Uradni list

Številka 27
Uradni list RS, št. 27/2014 z dne 18. 4. 2014
Uradni list

Uradni list RS, št. 27/2014 z dne 18. 4. 2014

Kazalo

1124. Elaborat o oblikovanju cene izvajanja storitev javne službe zbiranje določenih vrst komunalnih odpadkov, stran 3195.

Javno podjetje Komunala Brežice d.o.o., Cesta prvih borcev 18, 8250 Brežice, na podlagi 23. člena Uredbe o metodologiji za oblikovanje cen storitev obveznih občinskih gospodarskih javnih služb varstva okolja (Uradni list RS, št. 87/12) kot prikaz porazdelitve količine opravljenih storitev na podlagi petega in šestega odstavka 23. člena omenjene uredbe objavlja
E L A B O R A T
o oblikovanju cene izvajanja storitev javne službe zbiranje določenih vrst komunalnih odpadkov,
izdelan v marcu 2014.
1 Predračunska in obračunska količina opravljenih storitev javne službe zbiranja določenih vrst komunalnih odpadkov za preteklo obračunsko obdobje
+-------------------------+---------------+---------------------+
|          NAZIV          |  PREDRAČUNSKE | OBRAČUNSKE KOLIČINE |
|                         | KOLIČINE 2013 |         2013        |
+-------------------------+---------------+---------------------+
|GJS zbiranja komunalnih  |  6.690.324 kg |     6.299.900 kg    |
|odpadkov                 |               |                     |
+-------------------------+---------------+---------------------+
|Zbiranje biorazgradljivih|   250.000 kg  |      343.770 kg     |
|odpadkov                 |               |                     |
+-------------------------+---------------+---------------------+
2 Predračunski in obračunski stroški izvajanja storitev javne službe zbiranja določenih vrst komunalnih odpadkov za preteklo obračunsko obdobje
+-------------------------+---------------+---------------------+
|          NAZIV          | PREDRAČUNSKI  | OBRAČUNSKI STROŠKI  |
|                         | STROŠKI 2013  |        2013         |
+-------------------------+---------------+---------------------+
|GJS zbiranja komunalnih  |919.521,91 EUR |   950.672,93 EUR    |
|odpadkov                 |               |                     |
+-------------------------+---------------+---------------------+
|Zbiranje biorazgradljivih| 79.868,73 EUR |   120.507,84 EUR    |
|odpadkov                 |               |                     |
+-------------------------+---------------+---------------------+
3 Pojasnila odmikov obračunske cene od predračunske in od potrjene cene storitev javne službe zbiranja določenih vrst komunalnih odpadkov za preteklo obračunsko obdobje
Odmik obračunskih stroškov od predračunskih stroškov je delno nastal zaradi višanja cen pogonskega goriva in električne energije, posledično so se zvišali tudi stroški izvajanja storitev. V letu 2013 smo zbrali več bioloških odpadkov od planiranih, kar je imelo za posledico višje stroške ravnanja z odpadki. Povečalo se je tudi število vključenih uporabnikov v organiziran odvoz bioloških odpadkov, kar pomeni dodatne lokacije in višje prevozne stroške. Zaposlenim smo zaradi dodelitve novih nalog in povečanja obsega del, spremenili pogodbe o zaposlitvi, kar je vplivalo na povečanje stroškov dela. Vsi zgoraj navedeni vzroki so vplivali na odmike obračunskih stroškov od predračunskih.
4 Primerjava obračunskih cen javne službe zbiranja določenih vrst komunalnih odpadkov, za katero se oblikuje cena, z obračunskimi cenami storitev javne službe na primerljivih območjih
Do opredelitve primerljivih območij iz 28. člena uredbe o metodologiji za oblikovanje cen storitev obveznih občinskih gospodarskih javnih služb varstva okolja (Uradni list RS, št. 87/12) elaborat ne vsebuje zahtev iz četrte, pete in šeste alineje prvega odstavka 9. člena te uredbe. Primerjava obračunskih cen javne službe zbiranja določenih vrst komunalnih odpadkov, za katero se oblikuje cena, z obračunskimi cenami storitev javne službe na primerljivih območjih sodi v četrto alinejo prvega odstavka 9. člena te uredbe.
5 Primerjava potrjenih cen javne službe zbiranja določenih vrst komunalnih odpadkov, za katero se oblikuje cena, s potrjenimi cenami storitev javne službe na primerljivih območjih
Do opredelitve primerljivih območij iz 28. člena Uredbe o metodologiji za oblikovanje cen storitev obveznih občinskih gospodarskih javnih služb varstva okolja (Uradni list RS, št. 87/12) elaborat ne vsebuje zahtev iz četrte, pete in šeste alineje prvega odstavka 9. člena te uredbe. Primerjava potrjenih cen javne službe zbiranja določenih vrst komunalnih odpadkov, za katero se oblikuje cena, s potrjenimi cenami storitev javne službe na primerljivih območjih sodi v peto alinejo prvega odstavka 9. člena te uredbe.
6 Primerjava obračunske cene javne infrastrukture javne službe zbiranja določenih vrst komunalnih odpadkov, za katero se oblikuje cena, s primerljivimi območji
Do opredelitve primerljivih območij iz 28. člena Uredbe o metodologiji za oblikovanje cen storitev obveznih občinskih gospodarskih javnih služb varstva okolja (Uradni list RS, št. 87/12) elaborat ne vsebuje zahtev iz četrte, pete in šeste alineje prvega odstavka 9. člena te uredbe. Primerjava obračunske cene javne infrastrukture javne službe zbiranja določenih vrst komunalnih odpadkov, za katero se oblikuje cena, s primerljivimi območji sodi v šesto alinejo prvega odstavka 9. člena te uredbe.
7 Primerjava izvajalca javne službe zbiranja določenih vrst komunalnih odpadkov s povprečjem panoge tiste javne službe, za katero se oblikuje cena, s pomočjo kazalnikov
+---------------------+-------------+-----------------+---------+
|       KAZALNIK      |  Povprečje  |Komunala Brežice |  Indeks |
|                     |panoge javne |     d.o.o.      |         |
|                     |službe (E36) | Bilanca stanja  |         |
|                     |(leto 2012)* |      2013       |         |
+---------------------+-------------+-----------------+---------+
|          1          |      2      |        3        |  4(3:2) |
+---------------------+-------------+-----------------+---------+
|Koeficient pospešene |    1,19     |      1,07       |  98,92  |
|pokritosti kratk.    |             |                 |         |
|obv.                 |             |                 |         |
+---------------------+-------------+-----------------+---------+
|Koeficient           |    0,99     |      1,01       |   102   |
|gospodarnosti        |             |                 |         |
|poslovanja           |             |                 |         |
+---------------------+-------------+-----------------+---------+
|Povprečna plača na   |1.445,00 EUR |    1.302,96     |  90,17  |
|zaposlenega          |             |                 |         |
+---------------------+-------------+-----------------+---------+
VIR: AJPES FI-PO
*OPOMBA: sporočeno s strani ministrstva, da bodo podatki za leto 2013 znani aprila 2014
8 Predračunska količina opravljenih storitev javne službe zbiranja določenih vrst komunalnih odpadkov za prihodnje obračunsko obdobje
Glede na to, da razlika med potrjeno ceno in obračunsko ceno glede na dejansko količino opravljenih storitev v preteklem obračunskem obdobju ne presega deset odstotkov od potrjene cene (6. člen uredbe), nimamo izračuna predračunskih stroškov izvajanja storitev javne službe zbiranja določenih vrst komunalnih odpadkov za prihodnje obračunsko obdobje.
9 Predračunski stroški izvajanja storitev javne službe zbiranja določenih vrst komunalnih odpadkov za prihodnje obračunsko obdobje
Glede na to, da razlika med potrjeno ceno in obračunsko ceno glede na dejansko količino opravljenih storitev v preteklem obračunskem obdobju ne presega deset odstotkov od potrjene cene (6. člen uredbe), nimamo izračuna predračunskih količin izvajanja storitev zbiranja določenih vrst komunalnih odpadkov za prihodnje obračunsko obdobje.
10 Osnovnih sredstev za izvajanje storitev javne službe zbiranja določenih vrst komunalnih odpadkov za preteklo in prihodnje obračunsko obdobje
V spodnji tabeli pa so razvidni podatki o obsegu poslovno potrebnih osnovnih sredstev za izvajanje storitev javne službe zbiranja določenih vrst komunalnih odpadkov za prihodnje obračunsko obdobje.
+------------------------+------------------+-------------------+
|                        |                  |     LETO 2013     |
+------------------------+------------------+-------------------+
|       ORG. ENOTA       |   STR. MESTO –   |Neodpisana vrednost|
|                        |      oznaka      | lastnih vloženih  |
|                        |                  |     sredstev      |
+------------------------+------------------+-------------------+
|Zbiranje in odvoz       |      200401      |    305.489,80     |
|odpadkov                |                  |                   |
+------------------------+------------------+-------------------+
Glede na to, da razlika med potrjeno ceno in obračunsko ceno glede na dejansko količino opravljenih storitev v preteklem obračunskem obdobju ne presega deset odstotkov od potrjene cene (6. člen uredbe), nimamo pripravljenega obseg poslovno potrebnih osnovnih sredstev za izvajanje storitev javne službe zbiranja določenih vrst komunalnih odpadkov za prihodnje obračunsko obdobje.
11 Prikaz razdelitve splošnih stroškov v skladu z 10. členom te uredbe za preteklo in prihodnje obračunsko obdobje
+--------------+----------+------------+----------+-------------+
|  ORG. ENOTA  |STR. MESTO|Sektor 1002 |  Skupne  | Sodilo št.  |
|              | – oznaka |            |  službe  | manipulacij |
|              |          |            |   1001   |             |
+--------------+----------+------------+----------+-------------+
|Sektor GJS    |    20    |    100     |  90,43   |    79,71    |
+--------------+----------+------------+----------+-------------+
|Oskrba s      |   2001   |   30,43    |  25,27   |    52,65    |
|pitno vodo    |          |            |          |             |
+--------------+----------+------------+----------+-------------+
|Odvajanje     |   2002   |   19,58    |  16,27   |    3,24     |
|odpadnih voda |          |            |          |             |
+--------------+----------+------------+----------+-------------+
|Čiščenje      |   2003   |   12,79    |  10,63   |    5,00     |
|odpadnih voda |          |            |          |             |
+--------------+----------+------------+----------+-------------+
|Zbiranje in   |   2004   |   37,19    |  30,89   |    6,47     |
|odvoz         |          |            |          |             |
|odpadkov      |          |            |          |             |
+--------------+----------+------------+----------+-------------+
|Pogrebna      |   2005   |    0,00    |   7,26   |    12,35    |
|služba        |          |            |          |             |
+--------------+----------+------------+----------+-------------+
|Tržnica       |   2006   |    0,00    |   0,12   |    0,00     |
+--------------+----------+------------+----------+-------------+
|Sektor ostale |    30    |    0,00    |   9,57   |    20,29    |
|dejavnosti    |          |            |          |             |
+--------------+----------+------------+----------+-------------+
|Splošna       |   3000   |    0,00    |   4,48   |    20,29    |
|komunala      |          |            |          |             |
+--------------+----------+------------+----------+-------------+
|Ostale        |   3100   |    0,00    |   5,09   |    0,00     |
|dejavnosti    |          |            |          |             |
+--------------+----------+------------+----------+-------------+
|Stanovanjski  |   3200   |    0,00    |  0,0015  |    0,00     |
|sektor        |          |            |          |             |
+--------------+----------+------------+----------+-------------+
|SKUPAJ        |          |   100,00   |  100,00  |   100,00    |
+--------------+----------+------------+----------+-------------+
Glede na to, da razlika med potrjeno ceno in obračunsko ceno glede na dejansko količino opravljenih storitev v preteklem obračunskem obdobju ne presega deset odstotkov od potrjene cene (6. člen uredbe), nimamo pripravljenega prikaza razdelitve splošnih stroškov za prihodnje obračunsko obdobje.
12 Prihodki, ustvarjeni z opravljanjem posebnih storitev za preteklo in prihodnje obračunsko obdobje
Ugotavljamo, da ne opravljamo posebnih storitev, ki so opredeljene v 11. členu Uredbe o metodologiji za oblikovanje cen storitev obveznih občinskih gospodarskih javnih služb varstva okolja. Tako tudi ne načrtujemo prihodkov, ustvarjenih z opravljanjem posebnih storitev v prihodnjem obračunskem obdobju.
13 Donos na vložena poslovno potrebna osnovna sredstva za preteklo in prihodnje obračunsko obdobje
Donos na vložena poslovno potrebna osnovna sredstva pri gospodarski javni službi zbiranje določenih vrst komunalnih odpadkov za prihodnje obračunsko obdobje bo znašal 15.274,49 EUR, in je obračunan v višini 5 % od vrednosti vloženih osnovnih sredstev. Nabavna vrednost vloženih osnovnih sredstev po podatkih iz leta 2014 znaša 305.489,80 EUR.
14 Število zaposlenih za izvajanje storitev javne službe zbiranja določenih vrst komunalnih odpadkov za preteklo in prihodnje obračunsko obdobje
+-------------------+---------------+-----------+---------------+
|    ORG. ENOTA     | STR. MESTO –  | zaposleni |zaposleni 2014 |
|                   |    oznaka     |   2013    |               |
+-------------------+---------------+-----------+---------------+
| Zbiranje odpadkov |     2004      |    31     |      31       |
+-------------------+---------------+-----------+---------------+
|                   |               |           |               |
+-----------------------------------+-----------+---------------+
|Število zaposlenih na dan 31. 12.  |           |               |
|2013                               |           |               |
+-----------------------------------+-----------+---------------+
15 Podatek o višini najemnine za javno infrastrukturo in podatek o njenem deležu, ki se prenese na uporabnike javne infrastrukture
Ocenjena višina polne najemnine za gospodarsko javno službo zbiranja določenih vrst komunalnih odpadkov znaša 98.832,06 EUR. Na uporabnike gospodinjstev in izvajalcev nepridobitnih dejavnosti se prenese 50 % delež najemnine, 50 % najemnine pa občina uporabnikom gospodinjstev in izvajalcem nepridobitnih dejavnosti subvencionira. Ostalim uporabnikom se prenese 100 % delež najemnine.
16 Stopnja izkoriščenosti javne infrastrukture, ki je namenjena izvajanju javne službe zbiranja določenih vrst komunalnih odpadkov, in stopnja izkoriščenosti javne infrastrukture, ki je namenjena za izvajanje posebnih storitev
Ocenjuje se, da je stopnja izkoriščenosti javne infrastrukture gospodarske javne službe zbiranja določenih vrst komunalnih odpadkov 100 %.
Ugotavljamo, da ne opravljamo posebnih storitev, ki so opredeljene v 11. členu Uredbe o metodologiji za oblikovanje cen storitev obveznih občinskih gospodarskih javnih služb varstva okolja.
17 Izračun predračunske cene storitev javne službe zbiranja določenih vrst komunalnih odpadkov za prihodnje obračunsko obdobje in izračun predračunske cene javne infrastrukture ali omrežnine za prihodnje obračunsko obdobje
Glede na to, da razlika med potrjeno ceno in obračunsko ceno glede na dejansko količino opravljenih storitev v preteklem obračunskem obdobju ne presega deset odstotkov od potrjene cene (6. člen uredbe), nimamo izračuna predračunske cene za prihodnje obračunsko obdobje in bomo uporabljali trenutno veljavne predračunske cene iz leta 2013.
17.1 Izračun obračunske lastne cene zbiranja komunalnih odpadkov za leto 2013 brez subvencije
18 Prikaz sodil za razporejanje vseh stroškov in prihodkov po dejavnostih ter po občinah
Javno podjetje Komunala Brežice d.o.o. je pravna oseba javnega prava, ki opravlja dejavnost gospodarskih javnih služb v Občini Brežice. Ustanovljeno je bilo konec leta 2011 na podlagi Odloka o ustanovitvi Javnega podjetja Komunala Brežice, d.o.o. (Uradni list RS, št. 12/12 – UPB) z namenom izvajanja gospodarskih javnih služb, ki so navedene v 3. členu Odloka o gospodarskih javnih službah v Občini Brežice (Uradni list RS, št. 32/08, 104/11).
Gre za naslednje obvezne gospodarske javne službe:
– oskrba s pitno vodo,
– odvajanje in čiščenje komunalne in padavinske odpadne vode,
– zbiranje komunalnih odpadkov,
– prevoz komunalnih odpadkov,
– pogrebne in pokopališke dejavnosti.
Po Zakonu o gospodarskih družbah /ZGD-1/ (Uradni list RS, št. 65/09 – UPB3, 83/09 Odl. US: U-I-165/08-10, Up-1772/08-14, Up-379/09-8, 33/11, 91/11, 100/11 Skl. US: U-I-311/11-5, 32/12, 57/12) sodi Javno podjetje Komunala Brežice d.o.o. med majhne družbe, saj izpolnjuje dva pogoja iz tretjega odstavka 55. člena ZGD-1.
Za vodenje ločenih računovodskih evidenc po posameznih dejavnostih so oblikovana sodila v skladu z Zakonom o preglednosti finančnih odnosov in ločenem evidentiranju različnih dejavnosti (ZPFOLERD-1).
Javno podjetje Komunala Brežice d.o.o. ugotavlja poslovanje družbe v okviru dveh sektorjev, in sicer sektor gospodarske javne službe in sektor ostale dejavnosti. Za vsak sektor oziroma za vsako gospodarsko javno službo je skladno s SRS oblikovano poslovnoizidno mesto oziroma enota, na kateri se ugotavljajo prihodki ter na njej nastali in prisojeni stroški.
Evidentiranje prihodkov in stroškov po poslovnih enotah podjetja se izvaja na dva načina:
Prvi način zajema direktno evidentiranje stroškov (82 % celotnih stroškov) na posamezno poslovno enoto oziroma znotraj enote na stroškovno mesto. Tako se evidentirajo neposredni oziroma »direktni stroški« med katere uvrščamo stroške materiala, drobnega inventarja, stroške pogonskega goriva, električne energije, stroške storitev neposredno povezane z opravljanjem dejavnosti (deponiranje, deratizacija, analize vode, laboratorijske analize, najemnina infrastrukture, zavarovalne premije, telefonske storitve …), amortizacijo osnovnih sredstev, stroške dela, popravke terjatev, stroške vodnega povračila in druge izredne stroške, ki se nanašajo direktno na poslovno enoto.
Drugi način pa zajema evidentiranje posrednih stroškov režije sektorja skupnih služb (18 % celotnih stroškov) po poslovnih enotah. Za delitev splošnih stroškov po poslovnih enotah se določajo ključi na podlagi v nadaljevanju navedenih sodil. Za leto 2013 je pretežni del sodil določen na podlagi deleža neposrednih stroškov in manjši del na podlagi aktivnosti, ki te stroške povzročajo (npr. delitev stroškov skladišča in voznega parka je narejena na podlagi opravljenih manipulacij z materialom v skladišču).
Prihodki iz poslovanja se evidentirajo po dejanski zaračunani prodaji direktno na poslovno enoto (99 % celotnih prihodkov). Prihodki evidentirani na poslovni enoti režije sektorja skupnih služb pa se razporedijo po poslovnih enotah na podlagi v nadaljevanju navedenih sodil (1 % celotnih prihodkov).
V sektor gospodarske javne službe spadajo naslednje poslovne enote:
– oskrba s pitno vodo,
– odvajanje in čiščenje komunalne in padavinske odpadne vode,
– zbiranje komunalnih odpadkov,
– prevoz komunalnih odpadkov,
– pogrebne in pokopališke dejavnosti in
– urejanje in čiščenje javnih tržnic.
Sektor ostale dejavnosti sestavljajo tri enote:
– splošna komunala,
– ostale dejavnosti,
– enota upravljanja stanovanj.
1. ŠIFRANTI
A. ŠIFRANT SEKTORJEV
– 10 sektor skupne službe
– 20 sektor gospodarske javne službe
– 30 sektor ostale dejavnosti
B. ŠIFRANT POSLOVNIH ENOT
– 1001 skupne službe
– 1002 režija sektor GJS
– 1003 režija sektor ostale dejavnosti
– 1004 skladišče in vozni park
– 1005 režija sektor tržne dejavnosti
– 2001 oskrba s pitno vodo
– 2002 odvajanje odpadnih voda
– 2003 čiščenje odpadnih voda
– 2004 zbiranje in odvoz odpadkov
– 2005 pogrebna služba
– 2006 tržnica
– 3000 splošna komunala
– 3100 ostale dejavnosti
– 3200 upravljanje stanovanj.
Za leto 2013 se zaradi spremembe strukture cene za oskrbo s pitno vodo (katera vključuje omrežnino in vodarino, katerih sestavni del je tudi števnina; skladno z Uredbo o metodologiji za oblikovanje cen obveznih občinskih gospodarskih javnih služb (Uradni list RS, št. 87/12) v podjetju spremeni število poslovnih enot, in sicer se poslovna enota števnina (2008) združi s poslovno enoto oskrba s pitno vodo (2001). Znotraj poslovne enote oskrba s pitno vodo, pa se še naprej vodi ločeno stroškovno mesto za evidentiranje stroškov nastalih ob menjavah vodomerov. Prav tako smo pod poslovno enoto oskrba s pitno vodo dodali poslovno enoto vzdrževanje in obnova priključkov (2009).
C. ORGANIGRAM
2. SODILA OZIROMA IZRAČUNANI KLJUČI DELITVE
A. RAZPOREJANJE STROŠKOV
Za razporejanje posrednih stroškov poslovne enote skupne službe (1001) in poslovne enote režija sektor GJS (1002) se uporabljajo sodila delitve posrednih stroškov na podlagi deleža neposrednih stroškov. Med te stroške se evidentirajo stroški materiala, stroški storitev (poštne storitve, stroški tiskanja mesečnih obračunov komunalnih storitev, stroški telefonije, bančne storitve, stroški izobraževanja, intelektualne storitve, računalniške storitve ...), stroški dela in stroški amortizacije opreme obeh poslovnih enot.
Za razporejanje stroškov poslovne enote skladišče in vozni park (1004) je ključ delitve izračunan na podlagi aktivnosti izvedenih v tej poslovni enoti in sicer je sodilo število izvedenih manipulacij z materialom v skladišču. Neposredni stroški voznega parka podjetja so evidentirani direktno na poslovno enoto, v kateri se uporabljajo, ker podjetje trenutno nima evidentiranih vozil oziroma strojev, ki bi jih uporabljalo v vseh poslovnih enotah (npr. podjetje ima evidentiranih 6 vozil, ki se izključno uporabljajo za opravljanje dejavnosti zbiranje in odvoz odpadkov in so tudi evidentirana znotraj poslovne enote zbiranje in odvoz odpadkov (2004), tako da so tudi vsi neposredni stroški vezani na ta vozila evidentirani direktno na poslovno enoto).
+-------------+----------+------------+------------+------------+
|ORG. ENOTA   |STR. MESTO|   Sodilo   | Sodilo št. |   Sodilo   |
|             | – oznaka | neposredni |manipulacij | ustvarjeni |
|             |          |  stroški % |     %      | prihodki % |
+-------------+----------+------------+------------+------------+
|Sektor GJS   |    20    |    90,43   |   79,71    |    89,31   |
+-------------+----------+------------+------------+------------+
|Oskrba s     |   2001   |    25,27   |   52,65    |    26,79   |
|pitno vodo   |          |            |            |            |
+-------------+----------+------------+------------+------------+
|Odvajanje    |   2002   |    16,27   |    3,24    |    14,51   |
|odpadnih voda|          |            |            |            |
+-------------+----------+------------+------------+------------+
|Čiščenje     |   2003   |    10,63   |    5,00    |    10,20   |
|odpadnih voda|          |            |            |            |
+-------------+----------+------------+------------+------------+
|Zbiranje in  |   2004   |    30,89   |    6,47    |    30,68   |
|odvoz        |          |            |            |            |
|odpadkov     |          |            |            |            |
+-------------+----------+------------+------------+------------+
|Pogrebna     |   2005   |    7,26    |   12,35    |    6,98    |
|služba       |          |            |            |            |
+-------------+----------+------------+------------+------------+
|Tržnica      |   2006   |    0,12    |    0,00    |    0,14    |
+-------------+----------+------------+------------+------------+
|Števnina     |   2008   |    0,00    |    0,00    |    0,00    |
+-------------+----------+------------+------------+------------+
|Sektor ostale|    30    |    9,57    |   20,29    |    10,69   |
|dejavnosti   |          |            |            |            |
+-------------+----------+------------+------------+------------+
|Splošna      |   3000   |    4,48    |   20,29    |    5,34    |
|komunala     |          |            |            |            |
+-------------+----------+------------+------------+------------+
|Ostale       |   3100   |    5,09    |    0,00    |    5,32    |
|dejavnosti   |          |            |            |            |
+-------------+----------+------------+------------+------------+
|             |          |            |            |            |
+-------------+----------+------------+------------+------------+
|SKUPAJ       |          |   100,00   |   100,00   |   100,00   |
+-------------+----------+------------+------------+------------+
B. RAZPOREJANJE PRIHODKOV
Za razporejanje prihodkov evidentiranih na poslovnih enotah sektorja skupnih služb se uporablja sodilo realizirani prihodki. Med te prihodke sodijo prihodki od depozitov, obresti, bonusov, zaračunane provizije za vodenje evidenc in podobno.
C. OSNOVNA SREDSTVA
Evidenca osnovnih sredstev je vzpostavljena po nahajališčih in stroškovnih mestih. Vsi neposredni stroški povezani z delovanjem osnovnega sredstva (stroški amortizacije, vzdrževalni stroški in ostali stroški) bremenijo tisto stroškovno mesto, kjer se osnovno sredstvo nahaja. V primeru uporabe osnovnega sredstva pri drugih enotah se ustrezne enote oziroma stroškovna mesta bremenijo z internim obračunom.
Č. UPORABA IN PREVERJANJE SODIL
Ustreznost sodil se preverja najmanj enkrat letno ob koncu obračunskega obdobja oziroma ob bistveni spremembi pri opravljanju posameznih dejavnosti. Za bistveno spremembo se smatra ukinitev ali pričetek opravljanja posamezne gospodarske javne službe. Podjetje ni zavezano k obvezni reviziji računovodskih izkazov, zato ustreznost sodil in pravilnost njihove uporabe preveri revizor na podlagi pogodbe najpozneje do konca aprila tekočega leta za preteklo leto.
19 Druga razkritja na podlagi Slovenskega računovodskega standarda 35
Druga razkritja na podlagi Slovenskega računovodskega standarda 35 so podana v Letnem poročilu podjetja za leto 2013, ki bo objavljeno na AJPES-u.
Direktor
Aleksander Zupančič l.r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti