Uradni list

Številka 38
Uradni list RS, št. 38/2001 z dne 18. 5. 2001
Uradni list

Uradni list RS, št. 38/2001 z dne 18. 5. 2001

Kazalo

2290. Odlok o izvajanju gospodarske javne službe pregledovanja, nadzorovanja in čiščenja kurilnih naprav, dimnih vodov in zračnikov zaradi varstva zraka, stran 4426.

Na podlagi 32. člena zakona o gospodarskih javnih službah (Uradni list RS, št. 32/93), 29. člena zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 72/93, 6/94, 45/94, 57/94, 14/95, 20/95, 63/95, 9/96, 44/96, 26/97, 70/97, 10/98, 12/99, 70/00), 26. člena zakona o varstvu okolja (Uradni list RS, št. 32/93 in 1/96), 2. člena zakona o varstvu pred požarom (Uradni list RS, št. 71/93) in zakona o dimnikarski službi (Uradni list SRS, št. 16/74 in Uradni list RS, št. 14/90) in 16. člena statuta Občine Šmarje pri Jelšah (Uradni list RS, št. 41/99) je Občinski svet občine Šmarje pri Jelšah na 20. redni seji dne 26. 4. 2001 sprejel
O D L O K
o izvajanju gospodarske javne službe pregledovanja, nadzorovanja in čiščenja kurilnih naprav, dimnih vodov in zračnikov zaradi varstva zraka
I. SPLOŠNE DOLOČBE
1. člen
Ta odlok ureja predmet, območje, pogoje in način opravljanja gospodarske javne službe pregledovanja, nadzorovanja, čiščenja kurilnih naprav, dimnih vodov in zračnikov (v nadaljevanju dimnikarske službe) v Občini Šmarje pri Jelšah zaradi varstva zraka in varstva pred požarom.
2. člen
Dimnikarska služba je gospodarska javna služba, ki se na podlagi tega odloka kot koncesijskega akta, izvaja s podelitvijo koncesije.
Dimnikarska služba iz 1. člena tega odloka zajema pregledovanje in čiščenje naslednjih kurilnih naprav:
– kurilne naprave na vse vrste goriv, kot jih odloča uredba o emisiji snovi v zrak iz kurilnih naprav (Uradni list RS, št. 73/94), kot so kurilna naprava, odvodnih dimnih plinov (dimnik, dimniški priključek – dimovod ali nadtlačni odvodnik),
– pomožne naprave, ki so povezane z obratovanjem kurilnih naprav, kot so: naprave za pripravo goriva, naprave za čiščenje odpadnih plinov, naprave za dovod ostankov zgorevanja (pepela in ostankov goriva) iz kurilne naprave ali iz prostora s kurilno napravo na deponijo,
– naprave za prezračevanje prostorov, v katerih so kurilne naprave in naprave za dovod zgorevalnega zraka v prostor s kurilno napravo ter naprave za prezračevanje vseh drugih prostorov, ki poteka na osnovi naravnega obtoka zraka.
3. člen
Dimnikarska služba obsega opravljanje naslednjih storitev na vseh napravah iz 2. člena tega odloka:
– opravlja prve strokovne preglede vseh naprav o skladnosti izvedbe s projektom in predpisi, izdeluje strokovna poročila, ki so sestavni del soglasja Inšpektorata RS za okolje in prostor, Inšpektorata RS za varstvo pred naravnimi in drugimi nesrečami (Požarni inšpektorat), Zdravstvenega inšpektorata RS,
– opravlja prve meritve emisij snovi v zrak in določa toplotne izgube z dimnimi plini ter po potrebi tudi ostale toplotno-tehnične parametre kurilnih naprav, kot to zahtevajo državni predpisi, izdeluje strokovna poročila, ki so sestavni del soglasja Inšpektorata RS za okolje in prostor za uporabo novih in rekonstruiranih naprav,
– opravlja občasne letne strokovne preglede vseh naprav o skladnosti izvedbe s projektom in predpisi, izdeluje strokovna poročila in izdaja ustrezna potrdila o stanju naprav za nadaljnjo uporabo, po potrebi opozarja uporabnika naprav o ugotovljenih pomanjkljivostih in določi roke za odpravo le-teh, ter o rezultatih strokovnega pregleda obvešča pristojni inšpektorat,
– opravlja občasne meritve emisij v zrak in določa toplotne izgube z dimnimi plini ter po potrebi tudi ostale toplotno tehnične parametre kurilnih naprav, kot to zahtevajo državni predpisi, izdeluje strokovna poročila za uporabnike, inšpekcijske službe in Ministrstvo za okolje in prostor oziroma za letna poročila o emisija snovi v zrak iz kurilnih naprav,
– opravlja izredne strokovne preglede in meritve vseh naprav na podlagi zahtev pristojnega inšpektorja,
– izdeluje letna poročila o emisijah snovi v zrak iz naprav, ki se nahajajo na področju, za katerega ima podeljeno koncesijo za izvajanje dimnikarskih storitev,
– izvaja kontrolne preglede, na osnovi katerih določi potrebo po čiščenju ter vodi kontrolne knjige pregledovanja in čiščenja,
– izdeluje letne programe izvajanja dimnikarskih storitev,
– izvaja mehansko čiščenje naprav,
– izvaja kemično čiščenje ter antikorozijsko zaščito,
– izvaja izžiganje katranskih oblog v odvodniku odpadnih plinov in veznih elementih v soglasju z uporabnikom,
– zagotavlja ustrezno ravnanje z odpadki, ki vsebujejo nevarne snovi, zbranimi pri opravljanju dimnikarskih storitev,
– vodi evidenco kurilnih, dimnovodnih in prezračevalnih naprav, njihovi lokaciji in lastniku in uporabniku, njihovi velikosti itd., kot to določajo državni predpisi oziroma navodila pristojnega ministra,
– vodi evidence vseh izvedenih in neizvedenih dimnikarskih storitev,
– vodi evidenco o emisijah snovi v zrak iz posameznih kurilnih naprav,
– vodi tudi druge evidence, če to zahteva koncedent in se za to posebej dogovorita (kot je vodenje porabe goriva za posameznega uporabnika, aktivne in neaktivne ter rezervne naprave itd.),
– in druge storitve, ki jih določa zakon ali podzakonski akti.
Kurilne naprave na trda goriva, dimovodi in dimniki v zasebnih gospodinjstvih se čistijo, razen na intervencijo, enkrat v kurilni sezoni. Ostale naprave, dimovodi in dimniki se čistijo v skladu s pravilnikom o rokih in načinu čiščenja in pregledovanja kurilnih naprav, dimovodov in prezračevalnih naprav ter o meritvah dimne ali druge emisije kurišč (Uradni list SRS, št. 1/76 in Uradni list RS, št. 70/96).
4. člen
Na javni razpis za podelitev koncesije za opravljanje dimnikarske službe se lahko prijavi fizična ali pravna oseba, ki izpolnjuje naslednje pogoje:
– da je registriran za opravljanje dimnikarske dejavnosti in ima odločbo o izpolnjevanju pogojev za opravljanje dejavnosti po zakonu o gospodarskih družbah ali ima obrtno dovoljenje,
– da razpolaga z zadostnim številom strokovno usposobljenih kadrov za učinkovito opravljanje vseh storitev po 3. členu tega odloka na območju, za katerega je razpisana koncesija,
– da razpolaga z zadostnim obsegom potrebnih delovnih sredstev in priprav,
– da zagotavlja interventno izvajanje javne službe na poziv uporabnikov ob vsakem času,
– da razpolaga z ustreznimi poslovnimi prostori,
– da zagotovi strokovno in kadrovsko sposobnost za vodenje katastra dimnikarske službe ter razpolaga s potrebno opremo za vodenje katastra,
– da se obveže zavarovati proti odgovornosti za škodo, ki bi jo z opravljanjem dimnikarske službe lahko povzročil tretji osebi, državi ali občini, oziroma položiti ustrezno varščino,
– da predloži elaborat o opravljanju dimnikarske službe z vidika kadrov, organizacije dela, strokovne opremljenosti, razvojnega in finančnega vidika,
– da ni v kazenskem postopku in da ni bil pravnomočno obsojen za kaznivo dejanje zoper življenje, telo in premoženje,
– da predloži reference o dosedanjem delu,
– da ni v postopku stečaja ali likvidacije,
– da se izkaže s podatki o finančni sposobnosti za izvajanje gospodarske javne službe,
– da izpolnjuje dodatne pogoje iz javnega razpisa.
Koncesionar mora izpolnjevati tudi morebitne druge pogoje, če to določa državni predpis.
5. člen
Koncesionar ima izključno pravico in je dolžan izvajati dimnikarsko službo v skladu z veljavnimi predpisi in tehničnimi standardi, navodili ministra, ki se nanašajo na izvajanja dimnikarske službe ter določbami koncesijske pogodbe.
Če državni predpisi ne določijo drugače, je kurilna sezona za dimnikarsko službo od 1. oktobra do 31. maja naslednjega leta.
S koncesijsko pogodbo se določi pogoje, ob katerih je koncesionar dolžan interventno posredovati ob vsakem času.
6. člen
Kot izključni izvajalec dimnikarske službe na celotnem območju Občine Šmarje pri Jelšah, opravlja koncesionar storitve pod naslednjimi pogoji:
– da opravlja storitve dimnikarske službe v svojem imenu in za svoj račun,
– da zagotavlja zadostno število strokovnih kadrov in za izvajanje storitev zadosten obseg tehničnih sredstev, kot je opredeljeno v programu izvajanja dimnikarske službe za čas trajanja koncesije,
– da na zahtevo koncedenta ali pristojnih inšpekcijskih služb omogoči strokovni in finančni nadzor ter nadzor nad zakonitostjo dela,
– da redno predloži koncedentu letna poročila o poslovanju (bilanco stanja, bilanco uspeha in davčno napoved v primeru, če gre za samostojnega podjetnika), najkasneje do 15. marca za preteklo leto,
– da dosledno upošteva tehnične, stroškovne, organizacijske, vzdrževalne in druge standarde ter normative za opravljanje storitev dimnikarske službe, da spoštuje zahteve, definirane s tem odlokom in koncesijsko pogodbo.
7. člen
Uporabniki morajo koncesionarju omogočiti izvajanje dimnikarskih storitev, ki so predmet koncesije.
8. člen
Uporabnik ima pravico:
– zahtevati katerokoli dimnikarsko storitev, ki je predmet javne službe,
– zahtevati in dobiti možnost vpogleda v kataster naprav in ostalih evidenc, ki se nanašajo nanj,
– biti pravočasno obveščen o času izvajanja dimnikarskih storitev,
– in ostale pravice, definirane s tem odlokom in državnimi predpisi.
Koncesionar je dolžan opraviti storitve iz prve alinee v razumnem roku.
9. člen
Na podlagi pridobljene koncesije ima koncesionar za pridobljeno območje izključno pravico izvajati vse dimnikarske storitve po tem odloku in veljavnih vzdrževalnih standardih.
Dimnikarske storitve obračunava po veljavnem ceniku, na katerega mora podati soglasje Občinski svet občine Šmarje pri Jelšah.
Koncesionar je upravičen do zbiranja podatkov uporabnika, ki so potrebni za vodenje katastra naprav.
10. člen
Uporabniki storitev dimnikarske službe za naprave, definirane v tem odloku, so lastniki oziroma po njihovem pooblastilu neposredni uporabniki, kot so najemniki, upravljavci naprav itd.
11. člen
Kataster naprav iz 3. člena vsebuje podatke:
– o lastniku, uporabniku in lokaciji naprav,
– vrsti in moči kurilnih naprav,
– katere in koliko je aktivnih dimniških tuljav,
– katere in koliko je rezervnih dimniških tuljav,
– katere in koliko dimniških tuljav in dimnikov je zaprtih,
– katere vrste goriva se uporabljajo za kurjenje kot primarno, katere kot sekundarno gorivo,
– katere in koliko je zračnikov iz kurišč,
– kateri in koliko je navadnih zračnikov,
– koliko je naprav za umetno prezračevanje.
Kontrolna knjiga iz 3. člena vsebuje podatke, ki jih določa državni predpis.
Kataster se vodi atributno in grafično v obliki računalniškega zapisa.
Kopijo ažuriranih podatkov koncesionar periodično, vendar najmanj enkrat letno izroči koncedentu, ob prenehanju veljavnosti koncesijske pogodbe pa mu jih izroči v celoti.
Za vodenje katastra in zbirk podatkov je koncesionar upravičen do zbiranja podatkov neposredno od fizičnih in pravnih oseb.
Koncesionar je dolžan s katastrom in zbirkami podatkov ravnati kot s podatki, za katere velja poslovna tajnost in jih sme dajati na vpogled samo koncedentu in od njega pooblaščenim nadzornim organom in pristojnim inšpektorjem. Na zahtevo posameznega uporabnika je koncesionar dolžan omogočiti vpogled v podatke, ki se nanašajo nanj.
12. člen
Kataster mora biti voden ažurno. Kataster mora vzpostaviti prvi koncesionar, ki koncesijo pridobi na podlagi tega odloka:
– za kurilne naprave nad 50 kW moči ter ustrezne dimovodne naprave ter prezračevalne naprave – v enem letu po začetku izvajanja javne službe,
– za ostale naprave – v dveh letih po začetku izvajanja javne službe.
13. člen
Koncesionar je dolžan uporabnike o terminu izvajanja storitev dimnikarske službe pravočasno obvestiti. V ta namen koncesionar pripravi razpored rednih storitev kot je čiščenje in pregledovanje. Razpored objavi v sredstvih javnega obveščanja, po krajevnih skupnostih in podobno, razen če to ni s koncesijsko pogodbo določeno drugače.
Pred opravljanjem storitev, ki se izvajajo naključno ali po potrebi, je potrebno posameznega uporabnika obvestiti vsaj tri dni pred začetkom del. Obvestilo je lahko poslano z navadnim pismom ali osebno ali po telefonu, v več stanovanjskih stavbah z obvestilom na oglasni deski, obvestilom upravnika zgradbe itd.
14. člen
Če koncesionar pri izvajanju posameznih storitev ugotovi pomanjkljivosti na napravah, zaradi katerih je ogrožena varnost pred požarom, ogrožena zdravstvena varnost, je preveliko onesnaževanje okolja in je ogrožena splošna varnost, je dolžan o pomanjkljivostih takoj obvestiti uporabnika in mu tudi določiti rok za odpravo le-teh. Po preteku tega roka mora preveriti ali so pomanjkljivosti odpravljene. Če le-te niso odpravljene, mora koncesionar o tem takoj obvestiti koncedenta in pristojno inšpekcijsko službo.
15. člen
Koncesionar izda uporabnikom račune takoj po opravljeni storitvi v skladu z veljavno tarifo in veljavnimi predpisi s tega področja. Račun izda osebno ali po pošti, kolikor ni s koncesijsko pogodbo določeno drugače.
Izdajanje in izterjavo računov za storitve uporabnikom lahko koncesionar organizira s pomočjo podizvajalca.
16. člen
Izhodiščna cena in pogoji za spremljanje tarife se določijo s koncesijsko pogodbo, pri čemer morajo biti upoštevani morebitni ukrepi cenovne politike, določeni na državni ravni. O spreminjanju tarife odloča občinski svet na obrazložen predlog koncesionarja.
17. člen
Dimnikarska služba se financira iz cene storitev, ki jo koncesionar zaračuna uporabniku v svojem imenu in za svoj račun.
18. člen
Koncesionar, ki poleg javne službe iz tega odloka opravlja še druge dejavnosti, mora za to javno službo voditi ločeno računovodstvo po določilih zakona, ki ureja gospodarske družbe.
Koncesionar, ki javno službo opravlja tudi na območju drugih lokalnih skupnosti, mora v okviru računovodstva posebej evidentirati račune za storitve, opravljene v Občini Šmarje pri Jelšah.
19. člen
Koncesionar je dolžan za vsako leto trajanja koncesije do konca marca tekočega leta plačati koncedentu koncesijski prispevek v višini 5% od plačane realizacije, ustvarjene z dimnikarskimi storitvami v predhodnem letu.
Sredstva iz prejšnjega odstavka so prihodek proračuna Občine Šmarje pri Jelšah.
20. člen
Koncesijsko razmerje nastane z dnem sklenitve koncesijske pogodbe. Koncesionar je dolžan pričeti opravljati storitve dimnikarske službe v roku 30 dni po podpisu koncesijske pogodbe.
Koncesija je podeljena za določen čas za dobo 10 let.
21. člen
Koncesionar mora v roku trideset dni po sklenitvi koncesijske pogodbe skleniti zavarovanje odgovornosti:
– za škodo, ki jo lahko povzroči tretji osebi, državi ali občini, zaradi nevestnega ali nerednega izvajanja dimnikarske službe,
– za škodo, ki jo pri opravljanju ali v zvezi z opravljanjem javne službe povzročijo pri njem zaposlene osebe uporabnikom ali drugim osebam.
Pogodba o zavarovanju za namen iz prejšnjega odstavka mora imeti klavzulo, da je zavarovanje sklenjeno v korist občine, kolikor pride do prenehanja koncesije po krivdi izvajalca storitev. Zavarovanje lahko koristi tudi Republika Slovenija, če mora v primeru iz prejšnjega odstavka, zagotoviti izvajanje dimnikarskih storitev, namesto občine.
22. člen
Koncesionar mora opravljati storitve dimnikarske službe v okviru objektivnih možnosti tudi ob nepredvidljivih okoliščinah, nastalih zaradi višje sile.
Kot višja sila se štejejo izredne nepredvidene okoliščine, ki nastopijo po sklenitvi koncesijske pogodbe in so zunaj volje strank. Za višjo silo se štejejo zlasti potresi, poplave in druge elementarne nesreče, stavke, vojne in ukrepi oblasti, pri čemer pride do sprememb okoliščin, pri katerih izvajanje javne službe ni možno na celotnem območju ali njenem delu na način, kot je predpisana v koncesijski pogodbi.
O nastopu okoliščin, ki pomenijo višjo silo se morata stranki nemudoma medsebojno obvestiti in dogovoriti o izvajanju javne službe v takih pogojih.
Zaradi nepredvidljivih okoliščin, ki so nastale zaradi višje sile, lahko koncesijsko razmerje preneha ali začasno prekine samo na podlagi sporazuma med koncedentom in koncesionarjem.
23. člen
Koncesionarja pridobi občina na podlagi javnega razpisa, ki se objavi v Uradnem listu RS.
Postopek javnega razpisa ter presojo ponudb izvede tričlanska komisija, ki jo imenuje župan. Komisija pripravi poročilo o prejetih ponudbah in ga posreduje občinskemu svetu.
Javni razpis traja od dneva objave do poteka razpisnega roka, ki ni krajši od 52 dni.
Razpis je neuspešen:
– če do poteka razpisnega roka ni predložena nobena veljavna ponudba,
– če posamezen bistven pogoj, zahtevan v razpisu ni vsebovan v nobeni od pravočasnih prispelih ponudb.
Prijava na razpis je neveljavna, če ne vsebuje z razpisom zahtevane primerne vsebine ali če ni prispela v razpisanem roku.
Če javni razpis ni uspel, se ponovi najkasneje v 30 dneh po poteku razpisanega roka neuspelega razpisa.
Ponudba na javni razpis mora vsebovati naslednje obvezne sestavine:
– dokazilo o registraciji pravne osebe oziroma o prijavi v razvid samostojnih podjetnikov,
– odločbo o izpolnjevanju pogojev za opravljanje dimnikarske dejavnosti in obrtno dovoljenje za opravljanje dimnikarske dejavnosti,
– podatke o strokovnih kadrih, zaposlenih pri koncesionarju,
– podatke o opremi,
– dokazilo o zavarovanju proti odgovornosti,
– potrdilo, da ni v stečaju, likvidaciji ali prisilni poravnavi,
– dokazila o finančnem stanju,
– reference in izkušnje ponudnika,
– ponujeno ceno storitev.
V primeru rednega prenehanja koncesijskega razmerja ima predhodni koncesionar prednost pri izbiri pod pogojem, da se prijavi na javni razpis in pristane na pogoje najugodnejšega ponudnika.
Koncesionar se izbere z odločbo, ki jo izda občinska uprava.
Zoper odločbo o izbiri koncesionarja je dovoljena pritožba. O pritožbi odloča župan.
24. člen
Koncesijsko razmerje preneha:
– s prenehanjem koncesijske pogodbe,
– z odvzemom koncesije.
Koncesijsko razmerje preneha tudi, če se s spremembo odloka o načinu izvajanja dimnikarske službe predpiše, da se na posameznem področju preneha izvajati dimnikarska služba kot koncesionirana javna službe. Odpovedni rok za prekinitev pogodbenega razmerja je v tem primeru minimalno 6 mesecev po uveljavitvi odloka iz prejšnjega stavka.
Koncesijsko razmerje preneha tudi v primeru stečaja pravne osebe, ki je imela koncesijo oziroma z izbrisom iz ustreznega vpisnika ali registra fizične osebe, ki je imela koncesijo in v primeru, če koncesionar ne izpolnjuje več pogojev iz 4. člena tega odloka.
25. člen
Koncesijska pogodba preneha:
– po preteku časa, za katerega je bila sklenjena,
– z razdrtjem.
Razlogi in pogoji za razdrtje, odpovedni rok in druge medsebojne pravice in obveznosti ob odpovedi ali razdrtju pogodbe se določijo v koncesijski pogodbi.
26. člen
Koncedent lahko koncesionarju odvzame koncesijo v primeru hudih kršitev koncesijske pogodbe ali drugih ponavljajočih se kršitev. V primeru odvzema koncesije mora koncesionarju povrniti eventualna vložena sredstva.
Koncesije ni mogoče odvzeti, če je do okoliščin, ki bi utemeljevale odvzem, prišlo zaradi višje sile.
Odpovedni rok v primeru odvzema koncesije je minimalno 6 mesecev od ugotovitve razloga za odvzem.
27. člen
Hude kršitve koncesijske pogodbe, na osnovi katerih se odvzame koncesijo, so:
– nepravočasen začetek opravljanja javne službe določen v 20. členu tega odloka,
– ponavljajoče se neizpolnjevanje obveznosti iz 6. člena,
– ponavljajoče se nespoštovanje veljavnih tehničnih, stroškovnih, organizacijskih, vzdrževalnih in drugih standardov in normativov za dejavnost,
– hudi in dokumentirani primeri neučinkovitega ali nestrokovnega opravljanja javne službe, zaradi česar pride do večje ogroženosti varnosti ljudi in premoženja, ne glede na to ali so posledice nastopile ali ne,
– opustitev vodenja katastra,
– uporaba tarif, ki so drugačne od dogovorjenih s koncesijsko pogodbo oziroma določene s sklepom pristojnega organa,
– angažiranje podizvajalcev brez soglasja koncedenta,
– neplačilo koncesijskega prispevka iz 19. člena odloka
– drugi primeri hujše kršitve, določeni s tem odlokom ali s koncesijsko pogodbo.
28. člen
Druge kršitve koncesijske pogodbe, na podlagi katerih je možen odvzem koncesije, so:
– občasno nespoštovanje veljavnih tehničnih, stroškovnih, organizacijskih, vzdrževalnih in drugih standardov in normativov za dejavnost,
– opuščanje opravljanja javne službe na posameznih območjih ali pomembnejših objektih,
– nepopolno ali strokovno pomanjkljivo vodenje katastra,
– drugi primeri kršitve, določeni s tem odlokom ali s koncesijsko pogodbo.
Odvzem koncesije v primerih iz prvega odstavka je možen, kolikor je koncedent na konkretno kršitev koncesionarja opozoril, mu postavil rok za odpravo morebitnih posledic kršitve in mu zagrozil z odvzemom koncesije.
29. člen
Odvzem koncesije se izvede z upravno odločbo, ki jo izda občinska uprava.
Zoper odločbo o odvzemu koncesije je dovoljena pritožba. O pritožbi odloča župan.
30. člen
Koncesionar lahko prenese opravljanje koncesionirane javne službe na drugo osebo samo s privolitvijo koncedenta.
Koncedent lahko prenese opravljanje koncesionirane javne službe na drugo osebo samo v primerih, določenih v zakonu in v koncesijski pogodbi, drugače pa samo s soglasjem koncesionarja.
31. člen
Za odgovornost za škodo, ki jo povzroči koncesionar pri izvajanju ali v zvezi z izvajanjem dimnikarske službe uporabnikom ali drugim pravnim ali fizičnim osebam, se uporabljajo veljavni zakonski predpisi.
32. člen
Koncedent in koncesionar skleneta pisno koncesijsko pogodbo. V imenu koncedenta pogodbo podpiše župan.
33. člen
Nadzor nad izvajanjem koncesije opravljajo osebe, ki se izkažejo s pooblastilom koncedenta, katerim mora koncesionar kadarkoli med delovnim časom posredovati informacijo o poslovanju in jim omogočiti vpogled v poslovne knjige in evidence v zvezi z izvajanjem dimnikarske službe.
Nadzor mora potekati tako, da ne ovira rednega izvajanja storitev in tretjih oseb, vršiti pa se mora praviloma le v poslovnem času koncesionarja. Nenapovedan nadzor je lahko le v primeru, če za to obstajajo utemeljeni razlogi, sicer pa mora biti napovedan vsaj petnajst dni pred izvedbo. Pooblaščena oseba za izvajanje nadzora se mora izkazati s pooblastilom župana. O nadzoru se napravi zapisnik, ki ga podpišeta koncesionar in pooblaščeni predstavnik koncedenta.
Pooblaščene osebe koncedenta, ki izvajajo nadzor, so dolžni podatke o poslovanju obravnavati kot poslovno tajnost.
Koncedent lahko po potrebi za nadzor izvajanja dimnikarske službe pooblasti tudi druge organe občine ali pristojno inšpekcijsko službo.
Koncesionar je dolžan do 31. marca tekočega leta podati za preteklo leto koncedentu letno poročilo o opravljenih storitvah.
34. člen
Strokovni nadzor nad izvajanjem storitev dimnikarske službe izvaja občinska uprava.
35. člen
Z denarno kaznijo 250.000 tolarjev se za prekršek kaznuje koncesionar, če:
– ne opravlja storitev v skladu s 6. členom tega odloka;
– ne vodi katastra naprav iz 3. člena v skladu z 11. in 12. členom tega odloka;
– ne zaračunava storitev v skladu s 15., 16. in 17. členom tega odloka.
36. člen
Ta odlok začne veljati osmi dan po objavi v Uradnem listu RS.
Št. 06202-28/01
Šmarje pri Jelšah, dne 3. maja 2001.
Župan
Občine Šmarje pri Jelšah
Jožef Čakš l. r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti