Uradni list

Številka 20
Uradni list RS, št. 20/2007 z dne 6. 3. 2007
Uradni list

Uradni list RS, št. 20/2007 z dne 6. 3. 2007

Kazalo

976. Odlok o proračunu Občine Vojnik za leto 2007, stran 2581.

Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 72/93 in dopolnitve), 29. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 79/99, 124/00, 79/01, 30/02, 56/02 – ZJU in 110/02 – ZDT-B) in 14. člena Statuta Občine Vojnik (Uradni list RS, št. 59/06) je Občinski svet Občine Vojnik na 5. seji dne 28. 2. 2007 sprejel
O D L O K
o proračunu Občine Vojnik za leto 2007
1. SPLOŠNA DOLOČBA
1. člen
(vsebina odloka)
S tem odlokom se za Občino Vojnik za leto 2007 določajo proračun, postopki izvrševanja proračuna ter obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja na ravni občine (v nadaljnjem besedilu: proračun).
2. VIŠINA SPLOŠNEGA DELA PRORAČUNA IN STRUKTURA POSEBNEGA DELA PRORAČUNA
2. člen
(sestava proračuna in višina splošnega dela proračuna)
V splošnem delu proračuna so prikazani prejemki in izdatki po ekonomski klasifikaciji do ravni kontov.
Splošni del proračuna se na ravni podskupin kontov določa v naslednjih zneskih:
+-------+-------------------------------------------------------+------------+
|A.     |BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV                          |     v eurih|
+-------+-------------------------------------------------------+------------+
|       |Skupina/Podskupina kontov/Konto/                       |    Proračun|
|       |Podkonto                                               |   leta 2007|
+-------+-------------------------------------------------------+------------+
|I.     |SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74)                       |   6.864.154|
+-------+-------------------------------------------------------+------------+
|       |TEKOČI PRIHODKI (70+71)                                |   4.849.792|
+-------+-------------------------------------------------------+------------+
|70     |DAVČNI PRIHODKI                                        |   4.155.536|
+-------+-------------------------------------------------------+------------+
|       |700 Davki na dohodek in dobiček                        |   3.930.536|
+-------+-------------------------------------------------------+------------+
|       |703 Davki na premoženje                                |     181.732|
+-------+-------------------------------------------------------+------------+
|       |704 Domači davki na blago in storitve                  |      43.268|
+-------+-------------------------------------------------------+------------+
|71     |NEDAVČNI PRIHODKI                                      |     694.256|
+-------+-------------------------------------------------------+------------+
|       |710 Udeležba na dobičku in dohodki od premoženja       |      91.290|
+-------+-------------------------------------------------------+------------+
|       |711 Takse in pristojbine                               |      11.097|
+-------+-------------------------------------------------------+------------+
|       |712 Denarne kazni                                      |       2.712|
+-------+-------------------------------------------------------+------------+
|       |713 Prihodki od prodaje blaga in storitev              |      25.038|
+-------+-------------------------------------------------------+------------+
|       |714 Drugi nedavčni prihodki                            |     564.119|
+-------+-------------------------------------------------------+------------+
|72     |KAPITALSKI PRIHODKI                                    |   1.481.389|
+-------+-------------------------------------------------------+------------+
|       |722 Prihodki od prodaje zemljišč in neopredmetenih     |   1.481.389|
|       |dolgoročnih sredstev                                   |            |
+-------+-------------------------------------------------------+------------+
|73     |PREJETE DONACIJE                                       |       1.252|
+-------+-------------------------------------------------------+------------+
|       |730 Prejete donacije iz domačih virov                  |       1.252|
+-------+-------------------------------------------------------+------------+
|74     |TRANSFERNI PRIHODKI                                    |     531.721|
+-------+-------------------------------------------------------+------------+
|       |740 Transferni prihodki iz drugih javnofinančnih       |     531.721|
|       |institucij                                             |            |
+-------+-------------------------------------------------------+------------+
|II.    |SKUPAJ ODHODKI (40+41+42+43)                           |   6.754.256|
+-------+-------------------------------------------------------+------------+
|40     |TEKOČI ODHODKI                                         |   1.614.103|
+-------+-------------------------------------------------------+------------+
|       |400 Plače in drugi izdatki zaposlenim                  |     390.727|
+-------+-------------------------------------------------------+------------+
|       |401 Prispevki delodajalcev za socialno varnost         |      64.007|
+-------+-------------------------------------------------------+------------+
|       |402 Izdatki za blago in storitve                       |   1.088.914|
+-------+-------------------------------------------------------+------------+
|       |403 Plačila domačih obresti                            |      49.590|
+-------+-------------------------------------------------------+------------+
|       |409 Rezerve                                            |      20.865|
+-------+-------------------------------------------------------+------------+
|41     |TEKOČI TRANSFERI                                       |   2.106.146|
+-------+-------------------------------------------------------+------------+
|       |410 Subvencije                                         |     102.363|
+-------+-------------------------------------------------------+------------+
|       |411 Transferi posameznikom in gospodinjstvom           |   1.455.311|
+-------+-------------------------------------------------------+------------+
|       |412 Transferi neprofitnim organizacijam in ustanovam   |     174.020|
+-------+-------------------------------------------------------+------------+
|       |413 Drugi tekoči domači transferi                      |     374.452|
+-------+-------------------------------------------------------+------------+
|42     |INVESTICIJSKI ODHODKI                                  |   1.995.736|
+-------+-------------------------------------------------------+------------+
|       |420 Nakup in gradnja osnovnih sredstev                 |   1.995.736|
+-------+-------------------------------------------------------+------------+
|43     |INVESTICIJSKI TRANSFERI                                |   1.038.271|
+-------+-------------------------------------------------------+------------+
|       |431 Invest. transferi pravnim in fizičnim osebam, ki   |     936.035|
|       |niso prorač. Uporabniki                                |            |
+-------+-------------------------------------------------------+------------+
|       |432 Investicijski transferi proračunskim uporabnikom   |     102.236|
+-------+-------------------------------------------------------+------------+
|III.   |PRORAČUNSKI PRESEŽEK (PRORAČUNSKI PRIMANJKLJAJ) (I. –  |     109.898|
|       |II.)(Skupaj prihodki minus skupaj odhodki)             |            |
+-------+-------------------------------------------------------+------------+
|III./1 |PRIMARNI PRESEŽEK (PRIMANJKLJAJ)(I. – 7102) – (II. –   |     155.161|
|       |403 – 404)(Skupaj prihodki brez prihodkov od obresti   |            |
|       |minus skupaj odhodki brez plačil obresti)              |            |
|       |                                                       |            |
+-------+-------------------------------------------------------+------------+
|III/2  |TEKOČI PRESEŽEK (PRIMANJKLJAJ) (70 + 71) – (40 + 41)   |   1.129.543|
|       |(Tekoči prihodki minus tekoči odhodki in tekoči        |            |
|       |transferi)                                             |            |
+-------+-------------------------------------------------------+------------+
|B.     |RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB                     |            |
+-------+-------------------------------------------------------+------------+
|IV.    |PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN PRODAJA KAPITALSKIH   |      29.210|
|       |DELEŽEV (750+751+752)                                  |            |
+-------+-------------------------------------------------------+------------+
|75     |PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN PRODAJA KAPITALSKIH   |      29.210|
|       |DELEŽEV                                                |            |
+-------+-------------------------------------------------------+------------+
|       |750 Prejeta vračila danih posojil                      |      29.210|
+-------+-------------------------------------------------------+------------+
|V.     |DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH DELEŽEV         |       2.504|
|       |(440+441+442+443)                                      |            |
+-------+-------------------------------------------------------+------------+
|44     |DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH DELEŽEV         |       2.504|
+-------+-------------------------------------------------------+------------+
|       |442 Poraba sredstev kupnin iz naslova privatizacije    |       2.504|
+-------+-------------------------------------------------------+------------+
|VI.    |PREJETA MINUS DANA POSOJILA IN SPREMEMBE KAPITALSKIH   |      26.706|
|       |DELEŽEV (IV.-V.)                                       |            |
+-------+-------------------------------------------------------+------------+
|       |                                                       |            |
+-------+-------------------------------------------------------+------------+
|C.     |RAČUN FINANCIRANJA                                     |            |
+-------+-------------------------------------------------------+------------+
|VII.   |ZADOLŽEVANJE (500+501)                                 |           0|
+-------+-------------------------------------------------------+------------+
|50     |ZADOLŽEVANJE                                           |           0|
+-------+-------------------------------------------------------+------------+
|       |500 Domače zadolževanje                                |           0|
+-------+-------------------------------------------------------+------------+
|VIII.  |ODPLAČILO DOLGA (550+551)                              |     135.162|
+-------+-------------------------------------------------------+------------+
|55     |ODPLAČILO DOLGA                                        |     135.162|
+-------+-------------------------------------------------------+------------+
|       |550 Odplačila domačega dolga                           |     135.162|
+-------+-------------------------------------------------------+------------+
|IX.    |SPREMEMBA STANJA SREDSTEV NA RAČUNU (I.+IV.+VII.-II.-  |       1.442|
|       |V.-VIII.)                                              |            |
+-------+-------------------------------------------------------+------------+
|X.     |NETO ZADOLŽEVANJE (VII.-VIII.)                         |    –135.162|
+-------+-------------------------------------------------------+------------+
|XI.    |NETO FINANCIRANJE (VI.+X.-IX.)                         |    –109.898|
+-------+-------------------------------------------------------+------------+
|XII.   |STANJE SREDSTEV NA RAČUNIH NA DAN 31.12. PRETEKLEGA    |           0|
|       |LETA                                                   |            |
+-------+-------------------------------------------------------+------------+
Posebni del proračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih uporabnikov, ki so razdeljeni na naslednje programske dele: področja proračunske porabe, glavne programe in podprograme, predpisane s programsko klasifikacijo izdatkov občinskih proračunov. Podprogram je razdeljen na proračunske postavke, te pa na podskupine kontov in konte, določene s predpisanim kontnim načrtom.
Posebni del proračuna do ravni proračunskih postavk – kontov in načrt razvojnih programov sta prilogi k temu odloku in se objavita na spletni strani Občine Vojnik.
Načrt razvojnih programov sestavljajo projekti.
2. POSTOPKI IZVRŠEVANJA PRORAČUNA
3. člen
(izvrševanje proračuna)
Proračun se izvršuje na ravni proračunske postavke – konta.
4. člen
(namenski prihodki in odhodki proračuna)
Namenski prihodki proračuna so poleg prihodkov, določenih v prvem stavku prvega odstavka 43. člena ZJF, tudi naslednji prihodki:
– požarne takse po 59. členu Zakona o varstvu pred požarom, ki se uporablja za namene, določene v tem zakonu in drugi prihodki, ki jih določi občina,
– prihodki krajevne skupnosti Vojnik, ki se porabijo za namene za katere so bila pridobljena oziroma skladno s finančnim načrtom krajevne skupnosti Vojnik, ki je priloga temu odloku,
– prihodki krajevne skupnosti Nova Cerkev, ki se porabijo za namene za katere so bila pridobljena oziroma skladno s finančnim načrtom krajevne skupnosti Nova Cerkev, ki je priloga temu odloku,
– prihodki krajevne skupnosti Frankolovo, ki se porabijo za namene za katere so bila pridobljena oziroma skladno s finančnim načrtom krajevne skupnosti Frankolovo, ki je priloga temu odloku.
Med letom prispela proračunska sredstva za določen namen se lahko porabijo za namen, za katerega so bila prejeta.
5. člen
(prerazporejanje pravic porabe)
Osnova za prerazporejanje pravic porabe je zadnji sprejeti proračun, spremembe proračuna ali rebalans proračuna.
O prerazporeditvah pravic porabe v posebnem delu proračuna (finančnem načrtu neposrednega uporabnika) med glavnimi programi v okviru področja proračunske porabe odloča na predlog neposrednega uporabnika župan.
Župan s poročilom o izvrševanju proračuna v polletju s polletnim poročilom in konec leta z zaključnim računom poroča občinskemu svetu o veljavnem proračunu za leto 2007 in njegovi realizaciji.
6. člen
(največji dovoljeni obseg prevzetih obveznosti v breme proračunov prihodnjih let)
Neposredni uporabnik lahko v tekočem letu razpiše javno naročilo za celotno vrednost projekta, ki je vključen v načrt razvojnih programov, če so zanj načrtovane pravice porabe na proračunskih postavkah v sprejetem proračunu.
Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za investicijske odhodke in investicijske transfere, ne sme presegati 70% pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika, od tega:
1. v letu 2008 70% navedenih pravic porabe in
2. v ostalih prihodnjih letih 30% navedenih pravic porabe.
Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za blago in storitve in za tekoče transfere, ne sme presegati 40% pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika.
Omejitve iz prvega in drugega odstavka tega člena ne veljajo za prevzemanje obveznosti z najemnimi pogodbami, razen če na podlagi teh pogodb lastninska pravica preide oziroma lahko preide iz najemodajalca na najemnika, in prevzemanje obveznosti za dobavo elektrike, telefona, vode, komunalnih storitve in drugih storitev, potrebnih za operativno delovanje neposrednih uporabnikov.
Prevzete obveznosti iz drugega in tretjega odstavka tega člena se načrtujejo v finančnem načrtu neposrednega uporabnika in načrtu razvojnih programov.
7. člen
(spreminjanje načrta razvojnih programov)
Predstojnik neposrednega uporabnika (župan) lahko spreminja vrednost projektov v načrtu razvojnih programov. Projekte, katerih vrednost se spremeni za več kot 20% mora predhodno potrditi občinski svet.
Projekti, za katere se zaradi prenosa plačil v tekoče leto, zaključek financiranja prestavi iz predhodnega v tekoče leto, se uvrstijo v načrt razvojnih programov po uveljavitvi proračuna.
Novi projekti se uvrstijo v načrt razvojnih programov na podlagi odločitve občinskega sveta.
8. člen
(proračunski skladi)
Proračunski skladi so:
1. proračunska rezerva, oblikovana po ZJF.
Proračunska rezerva se v letu 2007 oblikuje v višini 12.519 eurov. Na predlog za finance pristojnega organa občinske uprave odloča o uporabi sredstev proračunske rezerve za namene iz drugega odstavka 49. člena ZJF do višine 16.691 eurov župan in o tem s pisnimi poročili obvešča občinski svet.
4. POSEBNOSTI UPRAVLJANJA IN PRODAJE STVARNEGA IN FINANČNEGA PREMOŽENJA DRŽAVE
9. člen
Če so izpolnjeni pogoji iz tretjega odstavka 77. člena ZJF, lahko župan dolžniku do višine 400 eurov odpiše oziroma delno odpiše plačilo dolga.
5. OBSEG ZADOLŽEVANJA IN POROŠTEV OBČINE IN JAVNEGA SEKTORJA
10. člen
(obseg zadolževanja občine in izdanih poroštev občine)
Obseg poroštev občine za izpolnitev obveznosti javnih zavodov in javnih podjetij, katerih ustanoviteljica je Občina Vojnik, v letu 2007 ne sme preseči skupne višin glavnic 84.000 eurov.
11. člen
(obseg zadolževanja javnih zavodov in javnih podjetij ter obseg zadolževanja in izdanih poroštev pravnih oseb, v katerih ima občina odločujoč vpliv na upravljanje)
Pravne osebe javnega sektorja na ravni občine (javni zavodi in javna podjetja, katerih ustanoviteljica je občina) se lahko v letu 2007 zadolžijo do skupne višine 84.000 eurov na podlagi prejetega soglasja Občine Vojnik.
6. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE
12. člen
(začasno financiranje v letu 2008)
V obdobju začasnega financiranja Občine Vojnik v letu 2008, če bo začasno financiranje potrebno, se uporablja ta odlok in sklep o določitvi začasnega financiranja.
13. člen
(uveljavitev odloka)
Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 41000-0061-2006/5(9)
Vojnik, dne 28. februarja 2007
Župan
Občine Vojnik
Benedikt Podergajs l.r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti