema županoma občin ustanoviteljic.
Vodja skupne uprave predstavlja skupno upravo, organizira opravljanje nalog, odloča v upravnih zadevah iz pristojnosti uprave ter izvaja vse druge naloge, ki so potrebne za zagotovitev pravočasnega in strokovnega dela skupne uprave.
11. člen
Občina, v kateri ima skupna uprava sedež, ima za javne uslužbence skupne uprave status delodajalca. Javni uslužbenci sklenejo delovno razmerje v Občini Škofljica.
Pravice in dolžnosti delodajalca na podlagi pooblastila župana občine soustanoviteljice izvršuje župan sedežne občine.
12. člen
Akt o sistemizaciji delovnih mest skupne uprave sprejmeta župana občin ustanoviteljic na predlog vodje skupne uprave.
III. SREDSTVA ZA DELO
13. člen
Sredstva za delo skupne uprave in druga materialna sredstva zagotavljata občini ustanoviteljici vsaka do ene polovice.
14. člen
Skupna uprava opravlja svoje delo v upravnih prostorih na naslovu Šmarska cesta 3, na Škofljici.
Nakup opreme, ki je potrebna za delo skupne uprave, naroči v skladu s predpisi o javnem naročanju župan občine ustanoviteljice, v kateri ima skupna uprava sedež.
Stroške za uporabo upravnih prostorov, stroške nabave in uporabe opreme, obratovalne stroške in stroške vzdrževanja, si občini ustanoviteljici skupne uprave delita v razmerju, določenim v prejšnjem členu.
15. člen
Skupna uprava je neposredni uporabnik proračuna občine ustanoviteljice, v kateri ima sedež.
Finančni načrt skupne uprave, ki ga na predlog vodja skupne uprave določita župana občin ustanoviteljic, je vključen v proračun občine ustanoviteljice, v kateri ima skupna uprava sedež.
Občina soustanoviteljica zagotavlja sredstva za skupno upravo v finančnem načrtu svoje občinske uprave na posebni postavki. Finančni načrt skupne uprave je priloga k njenemu proračunu.
Odredbodajalec za sredstva finančnega načrta skupne uprave je župan sedežne občine, skrbnik prihodkov in odhodkov pa je vodja skupne občinske uprave.
16. člen
Tekoče upravne in strokovne naloge za skupno upravo opravlja občinska uprava Občine Škofljica. Občina Ig je dolžna kriti te stroške v skladu s 13. členom odloka.
IV. MEDSEBOJNE PRAVICE IN OBVEZNOSTI OBČIN USTANOVITELJIC
17. člen
Župana občin ustanoviteljic z dogovorom podrobneje uredita način izvrševanja medsebojnih pravic, obveznosti in odgovornosti, določenih z odlokom.
18. člen
Občina ustanoviteljica lahko izrazi interes za izstop iz skupne uprave tako, da svojo namero pisno poda županu občine soustanoviteljice. Občina lahko izstopi kadarkoli z enostransko izjavo, o kateri izda občinski svet ugotovitveni sklep, ki se pošlje drugi občini ustanoviteljici.
Svojo namero o izstopu mora občina ustanoviteljica podati najkasneje 6 mesecev pred zaključkom proračunskega leta (do 30. 6. tekočega leta), svoje obveznosti do skupne uprave pa je dolžna izpolnjevati do konca proračunskega leta, v katerem je podala namero o izstopu (do 31. 12. tekočega leta).
Občina lahko izstopi kot ustanoviteljica, ko poravna vse obveznosti do skupne uprave na podlagi tega odloka in dogovora iz 17. člena tega odloka.
O prenehanju delovanja skupne uprave sprejmeta občini ustanoviteljici ugotovitveni sklep, s katerim določita način razrešitve statusa presežnih delavcev oziroma odločijo o statusu zaposlenih v organu, kakor tudi razmerje kritja stroškov morebitnih presežnih javnih uslužbencev in rok, v katerem sta občini ustanoviteljici dolžni kriti te stroške.
V. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE
19. člen
Skupna uprava Medobčinski inšpektorat in redarstvo, ki je začela z delovanjem 1. 4. 2006, nemoteno nadaljuje s svojim delom po tem odloku.
Z dnem uveljavitve tega odloka prenehata veljati Odlok o ustanovitvi organa skupne občinske uprave »Medobčinski inšpektorat in redarstvo« (Uradni list RS, št. 112/05) in Odlok o spremembah in dopolnitvah Odloka o ustanovitvi skupne občinske uprave Medobčinski inšpektorat (Uradni list RS, št. 13/08).
Župan sedežne občine skupne uprave objavi ta odlok v Uradnem listu Republike Slovenije, v petnajstih dneh po sprejemu na seji tistega občinskega sveta, ki je o odloku o ustanovitvi skupne uprave odločal zadnji. Odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 007-07/2010
Škofljica, dne 11. marca 2010
Župan
Občine Škofljica
Boštjan Rigler l.r.
 
Župan
Občine Ig
Janez Cimperman l.r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti