Uradni list

Številka 27
Uradni list RS, št. 27/2001 z dne 13. 4. 2001
Uradni list

Uradni list RS, št. 27/2001 z dne 13. 4. 2001

Kazalo

1666. Odlok o proračunu Občine Šmarje pri Jelšah za leto 2001, stran 2930.

Na podlagi zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 79/99) in 103. člena statuta Občine Šmarje pri Jelšah (Uradni list RS, št. 41/99) je Občinski svet občine Šmarje pri Jelšah na seji dne 29. 3. 2001 sprejel
O D L O K
o proračunu Občine Šmarje pri Jelšah za leto 2001
1. člen
S tem odlokom se ureja način izvrševanja in upravljanje s prihodki in odhodki proračuna Občine Šmarje pri Jelšah za leto 2001 (v nadaljevanju: proračun).
2. člen
S proračunom so določena sredstva za financiranje nalog, ki jih v skladu z ustavo in zakoni opravlja Občina Šmarje pri Jelšah.
3. člen
Proračun je določen v naslednjih zneskih:
                                                V tisočih tolarjev
------------------------------------------------------------------
A)    Bilanca prihodkov in odhodkov
I.    Skupni prihodki                                    1,202.494
II.   Skupaj odhodki                                     1,219.542
III.  Proračunski presežek (primanjkljaj)                  –17.048
------------------------------------------------------------------
B)    Račun finančnih terjatev in naložb
IV.   Prejeta vplačila danih posojil                             –
V.    Dana posojila in povečanje kapitalskih deležev             –
VI.   Prejeta minus dana posojila                                –
VII.  Skupni presežek (primanjkljaj)                       –17.048
------------------------------------------------------------------
C)    Račun financiranja
VIII. Zadolževanje proračuna                                     –
IX.   Odplačevanje posoji                                   l2.823
X.    Neto zadolževanje                                     –2.823
XI.   Povečanje (zmanjšanje) sredstev na računu (III+X)    –19.871
XII.  Povečanje sredstev na računu ob koncu leta             8.112
------------------------------------------------------------------
Pregled prihodkov in odhodkov proračuna in njihova podrobna razdelitev so prikazani v bilanci prihodkov in odhodkov, računu finančnih terjatev in naložb in računu financiranja ter v podrobni členitvi odhodkov z obrazložitvami in finančnimi načrti neposrednih uporabnikov proračuna, ki so sestavni deli odloka.
4. člen
Občina oblikuje svoje rezerve v višini 0,5% od skupno doseženih prihodkov proračuna.
5. člen
Sredstva proračuna uporabljajo uporabniki le za namene in v višini kot so določeni v proračunu. Nabava opreme, investicijska in vzdrževalna dela morajo biti oddana s pogodbo, izvajalci pa izbrani na podlagi javnega razpisa ali zbiranja ponudb najmanj dveh usposobljenih ponudnikov. Javni razpisi morajo biti objavljeni v Uradnem listu RS za vsa gradbena dela, blago in storitve katerih vrednost presega znesek določen v zakonu o izvrševanju proračuna RS za leto 2001.
6. člen
Sredstva proračuna uporabljajo med letom uporabniki za plačevanje že opravljenih dobav in storitev. Uporabniki proračuna morajo pri dogovarjanju za plačilne pogoje upoštevati določila 13. in 29. člena zakona o izvrševanju proračuna Republike Slovenije za leto 2000. Plačilni roki v breme občinskega proračuna so:
– za plačila obveznosti iz naslova investicij in investicijskega vzdrževanja, ki se plačujejo po posameznih situacijah, najmanj 60 dni,
– za plačilo vseh drugih obveznosti najmanj trideset dni.
Izjemoma lahko uporabniki dogovarjajo predplačila s pogojem zavarovanja predplačila.
7. člen
Investicijski del proračuna se prične uporabljati potem, ko je investitor oddelku za finance predložil pogodbo oziroma predračun in začasne situacije. Po končani investiciji mora investitor predložiti končno obračunsko situacijo, ki ne sme presegati pogodbene vrednosti oziroma v proračunu potrjenega obsega sredstev za investicijo. V primeru višje porabe proračun ne jamči poravnave obveznosti.
8. člen
Za izvrševanje proračuna je odgovoren župan. Župan je pooblaščen da:
1. odloča o začasnem zmanjšanju odhodkov, če prihodki niso realizirani v planirani višini,
2. odloča o uporabi tekočih likvidnostnih sredstev zaradi ohranitve njihove realne vrednosti,
3. spremeni namen in višino sredstev za posamezne namene, če s tem ni bistveno ogroženo izvajanje nalog za katere so bila določena sredstva, vendar največ do 10% predvidene višine glavnega namena,
4. odloča o uporabi sredstev proračunske rezerve do višine 1,000.000 SIT v posameznem primeru iz drugega odstavka 49. člena zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 79/99),
5. odloča o uporabi splošne proračunske rezervacije, ki je namenjena za pokrivanje nepredvidenih proračunskih odhodkov do višine 300.000 SIT za posamezni namen,
6. odloča o pravnih poslih pridobitve, odprodaje in najema občinskega premoženja v vrednosti 0,5% od skupnih prihodkov občinskega premoženja.
O ukrepih iz 1., 4. in 5. točke mora župan poročati občinskemu svetu.
9. člen
Če se zaradi neenakomernega pritekanja prihodkov proračuna izvrševanje proračuna ne more uravnovesiti, se lahko za začasno kritje uporabljajo sredstva rezerv ali najame kredit, ki mora biti odplačan do konca proračunskega leta in ne sme presegati 5% sprejetega proračuna. O najetju kredita odloča župan.
10. člen
Občina se lahko dolgoročno zadolžuje za investicije, ki jih potrdi občinski svet. Občina se lahko zadolži v obsegu, ki ne presega 10% realiziranih prihodkov občine v letu pred letom zadolževanja, odplačilo glavnice in obresti pa v posameznem letu odplačila ne more preseči 5% realiziranih prihodkov.
Pogodbe o zadolževanju sklepa župan na podlagi sprejetega proračuna in ob predhodnem soglasju ministra, pristojnega za finance. Soglasje je sestavni del pogodbe o zadolževanju.
11. člen
Javna podjetja, javni zavodi in skladi, katerih ustanoviteljica je občina, se smejo zadolževati le s soglasjem občine. Izdana soglasja se štejejo v obseg možnega zadolževanja občine.
12. člen
Oddelek za finance Občine Šmarje pri Jelšah:
1. izvaja finančno poslovanje,
2. spremlja in nadzira porabo sredstev pri proračunskih uporabnikih in o morebitnih nepravilnostih obvešča župana in mu predlaga ustrezne ukrepe,
3. usklajuje dinamiko proračunske porabe s posameznimi uporabniki v mejah porabe zaradi zagotovitve tekoče likvidnosti proračuna,
4. obvešča župana o začasnih likvidnostnih presežkih proračuna in predlaga začasno uporabo prostih sredstev zaradi ohranitve njihove realne vrednosti.
13. člen
Vsako izplačilo iz proračuna mora imeti za podlago pravilno opremljeno listino, s katero se ugotavlja obveznost in namen ter višina izplačila.
14. člen
Spremembe obsega sredstev v bilanci prihodkov in odhodkov se med letom določajo z rebalansom proračuna.
15. člen
Da bi občinski svet lahko opravljal nadzor nad zakonito uporabo proračunskih sredstev, so mu uporabniki dolžni pošiljati finančni načrt, zaključni račun in druga poročila o porabi sredstev in izvajanju nalog in sicer v roku 5 dni po sprejetju na svojem organu upravljanja oziroma nadzora.
16. člen
Ta odlok začne veljati osmi dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 06202-12/01
Šmarje pri Jelšah, dne 29. marca 2001.
Župan
Občine Šmarje pri Jelšah
Jožef Čakš l. r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti